Hei,
istutin keväällä kaksi timanttituijaa. Kasvutavaltaan näyttävät olevan melko kapeita. Nyt ensilumi näyttää painavan latvan alaspäin. Olen muuttanut pohjoisesta etelään, joten piha on nyt täynnä näitä minulle eksoottisia kasveja. Pitäisikö latva sitoa jotenkin, vai nouseeko puu muotoonsa taas keväällä?
timanttituija
4
643
Vastaukset
- Istuttanut kyllä
Kyllä se voi nousta. Mutta pitää varoa, ettei latva mene poikki. Ja ei ole keväällä kiva katsoa, kun latvat sojottavat sinne tänne.
- marcus siuntiosta
Keväällä leikkaat sen alas, kuten niin monet muutkin pensaat on soveliasta.
- jalumenpaino
Hei,
vaikka pohjoisesta olenkin, entinen koulutus on puutarhurin. Siksipä en taida leikata timanttituijaa alas ; ), Tästä sain kyllä hyvät naurut, Marcus åh håh.
Mutta kenties sidon latvat yhteen vaikka hamppuköydellä. Kyllä ne ruåtsinkieliset osaa veistellä, mutta tämähän käsitys kaikilla on jo... - ent. labbilainen
Mulla ollut vuosia tuijat VII-VIII- vyöhykkeellä, eikä mitään ongelmia. Kestää aika rajua taipumista, lumi on suoja, ei harmi.
Täällä etelässä ei tarvi mitenkään huolehtia kartiotuijista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175