Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
Voi teitä naisia
176
1719
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan useampia naisia! Jopas on.
- Anonyymi00059
Oliko teidän lusikassa liian pieni annostelija? Syvempi lusikka mahdollistaa enemmän asioita?
- Anonyymi00002
Oot ilmeisen surkea suutelija 🤨
Onko nyt hyväksikäytetty olo?
- Anonyymi00003
Kieltämättä vähän kyllä t.38vmies
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kieltämättä vähän kyllä t.38vmies
Ei jäänyt ainakaan tyhjä olo.
No jaa.... sori, oli pakko.... Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei jäänyt ainakaan tyhjä olo.
No jaa.... sori, oli pakko....Yksityiskohtia tietämättä en tiedä tai osaa arvata mitä vastapuoli tuosta sai. Oliko jokin tarve joka tuli tyydytettyä sillä että nukkuu jonkun kanssa? Ehkä.
- Anonyymi00007
scrg kirjoitti:
Yksityiskohtia tietämättä en tiedä tai osaa arvata mitä vastapuoli tuosta sai. Oliko jokin tarve joka tuli tyydytettyä sillä että nukkuu jonkun kanssa? Ehkä.
Sivusta
Miehet kyllä tykkää enemmän nukkua naisen kanssa kuin naiset miehen. Anonyymi00007 kirjoitti:
Sivusta
Miehet kyllä tykkää enemmän nukkua naisen kanssa kuin naiset miehen.Niinkö?
Itse ymmärrän halun yhdessä nukkumiseen siinä vaiheessa, jos toiseen on sen verran ihastunut että nauttii pelkästään sen katselusta, kuuntelusta, tuoksusta ja ihmettelystä.
Mutta en siinä vaiheessa, jos juuri on tutustunut. Kai se nyt silloinkin menee, jos parempaa vaihtoehtoa ei ole. Ja sitten taas pidemmässä suhteessa voi toteuttaa sellaisia nukkumiajärjestelyjä jotka on hyväksi havaittu.- Anonyymi00121
scrg kirjoitti:
Niinkö?
Itse ymmärrän halun yhdessä nukkumiseen siinä vaiheessa, jos toiseen on sen verran ihastunut että nauttii pelkästään sen katselusta, kuuntelusta, tuoksusta ja ihmettelystä.
Mutta en siinä vaiheessa, jos juuri on tutustunut. Kai se nyt silloinkin menee, jos parempaa vaihtoehtoa ei ole. Ja sitten taas pidemmässä suhteessa voi toteuttaa sellaisia nukkumiajärjestelyjä jotka on hyväksi havaittu.Monessa parisuhteessa nimenomaan erikseen nukkuminen on suhteen pelastaja.
Anonyymi00121 kirjoitti:
Monessa parisuhteessa nimenomaan erikseen nukkuminen on suhteen pelastaja.
Suhteen pelastaja on aika vahvasti sanottu. Itse voisin mieluusti nukkua joskus silloin tällöin toisen kanssa, mutta yleensä kuitenkin yksin. Tämäkin on toki meidän ensimmäisen maailman porvarien ongelmia, että voi valita useista mukavista huoneista ja vuoteista mukavimman.
- Anonyymi00005
Sovitteko asiasta etukäteen? Siis, että nukutte yhdessä, lähellä saa olla, mutta ei seksiä?
- Anonyymi00006
Samoin me tehtiin mutta asiasta juteltiin etukäteen. En ollut valmis seksiin mutta mies halusi välttämättä pitää lähellä. Oli pitkään kärvistellyt edellisestä menetyksestä ja kaipasi läheisyyttä. Ihan ok., eli pane jatkoon tämä suhde. Niin mekin.
No mutta toihan oli somaa! Oisit hellästi silitelly hänen hiuksiaan. Ja aamulla oisit keittäny hänelle kahvia ja kävisitte kattoon vappuohjelmaa. Somaa oli kyllä teillä.
- Anonyymi00008
Tuhlasit kokonaisen yön tuohon naikkoseen, se on ihan liikaa. Tiedät nyt että tuota se tulee jatkossakin olemaan. Heitä hittoon tuommoinen nainen!
- Anonyymi00009
Olet kuitenkin päässyt tosi pitkälle.
- Sheena - Anonyymi00010
Parempi sellainen Nainen, joka ei ole heti haarat levällään.
- Anonyymi00011
Ehkä sinäkin joskus kasvat aikuiseksi. Siis, että osaat ottaa vastuuta elämästäsi ihan itse.
- Anonyymi00012
Sinä et saanut pillua ja nainen ei saanut munaa
Olet ilmeisesti naiselle se tuttu ja turvallinen kaverimies.
Tilastollisesti tuossa oli selvä raiskauksen riski. Leikitään jotain intiimiä ja mennään muiden katseilta ja korvilta suojaan viettämään aikaa tappituntumassa.
Jos verrataan työtapaturmiin, niin tämä oli jo melkein "läheltä piti"-tilanne. Laatukäsikirja ei suosittele.scrg kirjoitti:
Tilastollisesti tuossa oli selvä raiskauksen riski. Leikitään jotain intiimiä ja mennään muiden katseilta ja korvilta suojaan viettämään aikaa tappituntumassa.
Jos verrataan työtapaturmiin, niin tämä oli jo melkein "läheltä piti"-tilanne. Laatukäsikirja ei suosittele.Oletin, että aloittajan tapauksessa oli kyseessä tutut kaverukset.
Ei se nainen olisi muuten lähtenyt miehen mukaan. Eihän?
Vai, ovatko naiset edelleen noin herkkäuskoisia ja lähtevät ventovieraiden matkaan?
Onhan näistä asioista puhuttu ja varoitettu!tosi.typy kirjoitti:
Oletin, että aloittajan tapauksessa oli kyseessä tutut kaverukset.
Ei se nainen olisi muuten lähtenyt miehen mukaan. Eihän?
Vai, ovatko naiset edelleen noin herkkäuskoisia ja lähtevät ventovieraiden matkaan?
Onhan näistä asioista puhuttu ja varoitettu!Taitaa aika huomattava osa raiskauksista tapahtua juuri tuttujen kesken.
- Anonyymi00015
Toivotaan näin, kutakuinkin kuitenkin olen lähes varma siitä ainakin omalla kohdalla että riskirajoilla liikutaan jos joku tunkee ahteriaan lusikkaan, katsos kun tuo alakerran autonominen osa hermostoa ei aina kuuntele sitä mitä yläkerta hänelle on kertovinaan :)
-sivusta scrg kirjoitti:
Taitaa aika huomattava osa raiskauksista tapahtua juuri tuttujen kesken.
Niinkö? En ole ollut tietoinen, että tuota tapahtuu kaveriporukassa ja ystävien seurassa. Niissähän yleensä pidetään kaverin puolta ja ollaan turvassa. (näin olen ymmärtänyt)
Oletin, että ongelmia tulee vieraiden seurassa ja/ tai väkivaltaisten hyökkäysten uhreille.
Kuten huomaat, en tunne aihealuetta niin laajalti, että voisin vakuuttavasti muodostaa mielipidettä suuntaan, tai toiseen.
Oma tietopankkini tästä aiheesta on OFF-asennossa.tosi.typy kirjoitti:
Niinkö? En ole ollut tietoinen, että tuota tapahtuu kaveriporukassa ja ystävien seurassa. Niissähän yleensä pidetään kaverin puolta ja ollaan turvassa. (näin olen ymmärtänyt)
Oletin, että ongelmia tulee vieraiden seurassa ja/ tai väkivaltaisten hyökkäysten uhreille.
Kuten huomaat, en tunne aihealuetta niin laajalti, että voisin vakuuttavasti muodostaa mielipidettä suuntaan, tai toiseen.
Oma tietopankkini tästä aiheesta on OFF-asennossa.Puhuttiin suutelemisesta ja toisissaan kiinni nukkumisessa. Ehkä se on normi käytäntö kaveriporukoissa. Minä en tiedä. Olen tasan yhden yön lapsuuden jälkeen nukkunut samassa huoneessa naisen kanssa, jonla kanssa en ole myös harrastanut seksiä. Ja yritän vältellä jatkossakin.
scrg kirjoitti:
Puhuttiin suutelemisesta ja toisissaan kiinni nukkumisessa. Ehkä se on normi käytäntö kaveriporukoissa. Minä en tiedä. Olen tasan yhden yön lapsuuden jälkeen nukkunut samassa huoneessa naisen kanssa, jonla kanssa en ole myös harrastanut seksiä. Ja yritän vältellä jatkossakin.
Ehkä tuossa oli naisen puolelta pelkkää läheisyydenkaipuuta, mutta ei intiimiä halua, eikä intohimoa?
On hyvin vaikea mennä toisen ihmisen ajatusmaailmaan ja päätellä motiiveja.- Anonyymi00016
scrg kirjoitti:
Taitaa aika huomattava osa raiskauksista tapahtua juuri tuttujen kesken.
Niin, mutta eihän kaikki miehet.
- Anonyymi00024
scrg kirjoitti:
Puhuttiin suutelemisesta ja toisissaan kiinni nukkumisessa. Ehkä se on normi käytäntö kaveriporukoissa. Minä en tiedä. Olen tasan yhden yön lapsuuden jälkeen nukkunut samassa huoneessa naisen kanssa, jonla kanssa en ole myös harrastanut seksiä. Ja yritän vältellä jatkossakin.
Tuo kuulostaa rajoittuneelta. Oletko sinä niitä miehiä, joiden mielestä nukkuminen samassa sängyssä on seksiin verrattavaa?
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuo kuulostaa rajoittuneelta. Oletko sinä niitä miehiä, joiden mielestä nukkuminen samassa sängyssä on seksiin verrattavaa?
Nukkuminen ei ole seksiä. Mutta kun en ymmärrä miksi pitäisi nukkua jonkun kanssa samassa sängyssä, jos kumpikaan ei ole koditon. Jos taas on ollut seksiä, niin sitten se on mielestäni aika luonteva jatko, toki riippuen vuorokaudenajasta, että jaetaan sänky nukkumiseen vaikka asiaan liittyykin esim. seuraavat huonot puolet
- minä joudun nukkumaan selkä kylmää seinää vasten
- daami kuorsaa niin kovaa että minä en saa nukuttua
- minä kuorsaan niin kovaa ett daami ei saa nukuttua
- koira on vihainen tai surullinen koska minä nukun se paikalla
- daami varastaa koko peiton itselleen vaikka huone on kolea
- daami on hemmetin kiukkuinen kun klo 5:15 herätykseni hälyttää, koska olen lähdössä työmatkalle (ilman aamupalaa)- Anonyymi00090
scrg kirjoitti:
Nukkuminen ei ole seksiä. Mutta kun en ymmärrä miksi pitäisi nukkua jonkun kanssa samassa sängyssä, jos kumpikaan ei ole koditon. Jos taas on ollut seksiä, niin sitten se on mielestäni aika luonteva jatko, toki riippuen vuorokaudenajasta, että jaetaan sänky nukkumiseen vaikka asiaan liittyykin esim. seuraavat huonot puolet
- minä joudun nukkumaan selkä kylmää seinää vasten
- daami kuorsaa niin kovaa että minä en saa nukuttua
- minä kuorsaan niin kovaa ett daami ei saa nukuttua
- koira on vihainen tai surullinen koska minä nukun se paikalla
- daami varastaa koko peiton itselleen vaikka huone on kolea
- daami on hemmetin kiukkuinen kun klo 5:15 herätykseni hälyttää, koska olen lähdössä työmatkalle (ilman aamupalaa)Boomeri setämiesten juttuja tuollaiset daamittelut.
