Rapunaisen outo käyttäytyminen?

ihme tapaus??

Tässä nyt oon joutunut olee erään ravun kans tekemisissä niin olen pistänyt merkille aika outoo käyttäytymistä? Ensin voi olla ihan normi/hauskaa puhetta ja sit rupee valittamaa tai haukkumaan mulle jostain. Hetken päästä kun mitään äskeistä ei ois ollutkaan. Onko tähän joku selvitys miksi hän näin tekee? Muuten on ihan hyvä tyyppi. Yleensä naiset haukkuu ja valittaa koko päivän ja yleensä syystä tai melkein syystä mut nää jutut tulee ihan puskasta. Ohi mennessä vähän ehkä hipasee niin räjähtää -mitä sä siinä tönit!!??

9

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfhsalfsdlgdf

      Ravut ovat yleensä ailahtelevaisia ja ehkä rapunaisella on jäänyt jotain hampaan koloon?

    • rapu-73

      Oon rapunainen ja voin sanoo et aika tyypilliseltähän tuo kuulostaa meille ravuilla...=DD

    • ripsa90

      hehee syyn haluaisin minäkin...olen tuntenut 5 ilkeää rapua elämäni aikana..yhdellä olin töissä ja kerran kun ei naama enään vissiin miellyttänyt se valehteli isommalle pomolle että olen haukkunut häntä huoraksi ja en osaa käyttäytyä:| onneksi isompi pomo hoksas että kyseinen tyyppi on oikutellut ennenkin eikä uskonut kun tunnettiin sen kans paremmin..
      tympii kun ravuilla on niin huono itsetunto..ne ei arvosta itteensä tai sitten ne yrittää pökittää sitä just sillä, että ne tulee agressiivisiksi ja uhkaaviksi ja vaikuttaa ylimielisiltä...
      kaikki ne loput 4kin naista jotka olen tuntenut on ollu tooosi outoja..siis outoja juttuja ja niistä ei saa oikein selvää tykkääkö ne edes esim musta..
      mutta eivät tietenkään kaikki!mulla vaan sattunut...sen vuoksi hetken karttelinkin jos kuulin ,että joku on rapu ja luulin, että kaikki ovat samanlaisia!yksi tyttö sitten todisti että olen väärässä:-)
      oli mukava huomata kuinka lämpimiä ravut osaavat olla!

    • kotkotkoo

      itse rapuna en tunne kertomaasi. jos nyt uskoo horoskooppiin niin luulen kyllä että se milloin on syntynyt vaikuttaa personallisuuteen. siis lähenteleekö kaksosta vai leijonaa horoskoopissa ?
      jos on syntynyt horoskoopin ensivaiheessa niin tässä ravussa on paljon kaksosta jne.

    • tälleen

      rapunaiset kaiketi on jakautuneet kahtia. toiset on niitä helliä ja kilttejä ja toiset sitten niitä outoja, ilkeitä ja suorasanaisia....
      töissä esmes on eräs rapunainen, jonka elämän vaiheet näkyy käyttäytymisestä. miesasiat varsinkin jos on poskellaan, niin onpa äkänen täti ja tiuskii kaikille ja on turpa rutussa. osa jopa pelkää ja väistää, kun ei viitsi mennä tulilinjalle.

    • bääbää

      Kannattaa muuten ottaa aina huomioon ärähtelyn mahdollinen vitsinomaisuus. Sairas huumorintaju siis, vaikkei se ehkä tässä tilanteesa paikkaansa pitäisikään. Rapunaiset huudattaa ja on tahalleen mukamas tylyjä -- kun pitävät jostakusta. Ei mitään yleispätevää, mutta ainakin itse kiusaan pilke silmäkulmassa. :)

      • 10+2

        Hei ihan totta!

        Itse olen rapu ja harrastan nimenomaan tuota..
        en tietenkään kaikille, jos huomaan ettei ihmisen huumorintaju mene omani kanssa yksiin niin pyrin käyttäytymään häntä kohtaan "kiltimmin"

        aika useasti saa olla selittelemässä varsinkin uusille tuttavuuksille että ymmärsithän varmasti että tarkoitin vitsillä enkä missään nimessä loukaten, niin omituista kuin se onkin niin ne kenestä eniten välitän, on myös niitä kenelle heitän aina eniten harmitonta piikittelyä tms.. tosin saan sitä yhtäläisesti aina takaisin, joka mielestäni kuuluukin asiaan

        onnekseni ystäväni ja läheiseni ymmärtävät minua hyvin eikä ole tullut väärinkäsityksiä huumorin suhteen.


    • JKKLOP

      NINKÖ

    • minä näin

      Rapumies vastaa: täälläkin itse olen outo ja outo höpisijä. ; )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe