Kutsunnoissa pelleily

sdfghjklöä''

Saisinko vapautuksen jos esim virtsaisin kutsunnoissa lattialle kapiaisten nähde ja kertoisin kakka juttuja kuten tämän:

Joskus voin olla päivänkin kakkaamatta, mutta sitten yleensä viimesitään seuraavanapäivä kakkatulee. Joskus se jopa sattuu kun tulee niin isoja könniäisi.

Kerran istui vessassa ja luin asterixia sitä alppi juttu. Kakkaa tuli. Oli isompi könniäinen tulossa ja sen vierestä tuli pienempää kakkaa.

Ja sitten se iso könniäin putosi pöntöön. Sattui niin valtavasti että oli pakko nousta ja huutaa kivusta.

Siellä se könniäinen irvisteli pöntössä.

Normaalisti tulee mörriä ja puikkoa joskus löysää. Harvemmin sitä kovaa.

Joskus on ollut kova hätä ja on tulut vain pieni papana ja sitä enne kova pieru.

Se on ihemeellinen asia...

28

1456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kökökökökö

      Ei sit ä armeijaa kusemalla ja juttuja kertomalla sivuuteta. Kokeiles paskantaan ja syä paskaas ja jura kusta... saattais tehota.

    • uioäöiytrhöoyjtrhjkh

      Sano että erosit tyttöystävästä ja nyt menee huonosti..sano että olet itsetuhoinen ja muuta..niin minä olin vaan viikon..

      • Kova Duunari

        Toimii varmaan ihan hyvin. Jos armeijaan joutuu ja kiinnosta niin ei muutakuin valehtelemään tyttöystävästä vaikka itsetuhoisuudesta. Ei siitä mitään merkintää jää kuin armeijan papereihin, millä muutenkaan ei kyllä tee yhtään mitään. Ennen vanhaa merkitystä oli armeijan käymisellä ja vaikka puolustusvoimien firmaan pääsemisellä. Olen siis itse 60 vuotias mies ja töissä Patrialla. Eläkeelle ehkä ensi vuonna vaikka olisin päässyt kuuskymppisenä. Jos armeijaan ei halua, niin ei sinne sitten kannata mennä. Oma poika kävi armeijan, mutta ei se häntä mitenkään muuttanut. Ihan yhtä fiksu hän oli sinne mennessä ja ulos tullessa.

        Jos vielä joku natisee turhasta niin siis hitsaan amoksen kranaatinheitinten kehtoja ja muuta vastaajaa. Olen EVS hitsaaja joita on ihan hirveästi löydy Suomesta. Netistä löydätte helposti lista missä nimenikin on :) Armaija on pikku etappi elämässä ja en karsasta miestä joka sitä ei ole käynyt. On sitä merkittävämpiä seikkojakin elämässä. Joo ja kieliäkään en osaa kuin pari sanaa englantia, silti olen ollut ulkomaillakin kasaamassa Patrian tuotteita. Aina löytyy tulkkeja jos osaa ja pystyy läpäisemään hitsaustarkastuksia ymmärtäen metallurgiaa tarpeeksi.

        Tsemppiä kaikille nuorille ja tehkää elämästänne sellainen kuin vain haluatte!

        P.S itse olen vähän työnarkomaani, mutta ei työ määrittele elämää ja tehkää niinkuin lystäätte.


    • armeijan käynyt

      Aika varmasti saisit vapautuksen. Väkivaltaiset ja selkeästi muka kahelit karsitaan ekana pois. Jos esittäminen ei haittaa, niin siitä vaan kakkaamaan tai pissaamaan jo kutsunnoissa lattialle. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Mitään nykyään ei ole pakko tehdä.

      • parempi vaihtoehto

        Sain ite vapautuksen intistä ja loppuiäkseni mielennautinnon, menin kutsuntoihin normaalisti, sitten marssin niiden herrojen eteen ja kysyin: oletteko te kaikki homoja, kun olette tulleet nuoria poikia kyttäämään, tempasin koirankakkapussin taskusta ja hieroin sen sisällön lähimmän sotaherran kasvoihin :) Ei pyydetty enään inttiin sen jälkeen.

