Olen paljon muitakin keskusteluja lukenut jo mutta haluaisin tähän
nyt kokemuksia että millainen on ollut risteillä verrattuna sisareensa
Serenadeen?
Huolettaa tämä kaikkien toitottama asiakaspalvelu jota ei kuulemma
meinaa suomeksi saada. Pitääkö paikkaansa?
Meille ainut sopiva viikonloppu sattui juuri kun Symphony liikennöi ja sinne
nyt oltaisiin sitten menossa.
Silja Symphony kokemuksia?
76
6193
Vastaukset
- ...-...
Näet sitten totuuden laivalla.
Tältä saat vain tyynnyttelyä, että eihän nyt tuollaista.
Vain oletko muuten vain mainostamassa tallinksiljan puolesta ?
Asiakas palvelu laivalla on vähintään omistavan tahon virolaista laatua.
Yhtä samanlaista se on serellä ja sympillä, itse vaikutat eniten saamaasi palveluun, miten sitten käyttäydytkin, muista tämä! - mmella
Viking linellä olen saanut osakseni aina hyvää ja iloista asiakaspalvelua
ja nämä "kauhukertomukset" nykyisen Tallink Siljan palveluista vaan on
laittanut miettimään moisia.
Odotan kuitenkin mielenkiinnolla reissua, kun en ole aikoihin noilla sinivalkoisilla
laivoilla seilannut. - Sere ja Symppi
Silja Symphonylla ka Silja Serenadella on palvelu ensiluokkaista ja hyvää. Tämä keskustelupalsta täällä on ihan mitä on monelta osin.
Sympillä ja Serellä on voittopuolisesti suomalais-ruotsalainen miehistö, enemmistönä Serellä ainakin lähes täysin suomalaiset työntekijät. Tuntuu että Sympilläkin enemmistö suomalaisia.
Aivan varmasti saat hyvää palvelua ja ennenkaikkea upoean laivan. Kun tulet siihen korkealle Promenadelle ja luot katseen ympärillesi niin ensimmäinen mitä sinulle tulee mieleen on WAU!! On se niin upea.- Huutoa tuli!
Joo, on se laiva minustakin upea. Minun kohdallani Symphonylla saamani palvelu ei vaan aina ole ollut asiallista. Olen saanut osakseni vihaista komentelua. Tänne jos joku moista erehtyy kirjoittamaan, niin keskustelu kääntyy pian siihen suuntaan, että vika oli asiakkaassa kun ei hoksannut heti miten piti toimia ja siksi epäasiallinen palvelu oli oikeutettua.
Ihmeesti kyllä aina muualla olen osannut olla oikein, joten aika erikoinen systeemi siellä oli kun en heti hoksannut, ja ainahan sitä henkilökuntakin voisi opastaa eikä huutaa kuin hinaaja. Mistään hengenvaarallisesta tilanteesta nyt kumminkaan ei ollut kyse vaan ihan vaan henkilökunta oli päättänyt, että vain osa ruokasalin pöydistä on käytössä kun ihmisiä on niin vähän ja heidän työtä helpottaa kun kaikki istuvat samoissa pöydissä ahtaasti eikä sillain viihtyisästi ja väljästi eri puolilla salia.
Tämä huutaminen nyt oli vaan se huippu jäävuoresta. Muutenkin palvelu oli ilotonta. Ihan tosi minua ainakin harmittaa että virolaiset osti sen, koska palvleu on sen jälkeen mennyt niin huonoksi. - Anonyymi
Kerron kokemukseni Silja Symhonista Helsinki Tukholmasta välillä, laivan hytti oli 11 krs eli sijainniltaan hyvä hytti oli aika vaatimaton A luokan hytiksi, ihmettelin kun myymälästä ei saanut kun karkkia ja alkoholia tai chipsejä kun halusimme ostaa pientä suolasta hyttiin vaikka kävimme syömässä ravintolassa. Myymälät olivat tosi kalliita, joten vaihdan Siljan Vikin lineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron kokemukseni Silja Symhonista Helsinki Tukholmasta välillä, laivan hytti oli 11 krs eli sijainniltaan hyvä hytti oli aika vaatimaton A luokan hytiksi, ihmettelin kun myymälästä ei saanut kun karkkia ja alkoholia tai chipsejä kun halusimme ostaa pientä suolasta hyttiin vaikka kävimme syömässä ravintolassa. Myymälät olivat tosi kalliita, joten vaihdan Siljan Vikin lineen.
Rahastamisen maku jäi Silja Linestä
- mmella
Kiitos asiallisesta vastauksestasi! :)
- to be or not to be
Tuo on juuri se mikä jyllää tällä palstalla, tuo oli "asiallinen vastaus" ihmiseltä joka kulkee "siljalla" laput silmillä, eikä halua nähdä todellisuutta omin silmin.
- DWS
Itse molemmilla melko usein matkanneena täytyy sanoa, että keskimäärin ystävällisempää palvelua ainakin suomalaisasiakkaana saat Serenadella, mutta asiallista ja ongelmatonta se on ollut Symphonyllakinm joskaan ei mitenkään erityisen ystävällistä.
Viking Line panostaa erityisesti asiakaspalveluun ja se onkin ollut lähes poikkeuksetta parempaa kuin Siljalla. Laivojen interioori on vain Helsingin linjoilla niin eri tasoa, että vaakakuppi kallistuu silti Siljalle kun yhtiötäni valitsen.- yhtiön nimestä
... taitaa vain olla mainitsemasi yhtiön nimi tänä päivänä tallink silja
- supermatkustelija
yhtiön nimestä kirjoitti:
... taitaa vain olla mainitsemasi yhtiön nimi tänä päivänä tallink silja
Sovitaanko ihan itsenäisen Suomen ja Joulunajan kunniaksi, että lopetat tuon trollaamisen :) Se olisi hyvä uudenvuodenlupaus ja joululahja kaikille palstalaisille!
Hyvää Joulunaikaa kaikille!
p.s. "Don't feed the troll!" - miten se menikään
supermatkustelija kirjoitti:
Sovitaanko ihan itsenäisen Suomen ja Joulunajan kunniaksi, että lopetat tuon trollaamisen :) Se olisi hyvä uudenvuodenlupaus ja joululahja kaikille palstalaisille!
Hyvää Joulunaikaa kaikille!
p.s. "Don't feed the troll!"www.tallinksilja.com/fi/
Tuossa se on yhtiön virallinen nimi.
Mitä sille voit että tuo on tosiasia jonka voit lukea tuosta, miellytti se sinua tai ei.
Koville se sinulla ainakin ottaa, miksi yhtiöstä ei saisi käyttää sen virallista nomeä?
Kiusallistahan se on siljafriikeille!
Itsenäisen suomen juhlinnan vuoksi sinäkin voisit alkaa käyttää firmasta sen oikeaa nimeä, siinä olet oikeassa .... - flåttis
miten se menikään kirjoitti:
www.tallinksilja.com/fi/
Tuossa se on yhtiön virallinen nimi.
Mitä sille voit että tuo on tosiasia jonka voit lukea tuosta, miellytti se sinua tai ei.
Koville se sinulla ainakin ottaa, miksi yhtiöstä ei saisi käyttää sen virallista nomeä?
Kiusallistahan se on siljafriikeille!
Itsenäisen suomen juhlinnan vuoksi sinäkin voisit alkaa käyttää firmasta sen oikeaa nimeä, siinä olet oikeassa ....Suomalaiset ovat aina tehneet laivamatkat joko Siljalla tai Viikingillä.
