Miten saan package-tiedostot sims 3 peliin?

simssi

Yritin ladata modthesimssistä sen frameworkin, muttei kyseinen linkki toiminu. Onko muita tapoja saada peliin semmonen ohjelma, jolla purkaa package-tiedostot peliin?

7

576

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlSimhara
    • joku muu vastaa

Voitko kertoa, miten saisin tiedostot muuttumaan Sims-pelin oma tiedostona? Koska kuvassa se on vihreä palkki ja minun koneeni tunnistaa tuntemattomana eli ns valkoista palkkia.

• AlSimhara

Nyt putosin hiukkasen kärryiltä. Eli tarkoitatko siis niitä pieniä iconeita latauksien kuvissa pelissä vai jotain muuta? Voitko hiukan tarkentaa?

• ...

Peiniä iconeita, kyllä, niin kuin linkitetyssä näkyy. ^^,

• AlSimhara
        ... kirjoitti:

Peiniä iconeita, kyllä, niin kuin linkitetyssä näkyy. ^^,

Ei niitä pysty muuttamaan. Pelin omilla tavaroilla on omat merkkinsä (lisäosien palloiconit, ym.), storen tavaroilla omansa ja netistä ladatuilla omansa. Ja oikeastaan sehän on parempi, koska silloin näkee mitä ladattuja pelissä on ja mitä niistä haluaa mahdollisesti poistaa. :-)

• -

Mutta kun tuo modthesimssin se download-linkki ei toimi. Miten saan ne package-tiedostot siis peliin, koska ilmeisesti pitää lataa toi download-linkki, sieltä sivuilta, joka ei nyt suostu toimimaan. Onko sama linkki kuin tuolla kyseisillä sivuilla muualla, joka toimii?

• AlSimhara

Tuo on nimenomaan päivitetty versio, jonka mukana tulee myös Overrides -kansio. Kokeilin juuri itse ja sen sivulla oleva sininen "Download" linkki toimii. Klikkasithan varmasti hiiren vasemmanpuoleisella näppäimellä? Kokeile myös eri selaimella. Itse käytän aina Firefoxia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2189
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      947
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      152
      924
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      893
    5. 64
      881
    6. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      38
      856
    7. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      111
      840
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      715
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      581
    Aihe