eli E367 tikku toiminut eiliseen asti ilman ettei ole lainkaan pätkinyt, mutta nyt tänään aamulla tikku vilkkuu ja nettiin ei pääse millään. voiko formaatti olla vanhentunut tällätavoin ettei pätkisi yhtään ennen?
voiko kyse olla formaatista?
4
223
Vastaukset
- voi olla
jokainen tikku käyttäytyy eritavalla. se riippuu aivan siitä että koska tikkusi on formatoitu.
- aamupotkia
onko joku huomannut E367 tikussa samanlaista käyttäytymistä kuin minulla, eli jos yhteys katkeaa aamupäivällä, niin silloin se katkeaa myös aina iltapäivällä. mutta jos ei aamulla katkea niin ei myöskään sitten iltapäivällä?
- minulla näin
minun E367 tikku pätkii aamulla siinä 9-10 välissä ja illalla 19-20 välissä ja jos ei aamulla pätki niin ei myöskään silloin illalla.
- tikkukin on yksilö
jokainen tikku käyttäytyy eritavoin ja yleensä ne kuitenkin seurailevat tiettyä pätkimis rytmiä kunnes lopulta pätkäisee eikä enää takaisin tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768