Rapunaisen outo käyttäytyminen?

ihme tapaus??

Tässä nyt oon joutunut olee erään ravun kans tekemisissä niin olen pistänyt merkille aika outoo käyttäytymistä? Ensin voi olla ihan normi/hauskaa puhetta ja sit rupee valittamaa tai haukkumaan mulle jostain. Hetken päästä kun mitään äskeistä ei ois ollutkaan. Onko tähän joku selvitys miksi hän näin tekee? Muuten on ihan hyvä tyyppi. Yleensä naiset haukkuu ja valittaa koko päivän ja yleensä syystä tai melkein syystä mut nää jutut tulee ihan puskasta. Ohi mennessä vähän ehkä hipasee niin räjähtää -mitä sä siinä tönit!!??

9

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfhsalfsdlgdf

Ravut ovat yleensä ailahtelevaisia ja ehkä rapunaisella on jäänyt jotain hampaan koloon?

• rapu-73

Oon rapunainen ja voin sanoo et aika tyypilliseltähän tuo kuulostaa meille ravuilla...=DD

• ripsa90

hehee syyn haluaisin minäkin...olen tuntenut 5 ilkeää rapua elämäni aikana..yhdellä olin töissä ja kerran kun ei naama enään vissiin miellyttänyt se valehteli isommalle pomolle että olen haukkunut häntä huoraksi ja en osaa käyttäytyä:| onneksi isompi pomo hoksas että kyseinen tyyppi on oikutellut ennenkin eikä uskonut kun tunnettiin sen kans paremmin..
      tympii kun ravuilla on niin huono itsetunto..ne ei arvosta itteensä tai sitten ne yrittää pökittää sitä just sillä, että ne tulee agressiivisiksi ja uhkaaviksi ja vaikuttaa ylimielisiltä...
      kaikki ne loput 4kin naista jotka olen tuntenut on ollu tooosi outoja..siis outoja juttuja ja niistä ei saa oikein selvää tykkääkö ne edes esim musta..
      mutta eivät tietenkään kaikki!mulla vaan sattunut...sen vuoksi hetken karttelinkin jos kuulin ,että joku on rapu ja luulin, että kaikki ovat samanlaisia!yksi tyttö sitten todisti että olen väärässä:-)
      oli mukava huomata kuinka lämpimiä ravut osaavat olla!

• kotkotkoo

itse rapuna en tunne kertomaasi. jos nyt uskoo horoskooppiin niin luulen kyllä että se milloin on syntynyt vaikuttaa personallisuuteen. siis lähenteleekö kaksosta vai leijonaa horoskoopissa ?
      jos on syntynyt horoskoopin ensivaiheessa niin tässä ravussa on paljon kaksosta jne.

• tälleen

rapunaiset kaiketi on jakautuneet kahtia. toiset on niitä helliä ja kilttejä ja toiset sitten niitä outoja, ilkeitä ja suorasanaisia....
      töissä esmes on eräs rapunainen, jonka elämän vaiheet näkyy käyttäytymisestä. miesasiat varsinkin jos on poskellaan, niin onpa äkänen täti ja tiuskii kaikille ja on turpa rutussa. osa jopa pelkää ja väistää, kun ei viitsi mennä tulilinjalle.

• bääbää

Kannattaa muuten ottaa aina huomioon ärähtelyn mahdollinen vitsinomaisuus. Sairas huumorintaju siis, vaikkei se ehkä tässä tilanteesa paikkaansa pitäisikään. Rapunaiset huudattaa ja on tahalleen mukamas tylyjä -- kun pitävät jostakusta. Ei mitään yleispätevää, mutta ainakin itse kiusaan pilke silmäkulmassa. :)

• 10+2

Hei ihan totta!

Itse olen rapu ja harrastan nimenomaan tuota..
        en tietenkään kaikille, jos huomaan ettei ihmisen huumorintaju mene omani kanssa yksiin niin pyrin käyttäytymään häntä kohtaan "kiltimmin"

aika useasti saa olla selittelemässä varsinkin uusille tuttavuuksille että ymmärsithän varmasti että tarkoitin vitsillä enkä missään nimessä loukaten, niin omituista kuin se onkin niin ne kenestä eniten välitän, on myös niitä kenelle heitän aina eniten harmitonta piikittelyä tms.. tosin saan sitä yhtäläisesti aina takaisin, joka mielestäni kuuluukin asiaan

onnekseni ystäväni ja läheiseni ymmärtävät minua hyvin eikä ole tullut väärinkäsityksiä huumorin suhteen.

• JKKLOP

NINKÖ

• minä näin

Rapumies vastaa: täälläkin itse olen outo ja outo höpisijä. ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      201
      11406
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      127
      10848
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      236
      6228
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      188
      5039
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3496
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3485
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2333
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      304
      1885
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      9
      1734
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe