Femar!!!!

mansikka**

Kertokaa minulle kokemuksia Femarista lapsettomuushoidoissa, millaisia tuloksia tullut? Minulle aloitettiin femar clomifenin tilalle koska clomifen ei antanut riittävää tehoa. Hieman sekavat tunnelmat koska tämä femar on rintasyöpälääke ja ei oikeen tietoa löydy paljon mistään. Mutta nyt kuitenkin itse sitä käytän parhaillaan.

19

2730

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miyzi

      mulla oli femar viimekerralla käytössä.
      Mulle ei aiheuttanut muuta kuin hurjat mielialan vaihtelut.
      Ajattelin sitä käyttäessäni että tätähän otetaan kuitenkin vain 5 tablettia joten ei siitä voi mitään vakavaa tulla. (voihan siittä tulla, mutta toden näköisyys on pieni)
      Eikä siitä mitään vakavaa kyllä tullutkaan, vaikka minuakin vähän arvellutti niitä syödä.
      Se kerta ei nyt kuitenkaan toiminut ja nyt on käytössä ollut 9 päivää puregon pistoksia, tänään pistetään pregnyl illalla ja sitten huomenna yritystä kehiin ja 23 päivä sitten joko maailman paras joululahja tai ei joulua ollenkaan.. ei mitään paineita rakkaat munasolut! :D

    • femarlilja

      Heissan! Mulla alotettiin suoraan femar, ei ollut muuta ollut käytössä. Mulla kuivu limakalvot siitä ja aiheutti aivan totaalista haluttomuutta! Söin kuitenkin kolme kiertoa ja pistin pregnyliä lisäks, mitään ei tapahtunut. Sitten parin kuukauden tauon jälkeen alotin uudestaan (ilman pregnyliä) ja siitä tärppäs ja olemme kyllä aivan sekaisin koko asiasta! nyt viikolla 23 2!
      Tsemppiä teille kaikille, toivotaan että teilläkin tärppää!!!!!:)

    • vihdoin plussaa

      Mulla clomifen ei auttanut, vaikka söin 3tbl viitenä päivänä. Sitten aloitettiin femar, ensin 1tbl viitenä päivänä eikä mitään. Sitten söin 2tbl viitenä päivänä ja ultrassa näkyi kehittyvä munarakkula. Plussa tuli ensimmäisellä kerralla =D.

    • viisikko rex

      Mulla oli ensin clomifen 1tbl viitenä pvänä eikä mitään ja sitten 2tbl viitenä pvänä eikä silloin mitäänkään... Sitten vaihdettiin Femariin ja heti napsin 3tbl viitenä pvänä ja sitten ultrassa näkyi oikein hyvänkokoisen munarakkulan, joka sittemmin ovuloi muutaman pvän päästä... Nyt sitten vaan jännitän tässä, et tärppäsikö vaiko ei... Ärsyttävää!! Tässä odottelen tädin tuloon ja testailin, eikä mitään vielä... Kp30 nyt...

    • mammax3?

      Kolmas kuuri takana ja kolmas raskautuminen eli omalla kohdallani ovat toimineet 100%:sti! Söin 2tbl/pvä kp 2-6. Ensimmäinen raskaus meni kesken rv6, toisesta syntyi terve tyttö ja nyt odotan jännityksellä kaksosia rv7...

      • Viisikko Rex

        Onnekasta! Minulla alkoi nyt kolmas kuuri Femaria... Vieläkään ei tärpinnyt... Harmi juttu!!! Toivotaan, et tärppis tällä kierroksella... Itsen syön edelleen 3tbl/pvässä kierron 3.-7. pvänä... Ovis ollut vaan ei tärpinnyt... Peukku pystyyn vaan!!


      • Anonyymi

        Voisitko usia reseptin ja myydä lääkkeen minulle?


      • Olisiko mitenkään Mahis saada sinulta ostettua näitä femareita lapsettomuuteen kun jonot on julkisella niin pitkät ja mies vähän vastahakoinen käymään lääkärissä säännöllisesti... Pääkaupunkiseudulla asustan.


    • äiti 2010 ja ...

      Hei, mulla on ollut käytössä Terolut (säännöllistämään epäsäännöllistä kiertoa) sekä sitten tämä Femar ( irroittamaan munasolun) ja ongelma on siis ollut pcos(Munasarjojen monirakkulaoireyhtymä).
      Ensimmäisen annoksen molemmista otettuani tikutin ovulaation ja siitä sitten tyttäremme sai alkunsa. Nyt jo pian 2-vuotialle neidille haluamme sisaruksen ja aloitin taas Terutilla ja kohta ensimmäisen Femar annoksen vuoro. Saa nähdä saako pikkukakkonen alkunsa yhtä nopeasti :)
      Eli vain ja hyvää sanottavaa kyseisistä lääkkeistä :) :)

      • Pystyisitkö myydä mulle näitä lääkkeitä lapsettomuuteen?


    • Syyshaaveilija

      Mulla oli viitisen kierron verran clomit, ei apua. Niistä haittana oli yöllinen hikoilu, ei muuta. Limakalvot pysyi hyvinä. Nyt olen syönyt yhen satsin femaria (tai siis vastaavaa, letrozol tevaa) ja toivotaan parasta. Samaa hikoilua näilläkin, ei muuta.

    • ismai

      Hei.

      Mulla on jäljellä femar 20 tabletteja ja terolut 40 paljon ovulaatio ja raskaustestejä, haluaisin lahjoittaa niitä.

      p: 0453233990

    • aliyh

      söin femaria 3 kuuria 1 tapletia viitenä pväinä. pidin kk tauko tuli plussa.

      • Anonyymi

        Voisitko myydä mulle letrotsolii/femarii


    • Lupu83

      Minkä hintasia Femarit on ja saako niihin mitään kela-korvausta? Itse aloitan nyt femarien kans kokeilun kun clomifen ei ole toiminut.

    • myiskö joku minulle letrotsolia tai tätä femaria?

    • niinkun lapsettomuuteen, jonot on niin kovat ja mies vastahakoinen käymään lääkärissä, vaikka tahtoo lapsen. yksityisellä oon käynyt ultrassa ja vika mun munarakkuloissa ja limakalvossa, en ees ovuloi

    • Jos jollain on jäänyt Femar/letrozole ylimääräseks lapsettomuushoidoista, niin olisin kiinostunut niistä. Hyvä korvaus sinulle luvassa.

      • Myös Clomifen kiinostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe