NAISET HUOMIO

ei ymmärrä

Kertokaa minulle miksi tyttö ystäväni suuttui minulle vaikka en sanonut edes omasta mielestäni mitään loukkaavaa.

Sanoin vain hänelle että näin kaupungilla yhden naisen mikä oli lihavampi kuin hän.

Mikä siinä oli niin ihmettä??

10

664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opeee

Mitäs jos riku-petteri lukisit nyt vaa niihi huomisii matikan kokeisii?

• aladoopi

Onks se mahdollista. Ettet vaan nähnyt väärin.

• 30vapinamies

Ei naiset oo lihavia, vaan tosi ihania :)

• idäntietäjä124

Osta tyttöystävällesi pullo kossua! Kossu toimii Imatralaisten naisten suklaana.

• kakkosnelonen

joskus kannattais pitää turpansa yksinkertasesti kiinni. toivottavast ajan myötä opit

• Ota opiksi

Voin näin kokeneenpana miehenä kertoa, että kyse on samasta asiasta, jos olisit kertonut hänelle nähneesi kaupungilla kauniimman, viisaamman..jne naisen. Eli tyttöystäväsi todennäköisesti haluaa olla silmssäsi se kaikkein lihavin nainen.

• jummarra jummarra

Minun poika kaverini ei puhu minulle enään. Kerroin hänelle vain, että tapasin töissä miehen, joka on tyhmempi kuin hän. En tajua, miksi hän suuttui.

• en jummarra miekään

Minäpä pyysin naista treffeille, niin suuttu vaan. Kyllä on naiset äkäisiä, vaikka ollaan ns. "iloisia karjalaisia" :-).

• rouskismouskis

söin porkkanan.

• äidinkielen-jopettaj

Ehkä se huomas että sulle on vaan annettu lusikalla. Ps tyttö-ystävä on yhdys-sana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe