Tuli vaan mieleen

Gilla*

Täällä aina jaksetaan touhuta Tapsan kayttäytymisestä ja ns. "öykkäröinnistä".
Mutta tässäpä teille toiselta keskustelupalstalta kopsattu juttu erään naisartistin käyttäytymisestä keikallaan. ( Eipä ole Tapsa vastaavanlaiseen käytökseen ja mesoamiseen sortunut ikinä keikoillaan. Jos joku humalainen keikalla onkin joskus huudellut ja örveltönyt niin Tapsa on sieltä lavaltakäsin mikrofoniin ihan normaalilla äänenvoimakkuudella ( ei siis ole huutanut ) käskenyt tälläistä tyyppiä häipymään häiritsemästä esiintymistä ja muiden ihmisten iltaa.)

Lainaus:

" Raivoavista naislaulajista kun puhutaan. Itse en ole ollut tätä näkemässä, mutta yksi ystäväni kertoi, kuinka aikoinaan vuosia sitten hänen ollessaan miesystävänsä kanssa katsomassa erään erittäin tunnetun ja megasuositun suomalaisen naisartistin keikkaa tämä artisti sai aivan hirveän raivarin kesken keikan. Yleisön joukosta oli ilmeisesti joku känniläinen huudellut jotain asiattomuuksia tai muuten vain mölynnyt, ja tältä kyseiseltä laulajattarelta paloivat täysin käämit. Hän oli kuulemma lopettanut tyystin laulamisen ja syöksynyt yleisön joukkoon, karjunut suu selällään ruokottomuuksia tälle häirikölle ja samantien koko yleisölle tyyliin: "tulette meikäläisen keikalle ettekä näköjään edes tiedä, kuka minä olen!!" ja olisi aivan varmasti vetäissyt tätä häirikköä turpaan, jos olisi päässyt tarpeeksi lähelle! Järjestysmiesten oli pitänyt puuttua peliin ja kiskoa arvon laulajatar takaisin lavalle! Ystäväni kertoi, että hän katseli miesystävänsä kanssa touhua silmät soikeina, monet ihmiset taivastelivat ääneen artistin käytöstä. En toki puolustele kännisten öykkäreiden touhua, mutta rajansa kaikella! Ystäväni kertoi, että oli tasan laitimmainen kerta, kun hän tämän suuren kansansuosikin keikalla kävi, ja on myös ollut! "

9

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grilli*

      Mitä sitten??? On älytöntä laittaa moinen lainaus tänne. Mitä järkeä?
      Mutta, no sehän on "gilla" joten en ihmettele...

    • Go-Rilla

      Miksi tämän "erittäin tunnetun ja megasuositun" laulajan nimeä ei mainittu? Siksi koska juttu on satua. Jos olisi totta, niin kyllä lehdissäkin olisi tuosta kirjoitettu.

      • Gilla*

        Paula Koivuniemeähän tuossa jutussa selvästikkin tarkoitettiin, vaikkei nimeltä sanottukkaan.
        Miksi sitten ette usko tuota juttua todeksi, mutta Tapanista kerrotut negatiiviset jutut uskotte aina mukisematta ?


      • loikka*
        Gilla* kirjoitti:

        Paula Koivuniemeähän tuossa jutussa selvästikkin tarkoitettiin, vaikkei nimeltä sanottukkaan.
        Miksi sitten ette usko tuota juttua todeksi, mutta Tapanista kerrotut negatiiviset jutut uskotte aina mukisematta ?

        Nyt sinä tähtigilla kyllä valehtelet!


      • totuuden torvisoitto
        Gilla* kirjoitti:

        Paula Koivuniemeähän tuossa jutussa selvästikkin tarkoitettiin, vaikkei nimeltä sanottukkaan.
        Miksi sitten ette usko tuota juttua todeksi, mutta Tapanista kerrotut negatiiviset jutut uskotte aina mukisematta ?

        Olet sinä sentään aika onneton kun tollasta juttua tänne kirjoitat, jonka totuuden kyseenalaistan. Joo, tuttu ja tutuntuttu on kertonut... jeee..
        Ja vaikka olisikin totta niin mitä sitten? Koivuniemestä en ole kuullut huonoja juttuja kuin vain tämän ja onko edes tottakaan, mutta entäs tämä sinun idolisi, taitaa olla noita negatiivisia asioita monta kymmentä. Heh, siinä on pieni ero.
        Vai osaatko laskea paljonko monta kymmentä on...niin, siihen tarvitaan enemmän sormia kuin kahdessa kädessä on..
        Ota vaikka helmitaulu avuksi jos ei laskeminen muutoin onnistu.

        Niin ja vielä, tarkoitat siis ettei Tapanista kerrottuja juttuja voi uskoa. Kyllä uskon sillä olen ollut yleisössä niitä itse näkemässä ja kuulemassa ihan tarpeeksi, ja on takulla moni muukin!!!


    • näin on !

      "Totuuden torvisoitto" kirjoitti sen verran osuvasti ja täyttä asiaa, että eipä siihen ole mitään lisäämistä.

    • Gilla*

      Pyytäisin ylläpitoa/sheriffiä poistamaan tämän aloittamani viestiketjun.

      • loikka*

        Kuulehan tähtigilla, eikös olekin ikävää kun jää valheesta kiinni? Sinunkin pitäisi muistaa, että täällä kirjoitetusta pitää vastata aivan samoin kuin jos olisit ääneen puhunut.
        Olette te ihmeporukkaa justiinan kanssa. Justiinallahan on enemmän sääntö kuin poikkeus, että hän poistelee viestejään.
        Niin, että opettelehan vaan vastaamaan teoistasi sinäkin.


      • Gilla*
        loikka* kirjoitti:

        Kuulehan tähtigilla, eikös olekin ikävää kun jää valheesta kiinni? Sinunkin pitäisi muistaa, että täällä kirjoitetusta pitää vastata aivan samoin kuin jos olisit ääneen puhunut.
        Olette te ihmeporukkaa justiinan kanssa. Justiinallahan on enemmän sääntö kuin poikkeus, että hän poistelee viestejään.
        Niin, että opettelehan vaan vastaamaan teoistasi sinäkin.

        En ole itse keksinyt tuota juttua, joka aloitusviestissäni on, vaan kopsasin sen toiselta keskustelupalstalta ( Ellit-keskustelupalstalta), jossa aiheena oli julkkiksen törkykohtelun kohteeksi joutuminen.
        Sitä en tiedä, onko juttu totta vai pelkkää valhetta ja siksi tuumin, että tämän aihealoitukseni voisi poistaa. Myönnän sen, että hätiköin kuin laitoin sen jutun tänne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe