Ladalla on hyvinkoulutetut insnöörit ja suunittelijat jotka pystyvät ratkomaan minkä tahansa tehtävän. Tämän olemme saaneet nähdä ja me onnelliset Ladan omistajat myös kokea. Ladatehdas pystyy ominavuin valmistaan kestäviä ja lujia autoja. Ladat ovat aina olleet autokehityksessä kärjessä. Siitä on otettu mallia muihin automerkkeihin iät ja ajat. Muut automerkit ovat toistensa sevotuksia ette edes niiden omistajat tiedä minkä merkkinen auto hällä on. Toyota ja Bmw lyövät hynttyyt yhteen ja alkavat kehitteleen seuraavan sukupolven autoa. Taitavat kumpaisenkin automerkin omistajat kutristaa silmäkulmiaan että miksi juuri tuon kanssa.
Lada pärjää yksinään autojen kehittelyssä.
30
90
Vastaukset
- Ladan omistajat
Ladan omistajat pärjäävät oikein hyvin huumeiden käytössä ja valehtelussa vaikka muuten ovatkin elämässään täydellisen epäonnistuneita. Lada taas on vain huono vitsi verrattuna oikeisiin autoihin.
- Hanki elämä
Hyvä Kanto, sinun koko elämäsi on mennyt kommunistisessa valheessa elämiseen. Juuri nämä valheet ja täydellisen pa**an jauhaminen on vienyt sinulta mahdollisuuden työhön, perheeseen ja kohtuulliseen toimentuloon.
Nyt eläkepäivinäsi Sinun olisi aika vaihtaa rehelliseen ja rehtiin elämään ja unohtaa kaikki kommunistinen pa**an puhuminen.- Kanto.
Ladan omistajien asiat huumeisiin on oikein hyvin, aivan kuin kerroit, sillä he eivät käytä niitä. Me emme valehtele koskaan siinäkin olet oikeassa. Muut ovat epäonnistuneet elämässään täydellisesti, niin kuin mainitsit. Olet oikeassa myös että Ladasta kerrotaaan vain huonoja vitsejä, mutta annettakoon anteeksi heille, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
Tämä toinen herran alku onkin sitten pahalla päällä. Kiivastuskissaan saneli paljon harkitsematonta jota varmaan siellä kotonaan häpeilee parasta aikaa. Vain siinä se oli oikeassa että olen hyvä, ja aatteeltani olen jo lapsesta asti ollut samoilla linjoilla eikä sitä ole tarvinnut vaihtaa koskaan. Tuosta eläkepäivistä sen verran että minun eläkkeelle pääsyä näyttää siirtävän lääkärit ja hallituksemme kun nykyajan toivoista ei ole töihin, jotta sinne eläkekassaan kertyisi tulevaa eläkkeeseen varoja. - Hanki elämä
Kanto. kirjoitti:
Ladan omistajien asiat huumeisiin on oikein hyvin, aivan kuin kerroit, sillä he eivät käytä niitä. Me emme valehtele koskaan siinäkin olet oikeassa. Muut ovat epäonnistuneet elämässään täydellisesti, niin kuin mainitsit. Olet oikeassa myös että Ladasta kerrotaaan vain huonoja vitsejä, mutta annettakoon anteeksi heille, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
Tämä toinen herran alku onkin sitten pahalla päällä. Kiivastuskissaan saneli paljon harkitsematonta jota varmaan siellä kotonaan häpeilee parasta aikaa. Vain siinä se oli oikeassa että olen hyvä, ja aatteeltani olen jo lapsesta asti ollut samoilla linjoilla eikä sitä ole tarvinnut vaihtaa koskaan. Tuosta eläkepäivistä sen verran että minun eläkkeelle pääsyä näyttää siirtävän lääkärit ja hallituksemme kun nykyajan toivoista ei ole töihin, jotta sinne eläkekassaan kertyisi tulevaa eläkkeeseen varoja.Minulla ei ole syytä hävetä mitään. mutta sinun maailman suurimpana valehtelijana on.
- Kanto.
Hanki elämä kirjoitti:
Minulla ei ole syytä hävetä mitään. mutta sinun maailman suurimpana valehtelijana on.
Olisipa mukava tietää mikä on valetta tuossa aloituksessani?
- Runko.
"Ladalla on hyvinkoulutetut insnöörit ja suunittelijat jotka pystyvät ratkomaan minkä tahansa tehtävän. Tämän olemme saaneet nähdä ja me onnelliset Ladan omistajat myös kokea. Ladatehdas pystyy ominavuin valmistaan kestäviä ja lujia autoja. Ladat ovat aina olleet autokehityksessä kärjessä. Siitä on otettu mallia muihin automerkkeihin iät ja ajat. Muut automerkit ovat toistensa sevotuksia ette edes niiden omistajat tiedä minkä merkkinen auto hällä on."
Tämä nyt ainakin oli 100% skeidaa. BMW:llä ja Toyotalla saattaa olla tulevaisuudessa yhteisiä moottoriprojekteja, jotka hyödyttävät molempia premiummerkkejä eli siinä on perää.- Kanto.
Liikenneturva on tehnyt ohjeita ikäihmisille autoasiasta, ohjeet ovat mielestäni suoralainaus Ladamainoksesta. Asiat mitkä siinä ohjeissa olivat Lada täyttää kaikki ne vaatimukset. Lada on turvallinen, mielyttävä, ajoasento mukava ja ym. ym. Kelpaa ja saa nuoremmatkin ottaa Liikenneturvan neuvosta vaarin. Olihan siinä ohjeessa maininnat näistä hilluvei hilavitkuttimista jotka muka helpottavat kuskia, mutta silloin puhutaankin jo muista automerkeistä. Elikkä nimitelkää vain miksi haluatta minua, mutta insinöörit ja suunittelija Ladatehtaalla ovat tehneet hyvää työtä.
- Runko.
Kanto. kirjoitti:
Liikenneturva on tehnyt ohjeita ikäihmisille autoasiasta, ohjeet ovat mielestäni suoralainaus Ladamainoksesta. Asiat mitkä siinä ohjeissa olivat Lada täyttää kaikki ne vaatimukset. Lada on turvallinen, mielyttävä, ajoasento mukava ja ym. ym. Kelpaa ja saa nuoremmatkin ottaa Liikenneturvan neuvosta vaarin. Olihan siinä ohjeessa maininnat näistä hilluvei hilavitkuttimista jotka muka helpottavat kuskia, mutta silloin puhutaankin jo muista automerkeistä. Elikkä nimitelkää vain miksi haluatta minua, mutta insinöörit ja suunittelija Ladatehtaalla ovat tehneet hyvää työtä.
Jos joku haluaa päästä hengestään hengenvaarallisella kinnerillä niin silloin voi suositella Ladaa iästä riippumatta.
- Kanto.
Voitko kertoa kun väität olevasi minua viisaampi pystyykö Toyota kehittään Hiaceen omaa moottoria vaiko laittavatko yhteistuumin kehitellyn moottorin. Tämän asian aloituksessani halusin ottaa esille, tulihan siinä kuitenkin pikkasen kehuttua Ladaakin. Sellainen kuuluu kai Lada palstalle tottakai.
- Runko.
Kanto. kirjoitti:
Voitko kertoa kun väität olevasi minua viisaampi pystyykö Toyota kehittään Hiaceen omaa moottoria vaiko laittavatko yhteistuumin kehitellyn moottorin. Tämän asian aloituksessani halusin ottaa esille, tulihan siinä kuitenkin pikkasen kehuttua Ladaakin. Sellainen kuuluu kai Lada palstalle tottakai.
"pystyykö Toyota kehittään Hiaceen omaa moottoria"
Ei Toyotalla ole mitään syytä kehittä juuri Hiaceen ihan omaa moottoria koska Toyotalta löytyy esimerkiksi Hiluxista sopiva, kaikki päästövaatimukset täyttävä, moottori.
Mutta vastaus itse kysymykseesi, kyllä. Maailman suurin pystyy kehittämään itse aivan mihin tahansa laitteeseen parhaan mahdollisen moottorin. Sen ymmärrät varmasti jopa sinä. - Kanto.
Runko. kirjoitti:
"pystyykö Toyota kehittään Hiaceen omaa moottoria"
Ei Toyotalla ole mitään syytä kehittä juuri Hiaceen ihan omaa moottoria koska Toyotalta löytyy esimerkiksi Hiluxista sopiva, kaikki päästövaatimukset täyttävä, moottori.
Mutta vastaus itse kysymykseesi, kyllä. Maailman suurin pystyy kehittämään itse aivan mihin tahansa laitteeseen parhaan mahdollisen moottorin. Sen ymmärrät varmasti jopa sinä.No nyt minä ymmärrän ja kiitos selityksestä, mutta sitä en ymmärrä että miksi niinkin suuri pakettiautojen tekijä kuin Toyota on on päästänyt Hiacen moottorit niin vanhan aikaisiksi että ne eivät täytä nykyisiä päästö arvoja. Tietääksen kilpailu pakettiautojenkin myynnissä on kova, enkä katso että tämän kaltainen tapaus auttaa Hiacen myyntiä ollenkaan.
- Runko.
Kanto. kirjoitti:
No nyt minä ymmärrän ja kiitos selityksestä, mutta sitä en ymmärrä että miksi niinkin suuri pakettiautojen tekijä kuin Toyota on on päästänyt Hiacen moottorit niin vanhan aikaisiksi että ne eivät täytä nykyisiä päästö arvoja. Tietääksen kilpailu pakettiautojenkin myynnissä on kova, enkä katso että tämän kaltainen tapaus auttaa Hiacen myyntiä ollenkaan.
Hiacesta en sen enempää tiedä mutta muistan lukeneeni, että nykyinen jo hyvin vanha malli poistuu tuotannosta. Se lienee jostain viidentoista vuoden takaa ja sen on kyllä jo aikakin päästä eläkkeelle. Toyota pitää asiakkaita jännityksessä koska uudesta mallista ei ole mitään tietoa.
- Ladafever
Tässä taas surullisia tilastoja. Sakut nyt vaan tekevät kaiken aikaa huonoja tekeleitä. Viiden eri autoluokan vikaherkimmät mallit keskiluokassa ovat surullista luettavaa ja todella noloa niille, jotka puhuvat ns. länsilaadusta. Lada taas rulettaa ihan vaan kybällä koko ajan !!!
- Ladafever
Ja linkki meinas unohtua :) http://www.iltasanomat.fi/autot/ajatko-luotettavuuspommilla---katso-lista/art-1288430803860.html
- Ladanever
Ladafever kirjoitti:
Ja linkki meinas unohtua :) http://www.iltasanomat.fi/autot/ajatko-luotettavuuspommilla---katso-lista/art-1288430803860.html
Ladahan ei ole autosarjassa lainkaan. Se kilpailee aasien kanssa mutta jää joka vuosi kakkoseksi luotettavuudessa.
- Kanto.
Ladanever kirjoitti:
Ladahan ei ole autosarjassa lainkaan. Se kilpailee aasien kanssa mutta jää joka vuosi kakkoseksi luotettavuudessa.
Mikä se autosarja on sekö että joka ikinen päivä jossain lehdessä koe ajetaan samoja autoja ja keksitään muka jotain uutta sanottavaa niistä. Räikiätkin virheet ja puutteet kuitataan sanomalla että seuraavaan malliin on tulossa parannus, niitä parannuksia on muuten joka mallissa. Lada on AUTO isoilla kirjaimilla. Ei sen tarvitsekkaan edes pyrkiä ns. länsilaatuautosarjaan tai niiden sekaan.
- Ladanever
Kanto. kirjoitti:
Mikä se autosarja on sekö että joka ikinen päivä jossain lehdessä koe ajetaan samoja autoja ja keksitään muka jotain uutta sanottavaa niistä. Räikiätkin virheet ja puutteet kuitataan sanomalla että seuraavaan malliin on tulossa parannus, niitä parannuksia on muuten joka mallissa. Lada on AUTO isoilla kirjaimilla. Ei sen tarvitsekkaan edes pyrkiä ns. länsilaatuautosarjaan tai niiden sekaan.
Ehkä sinun on parempi jättää autojen arvostelu niille, jotka ovat sellaisilla ajaneet.
Lada ei ole auto. - Kanto.
Ladanever kirjoitti:
Ehkä sinun on parempi jättää autojen arvostelu niille, jotka ovat sellaisilla ajaneet.
Lada ei ole auto.Enhän minä ole arvostellut mitään automerkkiä, vaan ihmetellyt että miten joillekkin menee täydestä tuo soopa mitä autolikkeet omista autoistaan kertoo.
- Ladanever
Kanto. kirjoitti:
Enhän minä ole arvostellut mitään automerkkiä, vaan ihmetellyt että miten joillekkin menee täydestä tuo soopa mitä autolikkeet omista autoistaan kertoo.
Eivät autoliikkeet Ladastakaan sano, että älä osta itsellesi tällaista sontakasaa ja murheenkryyniä vaikka ehdottomasti pitäisi sanoa jokaisesta Ladasta. Delta oli kyllä loppuaikoina aika rehellinen kun Ladan loppu oli jo näkyvissä.
- luskoff
Ladanever kirjoitti:
Eivät autoliikkeet Ladastakaan sano, että älä osta itsellesi tällaista sontakasaa ja murheenkryyniä vaikka ehdottomasti pitäisi sanoa jokaisesta Ladasta. Delta oli kyllä loppuaikoina aika rehellinen kun Ladan loppu oli jo näkyvissä.
Ai, mikä loppu? Ladaa valmistetaan ja myydään valtavia määriä. Tässäpä Venäjän myyntimäärät uusissa autoissa tammi-syyskuulta 2011
Lada Kalina 109785 kpl
Lada Priora 107959
Lada 2104/05/07 95809
Lada Samara 85656
Hyundai Solaris 66378
Renault Logan 61834
Ford Focus 56705
Lada 4/4 44705
Daewoo Nexia 41904
Chevrolet Niva 36430
Lähde: Association of european businesses russia
Niinkuin huomaat Lada voi vallan mainiosti, jonain päivänä saattaa ostaa pärskäytellä kuin Kiinalaiset autotehtaita euroopasta, rahasta siellä tuskin on pulaa niinkauan kuin länsi ostaa öljyä ja maakaasua Venäjältä. Ja nehän ostavat. Millaisia naurunpurskahduksia olisi kuulunut kun joku olisi 80-luvulla sanonut että Geely ostaa Volvon, mutta näin vain pääsi käymään, sattumoisin kun Fordilta rahat loppuivat. Kiina on nyt maailman suurin talous, maailman suurin automarkkina-alue. Venäjä porskuttaa perästä, lännellä on suunta toinen seuraavat kymmenen vuotta. - Kanto.
