Nokia C5-03 ohjelmistopäivitys ei käynnisty?

tiedoton maria

Puhelimeni ilmoitti, että uusi päivitys olisi saatavilla. Yritin asentaa, mutta ei toiminut. Seuraavaksi menin valikko>työkalut>ohjelmisto päivitykset. Siellä näkyy ''Puhelinohjelmisto Tärkeä (11Mt)''. Valitsin sen ja painoin ''käynnistä'', mutta puhelin ei regoinut käskyyn mitenkään. Ja puhelimessa on vapaata tilaa 18Mt.

Jos joku osoitekirjassani oleva henkilö soittaa minulle, näytöllä näkyy vain numero, eli puhelin ei yhdistä numeroa nimeen. Ei myöskään lokitiedoissa.

Seuraavana päivänä latasin tietokoneelleni Nokia Suiten ja yritin päivittää kännykän sitä kautta. Varmuuskopiot tehtyäni näyttöön ilmestyy ''Ladataan laiteohjelmistoa 0 Mt / 143 Mt'' ja muutaman sekunnin päästä ''Palvelu ei ole käytettävissä: Nokia Suiten päivityspalvelu ei ole käytettävissä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.'' ja tämä teksti on pysynyt siinä jo 3 päivää.

Miten saan laitteeni päivitettyä? Vai pitääkö viedä korjaamolle? Ja Nokia C5-03 on siis noin puoli vuotta vanha.

37

2218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedoton maria

Olen irroittanut akun jo monta kertaa, mutta ei auta!

• tiedoton maria

Muut päivitykset, kuten esim. Internet radio-päivitys onnistuvat! Miksei siis tämä tärkein päivitys?

Lähetin Nokian asiakaspalveluun sähköpostia, mutta eiväthän ne vastaa ainakaan ennen huomista.

• nokia c5-03

sinun pitää mennä puhelimeen ja kirjoittaa sinne *#0000# se näyttää päivityksen sitten valinnat tarkista päivitys ja käynnistä

• heippa vaan
        nokia c5-03 kirjoitti:

sinun pitää mennä puhelimeen ja kirjoittaa sinne *#0000# se näyttää päivityksen sitten valinnat tarkista päivitys ja käynnistä

meinaakko että autoit,et kai kuvittele että tiedoton maria on vieläkin vailla vastausta yli vuoden odottelusta,tuskin edes omistaa kyseistä puhelinta anymore

• Virusta tyrkyl?

Epäilyttää tuo puhelinohjelmiston koko. Muka 11 Mt? Omaan toosaan on tarjolla 1998 KB:n puhelinsovellustiedosto, mutta laitteessa on jo tuorein käyttis, siihen ei ole mitään lisättävää (siis Nokian verkkosivujen mukaan).

• Ei kai virus...
      • -------------

Mulla oli ihan sama ongelma, en saanut uutta puhelinohjelmisto päivitystä tehtyä. Kun menin laitepäivitykset kohtaan, se kyllä ilmoitti että on tärkeä päivitys, mutta ei läheskään kyl noin iso kooltaan mitä sie sanoit. No, ei käynnistynyt kuitenkaan. Näppäilin sitten tuon ruksi ym. 0000 sarjan ja ilmoitti mikä ohjelmistonumero on nyt ja sit kun laitoin valinnoista että päivitä, niin heti alkoi etsiä uutta ja samaten päivitti uuteen versioon. Meni tosi hyvin. Mullakaan tietokoneen ovi suite ei löytänyt mitään uutta päivitystä. Uuden numero on joku 21.0.003 suunnilleen....

• tiedoton maria

Kännykkäni nykyinen ohjelmistoversio on 12.0.023.

Nyt koitin päivittää puhelimen tuolta 0000-sarjan kautta valinnat>jatka päivitystä ja sainkin puhelimen yrittämään päivitystä. Sen uudelleenkäynnistyttyä ruutuun tuli teksti ''Puhelin ei päivittynyt. Päivitys ei yhteensopiva puhelimen kanssa. Ota yhteys palveluntarjoajaan.''

Ja tuolta sovellukset>työkalut>ohjelmistopäivitykset löytyvä ''puhelinohjelmisto'' on todellakin kooltaan 11Mt ja sen versionumero on 20.0.024. Mutta päivitys ei vieläkään suostu käynnistymään vaikka kuinka klikkaisi ''käynnistä''.

