Mites toi rahan nostaminen tuolla mahtaa onnistua? Elikkä millä korteilla tuolla pärjää ja minkä "merkkinen" automaatti on hyvä? Kuinka kaupoissa pystyy kortilla maksaa vai on käteinen kova sana? Kiitos jo etukäteen.
Rahan nosto automaateista?
4
563
Vastaukset
- Ei ku Credit
Visa, Visa electron(epävarma) ja mastercard ovat minulla toimineet. Ainakin Metrobank ja China Bank toimii ihan loistavasti. Rahan nosto on tyyristä puuhaa, kiitos siittä luottokunnan Suomen päässä, eli suosittelen lämpimästi myös alkuun euroja mukaan ja vaihtoon paikan päällä. Sit hoitelet isoimmat ostokset malleissa kortilla ja Hotellithan voit jo ennakkoon maksaa varatessa.
Kurssi huonontunut, kävin tänään forexilta 12500 php, jotka olivat valmiina laatikossa. kurssi 54 php euro.
- stimorol
rahan nosto automaatilla toimii myös hyvin visa electronilla, ainut huono puoli on , että et näe saldoasi automaatilla....
- Anonyymi
20 kertaa Filippiineillä käyneenä ja noin 450 päivää lomailleena. BDO. Ainut luotettava ATM. Mutta etenkin viikonloppuna saa etsiä automaattia josta saisi rahaa (Cebu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683