luskoff kirjoitti:
Ai, mikä loppu? Ladaa valmistetaan ja myydään valtavia määriä. Tässäpä Venäjän myyntimäärät uusissa autoissa tammi-syyskuulta 2011
Lada Kalina 109785 kpl
Lada Priora 107959
Lada 2104/05/07 95809
Lada Samara 85656
Hyundai Solaris 66378
Renault Logan 61834
Ford Focus 56705
Lada 4/4 44705
Daewoo Nexia 41904
Chevrolet Niva 36430
Lähde: Association of european businesses russia
Niinkuin huomaat Lada voi vallan mainiosti, jonain päivänä saattaa ostaa pärskäytellä kuin Kiinalaiset autotehtaita euroopasta, rahasta siellä tuskin on pulaa niinkauan kuin länsi ostaa öljyä ja maakaasua Venäjältä. Ja nehän ostavat. Millaisia naurunpurskahduksia olisi kuulunut kun joku olisi 80-luvulla sanonut että Geely ostaa Volvon, mutta näin vain pääsi käymään, sattumoisin kun Fordilta rahat loppuivat. Kiina on nyt maailman suurin talous, maailman suurin automarkkina-alue. Venäjä porskuttaa perästä, lännellä on suunta toinen seuraavat kymmenen vuotta.Se on kumma ettei täällä Suomessa huomata tai arvosteta Venäjällä käytävää autokauppaa, vaan lauletaan loppuun kulunutta viisua. Muistelen että viime vuosi oli myös Ladalle hyvä automyynnin kannalta.
- Ladan loppu
luskoff kirjoitti:
Ai, mikä loppu? Ladaa valmistetaan ja myydään valtavia määriä. Tässäpä Venäjän myyntimäärät uusissa autoissa tammi-syyskuulta 2011
Lada Kalina 109785 kpl
Lada Priora 107959
Lada 2104/05/07 95809
Lada Samara 85656
Hyundai Solaris 66378
Renault Logan 61834
Ford Focus 56705
Lada 4/4 44705
Daewoo Nexia 41904
Chevrolet Niva 36430
Lähde: Association of european businesses russia
Niinkuin huomaat Lada voi vallan mainiosti, jonain päivänä saattaa ostaa pärskäytellä kuin Kiinalaiset autotehtaita euroopasta, rahasta siellä tuskin on pulaa niinkauan kuin länsi ostaa öljyä ja maakaasua Venäjältä. Ja nehän ostavat. Millaisia naurunpurskahduksia olisi kuulunut kun joku olisi 80-luvulla sanonut että Geely ostaa Volvon, mutta näin vain pääsi käymään, sattumoisin kun Fordilta rahat loppuivat. Kiina on nyt maailman suurin talous, maailman suurin automarkkina-alue. Venäjä porskuttaa perästä, lännellä on suunta toinen seuraavat kymmenen vuotta.Ladaa tehdään enää vain ja ainoastaan Venäjän sille antamien miljarditukiaisten ansiosta. Niitä annetaan koska pelätään Togliattin jätti-irtisanomisten aiheuttavan kansannousun Venäjällä.
Autoa se ei Ladasta tee, eikä lupaa sille minkäänlaista tulevaisuutta. - Ladafever
luskoff kirjoitti:
Ai, mikä loppu? Ladaa valmistetaan ja myydään valtavia määriä. Tässäpä Venäjän myyntimäärät uusissa autoissa tammi-syyskuulta 2011
Lada Kalina 109785 kpl
Lada Priora 107959
Lada 2104/05/07 95809
Lada Samara 85656
Hyundai Solaris 66378
Renault Logan 61834
Ford Focus 56705
Lada 4/4 44705
Daewoo Nexia 41904
Chevrolet Niva 36430
Lähde: Association of european businesses russia
Niinkuin huomaat Lada voi vallan mainiosti, jonain päivänä saattaa ostaa pärskäytellä kuin Kiinalaiset autotehtaita euroopasta, rahasta siellä tuskin on pulaa niinkauan kuin länsi ostaa öljyä ja maakaasua Venäjältä. Ja nehän ostavat. Millaisia naurunpurskahduksia olisi kuulunut kun joku olisi 80-luvulla sanonut että Geely ostaa Volvon, mutta näin vain pääsi käymään, sattumoisin kun Fordilta rahat loppuivat. Kiina on nyt maailman suurin talous, maailman suurin automarkkina-alue. Venäjä porskuttaa perästä, lännellä on suunta toinen seuraavat kymmenen vuotta.Aivan uskomattomia määriä tätä laatuautoa valmistetaan ! Ihmiset eivät voi olla väärässä muuta kuin silloin kun valitsevat länsikotteron. Reilusti puolimiljoonaa Ladaa 9:n kuukauden aikana !!! Järkevän autoilijan taivas sijaitsee Venäjällä ! Vieläkö täällä joku sieniseko yrittää puhua p..kaa Ladasta ?
