VARO LUFTHANSAA

992002095214181

Lufthansaan et saa mistään yhteyttä, jos haluat kysyä/kommentoida mitään. Yhtiöllä Ei ole puhelin numeroa eikä postiosoitetta. Sähköposteihin Ei vastata. Kiitos ja Näkemiin.

31

10085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.sivuilta löytyi

      5s kesti:
      Lufthansa.fi - help&contact kohdasta löytyi puhelinumero (yhdyssana):
      Lufthansa reservations:

      Phone 358 20 358 358*
      Opening hours
      Monday 09:00 - 19:30
      Tuesday 09:00 - 19:30
      Wednesday 09:00 - 19:30
      Thursday 09:00 - 19:30
      Friday 09:00 - 19:30
      Saturday 09:00 - 19:30

      Samoin löytyi postiosoite, asiakaspalautteen yhteystiedot jne. Itke sinne, ettei löydy puhelinnumeroa. Sinne ei ole puhelinnumeroa.

      • 9920020jne

        Soita sinne... Puhelu menee Etelä Afrikkaan... varmaankin laadun ja ammattitaitoisen henkilökunnan vuoksi. Vastauksissa ei oteta mitään kantaa ja he eivät ole kuulleet mistään e-mail'ista. Koita piruuttas jos omistat puhelimen.


      • 2220......
        9920020jne kirjoitti:

        Soita sinne... Puhelu menee Etelä Afrikkaan... varmaankin laadun ja ammattitaitoisen henkilökunnan vuoksi. Vastauksissa ei oteta mitään kantaa ja he eivät ole kuulleet mistään e-mail'ista. Koita piruuttas jos omistat puhelimen.

        Olen joskus tuonne Etelä-Afrikkaan soittanut, linja ei ollut huippulaadukas, mutta olipahan pitkä piuhakin.


    • 992jne

      "Et saa mistään yhteyttä", et siis Suomesta, Saksasta, Ranskasta jne?

      Kiitos ja näkemiin. Pienellä ännällä.

    • samppu110

      Itse olin yhteydessä Lufthansaan tänään.
      Puhelimella ja helposti sekä nopeasti

      Se onko siitä ongelma tilanteessa mitään hyötyä on ihan eri asia. En nyt oikeastaan halua haukkua Lufthansaa erityisesti, sillä konneesa kyyti on ihan hyvää. Ongelmana onkin enemmän se kuinka lentoyhtiöiden asiakaspalvelu on kautta linjan varmaan huonointa mitä löytyy.
      Asiakas on kyllä 99% aina yksin oman ongelmansa kanssa, ja lento yhtiö korkeintaan ohjaa eteenpäin, kunhan vaan saa vielä hetki sitten maksavan , nykyään vain hankalan asiakkaan pois hiuksistaan.


      Esim. erään yhtiön kanssas huomaisn ettei lentomilit kertyneet - sain erittäin pitkän yrittämisen jälkeen kontaktin johonkin ihmiseen joka itse asiassa vaivautui vastaamaan henkilötasolla. Hänen kommenttinsa oli "kyllä, meillä on ollut ongelmia laitteiston kanssa ja aina eivät ole pisteet kirjautuneet vaikka olisittte korttia checkin issä käyttäneetkin.."
      Ajattelin että hienoa kun myönsivät asian.
      Pyysin mailejani - olivathan ne osa syytä miksi olin k.o yhtiöllä lentänyt 5 krtaa viimeisen vuoden aikana.
      Maili pisteiden palautus eikuitenkaan olisi onnistunut - ilman että pystyisin tuottamaan yhtiölle ne pienet maihinnousukortin jämät - 12 kuukauden ajalta..
      Huolimatta siitä että lentoyhtiön tietokannoista kyllä näkee olenko ollut lennoilla. Tai että kuitit maksuista on myös helppo kaivaa - tuo maaginen (10 sekuntia koneesta postumisen jälkeen ympäristö jätteeksi muuttnut ) lappu oli kaiken A ja O.

      Uskomatonta.. EI paljon käy sääliksi kun ei bisnes suju.

      Hauksinta oli että osa lapuista löytyi ja lähetin kuin lähetinkin ne tukholmaan (piti kuulemma vielä postittaa tukholmaan fax/skannasu ei käy.. ) no hölmönä ne postitin, mitään ei kuulunut ja niin katosivat nuo ainutlaatuiset "todisteet" sen sileän tien.

      Ihmettelen kun ei lentoyhtiöidenasiakaspalvelu kyykyttämisestä mielestäni pubhuta juuri missään..

      No mutta lufthansan saa kyllä puhelimella kiinni- voin todistaa.

    • vinkvinkvink

      yksi vaihtoehto on ostaa lennot nettimatkatoimistosta. Ovatpa siellä joskus vielä halvempiakin kuin itse lentoyhtiöltä suoraan ostaessa. Ongelmien sattuessa otetaan yhteyttä sitten matkan myyneeseen matkatoimistoon, ei lentoyhtiöön

      • Ei kai

        Onko tosiaan halvempia? Eiköhän ne ole 10 euron sisällä samanhintaisia ja usein matkatoimisto vähän kalliimpi, jos luottokortilla maksat.


