Vaihtui tuossa operaattori ja yhteyskäytäntö samalla DSL:stä kaapeliin ja lähettivät Welho DNA:lta otsikon mukaisen Cisco EPC3010-kaapelimodeemin. Laite sitten sattuu olemaan ei langaton ja sisältää vain yhden LAN-portin, joten mikähän vehje tuohon kannattaa hommata kaveriksi kun aiemmin ollut käytössä Wlan sekä pari konetta piuhalla.
Ei varmaan onnistu tuon persiiseen lyödä mitenkään aiemman operaattorin kanssa käytettyä Zyxel Prestige P660hw-d1:sta reitittämään langatonta verkkoa sekä neljää lan-porttiaan?
Cisco EPC3010 kaapelimodeemi mutta mikä kaveriksi?
suolakalatus
1
2887
Vastaukset
- ogntssonet+
Onnistuu. Just sain itekki toimimaan. Laitat vaan Ciscosta ZyXELiin piuhan ja siitä eteenpäin. ZyXEListä kaikki NATit, DHCPt pois ja routing päälle niin itellä lähti toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203