Olemme vaimoni kanssa kirjoitelleet Borneo-aiheista blogia n. 6 viikkoa. Blogi on kirjoitettu lähinnä itsellemme mutta teksteistä löytyy myös yleishyödyllisiä vinkkejä Borneoon liittyen. Blogi löytyy osoitteesta:
http://kallioniemetreissussa.blogspot.com
Vinkkejä Borneolle täältä
6
580
Vastaukset
- Bornneolle
Tosi hyva blogi, mut tuli vahan myohassa, eilen just tulin pois sielta ja illalla Singaporessa lueskelin teidan juttuja. Samat orangit ainakin tuli kuvattua. Tosi hyvat jatkot viela vahaksi aikaa!
- januski
Minua mietityttää lentolippujen osto matkan aikana, miten te sen hoidatte?.Viimeksi ostimme jo kaikki siirtymälennot Suomessa ollessamme, joka tarkoitti sitä, että saapuessamme maahan meillä oli valmiina lennon numero ja päivämäärä, jolloin poistumme maasta.Nyt haluaisimme vähän väljemmän suunnitelman.Lennot on varattuna Kota Kinabaluun saakka, mutta koska emme vielä tiedä kuinka kauan Borneolla olemme, ei jatkoa ole varattuna.Tarkoitus on lentää sieltä KL:n kautta Balille. Pitääkö sinne saavuttaessa olla lippu lähtöpäivälle näyttää?Sinnehän saa 30pv viisumin.Jos ostamme lennot omalla läppärillä matkan aikana,eikä meillä ole tulostinta,miten esitämme lippumme?Pikaista vastausta toivoen.Ps, mitä rokotuksia tms. teillä oli Borneolle ja Balille?
- koodilla
Vastaan vain lipun ostoon: ostatte lipun, saatte emailiin varausvahvistuksen ja varausnumeron/koodin. Koodilla voitte vaikka ennakkoon jo tsekata itsenne lennolle sisään kännykällä tai netissä. Sitte kentälle ko. lentofirman tiskille ja kyselette kuis menetellään, kyllä se hoituu, ei tarvii tulostella mitään, ennenkuin kentällä firman piikkiin.
Balille KL:n kautta? Siis ilmeisesti päiviä KL:ssä, sillä se tekee muuten aika mutkan jos suoraan jatkaa?
Ennestään keltakuume ja hepat AjaB voimassa, en ottanut uusia. Hengissä ollaan Suomessa. - januski
Kiitos, Borneolla on tarkoitus olla ensin jonkun aikaa Kota Kinabalussa, sieltä pariksi päiväksi Mount Kinabalun juurella ja sieltä Sandakaniin. Sandakanista ei ole lentoja ulos Borneolta muuta kuin KL:iin./Air asia)Parempia ehdotuksia Balille pääsyyn otetaan kyllä vastaan.Yritetään suht edullisesti reissata, kun ollaan niin kauan matkassa.Voishan sitä tietysti lentää takaisin KK:hon....Sieltä Balille olen löytänyt vaan aika kalliin lennon.
- maisa_t
Hyvä blogi, kiitos!
- travellerG89
Käytettiin tätä mieheni kanssa tiedonlähteenä ennen kuin lähdettiin Borneolle. Käytiin myös Kalimantanissa mistä ei blogissa ollut mitään, mutta Malesian puoleiselle Borneolle blogi on hyödyllinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882