Minä epäilen että minulla on alkoholi allergia joka on vain satunnaisilla kerroilla ilmennyt lattialla sätkimisellä ja hengityslamana joka ei ole mielestäni normaalia. En ole kuullut että kukaan saisi saman kaltaisina kohtauksina. Kohtauksista en muista yleensä muuta kuin puhetta ja jotain pieniä pätkiä. Kohtauksessa minun on todella vaikeaa saada henkeä ja keuhkot vinkuvat todellapaljon. Monesti aistin jossain vaiheessa iltaa omasta mielialasta ettei kaikki ole okei mutta silloin ei voi tehdä enää mitään estääkseen kohtausta. Mikä neuvoksi pitäisi varmaan lopettaa juominen kokonaan:D?
Vastaukset 1
- atoopikko
Hei,
Nuo oireet kuulostavat todella vakavilta, sinun olisi hyvä käydä kertomassa niistä lääkärille. Alkoholiallergia on ymmärtääkseni olemassa oleva vaiva, mutta tietääkseni sen oireet eivät ole niin vakavia, kuin sinulla on ollut. Ennen kuin olet lääkärin vastaanotolla käynyt, alkoholin juomisesta pidättäytyminen olisi varmaankin viisainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584