Eli mistäs kaikkialta saisi käytettyjä objektiiveja ns. kohtuuhintaan muusta kuin rajalaproshopista? :)
KÄYTETYT OBJEKTIIVIT!
10
1647
Vastaukset
- samparaikaa
www.huuto.net---> Harrastukset--->Valokuvaus--->objektiivit.
- MC Rokkor
Kameratori
- MC Rokkor
Fotonos
- MC Rokkor
Optotek
- objektiivi
Kaikki sivustot yhdessä paikassa: www.omaetsin.fi
- Kimmo Koo
Kiitos objektiivi! En tiennyt tällaista sivua edes olevan.
- Itse ostanut
Kameralaukku.com ja sieltä foorumi / myydään.
Asiallista kamaa asiallisilta myyjiltä.- ;;;;;;;;;;;
Digicamera.net
Myydään ja Ostetaan
- nikonisti
1 Fotonokselle, mainiota toimintaa
- Porokuvaaja
Olen myynyt Digipartner sivuilla käytettyjä kameroita ja objektiiveja. Käytetty objekttivi meni hyvään hintaan osoitteessa http://www.digipartner.com/mr3/
Joskus myynnissä on myös tosi edullisia käytettyjä. Onpa tullut mieleen jopa ostaa pois kuljeksimasta ja aloittaa käytettyjen jälleenmyynti :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666