        Nyt tekisin saman, ja piilottaisin pienen kameran johonkin ja laittaisin kuvat levitykseen. Jos kaikki olis yhtä fiksuja, meitä ei armeijan homot enään nöyryyttäisi.


      • Sä oot ollu kova
        parempi vaihtoehto kirjoitti:

        Sain ite vapautuksen intistä ja loppuiäkseni mielennautinnon, menin kutsuntoihin normaalisti, sitten marssin niiden herrojen eteen ja kysyin: oletteko te kaikki homoja, kun olette tulleet nuoria poikia kyttäämään, tempasin koirankakkapussin taskusta ja hieroin sen sisällön lähimmän sotaherran kasvoihin :) Ei pyydetty enään inttiin sen jälkeen.

        Nyt tekisin saman, ja piilottaisin pienen kameran johonkin ja laittaisin kuvat levitykseen. Jos kaikki olis yhtä fiksuja, meitä ei armeijan homot enään nöyryyttäisi.

        jäpykkä. Taitaa ne muutaman vuoden päästä odottavat kutsunnat jännittää aika tavalla.


    • jos ei totta..

      olekaan niin hyvin keksitty

    • kokardi...

      pääset huolto komppaniaan jos teet mitä uhoot..

    • stoilesadde

      Esitä psykoosia kutsunnoissa. Huudat. Kierit lattialla. Kyselet onko sota. Huudat apua. Kun joku virkapukuinen lähestyy huidot ja kerrot pelkääväsi...

    • herra huuhuu

      Ihmeellisiä vässyköitä oikeasti. Itse olin laiska ylipainoinen kirjatoukka, mutta kävin intin siinä kuin muutkin. Ottakaa nyt oikeasti itseänne niskasta kiinni joskus. Jos ei intti maistu niin sivariin sitten. Nykyaikana se valinta on tehty helpoksi. Armeija teki itselleni ainakin hyvää itsetunnon ja kunnon puolesta, mutta ymmärrän jos vastustaa instanssia vahvasti eettisten syiden takia.

      Sivareita vastaan mulla ei siis ole mitään, mutta tuollainen vapautuksen ruinaaminen keksityillä perusteilla on ihan väsykköiden touhua.

      • ergegergg

        Olet vieläkin lihava. MITEN JAKSAT SINÄ MAKSAT- läski


      • pellekoulu

        Laiska ja ylipainoinen kävi intin koska oli tottunut menemään mistä aita on matalin... Olipa tosiaan suositus intin käymiselle! "Kävin intin koska olen laiska ja henkisestikin kuin lämmintä muovailuvahaa."


      • rthrthrth

        Timo soini? Eikö sun pitäisi olla pressapellekoulussa?

        Plösö.


      • rtjrjtrj
        rthrthrth kirjoitti:

        Timo soini? Eikö sun pitäisi olla pressapellekoulussa?

        Plösö.

        Timo soini- viesti oli herra huhuulle.


    • jiljiui809

      Vapautuksen saat näin:
      -Huhuu herra alikapteeni
      -herra ylimajuri tahtoisin niin kovin päästä aseilla ammuskelemaan
      -herra alikenraali minä tahton niin kovasti miesten kanssa yhteissuihkuun, saanhan muuten pitää naisten mukavia alusvaatteita?
      -rouva kersanttikenraali, joko pääsen inttiin, joko?!

      • rtkrtukrtuo

        Joo ja myös perinteinen:

        "Kyllä minä sen armeijan kestän, mutta tästä minun papukaijastani en ole varma!"

        (Ja samalla vedät taskusta imaginaarisen papukaijan... parasta on jos vielä silität sitä armoa anovalla ilmeellä.)


    • fyxdkjdktd7

      Siis saat kyllä varmasti vapautuksen, jos googlaat esimerkiksi sanat "anarkistinen musta risti" ja teet kuten kyseinen heppu on tehnyt.

      Yleisenä linjauksena pitkälle auttavat seuraavat toimet:

      a) jää kotiin tms
      b) jos paikalle menet, älä tee / sano yhtään mitään
      c) jos jotain päätät sanoa, huuda jotain hyvin epämääräistä mahdollisimman suureen ääneen (lääkäreillä kyllä riittää luokituksia sosiaalisille häiriöillekin)
      d) suorita lääkärin huoneessa esimerkiksi tupatarkastus
      e) pidä aulassa sulkeiset / jumppatunti tms


      No, jos et pelleilemään halua ruveta, niin vapautuksia saa kyllä ihan pyytämälläkin. Vapautusta tosin edeltää lähes kaikilla 1-3v E-kausi (paitsi jos olet ihan oikeasti täysin hullu), mutta kyllä niitä vapareita kaikille halukkaille jaellaan. (Jos ei muu auta, vedä pöytään ahdistus/pelkotilat/masennus/itsemurha-ajatukset, ne auttavat varmasti.)


      Älä pelkää, ei armeijaan oteta ketään masentumaan.

    • levolakki

      Minut otettiin masenutumaan

    • yjtyjtyj

      Katsot kutsuntalautakunnan hylkiöitä ilmeettömästi silmiin ja vastaat heidän kysymyksiinsä tyyliin: "Herra psykopaatti", "HUHUU, herra päähänpinttymä!"

      • kansallismurhaaja

        Sanot vielä ihailevasi Simo Häyhää ja haaveilevasi tarkka-ampujan pestistä.


    • ES-Jonne_2002

      EI VIDDU MAGE TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

      Siis ihan oikeesti, onko kaikki täällä kirjottavat henkilöt 10-vuotiaita jonneja ??

      "Saisinko vapautuksen jos esim virtsaisin kutsunnoissa lattialle kapiaisten nähde ja kertoisin kakka juttuja kuten tämän:

      Joskus voin olla päivänkin kakkaamatta, mutta sitten yleensä viimesitään seuraavanapäivä kakkatulee. Joskus se jopa sattuu kun tulee niin isoja könniäisi.

      Kerran istui vessassa ja luin asterixia sitä alppi juttu. Kakkaa tuli. Oli isompi könniäinen tulossa ja sen vierestä tuli pienempää kakkaa.

      Ja sitten se iso könniäin putosi pöntöön. Sattui niin valtavasti että oli pakko nousta ja huutaa kivusta.

      Siellä se könniäinen irvisteli pöntössä.

      Normaalisti tulee mörriä ja puikkoa joskus löysää. Harvemmin sitä kovaa.

      Joskus on ollut kova hätä ja on tulut vain pieni papana ja sitä enne kova pieru.

      Se on ihemeellinen asia... "

      EI vittu näin.....

    • Asterix+Obelix=Orgasmix

      Kuka lukee jotain Asterix-lehteä vessassa?

      Kaikenlaisista fetisseistä olen kuullut mutta että Asterix? Huh huh.
      Parempi vaan ettet armeijaan mene, ties vaikka upseeri on Obelix - siitäkös vasta kiihottuisit.

    • Harri "Hapaopa" Olli

      "Tää on nii paska valtio, että pitäis Venäjään liittää"

    • ilpo

      juuh elikkäs itel ois ranet ja kanakastike :D

    • henrik ijäs

      naapuri on kessu ja yrittää aian komentaa mua mutta nyt naurahtaa mulle se hyvä.

      • henrik ijäs

        joskus tuntuu kun ois armeijassa kun nuori mies komentelee.
        vaikka ois mikä kessu vaikka lentäjä
        kapteeni korpela


    • 6+3+4+5

      Onko tästä palstasta tullut pelkkä mielisairaitten purkautumiskanava?

      Juttujen perusteella ainakin näyttäisi siltä.

      ps: Vapautuksen suhteen teillä tuskin on ongelmaa. Näytätte vaan tohtorille nämä kirjoituksenne täällä suomi24 palstalla.

      • tekikö hyvää????????

        Siltä näyttää, kun juttusi lukee. Tekikö purkautuminen hyvää, laskitko housuun? Ihan inttiainesta tunnut olevan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      271
      3285
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      401
      2028
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      70
      1905
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1641
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      115
      1395
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      291
      1127
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      45
      1067
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      988
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      931
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      906
    Aihe