Lufthansaan et saa mistään yhteyttä, jos haluat kysyä/kommentoida mitään. Yhtiöllä Ei ole puhelin numeroa eikä postiosoitetta. Sähköposteihin Ei vastata. Kiitos ja Näkemiin.
VARO LUFTHANSAA
31
8829
Vastaukset
- www.sivuilta löytyi
5s kesti:
Lufthansa.fi - help&contact kohdasta löytyi puhelinumero (yhdyssana):
Lufthansa reservations:
Phone 358 20 358 358*
Opening hours
Monday 09:00 - 19:30
Tuesday 09:00 - 19:30
Wednesday 09:00 - 19:30
Thursday 09:00 - 19:30
Friday 09:00 - 19:30
Saturday 09:00 - 19:30
Samoin löytyi postiosoite, asiakaspalautteen yhteystiedot jne. Itke sinne, ettei löydy puhelinnumeroa. Sinne ei ole puhelinnumeroa.- 9920020jne
Soita sinne... Puhelu menee Etelä Afrikkaan... varmaankin laadun ja ammattitaitoisen henkilökunnan vuoksi. Vastauksissa ei oteta mitään kantaa ja he eivät ole kuulleet mistään e-mail'ista. Koita piruuttas jos omistat puhelimen.
- 2220......
9920020jne kirjoitti:
Soita sinne... Puhelu menee Etelä Afrikkaan... varmaankin laadun ja ammattitaitoisen henkilökunnan vuoksi. Vastauksissa ei oteta mitään kantaa ja he eivät ole kuulleet mistään e-mail'ista. Koita piruuttas jos omistat puhelimen.
Olen joskus tuonne Etelä-Afrikkaan soittanut, linja ei ollut huippulaadukas, mutta olipahan pitkä piuhakin.
- 992jne
"Et saa mistään yhteyttä", et siis Suomesta, Saksasta, Ranskasta jne?
Kiitos ja näkemiin. Pienellä ännällä. - samppu110
Itse olin yhteydessä Lufthansaan tänään.
Puhelimella ja helposti sekä nopeasti
Se onko siitä ongelma tilanteessa mitään hyötyä on ihan eri asia. En nyt oikeastaan halua haukkua Lufthansaa erityisesti, sillä konneesa kyyti on ihan hyvää. Ongelmana onkin enemmän se kuinka lentoyhtiöiden asiakaspalvelu on kautta linjan varmaan huonointa mitä löytyy.
Asiakas on kyllä 99% aina yksin oman ongelmansa kanssa, ja lento yhtiö korkeintaan ohjaa eteenpäin, kunhan vaan saa vielä hetki sitten maksavan , nykyään vain hankalan asiakkaan pois hiuksistaan.
Esim. erään yhtiön kanssas huomaisn ettei lentomilit kertyneet - sain erittäin pitkän yrittämisen jälkeen kontaktin johonkin ihmiseen joka itse asiassa vaivautui vastaamaan henkilötasolla. Hänen kommenttinsa oli "kyllä, meillä on ollut ongelmia laitteiston kanssa ja aina eivät ole pisteet kirjautuneet vaikka olisittte korttia checkin issä käyttäneetkin.."
Ajattelin että hienoa kun myönsivät asian.
Pyysin mailejani - olivathan ne osa syytä miksi olin k.o yhtiöllä lentänyt 5 krtaa viimeisen vuoden aikana.
Maili pisteiden palautus eikuitenkaan olisi onnistunut - ilman että pystyisin tuottamaan yhtiölle ne pienet maihinnousukortin jämät - 12 kuukauden ajalta..
Huolimatta siitä että lentoyhtiön tietokannoista kyllä näkee olenko ollut lennoilla. Tai että kuitit maksuista on myös helppo kaivaa - tuo maaginen (10 sekuntia koneesta postumisen jälkeen ympäristö jätteeksi muuttnut ) lappu oli kaiken A ja O.
Uskomatonta.. EI paljon käy sääliksi kun ei bisnes suju.
Hauksinta oli että osa lapuista löytyi ja lähetin kuin lähetinkin ne tukholmaan (piti kuulemma vielä postittaa tukholmaan fax/skannasu ei käy.. ) no hölmönä ne postitin, mitään ei kuulunut ja niin katosivat nuo ainutlaatuiset "todisteet" sen sileän tien.
Ihmettelen kun ei lentoyhtiöidenasiakaspalvelu kyykyttämisestä mielestäni pubhuta juuri missään..
