Pakko kysyä kun ei sitä muuten tiedä eikä kukaan ole neuvonut mutta ei kyllä valittanutkaan...
Vinkkejä miten otetaan hyvin suihin? Kuinka paljon heppiä pitää imeä samalla ja missä vaiheessa? Aloitetaanko hommat hitaasti ja hellästi ja lisätään tahtia loppua kohti vai koko ajan vaihdellen...?
Avomieheni on hanakalampi tapaus kun edelliset,ei meinaa millään tulla ja lopulta multa loppuu voimat ja mielenkiinto antaa suuseksiä... Joskus taas lerpahtaa. Onko kyse mun taidoista vai mistä...
Miehet: kertokaa vinkkejä!
3
521
Vastaukset
- hanakalampi tapaus?
Vinkkejä miten otetaan hyvin suihin?
>himokkaasti, tehokkaasti ja kiirehtimättä
Kuinka paljon heppiä pitää imeä samalla ja missä vaiheessa?
>toiset tykkää imemisestä, toiset ei – kysy mieheltä
Aloitetaanko hommat hitaasti ja hellästi ja lisätään tahtia loppua kohti vai koko ajan vaihdellen...?
>aluksi hitaasti ja hellästi lopuksi voimalla ja vauhdilla
Onko kyse mun taidoista vai mistä...
>kyse on taidosta (tekniikasta), asenteesta, tuoksuista ja näkymisestä. Käytä molempia käsiä, hyväile mm. kivesten takaa. Homman ei pidä olla väsyttävää, mielenkiinnotonta … - 4+2
Nämähän nyt ovat niitä kysymyksiä jotka pitäis vain kysyä siltä mieheltä jolta aikoo ottaa suihin. Mutta joitakin vinkkejä joita voisi yllärinä kokeilla:
- Ime silloin kun penis on tulossa ulos suusta ja älä ime silloin kun se on menossa sisään. "Vastasuuntaan" siis.
- Hiero kielellä (yritä pitää kieli pehmenä "tyynynä") peniksen alapuolta kun se on suussa, erityisesti silloin kun se on menossa sisäänpäin.
Ja sit voi olla että mies ei vain "osaa" ottaa rennosti suuseksiä saadessaan. Ja itse olen huomannut että oikeastaan tarvitsen lähes aina edes pienen (kirjaimellisesti sentin-kahden liike riittää) oman lantion työntöliikkeen jotta osaisin laueta. Vaikka suihinoton saaminen niin ihanaa onkin. Jaksamis puoleen vinkkin. Vaihtele runkkamista ja suihin ottoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen503780Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1843374Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172352907Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina712489Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3171826Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.111523Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31391Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät271391Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik421278Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31152