Silmät eivät erityisen verestävät, eivätkä rähmi. Jatkunut jo pari päivää, luulisi että silmätulehdus jos olisi niin rähmisi.. Ehkä silmät on vaan kuivat tai jotain? Ei ihan jatkuvasti kuitenkaan naamaansa hiero...
1,5 vuotias labbisnarttu hieroo silmiään.
2
138
Vastaukset
- olisko apua?
Josko silmässä olisi roska? Silmätulehduksessa usein silmänvalkuainen alkaa punertaa/verestää. Pyyhi koirasi silmät kostealla vanutupolla ulkoreunasta sisäsyrjään päin. Kostutukseen voit käyttää pelkkää kraanavettä kädenlämpöisenä. Mikäli koirasi on taivaltanut reippaassa tuulessa niin sekin voi ärsyttää silmiä eikä välttämättä aiheuta tulehdusta.
Muista tutkia myös koiran hampaat ja ikenet mikäli koira tahkoaa kuonoaan - pUHELU on maksuton
Ei missään tapauksessa mitään kraanavettä!
Soittasin ell, tulehdus voi alkaa punotuksena. Molemmatko? Koirasi kärsii, ell osaisi neuvoa heti ja OIKEIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442