Vanha Kurki/Kauhjoki

14+2

Ravintolan nettisivuilla näkyi olevan ilmoitus, että Kari Piironen olisi tanssisalissa esiintymässä. Missään lehdessä ei Ilkassa eikä Ykköset-lehdessä ollut kuitenkaan mitään mainosta. Ei sitten viitsitty lähteä ajamaan Kauhajoelle täältä Seinäjoelta, kun ei ollut varmaa onko siellä tansseja ja yhtään tanssiväkeä. Aron Areenassa tuli käytyä, mutta nyt tämä Vanha Kurki on vielä kokeilematta vai kannattaako lähteä.

10

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No höh

      Olisit soittanut sinne ja kysynyt onko niitä tansseja.

      • ilmoitukset luetaan

        Taisi olla tarkoitettu vain paikallisille kauhajokisille ettei ollut tarkoitettukaan muun paikkakunnan tanssijoille. Oishan siinä urakkaa kun joka tanssija rupeaisi tarkistelemaan, että onko teillä tanssit vai ei.


    • Laulut loppu?

      Onkos Vanha Kurki nyt sitten suljettu. Hyvin autiolta näytti ainakin viime viikonloppuna. Taitaa olla tanssit tanssittu Aronkylässä?

      • tallitietoo

        Uusi omistaja avaa uudella nimellä.
        Ensi kuun (Toukokuu 2012) puolessa välissä lähtee pyörimään.
        kotisivut tulossa :)


      • tans tanss
        tallitietoo kirjoitti:

        Uusi omistaja avaa uudella nimellä.
        Ensi kuun (Toukokuu 2012) puolessa välissä lähtee pyörimään.
        kotisivut tulossa :)

        Kesä huonoa aikaa lähteä tanssipaikkaa yrittämään Aron Areenalla. Kaarihovi, Lusan halli ja muut kesäpaikat vetää kesällä.


      • Jippijaijee
        tans tanss kirjoitti:

        Kesä huonoa aikaa lähteä tanssipaikkaa yrittämään Aron Areenalla. Kaarihovi, Lusan halli ja muut kesäpaikat vetää kesällä.

        Kesä voisi olla hyväkin ajankohta: Kaarihovi on menettänyt jo pelin ja Lusan hallilla tansseja vain perjantaisin. Lauantaille olisi hyvä saada etelä-pohjanmaalle jokin uusi tanssipaikka Luhurikan rinnalle.


      • Onhan Kalliojärvi
        Jippijaijee kirjoitti:

        Kesä voisi olla hyväkin ajankohta: Kaarihovi on menettänyt jo pelin ja Lusan hallilla tansseja vain perjantaisin. Lauantaille olisi hyvä saada etelä-pohjanmaalle jokin uusi tanssipaikka Luhurikan rinnalle.

        Onko täälläkin käymässä "kyröskosket". Latosaaressa tuntuu olevan vielä selkeä vastustus kädenalitanssijoita vastaan, ja tietenkin näissä kuihtuvissa paikoissa. Vielä muutama vuosi sitten täällä vannottiin juottoloihin ja perinteisiin tanssilajeihin. Nyt näyttäisi siltä että nämä juottolat ja vanhakantaiseen tanssimiseen luottaneet tanssipaikat joutuu täälläkin luovuttamaan ja monipuolisen tanssin paikat vetää lisääntyvässä määrin tanssijoita. Ei olisi ikinä uskonut että Pohjanmaalla käy näin. Tai ei suuntaus täysin yllätyksenä tullut. Onhan täältä käyty yhä kasvavin joukoin tuolla etelämmän lavoilla. Parkano on ollut erittäin suosittu pohjanmaalaisten tanssipaikka. Ja joskus matka suuntautuu myös etäämmälle, Kisarantaan ja Valtatie 2.


      • Huhua vain
        Jippijaijee kirjoitti:

        Kesä voisi olla hyväkin ajankohta: Kaarihovi on menettänyt jo pelin ja Lusan hallilla tansseja vain perjantaisin. Lauantaille olisi hyvä saada etelä-pohjanmaalle jokin uusi tanssipaikka Luhurikan rinnalle.

        Jo pitempään on ollut huhu liikkeellä pohjanmaalle avattavasta uudesta tanssipaikasta. Huhuako vain on... tai nyt ei ole enää huhujakaan ollut liikkeellä pitkään aikaan. Mutta jos joku tietäisi jotain asiasta.


      • 5+5
        Huhua vain kirjoitti:

        Jo pitempään on ollut huhu liikkeellä pohjanmaalle avattavasta uudesta tanssipaikasta. Huhuako vain on... tai nyt ei ole enää huhujakaan ollut liikkeellä pitkään aikaan. Mutta jos joku tietäisi jotain asiasta.

        Kaarihovilla on ainakin viime kesinä ollut hyvät tanssit, miten se nyt olis asemansa menettänyt kun kesätanssit ei ole vielä alkaneetkaan. Raikas ilma sisällä verrattuna Luhurikkaan. Halkosaarikin vei viime kesänä Luhurikan väkeä. Purmojärvellä myös tanssit, onhan noita kesäpaikkoja ihan riittävästi


      • Myös Halkosaareen
        5+5 kirjoitti:

        Kaarihovilla on ainakin viime kesinä ollut hyvät tanssit, miten se nyt olis asemansa menettänyt kun kesätanssit ei ole vielä alkaneetkaan. Raikas ilma sisällä verrattuna Luhurikkaan. Halkosaarikin vei viime kesänä Luhurikan väkeä. Purmojärvellä myös tanssit, onhan noita kesäpaikkoja ihan riittävästi

        Luhurikassa on jotenkin kireä tunnelma järjestäjien suunnalta. En tiedä mikä on perimmäisenä syynä, mutta jotenkin nälvivä suhtautuminen jos jotain kyselee, tai tarvis jotain pientä neuvoa. Sen aistii myös tanssiväen kommenteistakin selvästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe