Lopetin alkusyksyllä reilun vuoden kestäneen erittäin hankalan seurustelusuhteen. Mies oli erittäin narsistinen, sai minut vakuutettua jopa että oli minun syytäni että hän petti minua. Lisäksi mies on erittäin agressiivinen, varsinkin juotuaan. Pelkään häntä edelleen.
Ongelmani on, että olen rakastunut hänen ystäväänsä. Tunne on molemminpuoleinen. Yritimme taistella sitä vastaan, olimme pitkään välirikossa, kun luulimme että tunteet häviäisivät niin mutta eihän se auttanut. Tunteet tulivat esiin viime kesänä. Keväällä olin juuri kuullut poikaystäväni pettäneen minua monesti, ja lähdin helpottamaan oloani baariin. Ei hyvä ratkaisu. SIlloin tämä mieheni ystävä oli minulle vasta erittäin hyvä ystävä ja hän tuli mukanani baariin kuuntelemaan surujani. Sain hienon humalaisen idean ja "kostin" mieheni pettämisen suutelemalla ystävääni. Pienellä paikkakunnalla kun asumme, miehelleni päätyi tunnin sisällä tieto tapahtuneesta ja hän ilmestyi pian paikalle nyrkit pystyssä.
Jatkoimme suhdetta mieheni kanssa, mutta olin aivan rikki. Mieheni jatkoi pettämistä, tosin sain tietää siitä vasta lähiaikoina. Mutta mieheni ystävä oli minulle ainoa tuki. Saatoin soittaa hänelle koska vain ja hän kuunteli. Kesällä myönsimme molemmat tunteidemme syventyneen ja ajauduimme välirikkoon koska halusin yrittää mieheni kanssa, mikä oli tyhmä päätös.
Nyt kuitenki erottuani olen alkanut pitämään taas yhteyttä hänen ystäväänsä, ja meistä on taas tullut läheiset. En tiedä johtuuko se eksäni narsistisuudesta vai miksi minusta tuntuu että teen väärin. Tosin, sen baarireissun jälkeen he eivät enää ole olleet ystäviä. Lisäksi eksäni on kertonut meille molemmille että hyväksyy tilanteen, mutta levittää minusta kuitenkin ilkeitä juoruja ja entiset yhteiset ystävämmekin ovat jotkut siksi kääntyneet minua vastaan. Hän on kertonut heille, että minä petin häntä, mutta omista petoksistaan on hiljaa. Jos kysyinkin tälläisen keskustelun päätteeksi "miten ne sun jutut sitten", minut hiljennettiin heti.
Teenkö väärin, pitäisikö vain yrittää unohtaa?
Hankala tilanne
3
852
Vastaukset
- jeeeeeeej
nonni eli otat sen sun entisen miehes parhaan kaverin ja perustatte perheen. ja eihä nuo oo oikeita ystäviä jos tuollee käyttäytyy!
ärsyttää! - hq46hje5tkj
Kannattaa hieman tutkia mitä narsistisuus tarkoittaa.
Jos mies pettää tai on päissään aggressiivinen, ei tarkoita että hän on narsisti.
Sinuakin voisi tituleerata vaikka miksi kun "kostat" ihmisille asioita.
Kostaminen ei koskaan johda mihinkään hyvään.- no helvetti
... jos mies kerran sai naisen uskomaan että pettämisen syy oli NAISESSA eikä hänessä itsessään, levittää ilkeitä juoruja yms., niin kyllä se minusta ainakin melkoisen narsistiselta kuulostaa. KANNATTAISI ehkä sinun opetella lukemaan hieman intensiivisemmin.
Ja aloittaja, olen täysin sinun puolellasi. Ei ihme että rakastuit toiseen ja päätit kostaa hänelle ja toisaalta itsekin petit miestäsi, jos hänkin kerran petti sinua. Vaikka kuinka yrittäisi olla alentumatta samalle tasolle, niin ei se aina vain onnistu kun tarpeeksi kärsii tilanteesta, ja minun mielipiteeni on, että jos toinen pettää toistuvasti, saa toinenkin osapuoli pettää aivan samalla mitalla. Eihän se tietenkään fiksua ole, mutta minkäs sille mahtaa, pitäähän sitä tuskaa jotenkin purkaa. Parempi vaihtoehtohan on toisaalta tietenkin eroaminen samantien.
Olen hyvin pahoillani puolestasi, tai siitä, mitä olet joutunut kärsimään.. nimimerkillä Kokemusta on, lähipiiristä ainakin :D tsemppiä sinulle! Toivon sinulle kaikkea hyvää, onnea ja rakkautta elämääsi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483