- Anonyymi00013
Pääsit friendzonelle onnea sieltä ei kuulemma ole pois pääsyä toki on mutta vasta siinä kohtii kun hän on riittävän epätoivoinen
- Anonyymi00014
Pystyit kuitenkin himosi hillitsee.
Ur ett kvinnas perspektiv är det att leka med elden. Taannoin eräs naiskonstaapeli ilmaisi sen näin: "Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa." -exKynis,mi
- Anonyymi00018
Ei on aina ei, missä vaiheessa tahansa. Jos nainen haluaa vain nukkua ja olla lähekkäin, niin sitten sen enempää ei tapahdu. Sama tietysti pätee mieheen.
Kaikenlaisen eroottisen kanssakäymisen tulee olla molemminpuolisesti suostumuksellista.
Aletheias - Anonyymi00019
Aloittaja ei kertonut oliko asia sovittu miten etukäteen. Jos oli sovittu, että ei seksiä, niin silloin ei oltu annettu ymmärtääkään.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei on aina ei, missä vaiheessa tahansa. Jos nainen haluaa vain nukkua ja olla lähekkäin, niin sitten sen enempää ei tapahdu. Sama tietysti pätee mieheen.
Kaikenlaisen eroottisen kanssakäymisen tulee olla molemminpuolisesti suostumuksellista.
AletheiasSinä puhut toivotusta, minä todellisesta. Eivät ne ole sama asia. Vappua sinulle! -exKynis.mi
- Anonyymi00020
å.ä.ö kirjoitti:
Sinä puhut toivotusta, minä todellisesta. Eivät ne ole sama asia. Vappua sinulle! -exKynis.mi
Todellisuudesta minäkin puhun. Olen vain nukkunut useammankin miehen kanssa ja jokainen kunnioitti toivettani.
Luonnollisesti kannattaa aina olla varovainen ylipäätään sen suhteen, kenen kanssa menee yksityisasuntoon, mutta siltikin tuo "ei ymmärrä antaa" on uhria ikävästi syyllistävä sanonta.
Jos ihminen on sitä mieltä, että nyt ei harrasteta seksiä, niin sitä pitää kunnioittaa, olivatpa olosuhteet mitkä tahansa.
Vappua sinnekin!
Aletheias - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Todellisuudesta minäkin puhun. Olen vain nukkunut useammankin miehen kanssa ja jokainen kunnioitti toivettani.
Luonnollisesti kannattaa aina olla varovainen ylipäätään sen suhteen, kenen kanssa menee yksityisasuntoon, mutta siltikin tuo "ei ymmärrä antaa" on uhria ikävästi syyllistävä sanonta.
Jos ihminen on sitä mieltä, että nyt ei harrasteta seksiä, niin sitä pitää kunnioittaa, olivatpa olosuhteet mitkä tahansa.
Vappua sinnekin!
AletheiasSinun kanssasi teoreettiesti kyllä moni mies olisi valmis. Asenteella "en anna", mutta tuskin sitä voisi tehdä jos kemiat toimisivat. Pelkkä vierekkäin olo voisi antaa jo energiaa.
Ihmisten kesken tulisi tilanteen olla jotenkin luonnollinen, ei mitään painetta tehdä mitään ja silti halu toiseen olisi voimakas.
Anteeksi tuo ensimmäinen pari lausetta, mutta tekstisi ovat sellaisia, ettei mies mitään ainakaan menettäisi, jos viettäisi yön kanssasi lähekkäin.
Palstalla on jokin ihme kuva siitä miten mies ajattelee onnistuneen kohtaamisen johtavan aina yhdyntään. Itse olen täysin eri mieltä, on hyvä jos nainen ei antautuisi moiseen muutaman ensimmäisen kuukauden aikana. Jos toisesta tykkää, tuo aika nostaa himot ja tunteet älyttömän korkealle tasolle. Sitä kannattaa tavoitella.
AV - Anonyymi00025
"Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa."
Tuo on sovinistimainen historiallinen idioottilause. Anonyymi00025 kirjoitti:
"Antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa."
Tuo on sovinistimainen historiallinen idioottilause.Yleensä ihminen ei oikein ymmärrä, mitä ITSE ei ole kokenut.
Evoluution automatiikka on johtunut jo yli 1000 miljoonan vuoden takaa, kun suvullinen lisääntyminen syntyi, että koska nainen voi saada eläissään vain jonkin verran yli kymmenen lasta, mies voi saada satoja, jos liukkaasti liikkuu.
Evoluutio on johtanut TIEDOTTOMASTI tämän seikan sukupuolien käyttäytymiseen siten, että miehen kyky odottaa on vain murto-osa naisen kyvystä. On äärettömän harvinaista, että nainen raiskaa.
Vaikka valtaosa miehistä pystyykin suurin ponnistuksin pitämään ihanoitteellisen vitun vain mielessä, ja olo on vain erittäin epämukava, silti muutamat miehet sortuvat raiskaamiseen.
Nainen, joka pitkittää, ei todellakaan tunne samoin kuin mies, eikä siksi voi ymmärtää, mitä pidättyvyyttä ja lupaa kohdella miestä kaltoin hän vaatii. Naisen kokemus ei riitä siihen, että ymmärtäisi miehen kokemusta. Mikä naiselle on helppo, on miehelle todella vaikeata.
Det är att leka med elden, jos edes ajattelee yöpymistä toisen vieressä ilman seksiä. -exKynis.mi- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinun kanssasi teoreettiesti kyllä moni mies olisi valmis. Asenteella "en anna", mutta tuskin sitä voisi tehdä jos kemiat toimisivat. Pelkkä vierekkäin olo voisi antaa jo energiaa.
Ihmisten kesken tulisi tilanteen olla jotenkin luonnollinen, ei mitään painetta tehdä mitään ja silti halu toiseen olisi voimakas.
Anteeksi tuo ensimmäinen pari lausetta, mutta tekstisi ovat sellaisia, ettei mies mitään ainakaan menettäisi, jos viettäisi yön kanssasi lähekkäin.
Palstalla on jokin ihme kuva siitä miten mies ajattelee onnistuneen kohtaamisen johtavan aina yhdyntään. Itse olen täysin eri mieltä, on hyvä jos nainen ei antautuisi moiseen muutaman ensimmäisen kuukauden aikana. Jos toisesta tykkää, tuo aika nostaa himot ja tunteet älyttömän korkealle tasolle. Sitä kannattaa tavoitella.
AVTilanteen tulisi nimenomaan olla luonnollinen ja tuntua molemmista kaikin puolin hyvältä. Tilanteeseen ei saa sisältyä mitään painostusta tai edes suostuttelua, vaan sitten on oikea aika rakastella, kun molempien kehot, mielet ja sydämet ovat kaikki samalla aaltopituudella.
Läheisyyttä on monenlaista eikä yhdyntä lainkaan ole aina se, mihin on pyrittävä, niin ihanaa kuin se onkin. Läheisyydestä voi nauttia niin monin eri tavoin. Ei rakastelua toisaalta tarvitse mielestäni mitenkään tietoisesti venyttää tai vastustella, jos molemmat ovat siihen valmiita. Itselleni tärkeintä on tunneyhteyden lisäksi se, että tunnen voivani luottaa mieheen. En osaa heittäytyä täysillä, jollen tunne olevani henkisesti ja fyysisesti turvassa ja tuollaisen luottamuksen muodostumiseen ei yksi tapaaminen riitä.
Aletheias - Anonyymi00033
å.ä.ö kirjoitti:
Yleensä ihminen ei oikein ymmärrä, mitä ITSE ei ole kokenut.
Evoluution automatiikka on johtunut jo yli 1000 miljoonan vuoden takaa, kun suvullinen lisääntyminen syntyi, että koska nainen voi saada eläissään vain jonkin verran yli kymmenen lasta, mies voi saada satoja, jos liukkaasti liikkuu.
Evoluutio on johtanut TIEDOTTOMASTI tämän seikan sukupuolien käyttäytymiseen siten, että miehen kyky odottaa on vain murto-osa naisen kyvystä. On äärettömän harvinaista, että nainen raiskaa.
Vaikka valtaosa miehistä pystyykin suurin ponnistuksin pitämään ihanoitteellisen vitun vain mielessä, ja olo on vain erittäin epämukava, silti muutamat miehet sortuvat raiskaamiseen.
Nainen, joka pitkittää, ei todellakaan tunne samoin kuin mies, eikä siksi voi ymmärtää, mitä pidättyvyyttä ja lupaa kohdella miestä kaltoin hän vaatii. Naisen kokemus ei riitä siihen, että ymmärtäisi miehen kokemusta. Mikä naiselle on helppo, on miehelle todella vaikeata.
Det är att leka med elden, jos edes ajattelee yöpymistä toisen vieressä ilman seksiä. -exKynis.miOlet väärässä kuten aina. Raiskaus on miehen harjoittamaa väkivaltaa, alistamista ja vallan väärin käyttöä, sillä ei ole tekemistä seksin kanssa. Normaali mies ymmärtää tämän.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tilanteen tulisi nimenomaan olla luonnollinen ja tuntua molemmista kaikin puolin hyvältä. Tilanteeseen ei saa sisältyä mitään painostusta tai edes suostuttelua, vaan sitten on oikea aika rakastella, kun molempien kehot, mielet ja sydämet ovat kaikki samalla aaltopituudella.
Läheisyyttä on monenlaista eikä yhdyntä lainkaan ole aina se, mihin on pyrittävä, niin ihanaa kuin se onkin. Läheisyydestä voi nauttia niin monin eri tavoin. Ei rakastelua toisaalta tarvitse mielestäni mitenkään tietoisesti venyttää tai vastustella, jos molemmat ovat siihen valmiita. Itselleni tärkeintä on tunneyhteyden lisäksi se, että tunnen voivani luottaa mieheen. En osaa heittäytyä täysillä, jollen tunne olevani henkisesti ja fyysisesti turvassa ja tuollaisen luottamuksen muodostumiseen ei yksi tapaaminen riitä.
