Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on aika vähissä Kuhmossa. Onkos tuolla Kelolla hyvä meno?
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
38
2143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mene ST 1 baariin.
- Anonyymi00002
Setämiehet fantasioi sakkolihasta😡
- Anonyymi00003
Kyllä joku lutka löytyy kännissä aina..
- Anonyymi00004
Voe hyvänen päivä taas näitä kommentteja.
- Anonyymi00031
Onko se se, jota sanotaan "viinapilluksi" kun kerta kännissä vain on höveli antamaan?
- Anonyymi00005
Helsingistä ja Tampereelta hyvin löytyy ja myös Oulusta.
- Anonyymi00006
Kelolla on niin kiva meno, että vesivaurioiden vuoksi tippuu kohta kattokin tanssilattialle.
- Anonyymi00010
Voe mahoton paikka!!
- Anonyymi00040
Pitäis kokeilla, milloin aukee?
- Anonyymi00007
Kelot harvinaisia Suomessa...yhdellä Kelolla voisi tanssit pitää kesällä.
- Anonyymi00008
Kysy ratamestarilta
- Anonyymi00009
Alkaa jo tämä Kelo kyllästyttää. Samaa simaa koko ajan kaukana kaupungista ja taksikyytikin on kallis.
- Anonyymi00011
Ei mistää löydy Kuhmosta naista.Ei niin ihteensä kyllästynyttä ole jotta alkaisivat jostain parisuhteesta kiinnostua.
- Anonyymi00012
Sehän vähän riippuu minkälainen mies tarjolla.?
- Anonyymi00013
Mene sinne st1 baariin kuten joku aikasemmin ohjeisti.
- Anonyymi00014
Monia naisia ei enää kiinnosta passata itselleen vierasta miestä. Pelkkä ajatuskin sellasesta alkaa ahdistaa!
- Anonyymi00024
Eihän ne itsestään mitään tiedä, kun ei hallitus opeta. Homma menee kuten kivikaudella, eikä ne edes ihmettele sitä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mene sinne st1 baariin kuten joku aikasemmin ohjeisti.
Siellä olisi
- Anonyymi00030
Ota edes yksi mies, alkuunsa riittää sinkkunaiselle.
- Anonyymi00015
Itse menen illalla Hotelli Kalevalaan, jos vaikka sais herra seuraa. ja olen 40v nainen.
- Anonyymi00016
Minä olen Kuhmoon muuttanut alfauros. Houkuttelivat alunperin Sotkamoon, koska minulla on niin iso temmi, että voin lyödä täräyttää sillä junttalyönnin! Ilman puista mailaa. Pelkällä nahkaversiolla kaikki tämä.
Kyllä sinun täytyy minuun tutustua. Minun tarjoamaa kyytiä on ihan jokainen kiittänyt joka ei ole pyörtynyt. Tulen tänään Kalevalaan niin katsotaan tarkemmin asiaa. Minä olen se, jolla on kukka rinnassa, kepulainen hymy ja kalja leuan alla (tai rinnuksilla, tulevaisuutta ei voi ennustaa). - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä olen Kuhmoon muuttanut alfauros. Houkuttelivat alunperin Sotkamoon, koska minulla on niin iso temmi, että voin lyödä täräyttää sillä junttalyönnin! Ilman puista mailaa. Pelkällä nahkaversiolla kaikki tämä.
Kyllä sinun täytyy minuun tutustua. Minun tarjoamaa kyytiä on ihan jokainen kiittänyt joka ei ole pyörtynyt. Tulen tänään Kalevalaan niin katsotaan tarkemmin asiaa. Minä olen se, jolla on kukka rinnassa, kepulainen hymy ja kalja leuan alla (tai rinnuksilla, tulevaisuutta ei voi ennustaa).Tyhjät tynnyrit kolisee eniten 🤣
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä sinun täytyy minuun tutustua. Minun tarjoamaa kyytiä on ihan jokainen kiittänyt joka ei ole pyörtynyt. Tulen tänään Kalevalaan niin katsotaan tarkemmin asiaa. Minä olen se, jolla on kukka rinnassa, kepulainen hymy ja kalja leuan alla (tai rinnuksilla, tulevaisuutta ei voi ennustaa).Heinähän se kutittaa ,eikä halko.
- Anonyymi00018
Pitää se elämä olla surkeata kun ajelee st1 baariin istumaan muiden joukkoon
- Anonyymi00019
Thaimaasta, ja on mistä valita.
- Anonyymi00025
A luokan muija B luokan ukolle? Pysykää kaukana!
- Anonyymi00023
Oksa kovoo vanhetessaan
- Anonyymi00032
Kun latva lahhoo, niin oksa kovvoo.
- Anonyymi00026
Onko pakko kehua?
- Anonyymi00028
Kuhmossa paljon viehättäviä naisia, kaikki ei 100% varattuja, voi lainata.
- Anonyymi00029
Missä missä ? Kerro heti 🤫
- Anonyymi00035
Nante valitteli omalääkärilleen, että seksihommissa eukon kanssa ei oikein ota eteen. Lääkäri määräsi pillereitä, joita Nanten tuli ottaa pari tuntia ennen sekstailun alkua.
Kotona Nante sopi aamulla vaimon kanssa, että tänä iltana aletaan panemaan lihaa kissalta piiloon. Vaimo lähti töihin.
Nante otti pillerin ohjeen mukaan. Vaimo soitti pian kuitenkin töistään ja kertoi, että hänen on jäätävä tekemään toinen vuoro perään.
Nante hätääntyi, kun haarovälissä alkoi tapahtua, eikä emäntä tulekaan kotiin. Hän otti puhelun lääkärilleen ja kysyi neuvoa.
-No olisiko sinulla joku toinen, jonka kanssa voisit purkaa paineesi, kyseli lääkäri
-Onhan se tuo naapurin Seppo, van sen kanssa en tarvihe pilleriä, vastasi Nante - Anonyymi00036
Haukipudas
- Anonyymi00037
Tää on ollut yllättävän hyvä palsta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14208065/s-asuntorahasto Facebookin marketplace. Laitat hakuun häämekkoja, naiset on perunut häät joko juoppo miehen tai muun suomalaisen syyn vuoksi. Paras asia tässä on se että voi etsiä koon mukaan.
- Anonyymi00038
Aloittajalle tiedoksi. Kuhmon torilla näkkyy jo olevan kauniita kukkakauppiaita. Meneppäs ihastelemmaan sinne.
Onnee isku yritykseen 👍- Anonyymi00039
Ei oo helppoa, on varma.
- Anonyymi00041
Joskus Kuhmon syrjäkylillä oli sellainenkin sanonta kuin: "tervekätinen mies ei naista kaipaa". Sen ohjeen kanssa olen aina pärjännyt.
T. vepsäläinen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253770
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422762Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131799Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204