    • Paa-vo

      Miksi tuo 992... haukkuu juuri Lufthansaa? Erinomaista palvelua niin toimistossa, lentokoneessa kuin asiointi puhelimitsekin. Ja nimenomaan ongelmatilanteessa. Kirjoitin joskus vahingossa suku- ja etunimitiedot väärin (väärin päin). Ongelma hoitui puhelimitse ilman lisämaksua ja lähtöselvityksissä oli asia tiedossa ennen kuin ehdin jotain sanoa. Tosi hyvä yhtiö!

    • finnair on paras mutta kallis..

      • 0667

        Lufthansa leikannut liikaa palvelujaan. ..Huono juttu. En halua asioida Etelä Afrikassa tai Intiassa.


      • 9920020jne
        0667 kirjoitti:

        Lufthansa leikannut liikaa palvelujaan. ..Huono juttu. En halua asioida Etelä Afrikassa tai Intiassa.

        Pihtaamisen maksaa asiakas... huonona palveluna. Kertoisko toi joku älypää, missä Lufthansan toimisto suomessa on? Osoite riittää. Osoitepalvelu eikä puhelinluettelo tiedä. Kerro salaisuus mullekin.


      • OIJOP oJPO

        Heko heko,finnair on vain kallis.Surkein lentoyhtiö euroopassa tutkitusti.....


      • menee pelleilyksi
        OIJOP oJPO kirjoitti:

        Heko heko,finnair on vain kallis.Surkein lentoyhtiö euroopassa tutkitusti.....

        Laitapa linkki siitä tutkimuksesta tänne.

        Voin auttaa vähän, "Paras pohjoiseurooppalainen": http://www.worldairlineawards.com/Awards_2011/ntheurope.htm

        Olet ilmeisesti se sama katkeroituneen oloinen Finnair-vihaaja. Kerro miksi. Joka yhtiöllä on jotain korjattavaa. Jaa kokemuksesi, ehkä niihin tulee joskus muutos. Vai onko vain helpompi narista itsekseen?


      • Turkish oli paras
        menee pelleilyksi kirjoitti:

        Laitapa linkki siitä tutkimuksesta tänne.

        Voin auttaa vähän, "Paras pohjoiseurooppalainen": http://www.worldairlineawards.com/Awards_2011/ntheurope.htm

        Olet ilmeisesti se sama katkeroituneen oloinen Finnair-vihaaja. Kerro miksi. Joka yhtiöllä on jotain korjattavaa. Jaa kokemuksesi, ehkä niihin tulee joskus muutos. Vai onko vain helpompi narista itsekseen?

        Ja jos lukee tuon tutkimuksen, niin koko Euroopan parhaimmat olivat:
        1. Turkish Airlines
        2. SWISS International
        3. Lufthansa

        eli 1 & 3 lentävät Suomeenkin. Eikö P-Eurooppa kuulu Eurooppaan...

        Jokin Pohjois-Euroopan kategorian voitto on jo lähellä vitsiä, kun määrää pienennetään. Vitsinä olisi kategoria "paras suomalainen valtion omistama" = Finnair eli vain yksi kilpaija :-)

        Mutta tällähän ei ole enää tekemistä, ettei ensimmäinen kaveri osannut löytää Lufthansalle puhelinnumeroa.


      • olioli mutta so?
        Turkish oli paras kirjoitti:

        Ja jos lukee tuon tutkimuksen, niin koko Euroopan parhaimmat olivat:
        1. Turkish Airlines
        2. SWISS International
        3. Lufthansa

        eli 1 & 3 lentävät Suomeenkin. Eikö P-Eurooppa kuulu Eurooppaan...

        Jokin Pohjois-Euroopan kategorian voitto on jo lähellä vitsiä, kun määrää pienennetään. Vitsinä olisi kategoria "paras suomalainen valtion omistama" = Finnair eli vain yksi kilpaija :-)

        Mutta tällähän ei ole enää tekemistä, ettei ensimmäinen kaveri osannut löytää Lufthansalle puhelinnumeroa.

        "Tutkitusti surkein lentoyhtiö Euroopassa."?

        No missä se tutkimus nyt on? Tää yksi häirikkö voisi joskus yrittää perustella älyvapaita heittojaan.

        Ja Pohjois-Euroopan kategoriassa jäi SAS ja Norwegian taakse. Nelossijaa ei mainita ja siitä alaspäin jää tietämättä. Eihän tästä mitenkää saa "tutkitusti surkeinta yhtiötä"...

        Harvoin tulee mieleen se vanha, kulunut ja hölmö sanonta lääkityksestä, sen tarpeellisuudesta tai annostuksesta. Nyt tulee. (Ei siis edellisestä tekstistä vaan siitä "surkeimmasta")


      • jopo lepikossa?
        OIJOP oJPO kirjoitti:

        Heko heko,finnair on vain kallis.Surkein lentoyhtiö euroopassa tutkitusti.....

        No missä se tutkimuslinkki viipyy?!


    • laatikainen

      Hmmm,luulen että aloittaja tarkoittaa kuitenkin finnairia......Kuulostaa niiiin tutulta finnairin touhulta,

      • eihyvääpäivää...

        Älä pepponen jaksa. Tässä ketjussa kirjoitetaan Lufthansasta. Finnairilla on puhelinnumero, on postiosoite. Sähköpostiin saan vastauksen vuorokauden kuluessa.

        Nyt katse peiliin ja pikku hetken mietintä ihan paikallaan.


    • Ilmalaiva

      Laitoin Lufthansalle kyselyä omaan lentovaraukseeni liittyen ja sain vastauksen vielä saman päivän aikana. Myös puhelimella olen asioinut heidän kanssaan lentojen uudelleenreitityksen vuoksi ja ihan kivasti sain asiani hoidettua silloinkin.

      Mikäli henkilöllä ei ole riittävää kielitaitoa tai rohkeutta asioida ulkomaisten lentoyhtiöiden kanssa, ymmärrän hyvin miksi heidän asiakaspalvelunsa koetaan hankalaksi. Silloin onkin ihan hyvä tyytyä tähän härmäläiseen vaihtoehtoon, niin saa koneessakin turvallisesti tilata punaviininsä ihan suomenkielellä.

      Se on myös ihan selvä asia, että Finnair ei ole halvin vaihtoehto. Jos on kuitenkin valmis maksamaan ylimääräistä siitä, että saa tarvittaessa suomenkielistä asiakaspalvelua, niin se on jokaisen oma asia. Itse käytän euroni mielummin muihin asioihin.

      • 342664243666

        Halvat hinnat ja huono palvelu...


    • eienäälufthansaaei

      Lufthansa ei vastaa yhteenkään sähköpostiin.

      • bisseebissee

        mitä sillä on väliä. väliä on sillä että turistiluokassa saa maksutta bisee. tajuutsä juntti?


    • Anonyymi

      Paska lentoyhtiö, thats it

    • Anonyymi

      Valitettavasti näin on

    • Anonyymi

      Hyvin niillä asiakaspalvelu toimii sekä chatissä että puhelimella.

    • Juuri näin. Kaikki Lufthansa Suomen numerot siirtyy Etelä- Afrikkaa, missä ystävällinen ihminen kertoo ettei voi auttaa. Meiltä katosi matkalla 6 matkalaukkua, eikä Lufthansan puolelta kukaan halua selvittää mihin ne on kadonneet, eikä netin jäljitys systeemi toimi. Lennän työnpuolesta paljon, enkä koskaan ole saanut huonompaa palvelua.

      • Anonyymi

        Itse olen saanut erittäin hyvää palvelua. Korona-aikana tuli useamman kerrant tarvetta muuttaa lentoja, ja hyvin tuo sujui, jopa chatissa.


      • Anonyymi

        Matkalaukku kaksi viikkoa myöhässä.


      • Anonyymi

        Kaikki jotka oli sitä mieltä et rajoitukset oli hyvä juttu ja käytitte kuuliaisesti orjanmerkkiä (maskia) ni kattokaa peiliin, teidän takia lentokentiltä potkittiin porukkaa ulos ja nyt sitten ulisette ku ette saa laukkujanne kohtuullisessa ajassa ku lentoyhtiöt ei halua maksaa riittävästä määrästä henksua eikä oo kerinny rekryy niitä. Yrittäkää nyt kestää😘


    • Anonyymi

      Lufthansalla kaikki on perseestä.
      Kukaan ei tiedä mitään eikä missään voi kysyä mitään saatikka että joku vastaisi johonkin.
      Matkalaukut ei tule ja sähköpostit ovat valheellisia.
      Laukku viimein tuli mutta Kala Cooler hävisi tielle tuntemattomille.
      Varmaan joku Turkkiähly kenntälastaaja vei Kalat toiseen pöytään.
      Saksa on paskamaa, Ja Lusthansa paskempi lentoyhtiö.

    • Anonyymi

      Luffe muutti lentoi, www sivuilla ja spostissa 3 erilaista kuvaelmaa uudesta matkasuunnitelmasta.
      olen soittanut 5 kertaa ja viimeisellä puhelulla henkilö jopa huomasi että jos lähtee 15. päivä illalla paikasta A niin jatkolento ei voi tapahtua ennenkuin tuo lento on saapunut kohteeseen
      lupasi selvittää ja nyt kohta viikko kulunut eikä mitään ole tapahtunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

      Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      444
      8148
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

      jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      114
      5628
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

      Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      115
      4674
    4. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

      Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      202
      4531
    5. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

      SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      33
      4478
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

      Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      52
      3977
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

      ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3873
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

      ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      77
      3747
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

      Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      42
      3679
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

      Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      85
      3491
    Aihe