Ei Silja Linellä tai Viking Linellä.
Paitsi ne saivartelevat typerykset jotka eivät pääse himasta ikinä mihinkään;) - ...nyt vain
flåttis kirjoitti:
Suomalaiset ovat aina tehneet laivamatkat joko Siljalla tai Viikingillä.
Ei Silja Linellä tai Viking Linellä.
Paitsi ne saivartelevat typerykset jotka eivät pääse himasta ikinä mihinkään;)tuo silja on osa tallink siljaa, yhtiönä, siitähän tässä on kyse
- Clubi-
miten se menikään kirjoitti:
www.tallinksilja.com/fi/
Tuossa se on yhtiön virallinen nimi.
Mitä sille voit että tuo on tosiasia jonka voit lukea tuosta, miellytti se sinua tai ei.
Koville se sinulla ainakin ottaa, miksi yhtiöstä ei saisi käyttää sen virallista nomeä?
Kiusallistahan se on siljafriikeille!
Itsenäisen suomen juhlinnan vuoksi sinäkin voisit alkaa käyttää firmasta sen oikeaa nimeä, siinä olet oikeassa ....Olet oikeassa. Yhtiön virallinen nimi on Tallink Silja oy. Se on todellakin SUOMALAINEN yhtiö, joka maksaa veronsa suomeen. Se on myös työllistänyt tuhansia suomalaisia rakennuttamalla useimmat laivansa suomessa, ilman kiristystä erilaisista valtion tukieuroista, jotka me veronmaksajat loppuviimeksi maksamme.
- Bubi-
Clubi- kirjoitti:
Olet oikeassa. Yhtiön virallinen nimi on Tallink Silja oy. Se on todellakin SUOMALAINEN yhtiö, joka maksaa veronsa suomeen. Se on myös työllistänyt tuhansia suomalaisia rakennuttamalla useimmat laivansa suomessa, ilman kiristystä erilaisista valtion tukieuroista, jotka me veronmaksajat loppuviimeksi maksamme.
Valitettavasti vain kaikki yhtiötä koskevat päätökset tehdään virossa.
Tallink silja on myös virolainen yritys, vaikka sillä olisikin konttorinsa suoimessa, niinhän sillä on ruotsissakin.
Yhtiö on siis virolainen, kotipaikastaan suomessa huolimatta,
mutta tätähän ei karjaluokassa ymmärretä - Bubi-
Clubi- kirjoitti:
Olet oikeassa. Yhtiön virallinen nimi on Tallink Silja oy. Se on todellakin SUOMALAINEN yhtiö, joka maksaa veronsa suomeen. Se on myös työllistänyt tuhansia suomalaisia rakennuttamalla useimmat laivansa suomessa, ilman kiristystä erilaisista valtion tukieuroista, jotka me veronmaksajat loppuviimeksi maksamme.
Lisään vielä:
Onhan varustamon aluksista kaksi (2) liputettu suomeen, ehkäpä siks täytyy maksaa veroja suomeen, suurin osa aluksista on kuitenkin viron lipun alla tallinksiljan aluksista kyseen ollen. - supermatkustelija
miten se menikään kirjoitti:
www.tallinksilja.com/fi/
Tuossa se on yhtiön virallinen nimi.
Mitä sille voit että tuo on tosiasia jonka voit lukea tuosta, miellytti se sinua tai ei.
Koville se sinulla ainakin ottaa, miksi yhtiöstä ei saisi käyttää sen virallista nomeä?
Kiusallistahan se on siljafriikeille!
Itsenäisen suomen juhlinnan vuoksi sinäkin voisit alkaa käyttää firmasta sen oikeaa nimeä, siinä olet oikeassa ....Ei minulla ole mitään niitä vastaan jotka käyttävät nimeä Tallink Silja. En vain jaksa että sinä joka ikiseen ketjuun tällä palstalla tulet syöttämään tuota samaa vanhaa kauraa jokaikiselle ihmiselle joka mainitsee nimen Silja Line.
Miksi ei yhtiöstä saisi käyttää sen markkinointinimeä? Vastaapa tähän kysymykseen.
En aio lähteä tuohon "olet oikeassa, sinä voisit..." keskusteluun, joka muistuttaa pahasti kolmosluokkalaisten peruskoululaisten väittelytaitoja.
Valitatko sinä hänelle, joka ostaa Valiojäätelöä (tuotemerkki) koska sitä valmistaa Nestlé? Pitäisikö minun ostaa Nestlé-suklaatuutti Pingviini-suklaatuutin sijaan? - Tärkeä tiedotus
yhtiön nimestä kirjoitti:
... taitaa vain olla mainitsemasi yhtiön nimi tänä päivänä tallink silja
Kuvaa silja europasta tallink teksti kyljessä
http://sdrv.ms/14r2c44
Myöhemmin sisätilatkin kunnostettaneen tallink siljan lippulaivalle sopiviksi
Tässä se on vain kerrottu hieman eri tavalla kuin sinä haluat kuvitella.
Tallink Silja Oy lyhyesti
Tallink Silja Oy on osa Tallink-konsernia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan.
Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä.
emmeköhän usko (edelleen) tähän painettuun tekstiin enemmän kuin kuvitelmiisi,
sinulle se näyttää olevan katkeraa hyväksyä tämä tallinksilja tieto (virallien)
- Matkaaja.
Eipä tuo paatti ole tehnyt vielä ainuttakaan risteilyä. Tuossahan se sahaa edestakaisia matkoja Helsingin ja Tukholman välillä, mutta risteilyjähän ne eivät ole.
- aijai!
Olethan kertonut varustamolle, että valehtelevat? Ainakin tämän mukaan
http://www.tallinksilja.com/fi/trips/cruises/helSto/default.htm - Oijoi ...
aijai! kirjoitti:
Olethan kertonut varustamolle, että valehtelevat? Ainakin tämän mukaan
http://www.tallinksilja.com/fi/trips/cruises/helSto/default.htmEi se olekkaan tehnyt risteilyjä, autolautta kun on.
Varustamo vain markkinoi edestakaista matkaa autolautalla risteilynimikkeellä, tästä ei matkaajalla ollut tietoa.
Risteilyaluksilla ei ole autokantta rahdin kuljettamista varten, kuten tuon linkin markkinoimissa aluksissa taasen on - aijai!
Oijoi ... kirjoitti:
Ei se olekkaan tehnyt risteilyjä, autolautta kun on.
Varustamo vain markkinoi edestakaista matkaa autolautalla risteilynimikkeellä, tästä ei matkaajalla ollut tietoa.
Risteilyaluksilla ei ole autokantta rahdin kuljettamista varten, kuten tuon linkin markkinoimissa aluksissa taasen onJoo, mutta et puhunut autokansista ja laivoista mitään, vaan "tehnyt vielä ainuttakaan risteilyä", "risteilyjähän ne eivät ole". Älä nyt joka kerta sekoa sukkiisi, jos tätä levyä veivaat. Kerro ens kerralla heti alkuun tuo oma määritelmäsi risteilylaivan kansirakenteista, niin et tule esittäneeksi väitettä, joka ei pidä paikkaansa. Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin!
- emme ole ainoita
aijai! kirjoitti:
Joo, mutta et puhunut autokansista ja laivoista mitään, vaan "tehnyt vielä ainuttakaan risteilyä", "risteilyjähän ne eivät ole". Älä nyt joka kerta sekoa sukkiisi, jos tätä levyä veivaat. Kerro ens kerralla heti alkuun tuo oma määritelmäsi risteilylaivan kansirakenteista, niin et tule esittäneeksi väitettä, joka ei pidä paikkaansa. Hyvää itsenäisyyspäivää sinullekin!
