kertokaa täällä miksi tykkäätte kyseisestä bändistä.
kiinnostaako jätkien ulkonäkö vai musa ? kenties molemmat :D !
no kysymyshän on (miksi) tykkäätte Green Daysta ?
Kertokaa miksi tykkäätte Green Daysta ?
3
1824
Vastaukset
- tyttö98
biisei voi kuunnella uuestaa ja uuestaa niin montakertaa ku haluu ja aina on vaa pakko laulaa täysii ja tanssii mukan, kellee en myönnä olevani GD fani koska kuuntelen metalcoree ja hardcoree mut, GREEN DAY KICKS ASS, on levy telinees 9 GD plättyy kuiteski
Green Day on yksinkertasesti PARAS!!!!! Biisit on hyviä, soittajat on hyviä, esitykset on hyviä, tai no, hyvä ei riitä, PARAS!!!!!!! Tre Cool onmun idoli!!!
- Poophole
Green dayn biisit on kaikki mahtavia, en ees osaa sanoin kuvailla miten mä rakastan niitä kolmea pikku hölmöä<333
Ne on vaan niin ammattilaisia, osaa asiansa ja viihdytys hoituu siinä samalla. Green daysta tekee täydellisen musiikin lisäksi vielä poikien ulkonäkö!♥.♥
Aah, kakki kolme, niin hot af<3
Joka ilta aina palaan samaan videoon Youtubessa, ei siitä vaan saa tarpeekseen ;)
Video löytyy hakusanalla "Billie Joe says Ahh"
(Tiedän, aika pervoa 8D)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161