- Ladan loppu
Ladafever kirjoitti:
Aivan uskomattomia määriä tätä laatuautoa valmistetaan ! Ihmiset eivät voi olla väärässä muuta kuin silloin kun valitsevat länsikotteron. Reilusti puolimiljoonaa Ladaa 9:n kuukauden aikana !!! Järkevän autoilijan taivas sijaitsee Venäjällä ! Vieläkö täällä joku sieniseko yrittää puhua p..kaa Ladasta ?
Lada-ulostetta tulee tehtaalta vain vallankumouksen pelon takia. Satelliittikuvissa erottaa selvästi miten Ladat peittävät koko Togliattin seudun. Vaikka Ladat ovat valtion tukemina lähes ilmaisia, edes kaikkein köyhimmät syrjäseutujen kerjäläiset eivät niitä suostu vastaanottamaan kuin aseella uhaten.
- Kanto.
Ladan loppu kirjoitti:
Lada-ulostetta tulee tehtaalta vain vallankumouksen pelon takia. Satelliittikuvissa erottaa selvästi miten Ladat peittävät koko Togliattin seudun. Vaikka Ladat ovat valtion tukemina lähes ilmaisia, edes kaikkein köyhimmät syrjäseutujen kerjäläiset eivät niitä suostu vastaanottamaan kuin aseella uhaten.
Olipa kyse mistä tahansa tuotteesta, kun myynti luvut ovat noin suuret mitkä Ladalla nyt ovat vuosia olleet täytyy varastot olla myös suuret. Haittaako se jos sieltä avaruudesta katsottuna Lada varastot näkyvätkin, näkevätpä Amerikkalaisetkin ja Kiinalaiset kunnon autoja.
- Ladan loppu
Kanto. kirjoitti:
Olipa kyse mistä tahansa tuotteesta, kun myynti luvut ovat noin suuret mitkä Ladalla nyt ovat vuosia olleet täytyy varastot olla myös suuret. Haittaako se jos sieltä avaruudesta katsottuna Lada varastot näkyvätkin, näkevätpä Amerikkalaisetkin ja Kiinalaiset kunnon autoja.
Varastot eivät ole suuret. Mutta koska kukaan ei halua Ladaa ja poliittista syistä sen valmistusta ei uskalleta lopettaa, on Ladoja nyt kaikki Togliattin seudut kentät, pellot ja tienvarret täynnä. Ladan täysin surkea laatu, jälkeenjääneisyys ja vaarallisuus ovat yhdistelmä, jolla ei hevin kukaan suostu ajamaan, ja siitä ovat seuranneet nämä ongelmat.
Asiakkaat saavat jatkossakin "uudet" Ladansa runsaan ruosteen kera. - kilinä Kalina
Ladan loppu kirjoitti:
Varastot eivät ole suuret. Mutta koska kukaan ei halua Ladaa ja poliittista syistä sen valmistusta ei uskalleta lopettaa, on Ladoja nyt kaikki Togliattin seudut kentät, pellot ja tienvarret täynnä. Ladan täysin surkea laatu, jälkeenjääneisyys ja vaarallisuus ovat yhdistelmä, jolla ei hevin kukaan suostu ajamaan, ja siitä ovat seuranneet nämä ongelmat.
Asiakkaat saavat jatkossakin "uudet" Ladansa runsaan ruosteen kera.Kannattaa nyt muistaa että Ladoja myydään vuodessa siellä 600-700000 kappaletta siitäkin huolimatta että siellä on jo kaikkien merkittävien länsiautotehtaiden tuotantoa. Viimeisenä Japanilaisena Honda teki sopimuksen tänä syksynä tehtaan avaamisesta Venäjälle. Muutama vuosi sitten euroopasta vietiin Suomen kautta n. 700000 autoa ja myös Aasian kautta vientimäärät on suuret. Tämä kuvastaa jollain tapaa markkinoiden kokoa.
- Ladan loppu
kilinä Kalina kirjoitti:
Kannattaa nyt muistaa että Ladoja myydään vuodessa siellä 600-700000 kappaletta siitäkin huolimatta että siellä on jo kaikkien merkittävien länsiautotehtaiden tuotantoa. Viimeisenä Japanilaisena Honda teki sopimuksen tänä syksynä tehtaan avaamisesta Venäjälle. Muutama vuosi sitten euroopasta vietiin Suomen kautta n. 700000 autoa ja myös Aasian kautta vientimäärät on suuret. Tämä kuvastaa jollain tapaa markkinoiden kokoa.
kuten sanoin niitä tehdään vain työllisyystöinä vaikkei ne kenellekään kelpaakaan
- Kanto.
kilinä Kalina kirjoitti:
Kannattaa nyt muistaa että Ladoja myydään vuodessa siellä 600-700000 kappaletta siitäkin huolimatta että siellä on jo kaikkien merkittävien länsiautotehtaiden tuotantoa. Viimeisenä Japanilaisena Honda teki sopimuksen tänä syksynä tehtaan avaamisesta Venäjälle. Muutama vuosi sitten euroopasta vietiin Suomen kautta n. 700000 autoa ja myös Aasian kautta vientimäärät on suuret. Tämä kuvastaa jollain tapaa markkinoiden kokoa.
Voisi muistella myös sitä kun kolmisen vuotta sitten uutiset kertoivat etteivät Ladat kelpaa edes Venäläisille. Onkohan myynti hieman piristynyt vaiko pysynyt siinä kolmevuotta sitten tasolla, mutta vähän pistää ajattelemaan että jos nyt tämän hetken Ladan myynti luku on pieni niin kuinka paljon länsiautoja tai muita autoja siellä Venäjällä oikein myydään. Länsiautojen myynti luvut pitäisi olla siellä jossain kolmen miljoonalla kpl:een seutuvilla vuodessa, jos Ladojen myynti on vähäistä ja niitä olisi myyty kuitenkin tuo määrä.
- Ladan loppu
Kanto. kirjoitti:
Voisi muistella myös sitä kun kolmisen vuotta sitten uutiset kertoivat etteivät Ladat kelpaa edes Venäläisille. Onkohan myynti hieman piristynyt vaiko pysynyt siinä kolmevuotta sitten tasolla, mutta vähän pistää ajattelemaan että jos nyt tämän hetken Ladan myynti luku on pieni niin kuinka paljon länsiautoja tai muita autoja siellä Venäjällä oikein myydään. Länsiautojen myynti luvut pitäisi olla siellä jossain kolmen miljoonalla kpl:een seutuvilla vuodessa, jos Ladojen myynti on vähäistä ja niitä olisi myyty kuitenkin tuo määrä.
Ladoja ei varsinaisesti myydä kenellekään. Valtion tuella köyhä kansa joutuu niitä Venäjällä vastaanottamaan Siperiaan karkotuksen uhalla. Venäjälle tuodaan esimerkiksi Japanista käytettyjä autoja ja niistä ihmiset ovat valmiita maksamaan kovalla rahalla. Ladasta ei kukaan maksaisi mitään.
Ladalla ajaminen on myös Venäjällä merkki täydellisestä epäonnistujasta. Aivan kuten meilläkin täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869