En halua enää tuntea mitään.

rte45rt

Mulla on ihan helvetin huono tuuri poikien kanssa. Ensinnäkin, suurin osa kenestä olen ollut kiinnostunut, ei ole kiinnostunut minusta, tai jo seurustelevat. (En halua olla mikään suhteitten rikkoja) Ja yksi muutti toiselle puolen Suomea.

En saa vastakaikua yhtään keneltäkään, en usko että ulkonäöllä on mitään tekemistä sen kanssa. En uskalla enää ilmaista kenellekkään tunteita yhtään mitenkään, mua pelottaa vaan että saan pakit. En tahdo myöskään enää kiintyä keneenkään, ei haluta edes puhua.

Lisäksi suurin osa kavereistakin on löytänyt uusia kavereita ja niihin yhteydenpito on jääny oikeastaan kokonaan. Uusia kavereita mun on tosi hankala saada, koulukavereita kyllä, mutta en sen isompia, eikä mulla pitäisi olla mitään isompia sosiaalisia ongelmiakaan.

Mun sisällä on vaan riekaleiksi revitty sydän, mä en ymmärrä miksi tämä helvetti ei lopu ikinä, en oo ollu aidosti iloinen monteen vuoteen. Musta tuntuu että parempi ois kun en olis syntynyt ikinä, en oo tärkeä kenellekkään.

Mun päivät kuluu ensin koulussa ja sitten kotona. En jaksa tehdä mitään. Kuuntelen vaan masentavia biisejä ja ajattelen entisiä tärkeitä ystäviä ja sitä miten saamaton ihminen olen.

Mä en tiedä miksi mä tänne kirjotan, mutta mulla on niin ahdistava olo, ootan vaan että pääsen pois tältä paikkakunnalta ja aloitan alusta. Enkä halua puhua kellekkään terveydenhoitajalle tai vanhemmille. En halua mitään sääliä ja "kyllä se siitä" -kommentteja. Miten mikään voi mennä enää hyvin kun on menettänyt niin paljon tärkeitä ihmisiä?

Kouluunkin oli mukava ennen mennä kun tiesin näkeväni ihastuksen, nyt ei oo edes sitä, nyt on vaan pakko raahautua sinne.

3

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhwehw2

Niin,välillä yksin olo kyllä ahdistaa, mutta toisaalla se vahvistaa. Ei olisi hirveän vaikeaa etsiä ystäviä joiden kanssa ei olisi mitään yhteistä mutta toisaalla en kaipaa sellaista seuraa. Tavallaan nautin yksinolosta enemmän kuin ihmisten joiden kanssa ei ole mitään yhteistä seurasta. Olisihan sellainen ystävä mukava joka oikeasti jaksaisi ja nauttisi vaikka vain seurasta eikä tuomitsisi tai ärsyyntyisi vaikka jotain erilaista olisikin. Mutta sellaisia kun ei ihan tosissaan löydy mistään.

• Anonyymi

Minäkin tukahdutan tunteet. Olen niin pettynyt ihmisiin ja kaikkeen. Suoritan työn vaan. Maksan vuokran ja sähkön. Syön,paskannan,kusen ja käyn töissä. Nukun. Pesen pyykit. En muuta.

• Anonyymi

Ja siivoan toki. Käyn suihkussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72