Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Anonyymi-ap

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on aika vähissä Kuhmossa. Onkos tuolla Kelolla hyvä meno?

38

2143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mene ST 1 baariin.

• Anonyymi00002

Setämiehet fantasioi sakkolihasta😡

• Anonyymi00003

Kyllä joku lutka löytyy kännissä aina..

• Anonyymi00004

Voe hyvänen päivä taas näitä kommentteja.

• Anonyymi00031

Onko se se, jota sanotaan "viinapilluksi" kun kerta kännissä vain on höveli antamaan?

• Anonyymi00005

Helsingistä ja Tampereelta hyvin löytyy ja myös Oulusta.

• Anonyymi00006

Kelolla on niin kiva meno, että vesivaurioiden vuoksi tippuu kohta kattokin tanssilattialle.

• Anonyymi00010

Voe mahoton paikka!!

• Anonyymi00040

Pitäis kokeilla, milloin aukee?

• Anonyymi00007

Kelot harvinaisia Suomessa...yhdellä Kelolla voisi tanssit pitää kesällä.

• Anonyymi00008

Kysy ratamestarilta

• Anonyymi00009

Alkaa jo tämä Kelo kyllästyttää. Samaa simaa koko ajan kaukana kaupungista ja taksikyytikin on kallis.

• Anonyymi00011

Ei mistää löydy Kuhmosta naista.Ei niin ihteensä kyllästynyttä ole jotta alkaisivat jostain parisuhteesta kiinnostua.

• Anonyymi00012

Sehän vähän riippuu minkälainen mies tarjolla.?

• Anonyymi00013

Mene sinne st1 baariin kuten joku aikasemmin ohjeisti.

• Anonyymi00014

Monia naisia ei enää kiinnosta passata itselleen vierasta miestä. Pelkkä ajatuskin sellasesta alkaa ahdistaa!

• Anonyymi00024

Eihän ne itsestään mitään tiedä, kun ei hallitus opeta. Homma menee kuten kivikaudella, eikä ne edes ihmettele sitä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mene sinne st1 baariin kuten joku aikasemmin ohjeisti.

Siellä olisi

• Anonyymi00030

Ota edes yksi mies, alkuunsa riittää sinkkunaiselle.

• Anonyymi00015

Itse menen illalla Hotelli Kalevalaan, jos vaikka sais herra seuraa. ja olen 40v nainen.

• Anonyymi00016

Minä olen Kuhmoon muuttanut alfauros. Houkuttelivat alunperin Sotkamoon, koska minulla on niin iso temmi, että voin lyödä täräyttää sillä junttalyönnin! Ilman puista mailaa. Pelkällä nahkaversiolla kaikki tämä.

Kyllä sinun täytyy minuun tutustua. Minun tarjoamaa kyytiä on ihan jokainen kiittänyt joka ei ole pyörtynyt. Tulen tänään Kalevalaan niin katsotaan tarkemmin asiaa. Minä olen se, jolla on kukka rinnassa, kepulainen hymy ja kalja leuan alla (tai rinnuksilla, tulevaisuutta ei voi ennustaa).

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä olen Kuhmoon muuttanut alfauros. Houkuttelivat alunperin Sotkamoon, koska minulla on niin iso temmi, että voin lyödä täräyttää sillä junttalyönnin! Ilman puista mailaa. Pelkällä nahkaversiolla kaikki tämä.

Kyllä sinun täytyy minuun tutustua. Minun tarjoamaa kyytiä on ihan jokainen kiittänyt joka ei ole pyörtynyt. Tulen tänään Kalevalaan niin katsotaan tarkemmin asiaa. Minä olen se, jolla on kukka rinnassa, kepulainen hymy ja kalja leuan alla (tai rinnuksilla, tulevaisuutta ei voi ennustaa).

Tyhjät tynnyrit kolisee eniten 🤣

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Heinähän se kutittaa ,eikä halko.

• Anonyymi00018

Pitää se elämä olla surkeata kun ajelee st1 baariin istumaan muiden joukkoon

• Anonyymi00019

Thaimaasta, ja on mistä valita.

• Anonyymi00025

A luokan muija B luokan ukolle? Pysykää kaukana!

• Anonyymi00023

Oksa kovoo vanhetessaan

• Anonyymi00032

Kun latva lahhoo, niin oksa kovvoo.

• Anonyymi00026

Onko pakko kehua?

• Anonyymi00028

Kuhmossa paljon viehättäviä naisia, kaikki ei 100% varattuja, voi lainata.

• Anonyymi00029

Missä missä ? Kerro heti 🤫

• Anonyymi00035

Nante valitteli omalääkärilleen, että seksihommissa eukon kanssa ei oikein ota eteen. Lääkäri määräsi pillereitä, joita Nanten tuli ottaa pari tuntia ennen sekstailun alkua.
      Kotona Nante sopi aamulla vaimon kanssa, että tänä iltana aletaan panemaan lihaa kissalta piiloon. Vaimo lähti töihin.
      Nante otti pillerin ohjeen mukaan. Vaimo soitti pian kuitenkin töistään ja kertoi, että hänen on jäätävä tekemään toinen vuoro perään.
      Nante hätääntyi, kun haarovälissä alkoi tapahtua, eikä emäntä tulekaan kotiin. Hän otti puhelun lääkärilleen ja kysyi neuvoa.
      -No olisiko sinulla joku toinen, jonka kanssa voisit purkaa paineesi, kyseli lääkäri
      -Onhan se tuo naapurin Seppo, van sen kanssa en tarvihe pilleriä, vastasi Nante

• Anonyymi00036

Haukipudas

• Anonyymi00037
    • Facebookin marketplace. Laitat hakuun häämekkoja, naiset on perunut häät joko juoppo miehen tai muun suomalaisen syyn vuoksi. Paras asia tässä on se että voi etsiä koon mukaan.

• Anonyymi00038

Aloittajalle tiedoksi. Kuhmon torilla näkkyy jo olevan kauniita kukkakauppiaita. Meneppäs ihastelemmaan sinne.
      Onnee isku yritykseen 👍

• Anonyymi00039

Ei oo helppoa, on varma.

• Anonyymi00041

Joskus Kuhmon syrjäkylillä oli sellainenkin sanonta kuin: "tervekätinen mies ei naista kaipaa". Sen ohjeen kanssa olen aina pärjännyt.

T. vepsäläinen

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe