Kertoisiko joku mistä saisi RC sähkökäyttöisen crossin, ei mikää 200€ ainaskaa.
Mistä RC-sähkö Crosseja?
5
310
Vastaukset
Rceet.net
Itsellä on tommonen mad monkey ja ihan hyvä! Jos mahdollista kannattaa ottaa kittinä ja tilata kiinasta siihe sähköt! Esim. hobbykingistä http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/index.rc.- angegagieiijg
Jos ymmärsin oikein, niin ei mitään alle 200e rimpuloita.
Hyvä sähkökrossi on esimerkiksi Team associated. 2wd tai 4wd buggy kisakäyttöön tai truggy pihaleikkeihin. Truggy-kisoja harvemmin suomessa on, jos ollenkaan. Esim Team associated b4.1 (esim. RCM.fi) hyvä valinta siihen sähköt Speed Passionilta (esim. racing factory)
Ja radioiksi vaikka jotkut 100e 2.4 ghz . Esim. Futaba
Akkuja joka liikkeessä, mutta joku 3000-5000mah/40c on hyviä. - ED POIKA
kannattaa kattoo vauhti villen sivuilta
- MADCROC ON PAREMPAA
ED POIKA ei taida ymmärtää missä palstoilla ollaan -_- Ei tuolla vauhti villen sivuilla ole mitään RRC autoja, vaan jotain polkuautoja yms...
- MADCROC ON PAREMPAA
RC*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 502621
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319