Tanjalle saattaisi voiton suoda sillä hän on köyhä yksinhuoltaja joka opiskelee.
Tanjasta juttua
14
211
Vastaukset
- Huumorimummo
Tanja on tosi hyvä tyyppi. Toisaalta hänet letkautuksensa väsyneenäkin on
niin mahtavaa huumoria ja tilannekomiikkaa, josta todella pidän. Mahtaa sitä ns. Iso-veljeäkin jutut naurattaa. Ja siksihän Tanja on siellä edelleenkin. Vaikka on sitä
kovasti yritetty kammeta pois.
Myös Mikael ja Ben ovat omalla tavallaan molemmat hurmaavia. Mikael myös
näkee huumoria eri tilanteissa niin niin paljon....! Ben on saanut Luojalta
söpön ilmeen - sillehän te katsojat voi mitään. Ben on niin toisia ajatteleva verrattuna
Janicaan, joka puhuu ihan muuta Benistä.
Ihmiset äänestäkää nyt oikein! - Lääkitys kohdillaan?
Tänja vaikuttaa erittäin epävakaalta persoonalta. Toivottavasti sosiaalitoimen lastensuojeluvirkailijat ottavat hänet tiukkaan syyniin.
- -- -- -- -- --
Niinpä...
Tupakkaaa, brenkkua ja bileitä...
Rauhaa, rakkautta, ja ruokaa tarvitsee Tanjan lapsi..
- Sososossua
Että BB olisi joku sossun korvike?
- kelesatantu
No voi. Sittenpä joka vuosi laitetaan asukkaat kilpaa huutamaan , kiroamaan, haistattamaan ja vielä puheissaan huumeita suosimaan ja valitaan niistä paras.
- Lässynlässy
Tanja pakkohoitoon. Jos olisin ollut talossa olisin osannut hoitaa homman. Hän on valmis väkivaltaan, ja hänet saisi hyvin, ohjattua menettämään pinnansa niin että lyö ja se olisi pieni juttu, pääasia että tuo jonka reidetkin on ihmeelliset kuin kuunpintaa, onko se sitä läskiä vai mitä se on kun yök saatana ja 20 vuotta mua nuorempi ja oksettavan näkönen löysine tisseineen ja roikkuvine kulmineen.
- Tanja on aito
Edellinen kirjoittaja on todella kypsymätön ja ilkeä henkilö enkä haluaisi häntä tunteakaan.Arvostelet noin rumasti Tanjan ulkonäköä. Minkälainen arvomaailma sinulla mahtaa olla.
Katsoin illalla ohjelman, Tanja oli nauravainen ja söpön näköinen.
Sinua taitaa harmittaa, ettei Tanja ole kiukutellut sunnuntain jälkeen.Toivoisit siis hänen menettävän malttinsa. Mistä kumpuaa tuollainen viha? - kamala ämmä
Ihmeen pitkä pinna muilla asukkailla on ollu Tanjaa kohtaan, minä myös olisin ärsyttänyt sen ämmän kimppuuni ihan tahallaan, että olisi saatu ulos talosta.
Eihän silloin joku vuosi sen Nikonkaan ulosheittoon tarvittu kuin tölkin heittäminen, miksei tuollaista henkistä väkivaltaa hyväksikäyttävä saa vielä olla talossa pilaamassa ilmapiiriä.
Puolestani saa olla niin aito kuin tykkää, mutta aitona tämä henkilö on vastenmielinen. Näyttelisi sitten, niin saattaisin pitääkkin. - Mainio Tanja
Tanja on todella hauska ihminen. Kiukuttulut kuuluu elämään. Useimmitrn kun Tanja avaa suunsa sieltä tulee jotain nasevan hauskaa. Minulla on jotenkin sellainen oletus, että nämä Tanjan mollaajat ovat itse hoidon tarpeessa. Ei ole järkevää puuttua ihmisen ulkoiseen olemukseen. sillä ei tässä kisassa ole suurtakaan painoarvoa. Talossa pysymisellään Tanja on osoittanut, että hänellä on paljon faneja.
- huhuhuhu............
Tanja olisi saanut tippua aikoja sitten. Ei voittoa tuollaiselle kiukkumaakarille !!
- Tanja paras
Tanja on paras ja piste.
- Döfis-muija
Tanja on paras ilmapiirin pilaaja ja piste!
- fanitan Tanjaa
katsoin taas ohjelman ja viihdyin hyvin Tanjan seurassa. Mikä ihmeen ilmapiirin pilaaja. Se kiukuttelu on jo vanha asia. Jos sadasta päivästä seitsemänä rähjää, ei
ole paha juttu. Muulloin Tanja iloinen ja auttavainen, älykäs ja tunteellinen. - ihanaa
Tarja on todella hauska ja ihana ihminen. Talolaisten syrjimä katsojien suosikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514