Yksi päivä vain tajusin että en ole enää nuori ja naivi.En enää etsi unelmieni miestä.Olen saanut liikaa väkivaltaa miehiltä joten en pysty enää koskaan luottamaan miehiin.
Joskus mediassa puhutaan naisvihasta mutta miesvihasta ei puhuta.Pari naista kerran sanoi minulle että he vihaavat miehiä.
Maailman miehet harjoittavat liikaa sovinismia ja tytöt ja naiset kokevat maailmassa liikaa väkivaltaa.Ehkä kotikasvatus ja moraalikasvatus puuttuu monilta ihmisiltä.
Ei ole unelmien miestä minulle
12
308
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinähän tässä olet virheitä tehnyt, kun olet hakeutunut tällaisten miesten seuraan. Totean vain. m>n
- Anonyymi00003
Onko sinulla enää mitään muuta elämää kun purkaa näitä turhautuneisuuden kokemuksia tilittämällä palstaäijän väkivaltafantasioihin tällaista sinänsä ajan hermolla olevaa ja muodikasta magasoopaa? T naiselta jaksamisia sinne
- Anonyymi00005
Ei kaikista voi etukäteen tutustuessa tietää minkälainen ihminen lopulta on. Jos miehen nyrkki nousee niin se ei ole todellakaan naisen vika, kyllä ihmisen pitää osata hillitä itseään sen verran. Sairasta syyttää uhria.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei kaikista voi etukäteen tutustuessa tietää minkälainen ihminen lopulta on. Jos miehen nyrkki nousee niin se ei ole todellakaan naisen vika, kyllä ihmisen pitää osata hillitä itseään sen verran. Sairasta syyttää uhria.
On siihen väkivaltaan yleensä joku syy.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
On siihen väkivaltaan yleensä joku syy.
Ei ikinä riittävän hyvää syytä. Itsepuolustus on asia erikseen.
- Anonyymi00002
Ongelma ihmisillä harvemmin on mitään kotikasvatusta. Ovat rikkinäisistä kodeista ja joutuneet jo lapsesta asti selviytymään niillä ehdoin, jotka heille annettu? Lapsi on selviytyjä "omalla tavallaan", mut aina mennyt jättää jälkensä ja uskon, että he joilla ollut todella rikkinäinen koti ovat heikommillaan aikuisena.
Toki poikkeuksiakin on ja silloin kaveripiiriläkin voi olla suuri merkitys. Tai löytää jonkun harrasteen, joka toimii häneen hyvällä tavalla? Moni nuori voi sulkea itsensä kaiken ulkopuolelle, koska eivät ole koskaan kohdanneet hyvää ihmistä, johon voinut luottaa tai et olisi ollut edes luottamuksen arvoinen.
Unelmien mies tai nainen? Itse etsin unelmien naista, en halua kohdata traumatisoitunutta naista, koska heillä on jo ikäviä kokemia takana, helposti minäkin joudun tällaisen hänenlaisen kanssa kokemaan , koska olen varautunut, enkä luota ihmisiiin. Syntyy mielikuvia, jotka voivat olla haitaksi.
Voin olla naiselle aikamoinen mörkökin tahtomattani. Elämä ottaa ja antaa, mut ikävät kokemat jää mieleen eri tavalla kuin ne myönteiset ja siksi enemmän ikäviä kokenut harvemmin uskoo edes hyvään omalla kohdallaan ja on normia varovaisempi?- Anonyymi00013
Moni mies on myös sinkku, kun on kohdannut itselleen vääränlaisia naisia. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Varovainen olen ollut ja tulen olemaan. Hyvä nainen kaiken muuttaa voi, mut onko niitä kuinka tarjolla edes minunlaiselleni? Harmittaa traumatisoituneet naiset, jotka heittäytyneet miehen vietäväksi ja pettyneet lopuksi? Uskon heitä olevan paljon. Vaikuttaa minun sinkkuuteen.
- Anonyymi00008
Tiedän, mistä puhut.
Mutta älä lannistu vaikka elämä on sinulle näyttänyt ne paskimmat puolensa. Pidän sinulle peukkuja <3- Anonyymi00009
Toivotaan, että me molemmat saamme vielä kokea miehen joka ei lyö.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toivotaan, että me molemmat saamme vielä kokea miehen joka ei lyö.
Keskitytään nyt omaan itseemme!
- Anonyymi00011
Tämä siis alkuperäiselle.
- Anonyymi00012
Yhdessä täällä ollaan, ja molemmilla sukupuolilla on varmasti ikäviä kokemuksia toisesta sukupuolesta. Näin miehenä kyllä minuakin vituttaa urpot miehet, siinä missä urpot naisetkin. Älä vielä luovuta ja tuomitse koko vastakkaista sukupuolta omien kokemuksiesi perusteella. Törmäät ehkä siihen omaasi joskus, ja sitten kaduttaa jos olet haukkunut kaikkia miehiä paskoiksi muutaman huonon kohtaamisen vuoksi. <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413030Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs442865100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482483Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462235Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks242068Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361