"et puhunut autokansista ja laivoista mitään"
juurihan kerroin tuossa viestissä johon kommentoit viimeksi! - aijai!
emme ole ainoita kirjoitti:
"et puhunut autokansista ja laivoista mitään"
juurihan kerroin tuossa viestissä johon kommentoit viimeksi!Niinpä teit, huomasin kyllä (muuten en olisi voinut edellistä viestiäni kirjoittaa muotoon "Joo, mutta et puhunut autokansista ja laivoista mitään, vaan "tehnyt vielä ainuttakaan risteilyä", "risteilyjähän ne eivät ole""). Mutta et siis siinä, jota minä alunperin kommentoin. Siinä puhuit vain risteilyistä. Ja niitä me muut siis teemme noilla laivoilla, joihin sovellat omatekoisia risteilijämääritelmiäsi.
- ....
aijai! kirjoitti:
Niinpä teit, huomasin kyllä (muuten en olisi voinut edellistä viestiäni kirjoittaa muotoon "Joo, mutta et puhunut autokansista ja laivoista mitään, vaan "tehnyt vielä ainuttakaan risteilyä", "risteilyjähän ne eivät ole""). Mutta et siis siinä, jota minä alunperin kommentoin. Siinä puhuit vain risteilyistä. Ja niitä me muut siis teemme noilla laivoilla, joihin sovellat omatekoisia risteilijämääritelmiäsi.
Oletko joskus kuullut rakennettavan risteilijään autokannen, mitä tarkoitusta varten se siellä tarvitsisi olla.
Ei ole siis mikään omatekoinen risteilijämääritelmä, vaan kylmä tosiasia.
Risteilijöissä ei tarvita autokantta, eihän niitä ole turun telakalla tehty yhteenkään risteilyalukseen, vai voitko väittää muut näistä risteily aluksista, ei siis autolautoista jotka toimivat RoRo-perusteella.
mietihän nyt oikein järjellä tuota, kyllä sinäkin saatat ymmärtää joskus autolauttojen ja risteilijöiden eron!
siis autolautta tai risteilijä, eikö vain vaikuta kahdelta eri asialta, mietihän tuota! - aijai!
.... kirjoitti:
Oletko joskus kuullut rakennettavan risteilijään autokannen, mitä tarkoitusta varten se siellä tarvitsisi olla.
Ei ole siis mikään omatekoinen risteilijämääritelmä, vaan kylmä tosiasia.
Risteilijöissä ei tarvita autokantta, eihän niitä ole turun telakalla tehty yhteenkään risteilyalukseen, vai voitko väittää muut näistä risteily aluksista, ei siis autolautoista jotka toimivat RoRo-perusteella.
mietihän nyt oikein järjellä tuota, kyllä sinäkin saatat ymmärtää joskus autolauttojen ja risteilijöiden eron!
siis autolautta tai risteilijä, eikö vain vaikuta kahdelta eri asialta, mietihän tuota!Eihän tuo ole mikään "kylmä tosiasia". Sinun lempivääntösi vaan, tai siis yksi niistä.
Se on totta, että semmoisissa kariabia-tyylisissä risteilijöissä ei tosiaan tarvita autokantta, mutta ei ole lakia tai määräystä, joka estäisi semmoisen tekemisen. Siispä Suomen ja Ruotsin välisessä liikenteessä isoissa laivoissa on useimmiten autokansi(a), ja silti ne tekevät risteilyjä. Sinne voi ostaa risteilyn tarvitsematta kiinnostua sinun autokansimääritelmistäsi mitään. Autokansia ei juuri edes huomaa risteilyn aikana, korkeintaan satamaan saavuttaessa kuulee kuulutuksen "automatkustajia pyydetään siirtymään autokannelle...". Autokansi ei estä, etteikö laiva voisi olla risteilijä. Paitsi sinun mielestäsi.
Yhteen aikaan, silloin kun oli vielä olemassa paperisia esitteitä laivoista, nykyään niitä ei enää taida juuri olla, Siljan esitteessä sanottiin jotain näin "risteilijä saapuu satamaan...", kun kuvattiin Europan reissua. Olivat silloinkin ilmeisesti väärässä, harmi ettet jo silloin opastanut yhtiötä. - näin se menee
aijai! kirjoitti:
Eihän tuo ole mikään "kylmä tosiasia". Sinun lempivääntösi vaan, tai siis yksi niistä.
Se on totta, että semmoisissa kariabia-tyylisissä risteilijöissä ei tosiaan tarvita autokantta, mutta ei ole lakia tai määräystä, joka estäisi semmoisen tekemisen. Siispä Suomen ja Ruotsin välisessä liikenteessä isoissa laivoissa on useimmiten autokansi(a), ja silti ne tekevät risteilyjä. Sinne voi ostaa risteilyn tarvitsematta kiinnostua sinun autokansimääritelmistäsi mitään. Autokansia ei juuri edes huomaa risteilyn aikana, korkeintaan satamaan saavuttaessa kuulee kuulutuksen "automatkustajia pyydetään siirtymään autokannelle...". Autokansi ei estä, etteikö laiva voisi olla risteilijä. Paitsi sinun mielestäsi.
Yhteen aikaan, silloin kun oli vielä olemassa paperisia esitteitä laivoista, nykyään niitä ei enää taida juuri olla, Siljan esitteessä sanottiin jotain näin "risteilijä saapuu satamaan...", kun kuvattiin Europan reissua. Olivat silloinkin ilmeisesti väärässä, harmi ettet jo silloin opastanut yhtiötä.www.maritimeforum.fi
Kyllä tuosta autolauttojen ja risteilijöiden erosta ollaan muuallakin sitä mieltä,
että ovat kaksi eri asiaa.
Mutta onhan eroa tietenkin myös tällä (S24) juorupalstalla ja oikein asiaan vihkiytyneellä keskustelupalstalla
- Koeta ymmärtää!
Huomaa seuraava: RISTEILY ON TUOTE JOTA VARUSTAMOT MYYVÄT ASIAKKAILLE AUTOLAUTALLE TEHTÄVÄNÄ m/p matkana.
siis tuo on markkinointia, ei markkinointi tee autolautasta risteilijää vaikka varustamo autolautalleen markkinoisi edestakaista matkaa risteilynä.
Huomaa ero: risteilijä vai risteily
asia ei tästä miksikään enää muutu ...- aijai ;D
Yritän ymmärtää sitä, että haluat aina sanoa viimeisen sanan "asia ei tästä miksikään enää muutu". ;D
Mutta jos aloitat jutun sanomalla, että joku laiva ei ole tehnyt risteilyjä, niin väitteesi on väärä, minkä tässä itsekin toteat "RISTEILY ON TUOTE JOTA VARUSTAMOT MYYVÄT" (ei ole mitään syytä huutamiseen, kuinka noin hermostuit?).
Ja mitä tulee autokanteen, sen olemassaolo tai puute ei ole risteilijä-nimitykselle oleellinen. Vaikka jenkkilän ihmemaan risteilijöissä sitä ei ole, missään ei ole sanottu, etteikö sitä voisi olla. Haluat nyt vain tässäkin asiassa väittää, että muiden pitää noudattaa sinun keksimiäsi määritelmiä. Hauskaa päivänjatkoa!