Nyt sentään puhelin on taas alkanut tunnistaa numerot! Yksi vika korjaantunut siis itsestään(:

Ja kiitos näistäkin vastauksista mutta yrittäkää vielä auttaa tätä teknologian ihmelasta!

Kiitos vastauksista, mutta yrittäkää vielä!(:

• 5230,.
    • tiedoton maria

Joku tossa aijemmin sano että toi 21.0.003 ei ole vielä Suomessa? Nyt tuolta 0000-sarjan kautta löytyi päivitys kokoa 10620 kt, sillä empäs tajunnut aikaisemmin etsiä wlanin kautta vaan wapin!(: Ja se on tosiaan toi 20.0.024. Ainakin päivitys ONNISTUI! Kiitos paljon teille!

• tiedoton maria

Tosin vieläkin siellä sovellukset>työkalut>ohjelmistopäivitykset valikossa on tuo ''puhelinpäivitys'', mutta sen koko on pienentynyt 11Mt:sta 1998kt:un! Empä taida kuitenkaan välittää siitä vaan näillä mennään!(:

• ..........
        tiedoton maria kirjoitti:

Tosin vieläkin siellä sovellukset>työkalut>ohjelmistopäivitykset valikossa on tuo ''puhelinpäivitys'', mutta sen koko on pienentynyt 11Mt:sta 1998kt:un! Empä taida kuitenkaan välittää siitä vaan näillä mennään!(:

Uusin versio on 21.0.003 ja se on Suomessa! Ainakin minun puhelimeen tuli se päivitys, aiempi versio oli tuo 20.0.024.

• mokiaa

Minulla oli Ensin v11.0.024 (kaupasta ostettuna), sitten se tarjoili päivitystä, mutta ei suostunut tekemään mitään. Sitten kun laittoi tuon taikaloitsun *#0000# ja sieltä otti valinnat > tarkista päivitykset niin sieltä päivitys käynnistyi ja sain avaliata yhteydeksi oman WLAN-yhteyden. Ekana päivitti versioon v12.0.23 ja sitten kun toistin saman niin versioksi tuli v20.0.024 ja kun vielä kerran teki saman tempusekvenssin niin sitten päivittyi v21.0.003. Tämän jälkeen ei enää löytynyt uusia versioita.

• ijio

Mullakin päivitti vasta, kun tuon *#0000# kirjoitin ja sen jälkeen päivitin puhelimen! Todella erikoista. Enkä edes saanut läppärin kautta päivitettyä vaan piti käyttää puhelimen omaa nettiä?! Ehkäpä jatkossa toimis paremmin!?

• rabbar

Luojan lykky että löysin tämän keskustelun! Aivan samat ongelmat 2vko:a vanhan C5:n kanssa, mutta tuolla *#0000# keinolla asennut meni wlanin kautta heittämällä puhelimeen! Saas nähdä paraniko akkukesto päivityksen myötä. Muutoin olen helskutin tyytyväinen tähän C5 Nokialaiseen!!!

• pekkapoika

sama!

• hiihoo

sama ongelma...

• ??????????????

Tarvitaanko tähän *#0000# juttuun wlan yhteys?

• Ei tarvitse.

• Noksu C5-03

V22.0.007

Mukautettu versio 22.0.007.C01.01

Onko ok?

• auttakaa pliiis

youtube teki tepposet se vaihtoi mun videon katselu laitteen tavalliseen videosoittimeen ja mikä oudointa missään ei ole enää kohtaa mistä sen saisi vaihdettua takaisiin flash soittimeen niinkuin normaalisti ja toinen saako mistään ladattua tähän puhelimeen adobe flash playeria auttakaa pliiis

• Valitettavasti kyseiseen puhelimeen ei saa flash playeria.

• auttakaa pliiis

okei kiitos paljon mutta eniten minua harmittaa tuo youtuben sekoilu

• .........
        auttakaa pliiis kirjoitti:

Tuohon ongelmaan en osaa sanoa, mutta mikä versio mulla sitten tässä on, kun lukee V23.0.015 ja ohjelmistoversion päivämäärä on 8.6.2012? Edelleenkään tuo ovi-kauppa ei toimi, siis toimii muuten, mutta ilmaisia juttuja en pysty lataamaan puhelimella. Kaikkia maksullisia pystyy, mutta ilmaisen kohdalla on turha tökkiä sitä lataa-kohtaa, ei tapahdu mitään!

• c5-03
        ......... kirjoitti:

Tuohon ongelmaan en osaa sanoa, mutta mikä versio mulla sitten tässä on, kun lukee V23.0.015 ja ohjelmistoversion päivämäärä on 8.6.2012? Edelleenkään tuo ovi-kauppa ei toimi, siis toimii muuten, mutta ilmaisia juttuja en pysty lataamaan puhelimella. Kaikkia maksullisia pystyy, mutta ilmaisen kohdalla on turha tökkiä sitä lataa-kohtaa, ei tapahdu mitään!

mulla ohjelmistoversion numero on v 21.0.003 ja paivamaara 15.09.2011. miks mullaei oo saatavilla paivityksia? johtuuko operaattlrista? mull on dna ja yritin tota #*0000# juttuu ja tark paivitys yritin wapin kautta. auttaisko wlan?

• c5-03
        ......... kirjoitti:

mulla ohjelmistoversion numero on v 21.0.003 ja paivamaara 15.09.2011. miks mullaei oo saatavilla paivityksia? johtuuko operaattlrista? mull on dna ja yritin tota #*0000# juttuu ja tark paivitys yritin wapin kautta. auttaisko wlan?

• tube toimii

TÄSSÄ ON YOUTUBE ONGELMAAN RATKAISU: mee nokia selaimella youtubee ja ota ihan random video ja laita sen jälkeen osoteriville heti videon osoitten perään &mobileflash=1 ja johan toimii.

• joha toimii

TÄSSÄ ON YOUTUBE ONGELMAAN RATKAISU: mee nokia selaimella youtubee ja ota ihan random video ja laita sen jälkeen osoteriville heti videon osoitten perään &mobileflash=1 ja johan toimii.

• 5230,. (500)

Kannattaa aina kokeilla nokia suitella,se kyllä löytää päivitykset,tietokoneessa kannattaa pitää aina uusin versio suitesta toimivuuden varmistamiseksi

• Ei päivityksiä

Ei nokia suitekaan (uusin versio 3.5.34) hae päivityksiä vaan väittää, että "päivityksiä ei saatavana" ja ohjelmisto versio numero 21.00.03 on jo himo vanha, Nokian sivujen mukaan Viimeisin ohjelmistojulkaisu Nokia C5-03 -laitteeseen on 23.0.015.

• samaa
        Ei päivityksiä kirjoitti:

Ei nokia suitekaan (uusin versio 3.5.34) hae päivityksiä vaan väittää, että "päivityksiä ei saatavana" ja ohjelmisto versio numero 21.00.03 on jo himo vanha, Nokian sivujen mukaan Viimeisin ohjelmistojulkaisu Nokia C5-03 -laitteeseen on 23.0.015.

Tai yritän tehä ton super resetin että jos se sit alkais pelaamaan. tuntuu ett tää ois vähän sekasin kun kartatkaan ei pelaa kunnolla ja musiikki kirjaston päivitys ei toimi samoin kuvan muokkaus

• pirkko

Ihana että löysin avun tohon ongelmaan, kiitos! On jopa 10kk vanha puhelin ja vaikka mitä vikaa löytyy...

• Ninjailumies

Minulla uusin ohjelmistoversio on = 23.0.015

Ja aina on joutunut manuaalisesti päivittämään, automaattisesti ei osaa..

• tietävä

Se vaatii nokia suitella päivittämisen eli tietokone ja internet yhteys :)

• Tipsukka84

Itsellä oli sama ongelma päivitysten (ja Youtuben) kanssa, mutta tämän ketjun avulla sain pelittämään molemmat!!! :) Tein päivityksen vain useaan kertaan tuolla *#0000# -ohjeella.Tällä hetkellä uusin versio oli edelleen 23.0.015. Youtube-videot toimii kyllä tuolla &mobileflash=1 -lisäyksellä, mutta on aika työläs käydä lisäilemässä aina haluttuun videoon. Joten jostain muusta viestiketjusta löysin, että kannattaa käydä katsomassa RealPlayerin asetukset ja sallia siellä jatkuva toisto. Tällä sain toimimaan taas itsellä Youtuben kuten ennen.

• jaa

Se perhanan päivitys poisti mun kännykästä pari kikaa tärkeitä tiedostoja. Kaikki sovellukset avautuu 10 kertaa kauemmin. Biisejä kadonnu ja kone ei enää tunnista puhelinta. Miten tän saamarin päivityksen saa pois tuhoomasts mun kännykkää lopullisesti...

• Eikun vaan uuden kännykän ostoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3091
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2016
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      82
      1360
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79