Kaipaisisin apua. Kyseessä on Zelda Skyward sword. Wiille. Olen temppelissä toisessa huoneessa. Tapoin ekan ison hämiksen ja toinen roikkuu altaan toisella puolella. En vaan millään keksi miten toiselle puolelle pääsee. Olen kierellyt ja pyörinyt ympyrää mutta en keksi ratkaisua. Auttakaa ples jotta pääsee jatkamaan eteen päin. Kiitos avusta
Skyward Sword
6
274
Vastaukset
- 8+9
Mikä temppeli? Jos se on eka, niin tuo kuulostaisi muistaakseni siltä huoneelta, jossa täytyy hypätä altaan pohjalle ja ryömiä vasemmalla olevasta kolosta. Jos olet saanut huoneeseen jo veden, niin silloin et voi tehdä enää mitään tuossa huoneessa vaan sinun täytyy palata edelliseen huoneeseen ja miettiä miten pääset vastapäisestä ovesta sisään.
- Irakso
Joo on eka temppeli ja olen saanut veden huoneeseen. Eli onko vastapäiseen huoneeseen mahdollista päästä. Eli siis jotenkin voi saada ne kalterit auki.
- 8+9
Siellä vastapäiseen huoneeseen johtavan sillan alla on kristalli, jota pitää iskeä. Sitä itseasiassa on aika vaikea huomata, jos ei tiedä siitä.
- 8+9
(Oletan, ettet osaa kovin hyvin englantia, kun kysymäsi asia selviää netistä suhteellisen helposti.)
Tuli mieleen, että Zeldadungeonin (http://www.zeldadungeon.net/Zelda14-skyward-sword.php) läpipeluuoppaat voisivat olla sinulle hyviä. Se miten se eroaa muista oppaista on se, että siinä on paljon kuvia. Jo pelkästään niistä voi olla apua ja jos ongelma ei kuvilla selviä, niin ainakin löytää nopeasti sen kohdan, mitäpitää ruveta kääntämään. - Zeldafan
Olen oppinut kaksi osaa song of the herosta. Ensin Water dragonilta sitten thunder dragonilta, jonka jälkeen hankin hylian shieldin thunder dragonilta. Nyt kun menin etsimään viimeistä osaa song of the herosta Eldin Provincelta, en löydä merkkiäkään mistään. Katsoin tosta pari walkthroughia ja siinä kun ne laskeutuu Eldin provincelle nii siin tulee jonkinnäkönen kohtaus missä Link joutuu selliin. Mulla toi Fi vaan kysyy aina että mihin haluan laskeutua :OO Ja oon kokeillu jo kaikkee mahollista: Laskeutua Eldin provincelle eri kilvillä ja eri paikoista mennä sinne yms... mut ei tapahdu mitään. Onks toi joku ohjelmointivirhe vai mikä??? Mun mielestä kun mulki pitäs tulla se kohtaus, missä Link pistetään selliin.
sun pitää kokeilla nollata kaikki tiedot valittettavasti.
mut sit kokeile mennä tokaks sinne.
ja se ei oo vika osa siit:)
vikan saa leviakselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086