Vieläkö veneilette

Kaislikossashuhisee

Tulin juuri veneretkeltä. Sää oli kaunis ja perjantai iltana tähdet loistivat.
Jotkut lienee jo purtensa nostaneet ylös? ja aloittaneet kitinänsä lyhyestä kesästä. Minulla se on kestänyt jo 7kk.

12

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veneilykökärsimyslaj

      Tiedä lyhyestä kesästä mutta päivä ainakin on aika lyhyt nyt. Olitko Jakomäessä?

    • Vesipatteri

      Vähän kateeksi käy. Olisi voinut itsekkin pidentää kautta jos olisi tiennyt syksyn olevan näin lauha. Tarttis vaan ehkä hommata kunnon lämppäri vanhan thermicin tilalle.

      • Webasto vesipatteril

        Kohta löytyy hyvä ja tehokas Webasto. Ikää toki on, mutta toimii ja tehot riittää vielä joulukuun lopullakin, jos vene ei kovin lähelle kahtakymmentä metriä ole.
        Irroitus tapahtuu lähipäivinä. Täysi teho 8000kcal/h. Toivottavasti tuli yksiköt oikein.
        Noin 9 Kw uudempina yksikköinä.
        Ilmoitelkaa jos mielenkiintoa löytyy.


      • Vesipatteri
        Webasto vesipatteril kirjoitti:

        Kohta löytyy hyvä ja tehokas Webasto. Ikää toki on, mutta toimii ja tehot riittää vielä joulukuun lopullakin, jos vene ei kovin lähelle kahtakymmentä metriä ole.
        Irroitus tapahtuu lähipäivinä. Täysi teho 8000kcal/h. Toivottavasti tuli yksiköt oikein.
        Noin 9 Kw uudempina yksikköinä.
        Ilmoitelkaa jos mielenkiintoa löytyy.

        Onkohan jo liian suuritehoinen 9 metriseen purkkariin?


      • Webasto vesipatteril
        Vesipatteri kirjoitti:

        Onkohan jo liian suuritehoinen 9 metriseen purkkariin?

        Voi olla yläkanttiin.
        Ainahan sitä voisi kokeilla. Miten Sinut tavoittaa?


    • Hermot lepää talvell

      Ei makeaa mahan täydeltä.

    • 23

      No, ei siellä kyllä mitkään kesäkelit enää ole olleet. Olisihan sitä voinut vähän vielä jatkaa, mutta toisaalta olipa kerrankin aika inhimilliset säät tehdä syyskunnostusta ja pressutusta. Yleensä meillä kausi kestää n. 6 kk.

      Kylmyyden ohella tuo päivän lyhyys haittaa jo pahasti.

    • seadog

      Rannassa on jäätä jo muutama sentti. Turhan karut olosuhteet lasikuituveneelle.

    • Puatti

      Nähtäväst veneilykausi jatkuu vuodenvaihteen yli.

    • Kyllä, mutta vasta ensi kautena vaikka dieselin hinta nousikin ;)

    • Kelkkapilkki

      Kyllä nyt odotetaan jäitä ja lunta että pääse kelkkailemaan!

    • Ohotamjere

      Hienoja veneilykejä on ollut täällä Helsingissä jo viikko tolkulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe