Kaipaisisin apua. Kyseessä on Zelda Skyward sword. Wiille. Olen temppelissä toisessa huoneessa. Tapoin ekan ison hämiksen ja toinen roikkuu altaan toisella puolella. En vaan millään keksi miten toiselle puolelle pääsee. Olen kierellyt ja pyörinyt ympyrää mutta en keksi ratkaisua. Auttakaa ples jotta pääsee jatkamaan eteen päin. Kiitos avusta
Skyward Sword
6
289
Vastaukset
- 8+9
Mikä temppeli? Jos se on eka, niin tuo kuulostaisi muistaakseni siltä huoneelta, jossa täytyy hypätä altaan pohjalle ja ryömiä vasemmalla olevasta kolosta. Jos olet saanut huoneeseen jo veden, niin silloin et voi tehdä enää mitään tuossa huoneessa vaan sinun täytyy palata edelliseen huoneeseen ja miettiä miten pääset vastapäisestä ovesta sisään.
- Irakso
Joo on eka temppeli ja olen saanut veden huoneeseen. Eli onko vastapäiseen huoneeseen mahdollista päästä. Eli siis jotenkin voi saada ne kalterit auki.
- 8+9
Siellä vastapäiseen huoneeseen johtavan sillan alla on kristalli, jota pitää iskeä. Sitä itseasiassa on aika vaikea huomata, jos ei tiedä siitä.
- 8+9
(Oletan, ettet osaa kovin hyvin englantia, kun kysymäsi asia selviää netistä suhteellisen helposti.)
Tuli mieleen, että Zeldadungeonin (http://www.zeldadungeon.net/Zelda14-skyward-sword.php) läpipeluuoppaat voisivat olla sinulle hyviä. Se miten se eroaa muista oppaista on se, että siinä on paljon kuvia. Jo pelkästään niistä voi olla apua ja jos ongelma ei kuvilla selviä, niin ainakin löytää nopeasti sen kohdan, mitäpitää ruveta kääntämään. - Zeldafan
Olen oppinut kaksi osaa song of the herosta. Ensin Water dragonilta sitten thunder dragonilta, jonka jälkeen hankin hylian shieldin thunder dragonilta. Nyt kun menin etsimään viimeistä osaa song of the herosta Eldin Provincelta, en löydä merkkiäkään mistään. Katsoin tosta pari walkthroughia ja siinä kun ne laskeutuu Eldin provincelle nii siin tulee jonkinnäkönen kohtaus missä Link joutuu selliin. Mulla toi Fi vaan kysyy aina että mihin haluan laskeutua :OO Ja oon kokeillu jo kaikkee mahollista: Laskeutua Eldin provincelle eri kilvillä ja eri paikoista mennä sinne yms... mut ei tapahdu mitään. Onks toi joku ohjelmointivirhe vai mikä??? Mun mielestä kun mulki pitäs tulla se kohtaus, missä Link pistetään selliin.
sun pitää kokeilla nollata kaikki tiedot valittettavasti.
mut sit kokeile mennä tokaks sinne.
ja se ei oo vika osa siit:)
vikan saa leviakselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676010- 1315333
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4473226Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021629Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3691229- 301059
- 671031
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869