Synninpäästön järjettömyys.

Mark.10; 45. Ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja ANTAMAAN HENKENSÄ LUNNAIKSI KAIKKIEN PUOLESTA.
1 Tim 2;6 Hän ANTOI ITSENSÄ LUNNAIKSI kaikkien puolesta, TODISTUKSESKSI JAUMALAN TARKOITUKSESTA, kun oikea aika oli tullut.
Mitä on lunnaat;
1. Vapautus; Lunnaat saa aikaan vaikeudessa PIDETYN henkilön vapauttamisen.
2. Maksu; Lunnaat on rahasumma, tai pantti, joka maksetaan vangin vapauttamiseksi.
3. Joku jolle lunnaat maksetaan; Lunnaat maksetaan vangitsijalle, tai Hänen välimiehelleen.
Näin Raamatun Sana sanoo, Jeesus antoi itsensä LUNNAIKSI Isälle meidän syntivelkamme vuoksi.
Raamattu selkeästi julistaa, että meidät on selkeästi vapautettu synnin ja kuoleman pelon vaikutuksesta Jeesuksessa Kristuksessa.
Sana sanoo selvästi, että jonkun muun kun ihmisen on maksettava vapaudestamme ja se taho on Kristus Jeesus.
Jumala itse on ostanut meidät täydestä hinnasta, Poikansa verellä. 1 Kor. 6; 20 sillä JUMALA ON OSTANUT MEIDÄT TÄYDESTÄ HINNASTA. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!
Suurin ongelma on se, että Jeesukseen ei luoteta, vaan maallikkosaarnaaja astuu kuvaan, joka pilaa koko armollisen Jumalan suunnitelman, jonka kuningas on Kristus.
Paavali varoittaa juuri näistä, seuraavassa luvussa, 7;23 Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Älkää ruvetko ihmisten orjiksi!
Tehkää parannus ja uskokaa Jeesus Kristukseksi, sillä muuten syntivelkanne ei kevene, älkää olko lahkonne, vaan Kristuksen orjia.
Kes.

10

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä lue

Raamattua omaksi tuomioksesi. Ei niin tyhmää ihmistä olekkaan, että sinnun
      oppeihisi eksyisi.

• Miten minä turmioksi, koska Jeesu on maksanut minusta täyden hinnan Isälleen?

Pitäiskö minun maksaa vielä SRK;llekin?

Vastaatko asiaan, ei minuun ihmisenä?

Vaikka siihen, mitä Sinun raamatussa tuossa kohti lukee?

Kes.

• välimiesvälillävälis

No sittenhän ovat lestadiolaisetkin pelastetut, ilman muuta. Mitäpä siitä enää vaahtoamaan, vaikka tekisivät mitä tahansa.

Kaikki yhden puolesta.

• tarkoitin

Yksi kaikkien puolesta??? Paavali valittuna antaa ymmärtää toista.

• alkuseurantaenne300v

Tämä on eksoteerista kristinoppia, toisin kuin esoteerinen oppi(salattu). Olen menettänyt uskon tähän eksoteeriseen puoleen.

• kaarle hytönen

"6 Mutta tämä taas on saanut niin paljoa jalomman viran, kuin hän on myös paremman liiton välimies, liiton, joka on paremmille lupauksille perustettu."

Tämä välimies, Jeesus Kristus on ainoa välimies ihmisten ja Jumalan välillä ja paremmille lupauksille perustettu, sillä Jumala halusi sovittaa välinsä ihmisten kanssa lähettämällä ainokaisen Poikansa Jeesuksen Kristuksen maan päälle syntiemme ja sairauksiemme sovittajaksi. Näin ollen niinkuin Kesitas kirjoitti Jumala on ostanut meidät täydestä hinnasta, emme voi panna mitään lisää tai paremmaksi, vaan tyytykäämme ja luottaakaamme Jumalan perusteihin ja antakaamme Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle täysi kiitos ja kunnia.

• Järki vs. rakkaus

"...meidät on selkeästi vapautettu synnin ja kuoleman pelon vaikutuksesta Jeesuksessa Kristuksessa."

No, miksi sitten puhutaan synnistä tai kadotuksesta, jos meidät on pelastettu?
      Onko lavea tie tyhjillää?

Kenelle sanotaan, "'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä."

Otsikkosi on kyllä totta, mitään järkeä ei ole pelastaa syntistä ihmistä. Mutta Jumalan rakkaus on suurempi kuin ihmisen järki ja Jeesus lupasi tehdä tuon järjenvastaisen työn. Armo käy yli ymmärryksen.

