Hei!
Kun meillä nyt sattuu olemaan sellanen tilanne, että meidän aivan ihana ja rauhallinen pikkukoira pitäisi saada hoitoon johonkin kolmeksi kuukaudeksi.
Onko kellään mitää ehdotuksia mistä tällainen "sijoituskoti" voisi löytyä?
Koira hoitoon kolmeksi kuukaudeksi
6
1287
Vastaukset
- vakuutuksetkuntoon
Kerroit hyvin vähän koirasta,rotu,ikä, uros/narttu.
Toimiiko lähi-alueellanne 4h dog sitter-palvelu, he voivat joskus,tilanteesta riippuen ,ottaa koiran myös kotihoitoon.
Onko teillä koiralle vastuu-vakuutus? jos yksityishenkilölle haluaisit hoitoon, olisi hyvä olla k.o. vak.=jos koira aiheuttaa ,jotain vahinkoa.- Myös
asuinseutu kannattaa mainita. Jos nimittäin asuu jossain Utsjoki-kevon suunnalla, niin ei varmaan lähde koiraa roudaamaan hankoniemelle?
- kekkonen paavo
Ja samalla voi ilmoittaa.
- hoitoapua
Täältä minun luota Turusta voisi löytyä hoitoapua. Jos asut täälläpäin niin voit laittaa mailis tähän ketjuun, niin otan yhteyttä. Olen luotettava ,aikuinen eläimistä pitävä tyyppi :)
- Elho
Täältä Porin suunnaltakin voisi olla paikka. Oletko itse kuinka kaukaa? Millainen koira jne...? Mihun voi ottaa yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u252674- 1772459
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su361998Cheek ei enää aio äänestää kokoomusta
"Erityisen pitkästi hän kirjoittaa Palestiinan tilanteesta ja purkaa turhautumistaan siitä, miten ”Suomen valtionjohto s2401844Voikkaalla käynnissä iso poliisioperaatio
Poliiseja valkoisissa suojapuvuissa ja armeijan väkeä runsaasti paikalla , tyhjentävät omakotitalosta räjähteitä, aseit511603- 841585
- 1031524
- 1431413
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1531311Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811191