Mielipiteitä suosikkikohteista

Heidi__7999

Ollaan 4 henkinen perhe.
Matkustaminen aloitettiin muutama vuosi sitten.
Ja nyt mietitään seuraavaa kohdetta. Olisi kiva lukea muiden suosikkipaikkoja ja perusteita. Itse olemme käyneet seuraavissa kohteissa ns.turistirysissä ja se ei todellakaan ole este eikä meitä haittaa tavata muista suomalaisa,emme silti istu iltaa missään heikin baareissa ja syö lihapullia :

Teneriffalla: Tykkäsin todella paljon,siistiä kaunis luonto (puerto de la cruzista) mutta lämpöä olisi saanut olla enemmänkin yli 6h lento tuntui pikkasen pitkältä,mutta ei mahdottomalta. (ehkä suosikkipaikka nro.1)

Turkin Alanya kesällä: Lämpöä piisasi yli 40 astetta (vähän jopa liikaa) ihan ok paikka. Rasittavia ravintolan sisäänheittäjiä. Hintataso ok.

Rhodos Ixia. Ixia ja itse Rhosoksen kaupunki ei sytyttänyt lainkaan. Falirakin alue kaunis. Arvostan siis hurjasti kaunista luontoa ja maisemia. Ja lämpöä. (toukokuussa n.30lämmintä) keli siis täydellinen.

Gran canaria (bahia feliz) Bahia todella tylsä ja hiljanen paikka, en tykänny lainkaan. Ingels ja puerto rico ihan jees,en menis toiste.

Thaimaa Phuket. Odotukset olivat liian korkeat, kuvittelin rantojen olevan niitä liidunvalkeaita paratiisejä. Hintataso ei lähelläkään sitä mitä joskus aikoinaan ilmeisesti ollut,mutta sen tiesin jo entuudestaan. Tykkäsin lämmöstä, apinoista, ja luonnosta.Taxi ja ruoka halpaa,kuitenkin suosikki nro.2 Lento 11 h tuskaa...

Näiden mielipiteiden,mieltymysten perusteella ottaisin ehdotuksia, mikä olisi sopiva seuraava kohde.

Tykkään siis kauniista luonnosta,ei pelkkiä hotelleja, lämmöstä, shoppailusta, halvat hinnat plussaa. Seuraava matka on mahdollisesti kahdestaan miehen kanssa, mutta ehdotuksia lapsiperheelle ja pariskunnille otetaan mielellään vastaan.

5

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18.12 Hua Hin

      Jos Teneriffa on teidän 1 niin jatkaisin äkkiä harrastusta. Miksi ei Phuketissa löytynyt valkoista hiekkaa? Kyllä siellä on jopa 8 km rantoja.....tiimalasihiekkaa täynnä? Yölento Thaimaahan ei merkitse mitään sillä sinne lennetään isoilla koneilla....6,5 tuntia Kanarialle ahtaassa pienessä koneessa on ihmisarvoa vastaan...

    • heidi__7999

      Teneriffalle voi toki joskus mennä uudestaan,mutta halutaan aina kokea jotakin uutta.Tarkotin vitivalkosella hiekalla ja kauniilla luonnolla kutakuinkin sitä mitä Phi phi olisi ilman sitä isoa kasaa roskia ja myyntikojuja.

    • minulle kelpaa

      sitten vaan etsimään..kai jossain tyynellä merellä on niitäkin...jotenkin minua ihmetyttää tuo sinun kysymys kun löydät aina vastauksen.....etsippä ihan itse sitten...niin tehdään me muutkin.

    • Heidi___7999

      Aha.. siinäpä ihmettelet. Kehoitit pysymään teneriffalla ja minä vaan totesin,että haluan kokea jotain uutta.

    • ehkä nämä...?

      Madeira olis varmaan ihan hyvä....Entäs Israelin Eilat.....Portugali ja siellä Algarve....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe