Hei
Olisko jollain kertoa opiskeluvinkkejä lukion reaaliaineiden opiskeluun?
Opiskelen aikuilukiossa, ja reaaliaineiden opiskelu tuottaa valtavia tuskia..En tiedä mikä siinä on, esim. vieraat kielet ja äidinkieli ovat minulle todella helppoja (opiskelen hiukan, ja saan kurssista numeroksi 9), mutta reaaliaineita en saa taottua mieleeni niin sitten mitenkään... :( Tuntuu, että vaikka miten opiskelisi numero on 5-7:n luokkaa..
Ymmärrän toki, että meillä kaikilla on omat vahvuutemme, ja siksi eri ihmisille eri oppiaineet on helpompia/vaikeampia. Toisaalta monet reaaliaineet, kuten esim. biologia ja maantieto ovat mielestäni todella mielenkiintoisia, mutta silti en saa niitä asioita päähäni..
Joten jos palstaa lukee joku jolla olisi opiskeluvinkkejä, niin kertokaa ihmeessä!!
Opiskeluvinkkejä - aikuislukio/reaaliaineet?
opiskeluvinkkejä???
1
238
Vastaukset
- ei nimimerkkiä
Minulla juuri päinvastoin, matikka edelleen kesken kun en saa mitään aikaseksi ja kieletkin hankalia. Reaaliaineet menee hyvin, kun lukee riittävästi, ja tekee tehtäviä ja kirjoittaa esseitä. Asioiden ymmärtämiseen auttaa tehtävien tekeminen ja esseiden kirjoittaminen, koska silloin asioihin joutuu paneutumaan ja oppii ne helpommin. Minulla on kyllä aina ollut matikka ja kielet ne vaikeet aineet koulussa ja siksi en alunperin mennytkään lukioon. Mutta kyllä mie aijon nekin tahkoo vielä läpi. Olen kylläkin etälukiossa, että kaikki opiskellaan itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234