No mutta lufthansan saa kyllä puhelimella kiinni- voin todistaa. - vinkvinkvink
yksi vaihtoehto on ostaa lennot nettimatkatoimistosta. Ovatpa siellä joskus vielä halvempiakin kuin itse lentoyhtiöltä suoraan ostaessa. Ongelmien sattuessa otetaan yhteyttä sitten matkan myyneeseen matkatoimistoon, ei lentoyhtiöön
- Ei kai
Onko tosiaan halvempia? Eiköhän ne ole 10 euron sisällä samanhintaisia ja usein matkatoimisto vähän kalliimpi, jos luottokortilla maksat.
- Paa-vo
Miksi tuo 992... haukkuu juuri Lufthansaa? Erinomaista palvelua niin toimistossa, lentokoneessa kuin asiointi puhelimitsekin. Ja nimenomaan ongelmatilanteessa. Kirjoitin joskus vahingossa suku- ja etunimitiedot väärin (väärin päin). Ongelma hoitui puhelimitse ilman lisämaksua ja lähtöselvityksissä oli asia tiedossa ennen kuin ehdin jotain sanoa. Tosi hyvä yhtiö!
finnair on paras mutta kallis..
- 0667
Lufthansa leikannut liikaa palvelujaan. ..Huono juttu. En halua asioida Etelä Afrikassa tai Intiassa.
- 9920020jne
0667 kirjoitti:
Lufthansa leikannut liikaa palvelujaan. ..Huono juttu. En halua asioida Etelä Afrikassa tai Intiassa.
Pihtaamisen maksaa asiakas... huonona palveluna. Kertoisko toi joku älypää, missä Lufthansan toimisto suomessa on? Osoite riittää. Osoitepalvelu eikä puhelinluettelo tiedä. Kerro salaisuus mullekin.
- OIJOP oJPO
Heko heko,finnair on vain kallis.Surkein lentoyhtiö euroopassa tutkitusti.....
- menee pelleilyksi
OIJOP oJPO kirjoitti:
Heko heko,finnair on vain kallis.Surkein lentoyhtiö euroopassa tutkitusti.....
Laitapa linkki siitä tutkimuksesta tänne.
Voin auttaa vähän, "Paras pohjoiseurooppalainen": http://www.worldairlineawards.com/Awards_2011/ntheurope.htm
Olet ilmeisesti se sama katkeroituneen oloinen Finnair-vihaaja. Kerro miksi. Joka yhtiöllä on jotain korjattavaa. Jaa kokemuksesi, ehkä niihin tulee joskus muutos. Vai onko vain helpompi narista itsekseen? - Turkish oli paras
menee pelleilyksi kirjoitti:
Laitapa linkki siitä tutkimuksesta tänne.
Voin auttaa vähän, "Paras pohjoiseurooppalainen": http://www.worldairlineawards.com/Awards_2011/ntheurope.htm
Olet ilmeisesti se sama katkeroituneen oloinen Finnair-vihaaja. Kerro miksi. Joka yhtiöllä on jotain korjattavaa. Jaa kokemuksesi, ehkä niihin tulee joskus muutos. Vai onko vain helpompi narista itsekseen?Ja jos lukee tuon tutkimuksen, niin koko Euroopan parhaimmat olivat:
1. Turkish Airlines
2. SWISS International
3. Lufthansa
eli 1 & 3 lentävät Suomeenkin. Eikö P-Eurooppa kuulu Eurooppaan...
Jokin Pohjois-Euroopan kategorian voitto on jo lähellä vitsiä, kun määrää pienennetään. Vitsinä olisi kategoria "paras suomalainen valtion omistama" = Finnair eli vain yksi kilpaija :-)
Mutta tällähän ei ole enää tekemistä, ettei ensimmäinen kaveri osannut löytää Lufthansalle puhelinnumeroa. - olioli mutta so?
Turkish oli paras kirjoitti:
Ja jos lukee tuon tutkimuksen, niin koko Euroopan parhaimmat olivat:
1. Turkish Airlines
2. SWISS International
3. Lufthansa
eli 1 & 3 lentävät Suomeenkin. Eikö P-Eurooppa kuulu Eurooppaan...
Jokin Pohjois-Euroopan kategorian voitto on jo lähellä vitsiä, kun määrää pienennetään. Vitsinä olisi kategoria "paras suomalainen valtion omistama" = Finnair eli vain yksi kilpaija :-)
Mutta tällähän ei ole enää tekemistä, ettei ensimmäinen kaveri osannut löytää Lufthansalle puhelinnumeroa."Tutkitusti surkein lentoyhtiö Euroopassa."?
No missä se tutkimus nyt on? Tää yksi häirikkö voisi joskus yrittää perustella älyvapaita heittojaan.
Ja Pohjois-Euroopan kategoriassa jäi SAS ja Norwegian taakse. Nelossijaa ei mainita ja siitä alaspäin jää tietämättä. Eihän tästä mitenkää saa "tutkitusti surkeinta yhtiötä"...
Harvoin tulee mieleen se vanha, kulunut ja hölmö sanonta lääkityksestä, sen tarpeellisuudesta tai annostuksesta. Nyt tulee. (Ei siis edellisestä tekstistä vaan siitä "surkeimmasta") - jopo lepikossa?
OIJOP oJPO kirjoitti:
Heko heko,finnair on vain kallis.Surkein lentoyhtiö euroopassa tutkitusti.....
No missä se tutkimuslinkki viipyy?!
- laatikainen
Hmmm,luulen että aloittaja tarkoittaa kuitenkin finnairia......Kuulostaa niiiin tutulta finnairin touhulta,
- eihyvääpäivää...
Älä pepponen jaksa. Tässä ketjussa kirjoitetaan Lufthansasta. Finnairilla on puhelinnumero, on postiosoite. Sähköpostiin saan vastauksen vuorokauden kuluessa.
Nyt katse peiliin ja pikku hetken mietintä ihan paikallaan.
- Ilmalaiva
Laitoin Lufthansalle kyselyä omaan lentovaraukseeni liittyen ja sain vastauksen vielä saman päivän aikana. Myös puhelimella olen asioinut heidän kanssaan lentojen uudelleenreitityksen vuoksi ja ihan kivasti sain asiani hoidettua silloinkin.
Mikäli henkilöllä ei ole riittävää kielitaitoa tai rohkeutta asioida ulkomaisten lentoyhtiöiden kanssa, ymmärrän hyvin miksi heidän asiakaspalvelunsa koetaan hankalaksi. Silloin onkin ihan hyvä tyytyä tähän härmäläiseen vaihtoehtoon, niin saa koneessakin turvallisesti tilata punaviininsä ihan suomenkielellä.
Se on myös ihan selvä asia, että Finnair ei ole halvin vaihtoehto. Jos on kuitenkin valmis maksamaan ylimääräistä siitä, että saa tarvittaessa suomenkielistä asiakaspalvelua, niin se on jokaisen oma asia. Itse käytän euroni mielummin muihin asioihin.- 342664243666
Halvat hinnat ja huono palvelu...
- eienäälufthansaaei
Lufthansa ei vastaa yhteenkään sähköpostiin.
- bisseebissee
mitä sillä on väliä. väliä on sillä että turistiluokassa saa maksutta bisee. tajuutsä juntti?
- Anonyymi
Paska lentoyhtiö, thats it
- Anonyymi
Valitettavasti näin on
- Anonyymi
Hyvin niillä asiakaspalvelu toimii sekä chatissä että puhelimella.
Juuri näin. Kaikki Lufthansa Suomen numerot siirtyy Etelä- Afrikkaa, missä ystävällinen ihminen kertoo ettei voi auttaa. Meiltä katosi matkalla 6 matkalaukkua, eikä Lufthansan puolelta kukaan halua selvittää mihin ne on kadonneet, eikä netin jäljitys systeemi toimi. Lennän työnpuolesta paljon, enkä koskaan ole saanut huonompaa palvelua.
- Anonyymi
Itse olen saanut erittäin hyvää palvelua. Korona-aikana tuli useamman kerrant tarvetta muuttaa lentoja, ja hyvin tuo sujui, jopa chatissa.
- Anonyymi
Matkalaukku kaksi viikkoa myöhässä.
- Anonyymi
Kaikki jotka oli sitä mieltä et rajoitukset oli hyvä juttu ja käytitte kuuliaisesti orjanmerkkiä (maskia) ni kattokaa peiliin, teidän takia lentokentiltä potkittiin porukkaa ulos ja nyt sitten ulisette ku ette saa laukkujanne kohtuullisessa ajassa ku lentoyhtiöt ei halua maksaa riittävästä määrästä henksua eikä oo kerinny rekryy niitä. Yrittäkää nyt kestää😘
- Anonyymi
Lufthansalla kaikki on perseestä.
Kukaan ei tiedä mitään eikä missään voi kysyä mitään saatikka että joku vastaisi johonkin.
Matkalaukut ei tule ja sähköpostit ovat valheellisia.
Laukku viimein tuli mutta Kala Cooler hävisi tielle tuntemattomille.
Varmaan joku Turkkiähly kenntälastaaja vei Kalat toiseen pöytään.
Saksa on paskamaa, Ja Lusthansa paskempi lentoyhtiö. - Anonyymi
Luffe muutti lentoi, www sivuilla ja spostissa 3 erilaista kuvaelmaa uudesta matkasuunnitelmasta.
olen soittanut 5 kertaa ja viimeisellä puhelulla henkilö jopa huomasi että jos lähtee 15. päivä illalla paikasta A niin jatkolento ei voi tapahtua ennenkuin tuo lento on saapunut kohteeseen
lupasi selvittää ja nyt kohta viikko kulunut eikä mitään ole tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057