AletheiasEtkö todellakaan käsitä naisen ja miehen eroa? Jos käsittäisit, ymmärtäisit ettei se KOSKAAN voi miehelle olla rento ja luonnollinen, ellei hän sitten ole 'mollis' tai 'male vir', naismainen tai homo. -exKynis.mi
- Anonyymi00035
å.ä.ö kirjoitti:
Etkö todellakaan käsitä naisen ja miehen eroa? Jos käsittäisit, ymmärtäisit ettei se KOSKAAN voi miehelle olla rento ja luonnollinen, ellei hän sitten ole 'mollis' tai 'male vir', naismainen tai homo. -exKynis.mi
Siinä tapauksessahan "naismainen" mies, on paras mies. Itse tosin en pidä tämän palstan hyvinkin kummallisesti "naismaisiksi" kuvattuja miehiä lainkaan naismaisina.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Siinä tapauksessahan "naismainen" mies, on paras mies. Itse tosin en pidä tämän palstan hyvinkin kummallisesti "naismaisiksi" kuvattuja miehiä lainkaan naismaisina.
Olen monet kerrat tätä palstaa lukiessani todennut, että miesten miehekkääksi määrittämä mies on mitä ilmeisimmin niin p.ska tapaus, ettei sellaiseen kannata tuhlata sekuntiakaan aikaa. 😂
- Anonyymi00037
å.ä.ö kirjoitti:
Etkö todellakaan käsitä naisen ja miehen eroa? Jos käsittäisit, ymmärtäisit ettei se KOSKAAN voi miehelle olla rento ja luonnollinen, ellei hän sitten ole 'mollis' tai 'male vir', naismainen tai homo. -exKynis.mi
Niinpä, jos mies on tuollaisessa tilanteessa "rento" niin ei se mitään seksiä edes pystyisi harrastamaankaan, ainakaan normaalilla tavalla tai ilman jotain apukeinoja, lääkkeitä.
- Anonyymi00040
å.ä.ö kirjoitti:
Mitä eroa? Molemmat ovat ihmisiä ja molemmille on luontaista haluta seksiä, mutta moni haluaa seksiä vasta sitten, kun ollaan hieman paremmin tutustuttu. Tämä on hyvin yksilö- ja tilannekohtaista, milloin on luontainen hetki ottaa seksi mukaan kuvioihin.
Ja onko miehen vaikeus olla rentona naisen vastuulla? Aikuinen mies on vastuussa itsestään, reaktioistaan ja tekemisistään. Jos hänelle on niin vaikea vain nukkua naisen vieressä, niin ainahan on vaihtoehtona olla nukkumatta naisen vieressä.
Aletheias - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niinpä, jos mies on tuollaisessa tilanteessa "rento" niin ei se mitään seksiä edes pystyisi harrastamaankaan, ainakaan normaalilla tavalla tai ilman jotain apukeinoja, lääkkeitä.
Tietysti pystyy. Rentous ei vaikuta siihen lainkaan negatiivisesti, päinvastoin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tilanteen tulisi nimenomaan olla luonnollinen ja tuntua molemmista kaikin puolin hyvältä. Tilanteeseen ei saa sisältyä mitään painostusta tai edes suostuttelua, vaan sitten on oikea aika rakastella, kun molempien kehot, mielet ja sydämet ovat kaikki samalla aaltopituudella.
AletheiasHyvää loppuvappua.
https://www.youtube.com/watch?v=xuNlJ2ahWzE&list=RDxuNlJ2ahWzE&start_radio=1
AV - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Hyvää loppuvappua.
https://www.youtube.com/watch?v=xuNlJ2ahWzE&list=RDxuNlJ2ahWzE&start_radio=1
AVOi, mahtava biisi ja video 😍
Kiitos samoin hyvää vappuviiikonlopun jatkoa!
Aletheias - Anonyymi00046
Anonyymi00018 kirjoitti:
AletheiasJos nainen haluaa vaan nukkua, menkööt minun puolestani vaikka kadulle nukkumaan. Annan vanhoja sanomalehtiä mukaan peitoksi.
- Anonyymi00047
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olen monet kerrat tätä palstaa lukiessani todennut, että miesten miehekkääksi määrittämä mies on mitä ilmeisimmin niin p.ska tapaus, ettei sellaiseen kannata tuhlata sekuntiakaan aikaa. 😂
Haha!... Niinhän se saattaa hieman olla.... aika ikävä ja epämiellyttävä henkilö. MUTTA silti sinä aina valitset sen miehekkään miehen sen luuserin sijaan, aivan joka kerta. Ja valitat siitä miehestä jälkikäteen kun se lemppaa sinut kuin märän rätin.
Minusta se on jopa vielä huvittavampaa kuin tuo mitä sanoit. - Anonyymi00056
Anonyymi00047 kirjoitti:
Haha!... Niinhän se saattaa hieman olla.... aika ikävä ja epämiellyttävä henkilö. MUTTA silti sinä aina valitset sen miehekkään miehen sen luuserin sijaan, aivan joka kerta. Ja valitat siitä miehestä jälkikäteen kun se lemppaa sinut kuin märän rätin.
Minusta se on jopa vielä huvittavampaa kuin tuo mitä sanoit.Miehekäs ja luuseri eivät ole toistensa vastakohtia. Tuo miesten miehekäs kuulostaa pahimman luokan luuserilta. En ikinä huolisi, enkä ole huolinut moista. Pidän oikeasti miehekkäistä miehistä, en palstapoikien ihailemista kuvotuksista.
- Anonyymi00060
Anonyymi00018 kirjoitti:
AletheiasSuostumus tulee ilmaista kirjallisesti allekirjoituksella. Ja videokamera tulee olla kuvaamassa koko tilanne, jotta voidaan käyttää todisteena mahdollista oikeuskäsittelyä varten.
- Anonyymi00065
Anonyymi00060 kirjoitti:
Suostumus tulee ilmaista kirjallisesti allekirjoituksella. Ja videokamera tulee olla kuvaamassa koko tilanne, jotta voidaan käyttää todisteena mahdollista oikeuskäsittelyä varten.
Ei tarvitse naurettavuuksiin mennä. Aikuinen, oikeustoimikelpoinen ihminen kyllä ymmärtää milloin suostumus on. Jollei ole varma, täytyy se varmistaa kysymällä.
Jos toinen on kovin päihtynyt, passiivinen tms niin silloin normaali ihminen ei edes yritä harrastaa seksiä, koska toinen osapuoli ei ole kunnossa ilmaistaakseen mielipidettään.
Aletheias Anonyymi00065 kirjoitti:
Ei tarvitse naurettavuuksiin mennä. Aikuinen, oikeustoimikelpoinen ihminen kyllä ymmärtää milloin suostumus on. Jollei ole varma, täytyy se varmistaa kysymällä.
Jos toinen on kovin päihtynyt, passiivinen tms niin silloin normaali ihminen ei edes yritä harrastaa seksiä, koska toinen osapuoli ei ole kunnossa ilmaistaakseen mielipidettään.
AletheiasOnko ollut syytä lisätä paljon huolestuneisuutta aiheuttanutta suostumisvaatimusta raiskauskieltoon, jos kerran normaali oikeustoimikelpoinen sen muutenkin havaitsee? Eikö laki ennen ollut yksiselitteinen?
Kun tällainen epäselvä lisäys tulee selvään lakiin, totta kai syntyy kysymys, millä tavalla suostumus tulee osoittaa. -exKynis.mi- Anonyymi00075
å.ä.ö kirjoitti:
Onko ollut syytä lisätä paljon huolestuneisuutta aiheuttanutta suostumisvaatimusta raiskauskieltoon, jos kerran normaali oikeustoimikelpoinen sen muutenkin havaitsee? Eikö laki ennen ollut yksiselitteinen?
Kun tällainen epäselvä lisäys tulee selvään lakiin, totta kai syntyy kysymys, millä tavalla suostumus tulee osoittaa. -exKynis.miMielestäni suostumusperusteisuuus on hyvä lisä lakiin, koska se selkiyttää sitä, että raiskaus voi tapahtua vaikka uhri ei sano suoraan ei tai vastustelisi.
Sitä en kiellä, etteikö olisi tapauksia, joita voi olla vaikea tulkita, jos on vain sana vastaan sana. Olen tuttavapiirissäni nähnyt, miten tyttö syytti perättömästi poikaa väkisinsuutelusta tehdäkseen toisen pojan mustasukkaiseksi ja tämä juoru lähti leviämään teinien keskuudessa niin, että tätä syytettyä poikaa syrjittiin ja haukuttiin jostain, mitä hän ei ollut tehnyt. Tällaista siis valitettavasti tapahtuu eivätkä tytöt/naiset ole aina niitä, joilla on puhtaat jauhot pussissa.
Suosittelisin jokaiselle sitä, ettei lähde harrastamaan seksiä päihtyneenä tai tuntemattoman kanssa, sillä noissa tilanteissa korostuu riski väärinymmärryksiin. Seksistä on hyvä puhua aina etukäteen, ja jos herää hiemankaan epäilyksiä, niin varmistaa kysymällä, että onhan tämä ok.
Aletheias Anonyymi00075 kirjoitti:
Mielestäni suostumusperusteisuuus on hyvä lisä lakiin, koska se selkiyttää sitä, että raiskaus voi tapahtua vaikka uhri ei sano suoraan ei tai vastustelisi.
Sitä en kiellä, etteikö olisi tapauksia, joita voi olla vaikea tulkita, jos on vain sana vastaan sana. Olen tuttavapiirissäni nähnyt, miten tyttö syytti perättömästi poikaa väkisinsuutelusta tehdäkseen toisen pojan mustasukkaiseksi ja tämä juoru lähti leviämään teinien keskuudessa niin, että tätä syytettyä poikaa syrjittiin ja haukuttiin jostain, mitä hän ei ollut tehnyt. Tällaista siis valitettavasti tapahtuu eivätkä tytöt/naiset ole aina niitä, joilla on puhtaat jauhot pussissa.
Suosittelisin jokaiselle sitä, ettei lähde harrastamaan seksiä päihtyneenä tai tuntemattoman kanssa, sillä noissa tilanteissa korostuu riski väärinymmärryksiin. Seksistä on hyvä puhua aina etukäteen, ja jos herää hiemankaan epäilyksiä, niin varmistaa kysymällä, että onhan tämä ok.
AletheiasKuten kirjoitin, arvelen epäselvän lisäyksen selvään lakiin aihettavan enemmän hämmennystä kuin selvennystä.
Uskotko, että hyvää tarkoittavat suosituksesi edes vähäisessä määrin toteutuisivat? -exKynis.mi- Anonyymi00081
å.ä.ö kirjoitti:
Kuten kirjoitin, arvelen epäselvän lisäyksen selvään lakiin aihettavan enemmän hämmennystä kuin selvennystä.
Uskotko, että hyvää tarkoittavat suosituksesi edes vähäisessä määrin toteutuisivat? -exKynis.miToivottavasti laista valistettaisiin ihmisiä aktiivisemmin, sillä se tuntuu aiheuttaneen todella paljon hämmennystä, vaikka periaatteessahan se on aika simppeli. Täytyy aina olla ihmisen suostumus, kun tapahtuu jotain seksuaalista kahden tai useamman ihmisen välillä. Ei se tuon kummempaa ole.