(TC)

• >>No, miksi sitten puhutaan synnistä tai kadotuksesta, jos meidät on pelastettu?
        Onko lavea tie tyhjillää?** Joka on ottanut Jeesuksen Kristuksena Herrana vastaan on Pyhä.
        Puhut laveasta tiestä? Tie on lavea, kun Jeesus vapauttaa synnistä, ja ihmisien säännöistä.
        Joh. 10:9
        Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
        Oli tie siihen laveuteen/ vapauteen kulkee Jeesuksen kautta, Hänet pitää tunnustaa Herraksi. Huomioi samalla, ettei Hän vangitse millekään kapealle tielle, muutoin kun uskossa Häneen, koska Hän panee Hengen muovaamaan luonnetta, paha ei elä meissä.
        Mutta mennä ja tulla saamme. Hän on MAKSANUT LUNNAAT meistä.

> Kenelle sanotaan, "'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä." ** Heille, jotka turvaavat vielä ainoastaan Jumalaan. Tietä sinne ei ole ollut 2000 vuoteen, muutoin kun tunnustamalla Jeesus Herraksi ihmisten edessä.
        Matt. 10:32
        "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
        10:33
        Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa.

Kukaan VL ei tunnusta Jeesusta Herraksi, vaan Heidän Herransa on Jumala, Vanhan liiton Herra.
        Kysymykseen kenelle Herra sanoo, - menkää pois…
        Ja kuka on se sanoja? Se selviää tuosta Matteuksen 10 luvun jakeesta 32. Sanoja on Jeesus, joka on vastaan ottamassa ihmiset tuomiolla, Jumala on kauempana ja Hän sanoo ihmislle, jotka eivät seuraa Häntä - joka ihmisten edessä kieltää minut ( Herrana ), sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa.

Matteus kirjoittaa 7 luvussa.

21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.( Isän tahto on Jeesuksen seuraaminen ja Hänen Herruutensa ihmisiä kohtaan )
        22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

Näin käy Heille, jotka eivät ole uudestisyntyneitä Jeesukseen.

Jeesus esittelee Isälle vain omansa, ei toisten omia.
        >>Otsikkosi on kyllä totta, mitään järkeä ei ole pelastaa syntistä ihmistä. ** Syntisten vuoksi Jeesus tuli, mutta syntiset eivät ottaneet HÄNTÄ VASTAAN.
        >>Mutta Jumalan rakkaus on suurempi kuin ihmisen järki ja Jeesus lupasi tehdä tuon järjenvastaisen työn. Armo käy yli ymmärryksen.** Armoa ei ole muilla kun Heillä, jotka ovat uudestisyntyneet. Ainoastaan Jeesuksen pelastustyö pelastaa, ei Jumalan armo, koska Jeesus on se armo.
        Joh. 3:3
        Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
        Kes.

• kaarle hytönen

"No, miksi sitten puhutaan synnistä tai kadotuksesta, jos meidät on pelastettu?
      Onko lavea tie tyhjillää?"

Lavealla tiellä ja laiteilla puhutaan synnistä ja kadotuksesta ja kyllä siellä porukkaa piisaa Lohen mukaan ja Raamatun sanan mukaan mm.puolet vl:istä, mutta elävässä uskossa Jeesukseen Kristukseen ( ei siis elävässä suhteessa SRK:hon) on niinkuin Kesitas täällä kirjoittaa: ""...meidät on selkeästi vapautettu synnin ja kuoleman pelon vaikutuksesta Jeesuksessa Kristuksessa."

"Kenelle sanotaan, "'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä."

Nämä sanat on ikävä kyllä sanottu niille, jotka ovat uskossa seurakuntiin ja uskonnollisiin yhdistyksiin, jotka ovat omien oppiensa kautta luoneet oman Jeesuksensa ja Jumalansa ja oppinsa, joka ei tunnusta Jeesuksen Kristuksen täyttä Herrautta, Hänen Messiaanisuuttaan, Hänen kaikkivaltaansa taivaassa ja maan päällä jne.

"Otsikkosi on kyllä totta, mitään järkeä ei ole pelastaa syntistä ihmistä."

Järkeä ja armoa oli ja ON Jumalalla pelastaa ihmiset YKSIN JEESUKSEN KRISTUKSEN KAUTTA, kun taas vähemmän järkevää ja armollista olisi pelastaa ihmiset puhujaveljien julistamasta äänellisestä synninpäästöstä, koska se on VAIN julistusta, tiedottamista siitä teosta, mikä jo tehtiin Golgatalla.

• Valtion puolesta!

Jokainen vl-uskonnon olavivoittonen voi antaa kaikki synnit ja jopa rikokset anteeksi Suomen valtion puolesta, jolloin rikos salaillaan eikä rikollinen joudu koskaan siitä vastaamaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      7467
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      51
      5609
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      63
      3135
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2613
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1467
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1097
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      246
      1075
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      946
    Aihe