- Maaritti
Minäkään en välitä tuon yhden jankkaamisesta niistä varustamoista jne. Odottelen töpinöissäni kun lähdemme vajaan parin viikon päästä perheenä Silja Serenadella Tukholman risteilylle.
Kaksi A-hyttiä on varattuna ja ruokailut sekä erikoisaamiainen, tosin vain meille aikuisille kun nuoret yleensä eivät meillä nouse aamiaiselle. Ei ollut mielestäni pahan hintainen: kaksi A-hyttiä ja Joulupöytä mennen tullen kahdelle ja erikoisaamiainen yhdelle, 240 euroa.
Sikäli voin suositella avaajalle myös Silja Symphonya, koska Silja Serenade on sisarlaiva Symphonylle. Me matkaaamme molemmilla, kumpi vain sattuu olemaan vuorossa.
Ja tosiaan, meidän perhe tekee laivamatkat Silja Linella koska yleensä reissaamme Tukholmaan. Jos menisimme Tallinnaan niin silloin Tallinkilla.- Tutushan:
Miten se meneekään?
www.tallinksilja.com/fi/ - Miksi vaikeasti?
Eikö olisi helpompaa käyttää tallink silja nimitystä, ei tarttis miettii mikä se nyt oli suomesta ruotsiin, ruotsista riikaan tai viroon, virosta suomeen.
Helpommalla pääset kun kerrot matkaavasi tallink siljalla, eikä kenellekään jää epäselvyyksiä yhtään enempää. Yksi ja sama nimi samalla firmalla reitistä huolimatta. - Eikä ole
Miksi vaikeasti? kirjoitti:
Eikö olisi helpompaa käyttää tallink silja nimitystä, ei tarttis miettii mikä se nyt oli suomesta ruotsiin, ruotsista riikaan tai viroon, virosta suomeen.
Helpommalla pääset kun kerrot matkaavasi tallink siljalla, eikä kenellekään jää epäselvyyksiä yhtään enempää. Yksi ja sama nimi samalla firmalla reitistä huolimatta.Helpointa on sanoa reilusti Silja Line niin jokainen tietää tarkoittavan Suomen ja Ruotsin välistä laivaliikennettä ja Tallink niin sitten on kyseessä Suomen ja Viron välinen liikenne tai Ruotsin ja Viron tai Ruotsin ja Latvian tai Suomen ja Saksan.
Eli Silja Line ja netistä löytyy helpoiten haulla silja.fi - Vielä helpommalla
Eikä ole kirjoitti:
Helpointa on sanoa reilusti Silja Line niin jokainen tietää tarkoittavan Suomen ja Ruotsin välistä laivaliikennettä ja Tallink niin sitten on kyseessä Suomen ja Viron välinen liikenne tai Ruotsin ja Viron tai Ruotsin ja Latvian tai Suomen ja Saksan.
Eli Silja Line ja netistä löytyy helpoiten haulla silja.fi... pääset kun klikkaat esim. S24:n etusivulta Tallinksilja
Löytyy usaeammasta paikastakin eri sivustoilta, silja.fi sen joudut aina kirjoittamaan. Tallinksilja ja kerta klikkaus riittää.
Muuten kyllä kaikki muutenkin tietävät tallinksiljan liikennöivän myös suomesta ruotsiin, yhtä helppoa on siis käyttää yhtiön nykyistä nimeä.
Netistä monesta paikasta vähällä ja vaivatta, tallinksilja ja kerta klikkaus !!! - Heti suoraan.
Vielä helpommalla kirjoitti:
... pääset kun klikkaat esim. S24:n etusivulta Tallinksilja
Löytyy usaeammasta paikastakin eri sivustoilta, silja.fi sen joudut aina kirjoittamaan. Tallinksilja ja kerta klikkaus riittää.
Muuten kyllä kaikki muutenkin tietävät tallinksiljan liikennöivän myös suomesta ruotsiin, yhtä helppoa on siis käyttää yhtiön nykyistä nimeä.
Netistä monesta paikasta vähällä ja vaivatta, tallinksilja ja kerta klikkaus !!!Miksi täytyy tulla ensin tälle palvelimelle. Silja.fi -osoitteella pääsee suoraan.
- vieläkin helppoa
Heti suoraan. kirjoitti:
Miksi täytyy tulla ensin tälle palvelimelle. Silja.fi -osoitteella pääsee suoraan.
Ei tarvitse tulla varta vasten juuri tälle palstalle, tuo pikavalinta mahdollisuus löytyy monesta muustakin, tuossaha oli vain esimerkkinä tämän S24:n etusivu.
Mutta ilmeisesti luetun ymmärryksessäsi oli petraamisen varaa
HUOMIOI maininta ESIM: (esimerkiksi) - Näin se menee
Tutushan: kirjoitti:
Miten se meneekään?
www.tallinksilja.com/fi/Kuvaa silja europasta tallink teksti kyljessä
http://sdrv.ms/14r2c44
Myöhemmin sisätilatkin kunnostettaneen tallink siljan lippulaivalle sopiviksi
Tässä se on vain kerrottu hieman eri tavalla kuin sinä haluat kuvitella.
Tallink Silja Oy lyhyesti
Tallink Silja Oy on osa Tallink-konsernia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan.
Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä.
emmeköhän usko (edelleen) tähän painettuun tekstiin enemmän kuin kuvitelmiisi,
sinulle se näyttää olevan katkeraa hyväksyä tämä tallinksilja tieto (virallien)
- Näin se menee
Koeta nyt edes ymmärtää lukemasi.
Monissa paikoissa on valittavana, myös muissa kuin S24:n etusivulla valittavana erinäisiä palveluja kertaklikkauksella, mm Tallinksilja.
Ei siis tarvitse enää kirjoittaa silja.fi.
Ei sinun tarvitse siis tulla juuri tälle palvelimelle, on olemassa monia muitakin, ja pääset jokaisessa näissä helpomma klikkaamalla kerran tallinksilja, kuin kirjoittamalla silja.fi (mainitsin jo edellisessä viestissä)
eli tämä oli edelleen se suorempi, helpompi ja nopeampi keino.
Aina käyttämällä firman oikeaa nimeä pääset helpommalla, nopeammin ja vähemmällä, näin se on tallinksiljankin suhteen!- Simppelisti nääs
Koeta nyt edes ymmärtää lukemasi.
Kun minä pistän koneen päälle ja avaan selaimen, sen aloitussivu ei ole silja eikä suomi24. Minun pitää siis kirjoittaa joko silja.fi tai suomi24.fi. Jälkimmäisessä on kaksi merkkiä enemmän ja sieltä pitää vielä etsiä Siljan mainos.
Ei, on paljon helpompaa mennä suoraan lyhintä tietä ja kirjoittaa silja.fi. - edelleen näin!
Simppelisti nääs kirjoitti:
Koeta nyt edes ymmärtää lukemasi.
Kun minä pistän koneen päälle ja avaan selaimen, sen aloitussivu ei ole silja eikä suomi24. Minun pitää siis kirjoittaa joko silja.fi tai suomi24.fi. Jälkimmäisessä on kaksi merkkiä enemmän ja sieltä pitää vielä etsiä Siljan mainos.
Ei, on paljon helpompaa mennä suoraan lyhintä tietä ja kirjoittaa silja.fi.No niitä on on muillakin, ei vain S24:lla, sanottakoon tämä vielä kerran kun et vieläkään ymmärtänyt
on siis paljon nopeampaa, helpompaa tuloksellisempaa klikata tallinksilja.
Monesta paikasta S24:n lisäksi löytyy tuo pika valinta tallinksilja yhdellä klikkauksella, taatusti nopeampaa kuin kirjoittaa silja.fi
huomioi mitä viestin ensimmäisellä rivillä lukee, yritä myös ymmärtää sekin! - Miksi noin
edelleen näin! kirjoitti:
No niitä on on muillakin, ei vain S24:lla, sanottakoon tämä vielä kerran kun et vieläkään ymmärtänyt
on siis paljon nopeampaa, helpompaa tuloksellisempaa klikata tallinksilja.
Monesta paikasta S24:n lisäksi löytyy tuo pika valinta tallinksilja yhdellä klikkauksella, taatusti nopeampaa kuin kirjoittaa silja.fi
huomioi mitä viestin ensimmäisellä rivillä lukee, yritä myös ymmärtää sekin!Sano nyt sitten selkeästi, miksi täytyy mennä kiertopoluille. Miksi ei edetöä suoraan linnuntietä kohteeseen. Miksi pitää tehdä työtä yksinkertaisen asian eteen, johon pääsee vaivattakin.
- supermatkustelija
edelleen näin! kirjoitti:
No niitä on on muillakin, ei vain S24:lla, sanottakoon tämä vielä kerran kun et vieläkään ymmärtänyt
on siis paljon nopeampaa, helpompaa tuloksellisempaa klikata tallinksilja.
Monesta paikasta S24:n lisäksi löytyy tuo pika valinta tallinksilja yhdellä klikkauksella, taatusti nopeampaa kuin kirjoittaa silja.fi
huomioi mitä viestin ensimmäisellä rivillä lukee, yritä myös ymmärtää sekin!Omana aloitussivunani on tällä hetkellä CNN:n uutiset. Kerropa minulle, mistä sieltä minä klikkaan Tallink Silja? Sama homma, jos aloitussivuna on Google.fi, selaimessani Chromessa usein tosin kirjoitan suoraan haluamani kohteen hakupalkkiin koska haku toimii niin hyvin. En ymmärrä, miksi minun pitäisi tulla tänne ja klikata maksullista mainosbanneeria, jonka jokainen klikkaus maksaa varustamolle ja siten on välillisesti osa minun risteilystäni maksamaa hintaa.
- viisastelijalle!
supermatkustelija kirjoitti:
Omana aloitussivunani on tällä hetkellä CNN:n uutiset. Kerropa minulle, mistä sieltä minä klikkaan Tallink Silja? Sama homma, jos aloitussivuna on Google.fi, selaimessani Chromessa usein tosin kirjoitan suoraan haluamani kohteen hakupalkkiin koska haku toimii niin hyvin. En ymmärrä, miksi minun pitäisi tulla tänne ja klikata maksullista mainosbanneeria, jonka jokainen klikkaus maksaa varustamolle ja siten on välillisesti osa minun risteilystäni maksamaa hintaa.
Lueppa nyt kirjoittamani oikein ajatuksen kanssa ja yritä ymmärtää mitä siinä tarkoitetaan. Älä kiukuttele kuin pikku lapsi
- edelleen ....
Miksi noin kirjoitti:
Sano nyt sitten selkeästi, miksi täytyy mennä kiertopoluille. Miksi ei edetöä suoraan linnuntietä kohteeseen. Miksi pitää tehdä työtä yksinkertaisen asian eteen, johon pääsee vaivattakin.
Koeta ymmärtä lukemasi. vai onko se liikaa vaadittu sinulta?
- En ymmärrä minäkään
edelleen näin! kirjoitti:
No niitä on on muillakin, ei vain S24:lla, sanottakoon tämä vielä kerran kun et vieläkään ymmärtänyt
on siis paljon nopeampaa, helpompaa tuloksellisempaa klikata tallinksilja.
Monesta paikasta S24:n lisäksi löytyy tuo pika valinta tallinksilja yhdellä klikkauksella, taatusti nopeampaa kuin kirjoittaa silja.fi
huomioi mitä viestin ensimmäisellä rivillä lukee, yritä myös ymmärtää sekin!Ajatellaan että on henkilö, joka päättää että hän haluaa matkustaa Ruotsiin laivalla.
Hän avaa koneensa ja nettiselaimen. Hän muistaa vanhasta muistista että aikoinaan Ruotsiin risteili yhtiö nimeltä Silja Line.
Ihan tosi, kumpi on sinusta helpompaa ja nopeampaa:
- henkilö kirjoittaa nettiselaimensa osoiteriville "www.siljaline.fi" ja painaa enteriä
- henkilö ajattelee, että aivan varmasti netissä on paljon sivuja, joilla on linkki oikealle sivulle. Hän alkaa miettiä mitkä mahdollisesti olisivat tällaisia sivuja. Hän alkaa summamutikassa tutkia eri sivuja ja etsiä tuota linkkiä.
Mitä sivua suosittelisit että hän ensimmäiseksi kokeilee löytääkseen tuon linkin haluamalleen sivulle, jotta saisi tarvitsemaansa tietoa Ruotsin risteilyislä?
Miten varma voit olla siitä, että tuo kyseinen asiakas on koskaan edes kuullut esim. Suomi 24:stä, tai jostain muusta sivusta joista kyseinen linkki löytyy? - koitas uudelleen
En ymmärrä minäkään kirjoitti:
Ajatellaan että on henkilö, joka päättää että hän haluaa matkustaa Ruotsiin laivalla.
Hän avaa koneensa ja nettiselaimen. Hän muistaa vanhasta muistista että aikoinaan Ruotsiin risteili yhtiö nimeltä Silja Line.
Ihan tosi, kumpi on sinusta helpompaa ja nopeampaa:
- henkilö kirjoittaa nettiselaimensa osoiteriville "www.siljaline.fi" ja painaa enteriä
- henkilö ajattelee, että aivan varmasti netissä on paljon sivuja, joilla on linkki oikealle sivulle. Hän alkaa miettiä mitkä mahdollisesti olisivat tällaisia sivuja. Hän alkaa summamutikassa tutkia eri sivuja ja etsiä tuota linkkiä.
Mitä sivua suosittelisit että hän ensimmäiseksi kokeilee löytääkseen tuon linkin haluamalleen sivulle, jotta saisi tarvitsemaansa tietoa Ruotsin risteilyislä?
Miten varma voit olla siitä, että tuo kyseinen asiakas on koskaan edes kuullut esim. Suomi 24:stä, tai jostain muusta sivusta joista kyseinen linkki löytyy?Voin olla melko varma että tuo henkilö hakee jonkun matkailua käsittelevän sivuston, sieltä hän mitä todennäköisemmin löytää tallink siljan kuin silja linen.
Mitä sivustoa suosittelisin, no se tulo sanottua jo, eli matkailua käsittelevän.
eli tuo firman nykyinen nimi on varmin tapa päästä perille, kauanko kuvittelet että tallink silja pitää silja.fi sivustoa yllä. Varustamohan alkanut mainoksissaankin suosittelemaan: varaa matkasi tallink siljalta. (varaa matkasi siljalta on jätetty pois). Eipä silti ruotsissakaan enää tunneta silja linea vaan se sielläkin tallink silja nimellä nykyään. Eikö siis ole järkevämpää alkaa suomessakin käyttämään firmasta sen nykyistä nimeä yllätysten varalta jos vaikka silja.fi on poistumassa ....
Ihan tosi, firman oikeaa nimeä on helpompi ja nopeampi käyttää - En ymmärrä minäkään
koitas uudelleen kirjoitti:
Voin olla melko varma että tuo henkilö hakee jonkun matkailua käsittelevän sivuston, sieltä hän mitä todennäköisemmin löytää tallink siljan kuin silja linen.
Mitä sivustoa suosittelisin, no se tulo sanottua jo, eli matkailua käsittelevän.
eli tuo firman nykyinen nimi on varmin tapa päästä perille, kauanko kuvittelet että tallink silja pitää silja.fi sivustoa yllä. Varustamohan alkanut mainoksissaankin suosittelemaan: varaa matkasi tallink siljalta. (varaa matkasi siljalta on jätetty pois). Eipä silti ruotsissakaan enää tunneta silja linea vaan se sielläkin tallink silja nimellä nykyään. Eikö siis ole järkevämpää alkaa suomessakin käyttämään firmasta sen nykyistä nimeä yllätysten varalta jos vaikka silja.fi on poistumassa ....
Ihan tosi, firman oikeaa nimeä on helpompi ja nopeampi käyttää"tuo henkilö hakee jonkun matkailua käsittelevän sivuston"
????????? Hakee? Miten? Googlella?
Eli sinun mielestäsi olisi ihmiselle, jolla ei ole lainkaan valmiina mielessä mitään matkailusivua, järkevintä ensin avata hakukonesivu, ja sitten laittaa hakusanaksi vaikkapa "matkailu", ja sitten avata niitä hakutuloksena tulevia linkkejä yksi kerrallaan, siinä toivossa että löytäisi linkin laivayhtiön sivulle; laivayhtiön jonka hän tuntee nimellä Silja Line?
Sen sijaan että yksinkertaisesti ja nopeasti kirjoittaa selaimen osoiteriville "www.siljaline.fi"?
Kyllä sinä elät ihan toisessa todellisuudessa kuin minä, jos tuo eka tapa on sinusta nopeampi!
Noita matkailuja käsitteleviä sivuja haetaan tottakai silloin, kun mielessä ei ole vielä mitään tiettyä yhtiötä, joten ei ole myöskään tietoa siitä mille sivulle voisi mennä. Silloin tuollaiset yleissivut ovat hyödyllisiä ja tarpeen.
Mutta kun jo tietää että haluaa mennä jonkun tietyn yhtiön sivulle, niin silkkaa aivottomuutta on tuhlata aikaa etsimällä ENSIN joku matkailun yleissivu! Mitä ihmeen lisäarvoa siitä voisi saada??
"kauanko kuvittelet että tallink silja pitää silja.fi sivustoa yllä"
Voi sinua ressukkaa!!! Luuletko todellakin, että silja.fi on ERILLINEN, oma sivustonsa?? Ei tietenkään ole! Se on vain yksi ainoa tyhjä sivu, jolle on asennettu ns. redirect - scripti. Eli jokainen joka menee sivulle www.silja.fi, tai www.siljaline.fi, siirretään automaattisesti http://www.tallinksilja.com -sivulle.
Ideana tuossa on juuri tehdä homma mahdollisimman HELPOKSI asiakkaalle. Ihan samalla tavalla kuin jos esim. kirjoitat www.helsinginsanomat.fi, sinut siirretään sivulle www.hs.fi. Koska Sanoma tietää että suuri osa asiakkaista automaattisesi hakee heidän suurimman lehtensä nettisivua lehden täydellisellä nimellä. Aivan kuten Tallink Silja tietää että suuri osa asiakkaista hakee heidän laivojaan vanhalla, tutulla nimellä.
"Eipä silti ruotsissakaan enää tunneta silja linea vaan se sielläkin tallink silja nimellä nykyään"
Jaa. Kas kummaa kun sekä osoite www.silja.se että www.siljaline.se toimivat täysin hyvin (ja vievät suoraan tuonne aiemmin mainitulle http://www.tallinksilja.com -sivustolle.
"jos vaikka silja.fi on poistumassa ..."
100 % varmasti yhtiö ei tule KOSKAAN luopumaan domaineista www.silja.fi. ja www.siljaline.fi. Niiden rekisteröintiä tullaan jatkamaan hamaan loppuun asti, koska muuten riski siitä, että joku nappaa ne itselleen ja perustaa jonkun pilasivuston, on aivan liian suuri. Joten firmalla tulee olemaan ne aina omistuksessaan. Ja kun ne kerran on, niin totta kai niillä tullaan pitämään myös se redirect-sivu! Eihän siitä tule senttiäkään ylläpitokustannuksia. Sivu on olemassa eikä vaadi minkäälaista huoltoa. - ....
En ymmärrä minäkään kirjoitti:
"tuo henkilö hakee jonkun matkailua käsittelevän sivuston"
????????? Hakee? Miten? Googlella?
Eli sinun mielestäsi olisi ihmiselle, jolla ei ole lainkaan valmiina mielessä mitään matkailusivua, järkevintä ensin avata hakukonesivu, ja sitten laittaa hakusanaksi vaikkapa "matkailu", ja sitten avata niitä hakutuloksena tulevia linkkejä yksi kerrallaan, siinä toivossa että löytäisi linkin laivayhtiön sivulle; laivayhtiön jonka hän tuntee nimellä Silja Line?
Sen sijaan että yksinkertaisesti ja nopeasti kirjoittaa selaimen osoiteriville "www.siljaline.fi"?
Kyllä sinä elät ihan toisessa todellisuudessa kuin minä, jos tuo eka tapa on sinusta nopeampi!
Noita matkailuja käsitteleviä sivuja haetaan tottakai silloin, kun mielessä ei ole vielä mitään tiettyä yhtiötä, joten ei ole myöskään tietoa siitä mille sivulle voisi mennä. Silloin tuollaiset yleissivut ovat hyödyllisiä ja tarpeen.
Mutta kun jo tietää että haluaa mennä jonkun tietyn yhtiön sivulle, niin silkkaa aivottomuutta on tuhlata aikaa etsimällä ENSIN joku matkailun yleissivu! Mitä ihmeen lisäarvoa siitä voisi saada??
"kauanko kuvittelet että tallink silja pitää silja.fi sivustoa yllä"
Voi sinua ressukkaa!!! Luuletko todellakin, että silja.fi on ERILLINEN, oma sivustonsa?? Ei tietenkään ole! Se on vain yksi ainoa tyhjä sivu, jolle on asennettu ns. redirect - scripti. Eli jokainen joka menee sivulle www.silja.fi, tai www.siljaline.fi, siirretään automaattisesti http://www.tallinksilja.com -sivulle.
Ideana tuossa on juuri tehdä homma mahdollisimman HELPOKSI asiakkaalle. Ihan samalla tavalla kuin jos esim. kirjoitat www.helsinginsanomat.fi, sinut siirretään sivulle www.hs.fi. Koska Sanoma tietää että suuri osa asiakkaista automaattisesi hakee heidän suurimman lehtensä nettisivua lehden täydellisellä nimellä. Aivan kuten Tallink Silja tietää että suuri osa asiakkaista hakee heidän laivojaan vanhalla, tutulla nimellä.
"Eipä silti ruotsissakaan enää tunneta silja linea vaan se sielläkin tallink silja nimellä nykyään"
Jaa. Kas kummaa kun sekä osoite www.silja.se että www.siljaline.se toimivat täysin hyvin (ja vievät suoraan tuonne aiemmin mainitulle http://www.tallinksilja.com -sivustolle.
"jos vaikka silja.fi on poistumassa ..."
100 % varmasti yhtiö ei tule KOSKAAN luopumaan domaineista www.silja.fi. ja www.siljaline.fi. Niiden rekisteröintiä tullaan jatkamaan hamaan loppuun asti, koska muuten riski siitä, että joku nappaa ne itselleen ja perustaa jonkun pilasivuston, on aivan liian suuri. Joten firmalla tulee olemaan ne aina omistuksessaan. Ja kun ne kerran on, niin totta kai niillä tullaan pitämään myös se redirect-sivu! Eihän siitä tule senttiäkään ylläpitokustannuksia. Sivu on olemassa eikä vaadi minkäälaista huoltoa."ei tule koskaan luopumaan"
Mutta tarviiko niitä käyttää, firmahan ottaa käyttöön pelkän oman nimensä tallinksilja, kaikkihan tietävät siljalinen olevan sulautettu tallinkkiin.
Muuten pitäisi sinun tietää ettei mikään muu ole 100% varmaa kuin epävarmuus! - supermatkustelija
.... kirjoitti:
"ei tule koskaan luopumaan"
Mutta tarviiko niitä käyttää, firmahan ottaa käyttöön pelkän oman nimensä tallinksilja, kaikkihan tietävät siljalinen olevan sulautettu tallinkkiin.
Muuten pitäisi sinun tietää ettei mikään muu ole 100% varmaa kuin epävarmuus!Miksi ottaa se riski että menettää asiakkaita tuon takia? Argumenttisi vain huononevat.
- En ymmärrä minäkään
.... kirjoitti:
"ei tule koskaan luopumaan"
Mutta tarviiko niitä käyttää, firmahan ottaa käyttöön pelkän oman nimensä tallinksilja, kaikkihan tietävät siljalinen olevan sulautettu tallinkkiin.
Muuten pitäisi sinun tietää ettei mikään muu ole 100% varmaa kuin epävarmuus!"Mutta tarviiko niitä käyttää"
No joo. Eipä niitä tosiaan TARVITSE käyttää. Mutta harvinaisen tyhmä ihminen saa olla se pomo, joka sanoo "Joo, mehän ollaan uudistettu nää meidän monet domain-rekisteröinnit joka vuosi ja tullaan niin tekemään jatkossakin, mutta nyt tehdäänkin niin että otetaan ne redirect-sivut pois! Asiakaat saa vaan "Page not found" sivun, se on niille oikein kun eivät kerran opi sanomaan tallinksilja. Eikä mitään väliä vaikka ne redirektit ei maksa meille penniäkään, silti lopetetaan ne!"
Miten todennäköistä luulet olevan, että firma onnistuu palkkaamaan pomoksi moisen idiootin?
Kyseisistä redirekteistä ei tule firmalle mitään kuluja. Jos edes YKSI asiakas niiden avulla löytää suoraan yhtiön sivulle, sen sijaan että saa virheilmoituksen "sivua ei löydy", niin se on jo plussaa.
Kyseessä on firmalle täysin win-win -tilanne. Kyllä sen pysyminen aikamoisen varmaa on. - vastine vitsiisi
supermatkustelija kirjoitti:
Miksi ottaa se riski että menettää asiakkaita tuon takia? Argumenttisi vain huononevat.
"Miksi ottaa se riski että menettää asiakkaita"
No niitä tulee kyllä iträrajan takaa tilalle, eikä tuo silja.fi paljoa paina jos tuote ei vastaa sen arvoa, tuliko mieleen tälläiset yksinkertaiset asiat.
Voitko edes itse väittää että olisi sama kuin silja linen aikaan, ota jo ne laput pois silmiltäsi, uskalla katsoa todellisuutta silmiin.
Miksiköhän varustamo uskaltaa mainita mainoksessaan jossa on silja europa taustalla: varaa matkasi tallinksiljalta, eikö tämäkin olisi riski menettää asiakkaita.
Taitaa sun ajatusmaailmallasi olevia siljafaneja sen verran vähän ettei tallinksilja saa suuriakaan tappioita jos nämä äänestävät jaloillaan - supermatkustelija
vastine vitsiisi kirjoitti:
"Miksi ottaa se riski että menettää asiakkaita"
No niitä tulee kyllä iträrajan takaa tilalle, eikä tuo silja.fi paljoa paina jos tuote ei vastaa sen arvoa, tuliko mieleen tälläiset yksinkertaiset asiat.
Voitko edes itse väittää että olisi sama kuin silja linen aikaan, ota jo ne laput pois silmiltäsi, uskalla katsoa todellisuutta silmiin.
Miksiköhän varustamo uskaltaa mainita mainoksessaan jossa on silja europa taustalla: varaa matkasi tallinksiljalta, eikö tämäkin olisi riski menettää asiakkaita.
Taitaa sun ajatusmaailmallasi olevia siljafaneja sen verran vähän ettei tallinksilja saa suuriakaan tappioita jos nämä äänestävät jaloillaanHuohh... Kuka on ikinä väittänyt ettei firman virallinen nimi nykyisin ole Tallink Silja tai etteivät he käyttäisi sitä tämäntyyppisessä markkinoinnissa? Kyse on vain ja ainoastaan siitä, ettei ole mitään väliä jos käyttää yrityksen rekisteröimää virallista markkinointinimeä tarkoittaessaan ko. yritystä. Silja Line on Tallink Siljan Suomi - Ruotsi -reittien markkinointinimi. On ja pysyy.
- Tietoa nimestä
Kuvaa silja europasta tallink teksti kyljessä
http://sdrv.ms/14r2c44
Myöhemmin sisätilatkin kunnostettaneen tallink siljan lippulaivalle sopiviksi
Tässä se on vain kerrottu hieman eri tavalla kuin sinä haluat kuvitella.
Tallink Silja Oy lyhyesti
Tallink Silja Oy on osa Tallink-konsernia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan.
Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä.
emmeköhän usko (edelleen) tähän painettuun tekstiin enemmän kuin kuvitelmiisi,
sinulle se näyttää olevan katkeraa hyväksyä tämä tallinksilja tieto (virallien)
- ....,,,,
Olisi katastrofi tuolle yhdelle, jos elettäisiin 80-lukua, ja joku kirjoittaisi matkustavansa Viking Linella. Tällöin tuo yksi täällä huutaisi, ettei millään Viking Linella vaan Rederi AB Sallylla tai Rederi AB Slitellä tai SF Line AB:lla.
- Miksi?
Kerrohan mikä katastrofi?
80-luvulla oli tosiaan nuo kolme varustamoa olemassa, niillä oli tuolloin yhteinen markkinointi nimellä viking line.
Taas tallinksilja on varustamo joka markkinoi laivojaan kahdella markkina nimellä,
kaikilla reiteillään (lukuunottamatta HEL-STO) Tallink nimellä sekä silja line nimellä FIN - Swe reiteiillä.
Taitaakin olla sinulle katastrofi siljan olevan nykyään vain osa virolaista tallink siljaa.
Ps. olen käyttänytkin mainitsemiesi varustamoiden palveluja viking linen markkinoimina mm. SF:n Marellalla, Turellalla ym....
Sallyn laivoista viking 1, viking 4 & viking sally
Sliten aluksista Diana, Apollo, Diana II & kalypso.
Tiesin tuolloin jo laivojen olevan eri varustamojen ja saman markkinoinnin alla.
Nykyäänhän muiden poistuttua (slite,Sally) kuvioista on SF ottanut varustamon nimeksi viking line (esim. www.faktaomfartyg.nu) - Älkän ope
Ei mikään OYn julkaisu, vaan OY:n. Huomioi kaksoispiste.
