Yksi päivä vain tajusin että en ole enää nuori ja naivi.En enää etsi unelmieni miestä.Olen saanut liikaa väkivaltaa miehiltä joten en pysty enää koskaan luottamaan miehiin.
Joskus mediassa puhutaan naisvihasta mutta miesvihasta ei puhuta.Pari naista kerran sanoi minulle että he vihaavat miehiä.
Maailman miehet harjoittavat liikaa sovinismia ja tytöt ja naiset kokevat maailmassa liikaa väkivaltaa.Ehkä kotikasvatus ja moraalikasvatus puuttuu monilta ihmisiltä.
Ei ole unelmien miestä minulle
27
977
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinähän tässä olet virheitä tehnyt, kun olet hakeutunut tällaisten miesten seuraan. Totean vain. m>n
- Anonyymi00003
Onko sinulla enää mitään muuta elämää kun purkaa näitä turhautuneisuuden kokemuksia tilittämällä palstaäijän väkivaltafantasioihin tällaista sinänsä ajan hermolla olevaa ja muodikasta magasoopaa? T naiselta jaksamisia sinne
- Anonyymi00005
Ei kaikista voi etukäteen tutustuessa tietää minkälainen ihminen lopulta on. Jos miehen nyrkki nousee niin se ei ole todellakaan naisen vika, kyllä ihmisen pitää osata hillitä itseään sen verran. Sairasta syyttää uhria.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei kaikista voi etukäteen tutustuessa tietää minkälainen ihminen lopulta on. Jos miehen nyrkki nousee niin se ei ole todellakaan naisen vika, kyllä ihmisen pitää osata hillitä itseään sen verran. Sairasta syyttää uhria.
On siihen väkivaltaan yleensä joku syy.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ikinä riittävän hyvää syytä. Itsepuolustus on asia erikseen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Syy siihen väkivaltaan on melkein aina miehen sairaassa päässä.
Niin yksinkertaista se on. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Syy siihen väkivaltaan on melkein aina miehen sairaassa päässä.
Niin yksinkertaista se on.Jos nainen tahallaan ärsyttää niin pitkään et mies pimahtaa ja lyö, se on täysin naisen omaa tyhmyyttä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos nainen tahallaan ärsyttää niin pitkään et mies pimahtaa ja lyö, se on täysin naisen omaa tyhmyyttä.
Valtaosassa väkivaltaisissa suhteissa on kyse miehen tarpeesta kontrolloida ja hyväksikäyttää naista omiin tarpeisiinsa. Pelolla ja alistamisella koitetaan saada nainen miehen tarpeitatyydyttävään muottiin joka alistuu kohtaloonsa ja palvelee miestä. Näissäkin suhteissa voi olla osa niitä joissa nainen ei enää kestä miehen painetta ja alkaa puskemaan omia rajojaan normaaleille urille. En tässä tarkoita naisvauvoja jotka itse toimivat tuollaisten miesten mukaisilla tavoilla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos nainen tahallaan ärsyttää niin pitkään et mies pimahtaa ja lyö, se on täysin naisen omaa tyhmyyttä.
Noinhan sitä väkivaltaa perustellaan, jos ymmärrys, tieto, taito, tahto ... ei yllä pidemmälle.
- Anonyymi00002
Ongelma ihmisillä harvemmin on mitään kotikasvatusta. Ovat rikkinäisistä kodeista ja joutuneet jo lapsesta asti selviytymään niillä ehdoin, jotka heille annettu? Lapsi on selviytyjä "omalla tavallaan", mut aina mennyt jättää jälkensä ja uskon, että he joilla ollut todella rikkinäinen koti ovat heikommillaan aikuisena.
Toki poikkeuksiakin on ja silloin kaveripiiriläkin voi olla suuri merkitys. Tai löytää jonkun harrasteen, joka toimii häneen hyvällä tavalla? Moni nuori voi sulkea itsensä kaiken ulkopuolelle, koska eivät ole koskaan kohdanneet hyvää ihmistä, johon voinut luottaa tai et olisi ollut edes luottamuksen arvoinen.
Unelmien mies tai nainen? Itse etsin unelmien naista, en halua kohdata traumatisoitunutta naista, koska heillä on jo ikäviä kokemia takana, helposti minäkin joudun tällaisen hänenlaisen kanssa kokemaan , koska olen varautunut, enkä luota ihmisiiin. Syntyy mielikuvia, jotka voivat olla haitaksi.