Minun sanoillani jollain keskustelupalstalla tuskin on merkittävää vaikutusta siihen, miten ihmiset toteuttavat seksuaalisuuttaan.
Aletheias
- Anonyymi00017
Hyvää on syytä odottaa, mikään hyvä ei tule nopeasti.
Mikäs sen ihanempaa mitä helliä naista hyväillen hänen vartaloaan.
Jos oikein hyvin hellii, tuntee naisen lihasten värähtelyt. Jos kuulo on tallella, voi kuulla hiljaiset huokailut.
Mukavaa yhdessäoloa tuollainen, ei jää kumpaisellekaan mitään ylimääräistä ajateltavaa.
AV - Anonyymi00021
Se nainen makaa vieressäsi ja samalla sen mielessä pyörii joku toinen. Se haaveilee jostain toisesta ja käyttää sinua hyväkseen.
Ehkä hän haluaa enemmän kuin yhden yön jutun. Ei kai silloin anneta ekalla kerralla?
- Anonyymi00022
Se antaa kyllä, mutta jollekin toiselle.
Anonyymi00022 kirjoitti:
No voi se olla noinkin. Jokainen nainen on kuitenkin yksilö ja pystyn puhumaan vain omasta puolestani.
T. Oppirahat on maksettu- Anonyymi00034
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitä väliä ja tuskin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä väliä ja tuskin.
No eikö yhtään edes harmita kun se antaa jollekin toiselle mutta ei sinulle?
- Anonyymi00044
Anonyymi00022 kirjoitti:
Saa antaakin, ei ole minulta pois.
- Anonyymi00026
On nukuttu usein onnensa ohi.
- Anonyymi00027
Hyvä on pidättäytyä ja myöhemmin katua.
- Anonyymi00028
Siinä punnitaan mues... milkä on mies.
- Anonyymi00029
Ei kiskaan väkisin ja harkinta auttaa.
- Anonyymi00030
Kunniasta on kysymys.
- Anonyymi00031
Kunniaton örveltää
Aikana, jolloin edistyksellisetkin vielä uskoivat 'eheyttämiseen', muuan pappi jäi kiinni homostelusta rautatieaseman vessassa.
'Edistyksellisen' piispa puhui tuomiokapitulin asessoreille, että jos löydettäisiin oikein viehättäva nainen papille puolisoksi tämä paranisi sairaudestaan.
Erään kirkkoherran tytär oli tunnetusti erittäin ihana. Kysyttiin kirkkoherralta, voisiko nuori pappi tavata tyttären, mutta sitä ei mainittu, että pappi on homo. Kirkkoherra kutsui papin vierailulle ja esitteli tyttärensä.
Tapaaminen johti seurusteluun ilman seksiä. Tyttö luuli, että pappi oli niin hienostunut, ettei vongannut ennen vihkimistä. Seurustelu johti aviolittoon. Kun häiden jälkeen pappi yritti yhdyntää, ei ottanut eteen.
Kun tytölle selvisi karmea totuus, matkusti ulkomaille, eikä hänestä sitten kuulunut mitään. -exKynis.mi- Anonyymi00039
Hauska tarina menneiltä vuosisadoilta. Mutta todellisuudessa on kyllä niin että naiset usein harrastavat seksiä heidän homomiesystäviensä kanssa, ja tulevat jopa monesti näille raskaaksi. Homous ei estä miestä parittelemasta naisen kanssa.
Anonyymi00039 kirjoitti:
Hauska tarina menneiltä vuosisadoilta. Mutta todellisuudessa on kyllä niin että naiset usein harrastavat seksiä heidän homomiesystäviensä kanssa, ja tulevat jopa monesti näille raskaaksi. Homous ei estä miestä parittelemasta naisen kanssa.
00039: "Hauska tarina menneiltä vuosisadoilta."
1900 luvun loppupuoliskolta.
Erittäin harva nainen odottaa saavansa homon puolisokseen. Sitä paitsi monet homot ovat tulleet kaapista, koska stigma on helpottunut ja homous on tehty täysin sallituksi.
Ei enää tarvitse peiteavioliittoja. Jos homolla on tarve avioon, menee nykyisin toisen homon kanssa. -exKynis.mi- Anonyymi00045
å.ä.ö kirjoitti:
Erittäin harva nainen odottaa saavansa homon puolisokseen. Sitä paitsi monet homot ovat tulleet kaapista, koska stigma on helpottunut ja homous on tehty täysin sallituksi.
Ei enää tarvitse peiteavioliittoja. Jos homolla on tarve avioon, menee nykyisin toisen homon kanssa. -exKynis.miSe on minusta todella hyvä asia, että uskaltavat mennä naimisiin sen miehen kanssa jota rakastavat!
- Anonyymi00048
å.ä.ö kirjoitti:
Ei enää tarvitse peiteavioliittoja. Jos homolla on tarve avioon, menee nykyisin toisen homon kanssa. -exKynis.miMoni aviomies on alkanut homoksi pitkän aviolíiton jälkeen, on nainen ja on lapsia. Mies vihdoin tunnustaa todellisen luontonsa. Se ei ole millään tavoin estänyt miestä saattamasta naista raskaaksi toistuvasti. Puhun siis tästä päivästä, en mistään menneistä vuosituhansista.
Anonyymi00048 kirjoitti:
Moni aviomies on alkanut homoksi pitkän aviolíiton jälkeen, on nainen ja on lapsia. Mies vihdoin tunnustaa todellisen luontonsa. Se ei ole millään tavoin estänyt miestä saattamasta naista raskaaksi toistuvasti. Puhun siis tästä päivästä, en mistään menneistä vuosituhansista.
On homoja, jotka puuhaillessaan naisen kanssa kykenevät fantasioimaan, että ovat homotouhussa. On myös homoja, jotka eivät tähän pysty. Silloin ei ota eteen. -exKynis.mi
- Anonyymi00049
å.ä.ö kirjoitti:
On homoja, jotka puuhaillessaan naisen kanssa kykenevät fantasioimaan, että ovat homotouhussa. On myös homoja, jotka eivät tähän pysty. Silloin ei ota eteen. -exKynis.mi
Ihmeen hyvin sinä tunnet nämä homoasiat. Yllättävän hyvin.
Minä en todellakaan yhtään tiennyt mitä homomiehen pään sisällä liikkuu, minulla ei kertakaikkiaan ole aavistustakaan siitä. Anonyymi00049 kirjoitti:
Ihmeen hyvin sinä tunnet nämä homoasiat. Yllättävän hyvin.
Minä en todellakaan yhtään tiennyt mitä homomiehen pään sisällä liikkuu, minulla ei kertakaikkiaan ole aavistustakaan siitä.Näkee kyllä rivien välistä, mitä yrität vihjailla. Voinen kuitenkin kertoa, että olen niin täydellisesti hetero, etten voisi edes kuvitella olevani yhdynnässä naisenkaan kanssa, jonka emättimessä on vielä vieraan miehen spermaa.
Vallan heteroiksi luetaan kuitenkin nekin miehet, jotka ahnehtivat 'liukkaille'. Tämä taas johtuu n.s. spermakilpailusta. Se on aiheuttanut evolutiivisen kehityksen, että miehen kyrvän muoto on mäntämäinen.
Jalkimmäinen mies kyrvällään pumppaa pois naisen emättimestä n. 90 % entisestä spermasta. Kokeellisesti tutkittu. Jos yhdynnät ovat olleet saman vuorokauden aikana, jälkimmäisen miehen mahdollisuus tulla isäksi on moninkertainen.
Täydellistä tieteellisen tutkimuksen luomaa kuvaa ei voi muodostaa omien kokemusten avulla. Siihen tarvitaan sinnikästä tutustumista tutkimukseen, opiskelua. Sama koskee myös homon käyttäytymistä ja heteron sijaiskäyttäytymistä.
Kerrottakoon vielä, että biseksuelli ikääntyessään vähitellen muuttu puhtaaksi homoksi. -exKynis.mi
P.S. Koko prosessi on evoluution muovaama ja alitajuinen.- Anonyymi00051
å.ä.ö kirjoitti:
Näkee kyllä rivien välistä, mitä yrität vihjailla. Voinen kuitenkin kertoa, että olen niin täydellisesti hetero, etten voisi edes kuvitella olevani yhdynnässä naisenkaan kanssa, jonka emättimessä on vielä vieraan miehen spermaa.
Vallan heteroiksi luetaan kuitenkin nekin miehet, jotka ahnehtivat 'liukkaille'. Tämä taas johtuu n.s. spermakilpailusta. Se on aiheuttanut evolutiivisen kehityksen, että miehen kyrvän muoto on mäntämäinen.
Jalkimmäinen mies kyrvällään pumppaa pois naisen emättimestä n. 90 % entisestä spermasta. Kokeellisesti tutkittu. Jos yhdynnät ovat olleet saman vuorokauden aikana, jälkimmäisen miehen mahdollisuus tulla isäksi on moninkertainen.
Täydellistä tieteellisen tutkimuksen luomaa kuvaa ei voi muodostaa omien kokemusten avulla. Siihen tarvitaan sinnikästä tutustumista tutkimukseen, opiskelua. Sama koskee myös homon käyttäytymistä ja heteron sijaiskäyttäytymistä.
Kerrottakoon vielä, että biseksuelli ikääntyessään vähitellen muuttu puhtaaksi homoksi. -exKynis.mi
P.S. Koko prosessi on evoluution muovaama ja alitajuinen."Kerrottakoon vielä, että biseksuelli ikääntyessään vähitellen muuttu puhtaaksi homoksi."
Hetkinen! Siis mistä sinä voit tietää tuollaisia asioita? Siis ilman henkilökohtaista kokemusta. Olet siis henkilökohtaisesti tarkkaan tutustunut homoihmisten käytökseen ja tutkinut sitä, haastatellut heitä jne? Anonyymi00051 kirjoitti:
"Kerrottakoon vielä, että biseksuelli ikääntyessään vähitellen muuttu puhtaaksi homoksi."
Hetkinen! Siis mistä sinä voit tietää tuollaisia asioita? Siis ilman henkilökohtaista kokemusta. Olet siis henkilökohtaisesti tarkkaan tutustunut homoihmisten käytökseen ja tutkinut sitä, haastatellut heitä jne?En ole tutkija, mutta kahden tiedekunnan maisteri, kummassakin erinomaisin tiedoin ja sivulaudaturilla ja lisäksi suorittanut opintokokonaisuuksia kolmannen tutkinnon määrän verran eri tiedekunnissa.
Homoudesta olen lukenut runsaasti, vaikkei se ole päällimmäinen kiinnostukseni kohde, vaan luonnontieteellinen empiirinen ja loogis-matemaattinen metodi.
Pienestä pitäen olen ollut kiinnostunut TIEDOSTA, kun ikätoverini lukivat poikien seikkailukirjoja. En ole opiskellut saadakseni näyttävän uran, vaan nimenomaan tiedonhalusta. Meitäkin on, vaikka harvoja. -exKynis.mi- Anonyymi00053
å.ä.ö kirjoitti:
En ole tutkija, mutta kahden tiedekunnan maisteri, kummassakin erinomaisin tiedoin ja sivulaudaturilla ja lisäksi suorittanut opintokokonaisuuksia kolmannen tutkinnon määrän verran eri tiedekunnissa.
Homoudesta olen lukenut runsaasti, vaikkei se ole päällimmäinen kiinnostukseni kohde, vaan luonnontieteellinen empiirinen ja loogis-matemaattinen metodi.
Pienestä pitäen olen ollut kiinnostunut TIEDOSTA, kun ikätoverini lukivat poikien seikkailukirjoja. En ole opiskellut saadakseni näyttävän uran, vaan nimenomaan tiedonhalusta. Meitäkin on, vaikka harvoja. -exKynis.miKun ikätoverisi lukivat poikien seikkailukirjoja, niin sinä luit homo-historia teosta. Ok, se selittääkin kaiken...
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kun ikätoverisi lukivat poikien seikkailukirjoja, niin sinä luit homo-historia teosta. Ok, se selittääkin kaiken...
Hävaisy-yrityksesi valuu hiekkaan. En ole sanonut, että jo silloin luin homoudesta, vaan luin sellaista, mikä minulle oli kaikkein kiinostavinta, sellaista mikä muodostaa luonnontieteellisen maailmakuvan.
Homoudesta luin vasta yliopistossa. En esitä arveluja syistä, miksi takerrut tähän, mutta lausun yhden varman syyn, silkasta ilkeydestä. -exKynis.mi- Anonyymi00061
å.ä.ö kirjoitti:
Hävaisy-yrityksesi valuu hiekkaan. En ole sanonut, että jo silloin luin homoudesta, vaan luin sellaista, mikä minulle oli kaikkein kiinostavinta, sellaista mikä muodostaa luonnontieteellisen maailmakuvan.
Homoudesta luin vasta yliopistossa. En esitä arveluja syistä, miksi takerrut tähän, mutta lausun yhden varman syyn, silkasta ilkeydestä. -exKynis.miNiin, yliopistoissahan sellaisia kokeilua yleensä tehdään, sen ymmärtää hyvin kun on paljon nuoria miehiä ympärillä jotka ovat niistä samoista asioista kiinnostuneita. Onhan se toki hyvä erikoistua johonkin tiettyyn alaan niin voi olla todellinen asiantuntija omalla alueellaan.
Anonyymi00061 kirjoitti:
Niin, yliopistoissahan sellaisia kokeilua yleensä tehdään, sen ymmärtää hyvin kun on paljon nuoria miehiä ympärillä jotka ovat niistä samoista asioista kiinnostuneita. Onhan se toki hyvä erikoistua johonkin tiettyyn alaan niin voi olla todellinen asiantuntija omalla alueellaan.
Samaa alemmuudentuntoista piruilua. Ei ole oppineisuuta juuri hankittu. -exKynis.mi
- Anonyymi00064
Anonyymi00048 kirjoitti:
Moni aviomies on alkanut homoksi pitkän aviolíiton jälkeen, on nainen ja on lapsia. Mies vihdoin tunnustaa todellisen luontonsa. Se ei ole millään tavoin estänyt miestä saattamasta naista raskaaksi toistuvasti. Puhun siis tästä päivästä, en mistään menneistä vuosituhansista.
Biseksuaalisuus on tosiaan paljon yleisempää kuin homoseksuaalisuus. Biseksuaalisuutta on monentasoista, mutta kaikkia tosiaan yhdistää se, että tuntee seksuaalista vetoa molemoiin sukupuoliin. Homoseksuaali taas ei tunne.
Ehkäpä naisella oli punaiset päivät, eikä siksi halunnut ..
Oli syy mikä vaan, asenteestasi paistaa se, ettet ole mies etkä mikään. Naiset ovat sinulle vain piljendaareja. Joutaisit kavatuslaitokseen.- Anonyymi00050
Naisilla nyt on aina jonkinlaiset päivät menossa. Ei niitä voi ottaa vakavasti.
Ja kuka nyt haluaisi nukkua samassa sängyssä jonkun "sairaan" naisen kanssa? Järkeä mukaan peliin nyt. Pikku-pirpana: "Oli syy mikä vaan, asenteestasi paistaa se, ettet ole mies etkä mikään. Naiset ovat sinulle vain piljendaareja. Joutaisit kavatuslaitokseen."
Sangen ilkeästi sanottu aloittajasta, joka on hyväkäytöksinen, mutta pettynyt. Miksi sinulla on tarve ilkeillä? -exKynis.miå.ä.ö kirjoitti:
Pikku-pirpana: "Oli syy mikä vaan, asenteestasi paistaa se, ettet ole mies etkä mikään. Naiset ovat sinulle vain piljendaareja. Joutaisit kavatuslaitokseen."
Sangen ilkeästi sanottu aloittajasta, joka on hyväkäytöksinen, mutta pettynyt. Miksi sinulla on tarve ilkeillä? -exKynis.miMiksi sinulla itselläsi on tarve ilkeillä?
Mies joka valittaa ettei saa pillua ja syyttää naista siitä.. on penikka.Pikku-pirpana kirjoitti:
Miksi sinulla itselläsi on tarve ilkeillä?
Mies joka valittaa ettei saa pillua ja syyttää naista siitä.. on penikka.Pikku-pirpana: "Miksi sinulla itselläsi on tarve ilkeillä? Mies joka valittaa ettei saa pillua ja syyttää naista siitä.. on penikka."
Jatkat karkeita puheitasi. Miksi? Jos olet sitä mieltä, että pettyä ei saa, ei sinun kuitenkaan ole pakko häväista sen ilmaisseen persoonaa. -exKynis.miPikku-pirpana kirjoitti:
Miksi sinulla itselläsi on tarve ilkeillä?
Mies joka valittaa ettei saa pillua ja syyttää naista siitä.. on penikka.Pikku-pirpana, jos luet vielä aloituksen uudestaan, huomannet että aloittaja oli käyttäytynyt aivan mallikkaasti, ei tavoitellut miehen tarpeita huomiomattoman naisen vittua väkisin, vaan tyytyi hammasta purren kohtaloonsa.
Siihen taas, että miehet karttavat jatkossa naista, josta on syytä epäillä, että tulevaisuus naisen kanssa olisi kitsastelua tai jopa ehkä laskelmoivaa, kai sinunkin mielestäsi miehellä on täysi oikeus karttaa. Ei nainen omista miestä sen enempää kuin mies naista.
Pyydän yksisilmäisen häväisyn tilalle, jos et nyt pysty kohtelias olemaan, ainakin asiallisuutta. -exKynis.miå.ä.ö kirjoitti:
Pikku-pirpana, jos luet vielä aloituksen uudestaan, huomannet että aloittaja oli käyttäytynyt aivan mallikkaasti, ei tavoitellut miehen tarpeita huomiomattoman naisen vittua väkisin, vaan tyytyi hammasta purren kohtaloonsa.
Siihen taas, että miehet karttavat jatkossa naista, josta on syytä epäillä, että tulevaisuus naisen kanssa olisi kitsastelua tai jopa ehkä laskelmoivaa, kai sinunkin mielestäsi miehellä on täysi oikeus karttaa. Ei nainen omista miestä sen enempää kuin mies naista.
Pyydän yksisilmäisen häväisyn tilalle, jos et nyt pysty kohtelias olemaan, ainakin asiallisuutta. -exKynis.miVoi voi sinua. En ala sinulle tanssimaan.
Mielipiteeni aloittajasta on, mikä on ja tällä hetkellä minulla ei oli pienintäkään syytä sitä muuttaa tai toisin asiaa ilmaista, kuin olen jo sen ilmaissut. Sinun mielipiteelläsi minun mielipiteeseeni kun ei ole minulle henkilökohtaista arvoa.
Sinä pidät minua karkeana.. fine. Ihan rauhassa, sillä minähän olen karkea. En edes yritä olla muuta, sillä karkeus on minulle tyypillistä ja aika nakkaan paskat siitä mitä mieltä sinä olet minusta tai karkeudestani.
Mielipiteeni apeesta on ja pysyy. Ei mies eikä mikään.Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi voi sinua. En ala sinulle tanssimaan.
Mielipiteeni aloittajasta on, mikä on ja tällä hetkellä minulla ei oli pienintäkään syytä sitä muuttaa tai toisin asiaa ilmaista, kuin olen jo sen ilmaissut. Sinun mielipiteelläsi minun mielipiteeseeni kun ei ole minulle henkilökohtaista arvoa.
Sinä pidät minua karkeana.. fine. Ihan rauhassa, sillä minähän olen karkea. En edes yritä olla muuta, sillä karkeus on minulle tyypillistä ja aika nakkaan paskat siitä mitä mieltä sinä olet minusta tai karkeudestani.
Mielipiteeni apeesta on ja pysyy. Ei mies eikä mikään.Kerroit olevasi karkea. Se kyllä valitettavasti näkyy muutenkin. -exKynis.mi
å.ä.ö kirjoitti:
Kerroit olevasi karkea. Se kyllä valitettavasti näkyy muutenkin. -exKynis.mi
Ja kuka siis on sitten se ilkeä? Sen löydät peilistä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja kuka siis on sitten se ilkeä? Sen löydät peilistä.
Pikku-pirpana, loppuun kulutettu 'peiliargumentti' ei ole muuta kuin pikkulasten käyttämä 'ite oot'.
Riittää, että sanoit olevasi karkea. Ei tällä kertaa muuta. Hyvää kevättä! -exKynis.miå.ä.ö kirjoitti:
Pikku-pirpana, loppuun kulutettu 'peiliargumentti' ei ole muuta kuin pikkulasten käyttämä 'ite oot'.
Riittää, että sanoit olevasi karkea. Ei tällä kertaa muuta. Hyvää kevättä! -exKynis.miMikäs minä itseäni kieltämään. Olen mikä olen. En häpeile itseäni, sillä mitään syytä minulla ei ole siihen. Se, että olen karkea ei ole pointti, vaan se että tiedostan ja hyväksyn sen puolen itsestäni täysin.
En elä itsepetoksessa kuten sinä.- Anonyymi00062
å.ä.ö kirjoitti:
Pikku-pirpana, jos luet vielä aloituksen uudestaan, huomannet että aloittaja oli käyttäytynyt aivan mallikkaasti, ei tavoitellut miehen tarpeita huomiomattoman naisen vittua väkisin, vaan tyytyi hammasta purren kohtaloonsa.
Pyydän yksisilmäisen häväisyn tilalle, jos et nyt pysty kohtelias olemaan, ainakin asiallisuutta. -exKynis.miNiin, tuossa on erittäin hyvä huomio. Mies tässä on toiminut täysin oikein, asiallisesti ja kaikkien sääntöjen mukaan. Mutta kun mies on lopputulokseen pettynyt, niin häntä haukutaan ja pilkataan sen takia. VAIKKA MIES TOIMI SÄÄNTÖJEN MUKAISESTI. Miestä pilkataan koska hänellä on jotain tunteita, hän tuntee täysin oikeutetusti pettymystä. Aika erikoinen tilanne. Silti mies on viallinen ja väärässä ja alemman tason mies (mitä se selvästi kyllä onkin, en siis väitä etteikö olisi).
Naisella taas on aina oikeus tuntea ihan mitä tahansa tunteita ja ilmaista niitä halutessaan ihan millä tavoin tahansa, vaikka väkivaltaisesti ja äänekkäästi tms. Tuo on sitä eriarvoisuutta. - Anonyymi00066
å.ä.ö kirjoitti:
Pikku-pirpana: "Oli syy mikä vaan, asenteestasi paistaa se, ettet ole mies etkä mikään. Naiset ovat sinulle vain piljendaareja. Joutaisit kavatuslaitokseen."
Sangen ilkeästi sanottu aloittajasta, joka on hyväkäytöksinen, mutta pettynyt. Miksi sinulla on tarve ilkeillä? -exKynis.miMiten aloittajan on edes mahdollista olla pettynyt? On nykymaailmassa 100 %:sen varmaa, että tuossa on jo etukäteen käyty keskustelu, mutta aloittaja ei, ilmeisen tarkoitushakuisesti, ole kertonut mitä he ovat etukäteen sopineet.
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Miten aloittajan on edes mahdollista olla pettynyt? On nykymaailmassa 100 %:sen varmaa, että tuossa on jo etukäteen käyty keskustelu, mutta aloittaja ei, ilmeisen tarkoitushakuisesti, ole kertonut mitä he ovat etukäteen sopineet.
Siis koska aloittaja on mies niin automaattisesti hän valehtelee eikä kerro totuutta. OK.
- Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Siis koska aloittaja on mies niin automaattisesti hän valehtelee eikä kerro totuutta. OK.
Hän jättää olennaisen kertomatta. Se ei ole valehtelua, mutta jonkinasteista salailua ehkä. Ei hän ole sanonut sitäkään, ettei olisi sovittu mitään. Hän on yksinkertaisesti jättänyt tuon, aloituksen kannalta äärimmäisen oleellisen asian täysin kommentoimatta. Jos on sanottu, ettei seksiä ja seksiä ei ole ollut, niin silloin ei ole mitään asiaa, josta olla pettynyt. Tai no itseensä voi ehkä olla pettynyt, jos on selkeästä kiellosta huolimatta huolimatta odottanut eon muuttuvan jooksi. Eli edelleen mitä onnpuhuttu ja sovittu. Se on 100%:sen varmaa, että jotakin tuosta on sovittu, ellei nainen sitten ole ollut niin kännissä, ettei ole saanut ainoatakaan sanaa ulos suustaan.
- Anonyymi00074
Anonyymi00069 kirjoitti:
Miten ajattelet tuollaisen tapahtuvan, että päädytään samaan sänkyyn nukkumaan ilman, että asiasta on puhuttu yhtään mitään? Miten vieraan tai tutummankaan ihmisen kanssa päädytään samaan sänkyyn nukkumaan sanomatta sanaakaan? Seksimielessä sen vielä ymmärtää, ettei puhetta ehkä ole koettu tarpeelliseksi, mutta miten päädytään samaan sänkyyn nukkumaan sanomatta sanaakaan?
- Anonyymi00076
Anonyymi00070 kirjoitti:
Hän jättää olennaisen kertomatta. Se ei ole valehtelua, mutta jonkinasteista salailua ehkä. Ei hän ole sanonut sitäkään, ettei olisi sovittu mitään. Hän on yksinkertaisesti jättänyt tuon, aloituksen kannalta äärimmäisen oleellisen asian täysin kommentoimatta. Jos on sanottu, ettei seksiä ja seksiä ei ole ollut, niin silloin ei ole mitään asiaa, josta olla pettynyt. Tai no itseensä voi ehkä olla pettynyt, jos on selkeästä kiellosta huolimatta huolimatta odottanut eon muuttuvan jooksi. Eli edelleen mitä onnpuhuttu ja sovittu. Se on 100%:sen varmaa, että jotakin tuosta on sovittu, ellei nainen sitten ole ollut niin kännissä, ettei ole saanut ainoatakaan sanaa ulos suustaan.
Eiköhän nyt käsitellä asiaa vain niiden tietojen pohjalta jotka asiasta on ilmoitettu tai ilmi tuotu, eikä keksitä itse sivujen mittaisia lisätarinoita jotka ovat pelkkää mielikuvitusta.
- Anonyymi00077
Anonyymi00074 kirjoitti:
Miten ajattelet tuollaisen tapahtuvan, että päädytään samaan sänkyyn nukkumaan ilman, että asiasta on puhuttu yhtään mitään? Miten vieraan tai tutummankaan ihmisen kanssa päädytään samaan sänkyyn nukkumaan sanomatta sanaakaan? Seksimielessä sen vielä ymmärtää, ettei puhetta ehkä ole koettu tarpeelliseksi, mutta miten päädytään samaan sänkyyn nukkumaan sanomatta sanaakaan?
No jospa se on sanonut että tule viereen, piste. Sitten olleet hiljaa. Ehkä ottaneet alkoholia tms. Mutta miksi pitää spekuloida ja arvuutella, mitä järkeä?
Kerropa sinä että miksi mennään samaan sänkyyn nukkumaan, mutta ei ole edes aikomustakaan harrastaa seksiä? Mitä järkeä siinä on. Huijausta ja valehtelua tuollainen, hyväksikäyttöä. - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
No jospa se on sanonut että tule viereen, piste. Sitten olleet hiljaa. Ehkä ottaneet alkoholia tms. Mutta miksi pitää spekuloida ja arvuutella, mitä järkeä?
Kerropa sinä että miksi mennään samaan sänkyyn nukkumaan, mutta ei ole edes aikomustakaan harrastaa seksiä? Mitä järkeä siinä on. Huijausta ja valehtelua tuollainen, hyväksikäyttöä.Siksipä asiaa onkin kysytty aloittajalta, jottei tarvitse spekuloida. Tuo kysymys on aloituksen tilanteen kannalta se kaikkein oleellisin, että mitä on puhuttu ja on täydellisen varmaa, että jotakin on puhuttu. Jos on sanottu vaikka nyt tuo "tule viereen", niin jollei nainen ole tarkoittanut sillä seksiä, niin se on taatusti sanottu ääneen. Vain mies voi kuvitella, ettei olisi sanottu. Ja asia on sanottu, niin siinä voi olla mitään yllättävää, ellei sitten kuulu niihin miehiin, joille ei on joo. Aloittaja taas mitä ilmeisimmin ei kuulu noihin miehiin, sillä hänhän oli käyttäytynyt hyvin. Hän oli kuunnellut sen ein ja ymmärtänyt sen. Jossain kohtaa se ei on selvästikin sanottu, kun tilanne on ollut aloituksen kuvauksen kaltainen. Tilanne ei olisi aloituksessa kuvatun kaltainen, jollei jossain kohtaa olisi ilmaistu ei.
Sängyssä on mukavampi nukkua kuin lattialla. Siinä nyt vaikka yksi syy. "Huijausta ja valehtelua tuollainen, hyväksikäyttöä." Tuossa ei ole mitään tuollaista, varsinkaan jos "ei seksiä" on ollut alusta asti tiedossa. Molemmat ovat sen tilanteen hyväksyneet jo siihen sänkyyn mennessään. Sitä miksi aloittaja on sen tilanteen hyväksynyt, sinun täytyy kysyä häneltä.
Normaali mies ei edes pohdi tuollaisia. Ei on ei on ei, eikä ole mitään syytä olettaa sen keskenkaiken muuttuvan. Jos ei ei käy, niin sitten ei nukuta samassa sängyssä. Tuossa ei ole mitään sen monimutkaisempaa. - Anonyymi00079
Anonyymi00076 kirjoitti:
Eiköhän nyt käsitellä asiaa vain niiden tietojen pohjalta jotka asiasta on ilmoitettu tai ilmi tuotu, eikä keksitä itse sivujen mittaisia lisätarinoita jotka ovat pelkkää mielikuvitusta.
Se on mahdotonta, sillä tilanteen kannalta se ainoa oleellinen asia on aloittajalta edelleen kertomatta, eli mitä he ovat puhuneet ja sopineet ennen siihen sänkyyn päätymistä. Mikään muu ei ole tilanteesta keskustelemisen kannalta oleellista kuin tuo.
- Anonyymi00080
Anonyymi00077 kirjoitti:
Kerropa sinä että miksi mennään samaan sänkyyn nukkumaan, mutta ei ole edes aikomustakaan harrastaa seksiä? Mitä järkeä siinä on. Huijausta ja valehtelua tuollainen, hyväksikäyttöä."Huijausta ja valehtelua tuollainen, hyväksikäyttöä."
Muutetaan tilanne sinulle ehkä ymmärretävämpään muotoon. Henkilö x tulee kotiisi yöksi. Hän sanoo sinulle etukäteen, ettei hän maksa sinulle yösijasta. Aamun tullen toteat, että hän tosiaakaan ei maksanut sinulle. Sinulla ei ole mitään perustetta alkaa jälkikäteen valittamaan, että sinua olisi huijattu, sinulle olisi valehdeltu tai sinua olisi hyväksikäytetty, kun et saanutkaan maksua. - Anonyymi00083
Anonyymi00080 kirjoitti:
"Huijausta ja valehtelua tuollainen, hyväksikäyttöä."
Muutetaan tilanne sinulle ehkä ymmärretävämpään muotoon. Henkilö x tulee kotiisi yöksi. Hän sanoo sinulle etukäteen, ettei hän maksa sinulle yösijasta. Aamun tullen toteat, että hän tosiaakaan ei maksanut sinulle. Sinulla ei ole mitään perustetta alkaa jälkikäteen valittamaan, että sinua olisi huijattu, sinulle olisi valehdeltu tai sinua olisi hyväksikäytetty, kun et saanutkaan maksua.Minä pistän henkilö x:sän ulos ovesta ja oven lukkoon, se ei todellakaan tule minulle yöksi.
Ja edelleenkään sinulla ei ole minkäänlaista tietoa mistään noiden henkilöiden välisistä suullisista tai kirjallisista etukäteis-sopimuksista. Joten täten oletamme ettei sellaisia sopimuksia ollut olemassa. Emme voi alkaa omasta päästämme keksimään ylimääräisiä tarinoita ja mielivaltaisesti alkaa liittämään niitä mukaan tositapaukseen. - Anonyymi00089
Anonyymi00077 kirjoitti:
Kerropa sinä että miksi mennään samaan sänkyyn nukkumaan, mutta ei ole edes aikomustakaan harrastaa seksiä? Mitä järkeä siinä on. Huijausta ja valehtelua tuollainen, hyväksikäyttöä.Eli ainoa syy nukkua jonkun vieressä, on harrastaa seksiä? Ja jollei seksiä ole, se on hyväksikäyttöä? Melkoinen ajattelutapa..