- qwerty19
Varustamon nimihän on Viking Rederi Ab, ei Viking Line.
- ei nyt sentään
ei se ole muuttunut vuoden 1995 jälkeen jolloin se rekisteröitiin SF-linesta Viking LineAb/Viking Line Abp:ksi
Tänä päivänäkin tuo nimi on siis Viking Line Ab/Viking Line Abp, eikä mikään viking rederi (asia tarkistettu viking linen tiedostoista - varustaja
ei nyt sentään kirjoitti:
ei se ole muuttunut vuoden 1995 jälkeen jolloin se rekisteröitiin SF-linesta Viking LineAb/Viking Line Abp:ksi
Tänä päivänäkin tuo nimi on siis Viking Line Ab/Viking Line Abp, eikä mikään viking rederi (asia tarkistettu viking linen tiedostoistaJuu, tuossa linkki Suomen Varustamot ry:n jäsenet:
http://www.varustamoyhdistys.fi/index.php?sivu_id=7
- ....,,,,
http://www.vikingline.fi/yritysinfo/konsernirakenne.asp
Katso nyt tuonne, ja katso myös YTJ:stä. - Rahvas kyykkyyn
Niin se vaan on. Me äveriäämmät matkaamme laivalla. Muut nojatuolissaan kiukkuavat vain joistain nimistä.
- ;))
Laivalla tarjottavista palveluista, ym vaativammat haluavat tietää myös enemmän.
He vaativat laivalta enemmän, ei siis rahvas kyykkyyn hällä väliä tyyliin
Näinhän se on, olen itsekin tänä vuonna ollut risteilyllä monet kerrat. Tallinkilla Tallinnaan, Siljalla ja Vikingillä Helsingistä ja Turusta Tukholmaan, Vikingillä Helsingistä Tallinnaan. Ei ole kertaakaan tullut mieleen nuo varustamot tai niiden omistajat.
- !!!
Mielummin Silja Line kuin Viking Line!
- Hehehehrheg
Sillon kun siljalla oli opera se oli risteilyalus koska siinä ei ollut autokantta
- Näin on
Hehehehrheg kirjoitti:
Sillon kun siljalla oli opera se oli risteilyalus koska siinä ei ollut autokantta
Ja osoittautui kannattamattomaksi ratkaisuksi täällä.
- Korjattuna:
Ei enää näin vuonna 2012 :Mielummin Silja Line kuin Viking Line!
vaan lyhyesti ja ytimekkäästi: mieluummin Tallink silja kuin Viking Line! - Siis näin
Hehehehrheg kirjoitti:
Sillon kun siljalla oli opera se oli risteilyalus koska siinä ei ollut autokantta
Kuvaa silja europasta tallink teksti kyljessä
http://sdrv.ms/14r2c44
Myöhemmin sisätilatkin kunnostettaneen tallink siljan lippulaivalle sopiviksi
Tässä se on vain kerrottu hieman eri tavalla kuin sinä haluat kuvitella.
Tallink Silja Oy lyhyesti
Tallink Silja Oy on osa Tallink-konsernia, joka on yksi Itämeren alueen suurimmista matkustaja- ja rahtiliikennevarustamoista. Yhtiön laivat liikennöivät Suomesta Tallink-brändin alla Helsingistä Tallinnaan ja Silja Line-brändin alla Helsingistä ja Turusta Ahvenanmaan kautta Tukholmaan.
Tallink Silja Oy toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella sekä tytäryhtiö Sally Ab Maarianhaminassa. Yritys työllistää maalla noin 500 ja merellä noin 1000 henkilöä.
emmeköhän usko (edelleen) tähän painettuun tekstiin enemmän kuin kuvitelmiisi,
sinulle se näyttää olevan katkeraa hyväksyä tämä tallinksilja tieto (virallien)
- on kokemuksia
Sere kulkee suomenlipun alla ja Symphony ruotsinlipun alla. Sen takia Symphonylla voi olla henkilökuntaa joka ei osaa suomea mutta nämä taitaa olla harvassa eli suurinosa taitaa osata suomea. Ja Serellä saattaa olla henkilökuntaa joka ei osaa ruotsia?
Ainaki Europalla joka on suomenlipun alla niin on ollut hyttiemäntiä jotka ei oo osanut ruotsia. - risteilymatkustaja
Serenaden aurinkokannen lattia on vihreä. Symphonyn aurinkokannen lattia on sininen. Serenaden savupiipun hylkeen silmä on muuten valkoinen, mutta reunalla on sinistä. Symphonyn savupiipun hylkeen silmä on kokonaisuudessaan sininen.
- siljaline! :))
Olen 16 vuotias poika kävin viime syyslomalla kaverin kanssa silja line symphonyn risteilyllä! aivan huippu reissu yökerhot oli hyvä laatusia ja tutustu uusiin ihmisiiin! :) hyvät hytit ja selkeä/yksinkertainen laiva helppo kulkea ja siisti kesällä uusiksi!
- Risteilyä, vai ei?
Noille edellisille, että eikö tän tarkotus ollu ''Silja Symphony kokemuksia'', joita ainakin itse halusin lukea, eikä riitaa siitä onko se mahdollisesti autolautta tahi ei? Ehkä aloittaja tarkoittikin autolauttana? Ehkä ei. Itse halusin lukea näitä kokemuksia, mutta koko palsta on täynnä viestejä siitä onko se autolautta vai risteilijä, ja lisäksi riidelllään yhtiön nimestä, tehkää vaikka oma palsta jossa saatte väitellä mielin määrin.
Tv. 13 vuotias, jonka viestiin ei tarvitse ottaa kantaa, tulinpahan minäkin sanomaan sen kuuluisan mielipiteen. :) Hauskoja risteilyjä (tai autolauttamatkoja, kuinka vain) - heinmi
Tulin tiistaina 27.10 risteilyltä symphonylta. Buffassa ok ruoka, eli sieltä joutui poimimaan suosikit mistä tykkää. Takaisin tulo matkalla taas ristorante tavolata palveli mahtavasti ja ruoka oli erinomaista. Tarjoilijatkin muuttivat kieltä sitä mukaan kun asiakkaat.
- Anonyymi
Voi tuota uusavuttomuutta. Itse ei saada mitään aikaiseksi, kaikki täytyy kysyä muilta. Jopa omat mieltymykset.
Mene ja tee matka kummallakin! - Anonyymi
Niin järkyttävän huonoa asiakaspalvelua saa kyllä hakea. (Symphony)
Mm. erikoisaamiaisella kassa ei edes katsonut silmiin tai tervehtinyt kun tulimme, ja huusi päin naamaa kun olimme 4 hengen porukalla maksamassa erikseen. Akka ehti lyödä heti kaikki kerralla kassaan ennen kuin olimme edes puhuneet maksusta, ja ilmeisesti hänen päivänsä oli nyt pilalla kun joutui näppäilemään hinnat uudelleen. Olimme sillä hetkellä ainoat asiakkaat eli mistään kiirestäkään ei ollut kyse. Mainitsin hänelle, että tämä on ensimmäinen kertamme täällä ja sain vain pätemistä ja tuhahtelua vastaukseksi.
Salissa palvelua piti odottaa kauan kun tarjoilijat häärivät hämmentyneen oloisina ja näyttivät olevan epävarmoja siitä mitä pöytiä heidän kuuluisi palvella.
Iso emämoka myös se kun buffetista loppui katkaravut kesken.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172214Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842190Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101456- 1011417
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663881302Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1471216Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.254916- 78899
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173884- 63874