Oma horiskooppimerkki Kauris ei oikein mahotonta hyvää ole lupaillut. Työkaverini neuvoi horoskooppien oikean lukemistavan.
Pitää tietenkin valita aina se, joka pitkiä matkoja ja menestystä lupaa. Viimeks olin toi Härkä kun suurta yllätystä lupasi.
(keksin tyhmän aloituksen tahallani, että joitakuita saisi tolaltaan)
Miten nuo horoskoopintekijät voivat tietää?
8
68
Vastaukset
- käärmeenkantaja
Sinä luet horoskooppeja juuri niin kuin pitääkin:))
Viihdettähän ne ovat, tosin jotkut ottavat niiden höpinät ihan todesta. - Makriina ek
Nyt kyllä kävi sulle kalpaten, Kapu!
Horoskooppiuskovaisia on kaikissa kansankerroksissa. Maailman valtiaatkin kuulemma ovat kysyneet horoskoopin laatijoilta oikeita vastauksia kiperiin kysymyksiin.
Nyt jokainen horoskooppiuskovainen kertoo sulle, kuinka hyvin horoskoopit ovat kunkin elämää kuvailleet ja tietäneet.
Rahaa ja matkoja, rikkauksia tulossa, rakkauksia myös, mutta epämiellyttäviä ystäviä saattaa löytyä sekä voitettuja sairauksia.
Tähdet kertovat!Kuulemma näin on, kuten sanot Makriina. Presidentti Reaganilla ainakin oli oma tähtikartan katsojansa. Eikä hän ollut ainoa näihin tukeutuva.
- mies vai nainen se
jääköön salaisuudeksi.
yksi juttu on totta, meikä on neitsyt vaikka lapsia on liuta maailmalla, jos joku väittää ettei seitenkymppisissä ole enään neitsyitä, niin erehtyy, täällä taatusti on ikuinen neitsyt. - siliva-tiseilaa
Tässä toinen neitsyt!
Olen saanut hiljattain paidan jossa painettuna teksti, ¤Yli 70v ja edelleen Neitsyt¤, en sitä voi pitää päälläni kuin mökillä, siinä on vielä iso oma kuva.
Lapsia on ja lapsenlapsia, virgio edelleen. No hyväin aika! Olkaat iloisia ja ylpeitä ikuisesta neitsyydestänne kansalaiset!
Ursa pahus on ajamassa kiville koko horoskooppeihin uskovaa väkeä. Nimittäin; tähtikuvioiden paikat elää alvariinsa.
Nihkeästihän ne 'elävät', mutta 2000 v. aikanakin tähtikuvioiden paikat ovat jatkuvassa muutostilassa.- *Kukkahame*
Olen minä seurannut jossain vaiheessa elämääni eri alojen "huijareita", horoskooppien ja tähtikarttojen muodossa, jopa hypnoosia olen pari kertaa kokenut, pyynnöstä tietenkin.
Astrologi kyllä mainitsee mikä taivaan kappale milloinkin vaikuttaa ja mikä on lähellä mitäkin, sehän se on että mihin uskoo, pitää osata välttää ei hyvät ja omaksua vain hyvät asiat.
Sieltä monesti tuli esim, onnenkivi oli erilainen jollain, ametistista joskus mainittiin minun horoskoopin onnenkiveksi, Lapin reissulla ostin ison hiomattoman ametistin, vain siksi koska se oli niin erikoinen.
En lue enää edes ajankuluksi horoskooppeja, samoja kierrätetään vuosien mittaan,
Elämäni on raiteillaan ja tulee mitä tulee. Jostain iankaikkisesta syystä rubiinikiven olemus suorastaan pysäyttää. Varmaan värinsä takia.
Nyt en muista näiden syvän vihreän jalokivien värejä. Varmaan ulalla, kun vain värit tuntuvat vaikuttavan.
Enneunet näyttivät hänelle koko elämänsä ajan suurilukuisen lapsilaumansa elämäntapahtumista.
Olin tänään, kuten yleensä päivätorkuilla.
Sii nukahtamisvaiheessa näin leikkaussali näyn. Presidentti Halonen oli vihreässä sairaalan asussa ollut kirurgina leikkausoperaatiossa.
Antoi lausuntoa omaiselle potilaan tilasta.
Seuraavassa univälähdyksessä pres. Halonen keskusteli puhemis Sauli Niinistön kanssa hetken suuressa salissa.
Niinistö oli oikealla puolella, selin minuun. Hiljaisella äänellä vaihtoivat ajatuksia päivän kysymyksistä.
Presidentti poistui pienestä sali tilasta suuren oven kautta. Hänellä oli jo tämän päivän juhla-asu. Ovi oli NW:n, luoteen suunnalla.
Katsoin, sii, ettei syvä uni ollut vielä alkanut, näitä tyypillisiä nukahtamisajan uninäkyjä, valokuvamaisen tarkkoja yksityiskohdiltaan,
Kestävät ehkä muutaman silmänräpäyksen ajan.
Lähdin siitä päiväkahville. Muistin samassa Kouvolan City-Marketin edustalta ostamani kerimäkeläiseltä kauppiaalta ostamani omenalörtsyt.
Olin jemmannut ne ostopaketissa ulos 'kanakiven' päälle, grillikuvun alle toissailtana. Näissä alle jääkaappimaisissa lämpötiloissa vielä oivassa hapessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1681843Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561387Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1961152Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi541097Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus771060Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381007- 62926
- 66913
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy211875Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155830