Kerron pari esimerkkiä, miten minä päädyin vain nukkumaan miehen kanssa. Tilanteisiin liittyy nuorehko ikä, vauhdikas sosiaalinen elämä ja vasta kehittymäisillään oleva arvostelukyky, joten myöhemmin elämässä en tällaisiin tilanteisiin ole enää joutunut.
Yksi tapaus oli, kun vietimme iltaa hyvän ystäväni kanssa ja hän törmäsi mieheen, jonka kanssa hänellä oli jotain sutinaa meneillään. Mies ja hänen ystävänsä pyysivät meidät jatkoille ja me menimme. Ystäväni häipyi aika nopeasti tämän toisen miehen kanssa makuuhuoneen puolelle, jolloin minä jäin yksin hänen kaverinsa kanssa. Tämä mies oli kaikin puolin mukava ja kohtelias. Juttelimme paljon ja jossain vaiheessa suutelimme, mutta sanoin, etten halua enempää. Mies kuitenkin kysyi saisiko hän nukkua vieressäni ja annoin luvan. Mies oli hyvännäköinen, fiksu, meillä synkkasi ja kehoni kyllä halusi häntä (hän on edelleen ehkä paras tapaamani suutelija ikinä), mutta koska olin vasta tavannut hänet, niin pidin rajoistani kiinni. Mies hyväksyi tämän ongelmitta, vaikka tunsin hänen olevan hyvin kiihottunut, mutta koska hän ei ollut tahdoton eläin, hän piti itsensä kurissa.
Toinen esimerkki tapahtui, kun olin lähdössä opiskelijatapahtumasta kävelemään kotiin yöllä ja miespuolinen opiskelukaveri lähti saattamaan minua. Tiesin hänen haluavan jotain enemmän, mutta tein hänelle selväksi, ettei mitään tulisi tapahtumaan. Tästä huolimatta hän saattoi minut kotiin saakka ja koska siihen aikaan yöstä ei kulkenut enää mitään busseja ja hän asui jossain 5km päässä, annoin hänen jäädä yöksi, mutta mitään ei tapahtunut.
Olisinhan voinut estää nuo tapahtumat kieltäytymällä nukkumasta miehen vieressä, mutta noissa tilanteissa päätin kuitenkin toisin. Miehet olisivat voineet myös itse valita toisin, jos heille olisi ollut ongelma, ettei seksiä tulisi olemaan. He päättivät jäädä eikä se mikään ongelma kenellekään ollut eli kukaan ei käyttänyt hyväksi yhtään ketään.
Aletheias - Anonyymi00092
Anonyymi00083 kirjoitti:
Minä pistän henkilö x:sän ulos ovesta ja oven lukkoon, se ei todellakaan tule minulle yöksi.
Ja edelleenkään sinulla ei ole minkäänlaista tietoa mistään noiden henkilöiden välisistä suullisista tai kirjallisista etukäteis-sopimuksista. Joten täten oletamme ettei sellaisia sopimuksia ollut olemassa. Emme voi alkaa omasta päästämme keksimään ylimääräisiä tarinoita ja mielivaltaisesti alkaa liittämään niitä mukaan tositapaukseen.Eli olet ensiksi antanut luvan ja alat sen jälkeen kiukutella. Muutoinhan se ihminen ei edes olisi tullut luoksesi, jollet ole ensiksi antanut lupaa.
- Anonyymi00093
Anonyymi00083 kirjoitti:
Minä pistän henkilö x:sän ulos ovesta ja oven lukkoon, se ei todellakaan tule minulle yöksi.
Ja edelleenkään sinulla ei ole minkäänlaista tietoa mistään noiden henkilöiden välisistä suullisista tai kirjallisista etukäteis-sopimuksista. Joten täten oletamme ettei sellaisia sopimuksia ollut olemassa. Emme voi alkaa omasta päästämme keksimään ylimääräisiä tarinoita ja mielivaltaisesti alkaa liittämään niitä mukaan tositapaukseen.On itsestäänselvää, että jotakin on sovittu. Sitä oleellista asiaa, eli mitä on sovittu, ei jostain syystä kuitenkaan ole kerrottu.
- Anonyymi00052
Kuinka wanha nainen ap:llä oli vuoteenlämmittimenä?
- Anonyymi00088
15 vuotias
- Anonyymi00054
Vuokratulta naiselta olisit saanut pimpulaa.
- Anonyymi00055
Kokemattomien haihatuksia. Tietysti mies toivoo saavansa lähempää tuttavuutta, jos naisen matkaan lähtee(tai toisinpäin).
Ihmiset, me kaikki olemme tunteilla eläviä olentoja.
Vaikka jokun mukaan lähtisi, tai jonkun mukaansa ottaisi, ei se tarkoita sitä että olisi valmis yhtymään. Tavoite on varmasti katsoa askel eteenpäin, ja arvioida asioita uudelleen uuden tiedon ja tunteen valossa.
Kyllä kokenut mies tuntee jo kohtuu aikaisin sen "antaako" nainen vai ei, eikä se kokenutta miestä edes häiritse. Päin vastoin.
Nainenhan antaa haastetta myös miehelle arvioida uudelleen kuka hän on, ja mitä hänen ehkä tulisi olla saadakseen. Huomioisin myös etteivät kaikki naiset anna, vaikka mitä tapahtuisi. Jospa he haluavat vain viettää yön miehen sylissä, muistellaakseen vahoja, tai verestääkseen jotain uutta.
Tärkeintä on muistaa ettei se vierekkäin nukuttu yö ketään riko, päinvastoin.
AVMiehen - ainakin sisaren toivoman hienostuneen laatumiehen - kiinnostus sisarta kohtaan, menee ohi paljon nopeammin, kuin sisar arvakaan. Kun sisko sitten havahtuu erheestään, on jo liian myöhä.
Laatumiehiä ei riitä kaikille siskoille, jotka heitä etsivät. HYVIN pian täytyy jo valita niistä vähemmän laadukkaista, jotka piirittävät. Laadukas mies on silloin jo toisen siskon oma.
Seurustelu ei voi olla 'tutustumista', jos siihen ei tule mukaan seksi jo heti alkujaan. Mitä on tutustuminen ilman seksiä? Samaa kuin pyöräily ilman pyörää. -exKynis.mi- Anonyymi00057
å.ä.ö kirjoitti:
Miehen - ainakin sisaren toivoman hienostuneen laatumiehen - kiinnostus sisarta kohtaan, menee ohi paljon nopeammin, kuin sisar arvakaan. Kun sisko sitten havahtuu erheestään, on jo liian myöhä.
Laatumiehiä ei riitä kaikille siskoille, jotka heitä etsivät. HYVIN pian täytyy jo valita niistä vähemmän laadukkaista, jotka piirittävät. Laadukas mies on silloin jo toisen siskon oma.
Seurustelu ei voi olla 'tutustumista', jos siihen ei tule mukaan seksi jo heti alkujaan. Mitä on tutustuminen ilman seksiä? Samaa kuin pyöräily ilman pyörää. -exKynis.miKyllä, mutta pyöräile kaksi kuukautta ilman pyörää ja kun saat sen, olet iki onnellinen:)
AV Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä, mutta pyöräile kaksi kuukautta ilman pyörää ja kun saat sen, olet iki onnellinen:)
AVKyllä olisin varmaankin, mutta en pyöräilisi sellaisen siskon kanssa, jonka käytös viittaisi tulevaan kitsasteluun.
Vuoden 1968 lopulla suloinen tuleva vaimoni sai toimeksiannon puhua minulle eräästä asiasta. Tapasimme kuppilassa. Asia oli nopea, mutta kysyin vielä, mitenhän me sopisimme yhteen. Hän sanoi, että eihän sitä tiedä, ellei kokeile.
Kun pian ensimmäisen kerran olimme kahdestaan, silittelin häntä kovin ja hyväilin hänen suloista vittuaan, eikä hän pannut ollenkaan vastaan, vaan neuvoi minua klitorikselle. Kahden kuukauden päästä menimme kihloihin ja kesällä naimisin.
Ovat jo pojankin lapset aikuisia.
Ei ollut kitkaa silloin, eikä myöhemminkään. Olemme olleet nyt herttaisesti naimisissa 57 vuotta, eikä KOSKAAN ole tullut sellaista tilannetta, että toinen olisi kieltäytynyt seksistä, kun toinen haluaa.
Rakastamme toisiamme kuin silloin, niin että aivan kipeää tekee. Sanomme sen monta kertaa joka päivä toisillemme. -exKynis.mi- Anonyymi00058
å.ä.ö kirjoitti:
Kyllä olisin varmaankin, mutta en pyöräilisi sellaisen siskon kanssa, jonka käytös viittaisi tulevaan kitsasteluun.
Vuoden 1968 lopulla suloinen tuleva vaimoni sai toimeksiannon puhua minulle eräästä asiasta. Tapasimme kuppilassa. Asia oli nopea, mutta kysyin vielä, mitenhän me sopisimme yhteen. Hän sanoi, että eihän sitä tiedä, ellei kokeile.
Kun pian ensimmäisen kerran olimme kahdestaan, silittelin häntä kovin ja hyväilin hänen suloista vittuaan, eikä hän pannut ollenkaan vastaan, vaan neuvoi minua klitorikselle. Kahden kuukauden päästä menimme kihloihin ja kesällä naimisin.
Ovat jo pojankin lapset aikuisia.
Ei ollut kitkaa silloin, eikä myöhemminkään. Olemme olleet nyt herttaisesti naimisissa 57 vuotta, eikä KOSKAAN ole tullut sellaista tilannetta, että toinen olisi kieltäytynyt seksistä, kun toinen haluaa.
Rakastamme toisiamme kuin silloin, niin että aivan kipeää tekee. Sanomme sen monta kertaa joka päivä toisillemme. -exKynis.miSiinä suomalainen mies syvin olemus tulikin esiin !
Luulen että korkeasaari ei ole kaukana.⁰ - Anonyymi00067
å.ä.ö kirjoitti:
Miehen - ainakin sisaren toivoman hienostuneen laatumiehen - kiinnostus sisarta kohtaan, menee ohi paljon nopeammin, kuin sisar arvakaan. Kun sisko sitten havahtuu erheestään, on jo liian myöhä.
Seurustelu ei voi olla 'tutustumista', jos siihen ei tule mukaan seksi jo heti alkujaan. Mitä on tutustuminen ilman seksiä? Samaa kuin pyöräily ilman pyörää. -exKynis.miLaatumiehen kiinnostus ei häviä, mutta laaduttoman kyllä.
Anonyymi00067 kirjoitti:
Laatumiehen kiinnostus ei häviä, mutta laaduttoman kyllä.
Sisar, joka näin virheellisesti luulee, on tuomittu joutumaan elämään laaduttoman miehen kanssa tai olemaan ilman.
Ei kerkiä tehdä monta tällaista erehdystä, kun laatumiehet ovat löytäneet laitumen, jossa ruoho on vihreämpää. Nainen on vitkutellut onnensa ohi. -exKynis.mi- Anonyymi00071
å.ä.ö kirjoitti:
Sisar, joka näin virheellisesti luulee, on tuomittu joutumaan elämään laaduttoman miehen kanssa tai olemaan ilman.
