En halua enää tuntea mitään.

rte45rt

Mulla on ihan helvetin huono tuuri poikien kanssa. Ensinnäkin, suurin osa kenestä olen ollut kiinnostunut, ei ole kiinnostunut minusta, tai jo seurustelevat. (En halua olla mikään suhteitten rikkoja) Ja yksi muutti toiselle puolen Suomea.

En saa vastakaikua yhtään keneltäkään, en usko että ulkonäöllä on mitään tekemistä sen kanssa. En uskalla enää ilmaista kenellekkään tunteita yhtään mitenkään, mua pelottaa vaan että saan pakit. En tahdo myöskään enää kiintyä keneenkään, ei haluta edes puhua.

Lisäksi suurin osa kavereistakin on löytänyt uusia kavereita ja niihin yhteydenpito on jääny oikeastaan kokonaan. Uusia kavereita mun on tosi hankala saada, koulukavereita kyllä, mutta en sen isompia, eikä mulla pitäisi olla mitään isompia sosiaalisia ongelmiakaan.

Mun sisällä on vaan riekaleiksi revitty sydän, mä en ymmärrä miksi tämä helvetti ei lopu ikinä, en oo ollu aidosti iloinen monteen vuoteen. Musta tuntuu että parempi ois kun en olis syntynyt ikinä, en oo tärkeä kenellekkään.

Mun päivät kuluu ensin koulussa ja sitten kotona. En jaksa tehdä mitään. Kuuntelen vaan masentavia biisejä ja ajattelen entisiä tärkeitä ystäviä ja sitä miten saamaton ihminen olen.

Mä en tiedä miksi mä tänne kirjotan, mutta mulla on niin ahdistava olo, ootan vaan että pääsen pois tältä paikkakunnalta ja aloitan alusta. Enkä halua puhua kellekkään terveydenhoitajalle tai vanhemmille. En halua mitään sääliä ja "kyllä se siitä" -kommentteja. Miten mikään voi mennä enää hyvin kun on menettänyt niin paljon tärkeitä ihmisiä?

Kouluunkin oli mukava ennen mennä kun tiesin näkeväni ihastuksen, nyt ei oo edes sitä, nyt on vaan pakko raahautua sinne.

3

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhwehw2

Niin,välillä yksin olo kyllä ahdistaa, mutta toisaalla se vahvistaa. Ei olisi hirveän vaikeaa etsiä ystäviä joiden kanssa ei olisi mitään yhteistä mutta toisaalla en kaipaa sellaista seuraa. Tavallaan nautin yksinolosta enemmän kuin ihmisten joiden kanssa ei ole mitään yhteistä seurasta. Olisihan sellainen ystävä mukava joka oikeasti jaksaisi ja nauttisi vaikka vain seurasta eikä tuomitsisi tai ärsyyntyisi vaikka jotain erilaista olisikin. Mutta sellaisia kun ei ihan tosissaan löydy mistään.

• Anonyymi

Minäkin tukahdutan tunteet. Olen niin pettynyt ihmisiin ja kaikkeen. Suoritan työn vaan. Maksan vuokran ja sähkön. Syön,paskannan,kusen ja käyn töissä. Nukun. Pesen pyykit. En muuta.

• Anonyymi

Ja siivoan toki. Käyn suihkussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe