Viimeisen sanan sanominen

-/-

Kuinka tärkeää sinulle on päästä sanomaan viimeinen sana keskusteluissa täällä netissä ja netin ulkopuolella?

26

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .kotikutoinen.

      Ei todellakaan ole tarvetta jankata. *Viisaampi kaikenee*, sitä toteutan, kaikkialla, paitsi kotonani. :))

      Minusta on aika noloa katsella, kuunnella, vieressä, kun tapellaan viimeisestä sanasta.

      • -/-

        Kaikenlaista sitä oppii ihmisten tavoista viestiä täällä netissä. :)


      • .kotikutoinen.
        -/- kirjoitti:

        Kaikenlaista sitä oppii ihmisten tavoista viestiä täällä netissä. :)

        Niin, oppisipa kukin itsestäänkin. ;))


    • Tästä provosta on säännöllisin väliajoin yritetty kinaa tänne, nytkin aloittaja on sopivasti puskissa valmiina kaikkiin temppuihin ja vielä hurskaasti plussannut itsensä. Haisee.

      • -/-

        Nyt poju vastaa siihen, mistä on kysytty.


      • 18+20
        -/- kirjoitti:

        Nyt poju vastaa siihen, mistä on kysytty.

        kerranki se ei yritä viimeistä sanaa :))))


    • Ei kovin tärkeää, pääasia että ite tietää olevansa oikeassa ;)
      Jos väärässä, ei tee pahaa myöntää sitä.
      Enempi ajattelen asiaa netin ulkopuolella.

    • Sanoin mä

      Ei ollenkaan tärkeää.


      Ja keskustelu loppuu sitten tähän.

      ;)

      • U-V-U

        Samaa olisin kommentoinut.

        Pitää olla ahdistunut yksilö lähteäkseen vääntämään rautalankaa joka taipuilee aikansa ja katkeaa joka tapauksessa.

        Käyttää mieluummin A. Kiven viimeisiä sanoja: Minä elän.


      • Sanoin mä
        U-V-U kirjoitti:

        Samaa olisin kommentoinut.

        Pitää olla ahdistunut yksilö lähteäkseen vääntämään rautalankaa joka taipuilee aikansa ja katkeaa joka tapauksessa.

        Käyttää mieluummin A. Kiven viimeisiä sanoja: Minä elän.

        Viimeinen sana ei monestikaan ole vaivan arvoinen.

        Silloin kun haluaa rehellisesti oppia uutta ja jalostaa luonnettaan voi kina ja peitsien taivuttelu olla hedelmällistä. Muulloin se on ikävää lukijalle.


      • -
        Sanoin mä kirjoitti:

        Viimeinen sana ei monestikaan ole vaivan arvoinen.

        Silloin kun haluaa rehellisesti oppia uutta ja jalostaa luonnettaan voi kina ja peitsien taivuttelu olla hedelmällistä. Muulloin se on ikävää lukijalle.

        Eipäs - juupas-kina on naurettavaa.


    • tii-na-...

      riippuu tilanteesta sillon kun toinen ihminen jankkaa jotain asiaa ärsyttääkseen jaksan loputtomiin ja jos tiedän olevani sataprosenttisesti oikeassa ja toinen kuitenkin väitää muuta mutta sillonkin yleensä on kyseessä tahallinen ärsytys ja sit on myös ihmisiä ja tilanteita että on parempi ollakkin sanomatta viimeistä sanaa.

      • usein naurattaa

        taidat olla helpoin provosoitava näillä saiteilla ja yöpöllö tulee hyvänä kakkosena perässäsi.


      • Tsau.

        Olen paljon miettinyt tuota sanaa totuus. Se on mielestäni hyvin absurdi-käsite ja sanana ajattelen nykyisin jo niin...että, ei ole edes olemassa yksinkertaista tulkintaa sanalle totuus. Se voi olla vain sinun tai minun oma näkemyksesi (ni). Ja sinulle totuus. Tottakai se on onkin ja minulle sama omani.....mutta, riippuen sitten aiheesta ja asiasta. Toiselle ihmisellä on aina se oma totuus myöskin millä hän taas asoita katsoo ja oppinut ymmärtämään ja miten hän ne tulkitsee...On siis mahdotonta useimiten edes ajatella tämä on yksi ja ainoa totuus. Toki sitten henkilökohtaisesta elämästämme tiedämme aina totuuden itse parhaiten;))) koska elämämme sitä tässä ja nyt...siinä kanssasi ajattelen Tiina aivan samoin... Omampa muuten vaikea selitettävä;))) sana totuus....toivottavasti edes joku ymmärtää mitä tarkoitan;))) ja ajan takaa..

        Tsau:Friidu


      • tii-na-...
        usein naurattaa kirjoitti:

        taidat olla helpoin provosoitava näillä saiteilla ja yöpöllö tulee hyvänä kakkosena perässäsi.

        en ollenkaan kyllä sää nyt oot erehtyny musta on kiva väitellä täällä suorastaan nautin mukavaa ajankulua sillon kun se pysyy kohtuudessa mutta kun se ampuu yli ja mennään henkilökohtaisuuksiin sit se on lopetettava kuulutko joukkoon jotka provosoi.


      • ma vaan
        tii-na-... kirjoitti:

        en ollenkaan kyllä sää nyt oot erehtyny musta on kiva väitellä täällä suorastaan nautin mukavaa ajankulua sillon kun se pysyy kohtuudessa mutta kun se ampuu yli ja mennään henkilökohtaisuuksiin sit se on lopetettava kuulutko joukkoon jotka provosoi.

        Yrität taas sanoa sitä viimeistä sanaa :)
        Anjaniina on myös melkoinen vänkyrä ;))))))


      • tii-na-...
        ma vaan kirjoitti:

        Yrität taas sanoa sitä viimeistä sanaa :)
        Anjaniina on myös melkoinen vänkyrä ;))))))

        ei nyt ihan hirveesti oo ollu tänään aikaa leikkiä teidän kanssa ja vaikka kuinka provosoida niin en lähde leikkiin mukaan öitä.


      • tii-na-...
        tii-na-... kirjoitti:

        ei nyt ihan hirveesti oo ollu tänään aikaa leikkiä teidän kanssa ja vaikka kuinka provosoida niin en lähde leikkiin mukaan öitä.

        siis yrität provosoida jäi yks sana välistä pois.


    • Tsau.

      Mietin tuota sana keskustelu. Hyvä keskusteluhan on sellainen joka ei välttämättä pääty edes...vaan jatkuu. (riippuu sitten aiheesta kuinka pitkään ja nouseeko uudestaan). Hyvässä keskustelu-ilmapiirissä aina mukava keskustella pitkään.Tärkeintä ei silloin kuka sanoo mitäkin ja mistään viimeisestä sanasta edes synny edes taistelua.. Tärkeintä on siinä että, asia mistä keskustellaan saa uusia miten tuo sanoisi näkökulmia. Kun niitä asioita sitten yksi tai useampi tuo siihen keskusteluun ja itse aiheeseen. Tavallaan se on ihanaa..huomata että, ai niin..totta..tuota en tullut itse ajatelleeksi.

      Jankuttaminen ja sellainen kinastelu ja mollaaminen. Sinä olet sitä? Sinä olet tätä? Ei ole keskustelua. Se on jotain aivan muuta se on puhdasta...riidanhaastamista. Niin täällä netissä. Harvemmin minäkään muiden kanssa edes riitelen palstan ulkopuolella omassa Fb-kuukissa ystävien ja tovereiden kanssa keskustellaan ei riidellä;))...ainoastaan mieheni kanssa. Hän on tarpeeksi tuttu..Suomalainen keskustelu kulttuuri kyllä mielestän ihan hyvällä tasolla tällähetkellä ihmiset myös keskustelevat mikä hyvä ja ovat oppineet olemaan erimieltä ilman että, se olisi heti henkilökohtaisesti otettava juttu. Asiat ovat ristiriidassa keskenään eivät ihmiset. Itse niin haluaisin ajatella..mutta....mutta ei aina tällaisilla avoimilla nettipalstoilla..täällä on niitä joille tärkeintä päästä naljailemaan..sieltä puskista. sellainen vähän masentavaa eikä niin vähän...kun tietää että, tarkoitus on saada sinut suuttumaan..ei keskustelemaan. Sitten näitä aloituksia täälläkin;)) jotka oppii ajan kanssa..kyllä huomaamaan ei aina tosin;))...ovat tahallaan tehty provot. Toivottavasti tämä ei kuulu siihen sarjaan tämä aloitus. Näissä provo-aloituksessa on tarkoitus saada riita aikaiseksi useinmiten. Mikä aina tylsää ja matalamielistä ajattelua...kun tiedetään tai odotetaan sitten vielä että, siihen ketjuun nyt tulisi tiettyjä ihmisiä joista ei itse pidetä...

      Tsau:Friidu

      • 9 + 12

        Kerro minulle kun näet riitelevät asiat eikä ihmisiä lähimaillakaan. Tulen katsomaan.


    • Putkivalo

      Njääh, mutta se viimeinen nauru pitää saada!

      • Anonyymi

        Nauraminen on aika hyvä tapa päättää huonosti sujuva juttelu / keskustelu. Lempeä tapa lopettaa, jos yhteisymmärrystä ei synny, tule tai ole. - Nm. Naurujoogaa


    • kiinnostavaa

      Ei kukaan voi odottaa sanovansa täällä viimeisen sanan, kyllä aina on seuraava kirjoittaja kierroksella.
      Tämä onkin mielestäni mukava asia, melkein aina on joku seuraavan mielipiteen kanssa linjoilla.

    • Ja totuus!

      Mikä on viimeinen sana?
      Onko se Loppu?
      Väittelyssä voittaa tieto.

    • Anonyymi

      Ei minulle ,mutta eräälle henkilölle on,aina haluaa sanoa viimeisen sanan,onko se joku pakkomielle?

    • Anonyymi

      Viimeinen sana ei ole tärkein sana vaan se, jolla tulee ymmärretyksi. - Nm. Siihen saakka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe