Hei, olen tässä etsiskellyt että missä on halvinta käyttää kuopiossa autopesukoneessa. Onko Päivärannan citymarketin yhteydessä oleva pesukone huokein, halvin pesu 10,90e?
Halvin autopesukone?
11
5832
Vastaukset
- Kanta-asiakas.
Kallista on, halvin taitaa olla jotain reilut 5 euroa, mutta ei toki sulle.
- pesisin itse mieluit
Päivärannassa on huono pesukone, se vetää autoa yhdestä etupyörästä ja jos auton kulkusuunta ei satu laserintarkasti suoraan, jossain vaiheessa etupyörä alkaa kanittaa pesukoneen linjan reunoihin. Käytin kerran siinä ja auto pysähtyi kanittamisen takia juuri pyörivien harjojen kohdalle, siinä sitten harjat hioi auton pintaa paikallaan kymmeniä sekunteja ainakin ennenkuin pyöriä kääntelemällä linja lähti vetämään taas eteenpäin.
Kolmisopen harjattomassa pesussa on tullut käytyä monesti mutta sekin halvimmillaan lähes 10e eikä pesutulos ole harjapesun veroinen. Auto pitäisi voida pestä käsin harjalla jotta tulos olisi todella puhdas. Valitettavasti jostain syystä tässä kaupungissa ei ole enää TI-halleja jossa voisi itse pestä auton käsin, minkähän takia? - Eipeseei
Älä vie CM pesuriin. Vaikka olisi kallein pesu, niin likaiseksi jää
- nnpinpinpön
Varsinkin Kolmisopen Citymarketin ns. peruspesu on nykyään aivan hanurista. Päivän pintapöly lähtee, ei mikään muu.
- dfölgbmdfö
imase sinä runkkupetteri vaan persettä
- pesisin itse mieluit
Niinpä, välillä on kone pihistellyt huomattavasti sen aineen kanssa jonka pitäisi irrottaa likaa, vaikutusaikakin on joskus pienenlainen ennenkuin vesiruisku alkaa pestä pois koko mössöä paskoineen. Minulla on lyhyt auto ja perä tahtoo jäädä kovin likaiseksi, ilmeisesti auto paikoitetaan vain keulan mukaan ja koneella on jokin vakiorata autoa kiertämään jolloin lyhyen auton perä jää kauas koneesta eikä vesisuihku jaksa yltää kovin kovalla voimalla sinne saakka.
Olen jo monessa juttuketjussa monta kertaa vuosien aikana peräänkuuluttanut kunnon TI-pesuhalleja Kuopioon jossa voisi itse pestä käsin auton. Kerran oli jollakin autoliikkeellä sellainen vähän aikaa, kerran kerkesin käydä pesemässä autoni siellä mutta sitten liike muutti niistä tiloista pois ja jäljellä on enää Mestarinkadulla pesupaikka ulkosalla missä ei nyt pakkaskeleillä tule auton pesusta mitään.
Mistä johtuu ettei tällaisia TI-pesuhalleja saada aikaiseksi Kuopioon? - Automies.
dfölgbmdfö kirjoitti:
imase sinä runkkupetteri vaan persettä
Sinulla on nähtävästi siitä kokemusta.....
Anyway, jos kyseessä on ns. peruspesu ns. peruspesuaineella, ei se mitää likaa liuota. - Pertti vaan
pesisin itse mieluit kirjoitti:
Niinpä, välillä on kone pihistellyt huomattavasti sen aineen kanssa jonka pitäisi irrottaa likaa, vaikutusaikakin on joskus pienenlainen ennenkuin vesiruisku alkaa pestä pois koko mössöä paskoineen. Minulla on lyhyt auto ja perä tahtoo jäädä kovin likaiseksi, ilmeisesti auto paikoitetaan vain keulan mukaan ja koneella on jokin vakiorata autoa kiertämään jolloin lyhyen auton perä jää kauas koneesta eikä vesisuihku jaksa yltää kovin kovalla voimalla sinne saakka.
Olen jo monessa juttuketjussa monta kertaa vuosien aikana peräänkuuluttanut kunnon TI-pesuhalleja Kuopioon jossa voisi itse pestä käsin auton. Kerran oli jollakin autoliikkeellä sellainen vähän aikaa, kerran kerkesin käydä pesemässä autoni siellä mutta sitten liike muutti niistä tiloista pois ja jäljellä on enää Mestarinkadulla pesupaikka ulkosalla missä ei nyt pakkaskeleillä tule auton pesusta mitään.
Mistä johtuu ettei tällaisia TI-pesuhalleja saada aikaiseksi Kuopioon?Leväsen teollisuusalueelta Oppipojankuja 6:sta löytyy TI-pesuhalli, 14 euroa/tunti. Tunnissa ehtii pestä ja imuroida perheen autot.
- Laiskapesijä
Hartikaisella 7,5€. Ainakin harjallinen pesu pesi puhtaaksi, vaikka oli tosi likainen auto..
- 7s6d879fo8giuhnkjolk
Millainen pesukone kauppakeskus Birgerissä? Harjaton vai harjallinen? Paljonko maksaa?
- Anonyymi
Onko missään itsepalvelu autopesulaa. Sais pestä auton ja imuroida...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772