Voin olla naiselle aikamoinen mörkökin tahtomattani. Elämä ottaa ja antaa, mut ikävät kokemat jää mieleen eri tavalla kuin ne myönteiset ja siksi enemmän ikäviä kokenut harvemmin uskoo edes hyvään omalla kohdallaan ja on normia varovaisempi?- Anonyymi00013
Moni mies on myös sinkku, kun on kohdannut itselleen vääränlaisia naisia. Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Varovainen olen ollut ja tulen olemaan. Hyvä nainen kaiken muuttaa voi, mut onko niitä kuinka tarjolla edes minunlaiselleni? Harmittaa traumatisoituneet naiset, jotka heittäytyneet miehen vietäväksi ja pettyneet lopuksi? Uskon heitä olevan paljon. Vaikuttaa minun sinkkuuteen.
- Anonyymi00008
Tiedän, mistä puhut.
Mutta älä lannistu vaikka elämä on sinulle näyttänyt ne paskimmat puolensa. Pidän sinulle peukkuja <3- Anonyymi00009
Toivotaan, että me molemmat saamme vielä kokea miehen joka ei lyö.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toivotaan, että me molemmat saamme vielä kokea miehen joka ei lyö.
Keskitytään nyt omaan itseemme!
- Anonyymi00011
Tämä siis alkuperäiselle.
- Anonyymi00012
Yhdessä täällä ollaan, ja molemmilla sukupuolilla on varmasti ikäviä kokemuksia toisesta sukupuolesta. Näin miehenä kyllä minuakin vituttaa urpot miehet, siinä missä urpot naisetkin. Älä vielä luovuta ja tuomitse koko vastakkaista sukupuolta omien kokemuksiesi perusteella. Törmäät ehkä siihen omaasi joskus, ja sitten kaduttaa jos olet haukkunut kaikkia miehiä paskoiksi muutaman huonon kohtaamisen vuoksi. <3
- Anonyymi00014
Olisiko nyt aika katsoa peiliin ja miettiä hieman sitä että voisiko itsessäsi olla myös jotain vikaa. Ehkä siinä on se selitys miksi aina saat niin huonoa kohtelua.
En minäkään sietäisi ihan millaista akkaa tahansa, kyllä alkaisin turpiin pätkimään melko nopeaan. Miksi pitäisi sietää jotain vtun nalkuttajaa päivästä toiseen? Ei ole syytä sellaiseen.- Anonyymi00016
Hah. Sinä siinä rehellisesti kerrot, miksi aloituksen tekijä on saanut huonoa kohtelua. Syypää ovat sinunlaisesi. Tutki tarkemmin. Itseäsi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hah. Sinä siinä rehellisesti kerrot, miksi aloituksen tekijä on saanut huonoa kohtelua. Syypää ovat sinunlaisesi. Tutki tarkemmin. Itseäsi.
No, ei kukaan pakota aloittajan kaltaisia naisia minun kaltaisteni miesten kanssa tekemisiin. Ei ole mikään pakko, niin ei ole minun vika.
- Anonyymi00015
Ei sellaisia ole olemassakaan,....
- Anonyymi00017
Ei. Pashkiaiset ovat aivan olemattomia.
- Anonyymi00021
Loistavaa että Sinullakin on joku / joita voit syyttää , se on parasta terapiaa ullakon hoitoon
- Anonyymi00022
Unelmien mies ( komea varakas ja kohtelee hyvin) yleensä aina siihen asti kun on ekankerran saanu ai kun ihanan täydellinen mitä on sarkasmi
- Anonyymi00023
Kannattaa kääntyä satanistiksi ja ottaa muutama tatuointi niin eiköhän rupee miestä/naista tuleen ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi00027UUSI
Mies! Jos alat inhota naista, joka on nyt vaimosi, kihlattusi, avovaimosi tai nais-/tyttöystäväsi, niin älä ala hakata häntä, ei hän muutu siitä paremmaksi, päinvastoin, vaan EROA!! Eroa heti, kun tunnet vastustamatonta himoa lyödä, hakata, kiduttaa, aiheuttaa kipua hänelle, jota joskus rakastit, tai edes jotain sinne päin!
- Anonyymi00028UUSI
Ero on tietysti yksi vaihtoehto. Ja on se ainutkin, koska mieäs ei ikinä näe ja hoksaa sitä tietä ja tapaa, että hän itse voisi muuttua. Kunnolliseksi.
- Anonyymi00029UUSI
Kyllä se patukka vaan kolosessa mahtavalta tuntuu!! Voivoi. Olisinpa normaali!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648