Kun on tehty selvityksia liikenneasemien vaikutuksista paikalliseen liiketoimintaan on todettu liikenneasemien kuihduttavan paikallisen liiketoiminnan.
Loistava jatko Joroisten elinkeinotoiminnalle, ei taida edes veroja kuntaan maksaa.
Joroisissa tosin on paikallinen huoltoasema jonka palveluvalikoima on uuteen verrattuna ylivoimainen. Paikallisille. Oikeaa ruokaahan ei taida joroisissa kukaan tarjotakaan.
Mutta ohikulkijat jättävät roponsa tienvarteen. Tosin ei ole uuden vitosen jälkeen tainnut "Pariisi" kiinnostaa ensimmäistäkään matkaajaa.
Itse olen ollut etelän matkoillani ahkera piristeen asiakas, nyt on etsittävä uusi, Baari Piriste on kuollut, tapettu. Oli kuin olisi ulkomailla käynyt.
Yleisesti liikenneasemilla tarjottava ruoka ei kyllä ole gourmeeta, mutta hinnat ovat. Onneksi luopuivat siitä jalonkaupan kahvista ja tarjoavat suomalaista kahvia.
Matkoillani etsinkin tavallisia lounasravintoloita joissa saa oikeaa suomalaista ruokaa kohtuulliseen hintaan eikä pitsoja kepappija tai hamppareita.
Liikenneasema Joroisiin
Asarias Käkriäinen
1
233
Vastaukset
- KatsoDiilit>
Eiköhän tuo kunnan virkamiespäällystö ole punninnut nämä bisnesasiat kuntalaisten parhaaksi. Ole huoleti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5185623Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255159Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292502- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 651142
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958