Kertokaa minulle miksi tyttö ystäväni suuttui minulle vaikka en sanonut edes omasta mielestäni mitään loukkaavaa.
Sanoin vain hänelle että näin kaupungilla yhden naisen mikä oli lihavampi kuin hän.
Mikä siinä oli niin ihmettä??
NAISET HUOMIO
10
664
Vastaukset
- opeee
Mitäs jos riku-petteri lukisit nyt vaa niihi huomisii matikan kokeisii?
- aladoopi
Onks se mahdollista. Ettet vaan nähnyt väärin.
- 30vapinamies
Ei naiset oo lihavia, vaan tosi ihania :)
- idäntietäjä124
Osta tyttöystävällesi pullo kossua! Kossu toimii Imatralaisten naisten suklaana.
- kakkosnelonen
joskus kannattais pitää turpansa yksinkertasesti kiinni. toivottavast ajan myötä opit
- Ota opiksi
Voin näin kokeneenpana miehenä kertoa, että kyse on samasta asiasta, jos olisit kertonut hänelle nähneesi kaupungilla kauniimman, viisaamman..jne naisen. Eli tyttöystäväsi todennäköisesti haluaa olla silmssäsi se kaikkein lihavin nainen.
- jummarra jummarra
Minun poika kaverini ei puhu minulle enään. Kerroin hänelle vain, että tapasin töissä miehen, joka on tyhmempi kuin hän. En tajua, miksi hän suuttui.
- en jummarra miekään
Minäpä pyysin naista treffeille, niin suuttu vaan. Kyllä on naiset äkäisiä, vaikka ollaan ns. "iloisia karjalaisia" :-).
- rouskismouskis
söin porkkanan.
- äidinkielen-jopettaj
Ehkä se huomas että sulle on vaan annettu lusikalla. Ps tyttö-ystävä on yhdys-sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514