Ei kerkiä tehdä monta tällaista erehdystä, kun laatumiehet ovat löytäneet laitumen, jossa ruoho on vihreämpää. Nainen on vitkutellut onnensa ohi. -exKynis.miHån nimenomaan saa laatumiehen. Laatumieshän on sellainen mies, joka on naisten mielestä laadukas, ei sellainen, jonka joku mies, joka ei edes ole miehistä seksuaalisesti tai parisuhdemielessä kiinnostunut, väittää olevan laadukas.
- Anonyymi00063
Jos sopii antaa neuvoa näin mies miehelle tyyliin, niin pysy kaukana tuosta naisesta minkä kanssa nukuit. Se on aivan ilmiselvästi hyväksikäyttäjä. Välttele sitä parhaasi mukaan äläkä suostu enää yhtään mihinkään sen kanssa. Usko pois, tiedän tuon naistyypin.
- Anonyymi00072
Sinäkin jäät aina ilman?
Veikkaanpa, ettei mies enää katsele sinnepäin.
Perinteinen lausahdus väittää, että tie miehen sydämeen menee vatsan kautta. Ei mene, vaan naisen vitun kautta, eikä se suinkaan ole eläimellistä sohimista, vaan helliä tunteita sytyttävää. -exKynis.mi
- Anonyymi00068
No eikai sehän oli mies.
- Anonyymi00073
"Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies"
Hän huomasi että sinun mikromunalla ei taida maksaa vaivaa viedä asiaa pidemmälle. Pettymys vain. 🙂- Anonyymi00084
Tuossa lauseessa voi olla ihan perää.
Nainen saattaa ensin kokeilla että minkäkokoista miestä on tarjolla, ennenkuin alkaa sen kanssa mihinkään sen vakavampaan. Täysin mahdollista. Mutta miksi sitä tilannetta pitää jatkaa koko yön ajan, ei mitään järkeä. Kyllä se selviäisi nopeamminkin kun käyttää naisellisia temppuja miehen viekoittelemiseen. Mutta ehkä nainen on "mäntti" eikä osaa käyttäytyä naisellisesti. - Anonyymi00097
Yli 13 vuotta sitten tapasin diskossa miehen, jonka kotiin menin yötä viettämään ja hänelle oli todella pieni muna! Luuli että saisin nautintoa nuolemisesta, mutta en saanut siitä mitään kiksejä! Tapailimme muutaman kerran, mutta sänkyyn en enää hänen kanssaan mennyt!
- Anonyymi00082
Oikein hyvä juttu ap. Ehditte kumpikin miettiä onko toinen sellainen, jonka kanssa oikeasti haluaa harrastaa seksiä.
- Anonyymi00085
Naiset mittaa munan koon heti small talkin jälkeen. Jos on minimuna, pillun saanti on epätodennäköistä. Kyllä se senttipeliä on tuo pillun saanti.
- Anonyymi00086
Tervekätinen mies ei naista tarvitse. Nyrkkikaijan ja Jorman erottaa toisistaan vain kuolema tai tapaturma. Nainen vain hankaloittaa asioita.
- Anonyymi00098
Oli silloin yli 13 vuotta sitten, kun vielä harrastin seksiä. Enää en ole sitä harrastanut moniin vuosiin, enkä enää koskaan harrasta!
- Anonyymi00087
Monet naiset eivät enää halua harrastaa seksiä enää koskaan! Jopa monet sellaise, jotka ovat vielä ns. lapsentekoiässä!
- Anonyymi00091
Nippu riihikuivaa, niin aukeaa ne vanhatkin länget!
- Anonyymi00095
Ei ainakaan minulla aukea edes rahasta!
- Anonyymi00094
Jos on tarpeeks liki lusikassa, nii alkaa se naisellakin persvakoa jne hiostaa.
Alkaa avautua mahdollisuuksia.. - Anonyymi00096
Ei kaikki anna eka yönä, mutta myöhemmin kyllä, jos ovat tunteneet kovan jötikän itseään vasten. Jää kyllä mieleen.
- Anonyymi00099
Kaikkea ne miehet luulevat! Ei jää, kun siihen ei ole mitään tarvetta!
Ruokäpöydässä tuli keskustelu MIEHEN kokemuksesta. Piekselijäs ja usein raivosta mylvivä isärovasti lausui AINOAN järkevän lauseen, mitä muistan hänen koskaan sanoneen: "Kun vittu on mielessä, järki on jäässä."
Äitini sanoi, että taas tuo sanoi sen inhottavan lauseen. Joidenkin muidenkin naisten puutteellisen kokemuksen takia hän ei pystynyt näkemään, mikä ERO ajattelussa on naisella ja miehellä.
Nainen pystyy vaikka nukkumaan miehen kanssa ja nauttimaan hellästä hyväilystä, mutta miehellä on ja pysyy mielessä vittu, eikä sitä voi kytkeä pois järkeilemällä.
x x x x x
Isäni työskenteli tuomiokapitulissa. Piispamme oli valittu arkkipiispaksi. Äitini oli selvästi ihastunut piispaan. Sopi lähtiäisiksi piispan kanssa puistokävelyn, mutta otti minut mukaan ikään kuin esiliinaksi.
Piispa myös toki tiesi, että äitini oli hänen teologianopettajansa erityisen kauniiksi kehuttu tytär. Oli myös selvästi ihastunut äitiini. Kävely sujui asiallisesti, mutta jännitystä oli molemmin puolin.
Kun sitten jo arkkipiispana kävi luonamme, syleili äitiäni ja lausui: "Olet viehättävämpi kuin luuletkaan." Äitini oli onnesta kuin keitetty makaroni. Arkkipiispa tiesi, ettei voinut mennä pitemmälle. Äidilleni tämäkin oli toiveiden täyttymys.
Kertoi minulle erittäin selkeästi, mikä on miehen ja naisen ajatustavan ero, sen lisäksi, mitä kamaloitteellinen isärovasti sanoi ja itsekin ymmärsin: Omia vittuun kiinnittyneitä ajatuksia ei mies voi kytkeä pois järjellä. -exKynis. mi- Anonyymi00100
Vai sellaista. Itse olen tavannut lähinnä miehiä, joilla on mielessä orgasmi ja laukeaminen. Ei heitä kiinnosta lainkaan millä keinoin tuo tapahtuu.
Anonyymi00100 kirjoitti:
Vai sellaista. Itse olen tavannut lähinnä miehiä, joilla on mielessä orgasmi ja laukeaminen. Ei heitä kiinnosta lainkaan millä keinoin tuo tapahtuu.
Lienet tulkinnut miehiä ideologiasi mukaan.
Jos vittu ei olisi koko ajan pakottavana mielessä, olisi järkevämpää käyttää oksanreikää tai itsetyydytystä, kuin mairitella vastahakoista naista. -exKynis.mi- Anonyymi00101
å.ä.ö kirjoitti:
Lienet tulkinnut miehiä ideologiasi mukaan.
Jos vittu ei olisi koko ajan pakottavana mielessä, olisi järkevämpää käyttää oksanreikää tai itsetyydytystä, kuin mairitella vastahakoista naista. -exKynis.miEi ole tarvinut yhtään tulkita. Riittää kun kuuntelee mitä he sanovat. Ei niissä ole ollut mitään tulkittavaa. Ja juu, he eivät tosiaan mairittelekaan ketään, vaan vetävät mielummin käteen.
Ja siis ei kai se nyt ole mitenkään sinulta pois, että hyvin moni mies ei ajattele kuten sinä? Ei se kai mitenkään vähennä sinun oikeuttasi ajatella mitä nyt sitten ikinä ajatteletkaan? - Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ei ole tarvinut yhtään tulkita. Riittää kun kuuntelee mitä he sanovat. Ei niissä ole ollut mitään tulkittavaa. Ja juu, he eivät tosiaan mairittelekaan ketään, vaan vetävät mielummin käteen.
Ja siis ei kai se nyt ole mitenkään sinulta pois, että hyvin moni mies ei ajattele kuten sinä? Ei se kai mitenkään vähennä sinun oikeuttasi ajatella mitä nyt sitten ikinä ajatteletkaan?Ota huomioon että tuo vanhuksen tarinat ovat menneiltä vuosituhansilta. Nykyaikana jokainen täysijärkinen mies välttelee naisia eikä halua edes puhua niille mitään, ja hoitaa itse omat asiansa, kuten kuvailit. Koska naiset eivät ole enää ollenkaan niitä samoja naisia mitä sata vuotta sitten.
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ota huomioon että tuo vanhuksen tarinat ovat menneiltä vuosituhansilta. Nykyaikana jokainen täysijärkinen mies välttelee naisia eikä halua edes puhua niille mitään, ja hoitaa itse omat asiansa, kuten kuvailit. Koska naiset eivät ole enää ollenkaan niitä samoja naisia mitä sata vuotta sitten.
Nuo kyllä harrastavat seksiä naisten kanssa. Eivät kuitenkaan harrasta mitään tuollaista mairittelua jne. josta kynis puhui. Ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä ainoastaan.
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ei ole tarvinut yhtään tulkita. Riittää kun kuuntelee mitä he sanovat. Ei niissä ole ollut mitään tulkittavaa. Ja juu, he eivät tosiaan mairittelekaan ketään, vaan vetävät mielummin käteen.
Ja siis ei kai se nyt ole mitenkään sinulta pois, että hyvin moni mies ei ajattele kuten sinä? Ei se kai mitenkään vähennä sinun oikeuttasi ajatella mitä nyt sitten ikinä ajatteletkaan?En mieti, että minulta olisi jollakin tavalla pois, mitä alkeelliset miehet sinulle puhuvat matchoillen ja itseään kehuen.
Sinä uskot machomiesten puheita, etkä käytä järkeäsi, miten he kuitenkin KÄYTTÄYTYVÄT. Ei olisi mitään syytä edes hakeutua naisseuraan, jollei nimenomaan VITTU olisi pakottavana mielessä. Mieti nyt uudestaan. -exKynis.mi- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Nuo kyllä harrastavat seksiä naisten kanssa. Eivät kuitenkaan harrasta mitään tuollaista mairittelua jne. josta kynis puhui. Ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä ainoastaan.
En tiedä mihin viittaat. Mutta naisten olisi hyvä yrittää ymmärtää että naisten ja miesten välillä on erittäin suuria eroja, sekä fyysisiä että ERITYISESTI henkisiä eroja. Et voi olettaa että mies ajattelee, tuntee ja toimii juuri samoin kuin sinä itse, mitään perusteita tuollaisille oletuksille ei ole olemassa. Päinvastoin.
- Anonyymi00105
å.ä.ö kirjoitti:
En mieti, että minulta olisi jollakin tavalla pois, mitä alkeelliset miehet sinulle puhuvat matchoillen ja itseään kehuen.
Sinä uskot machomiesten puheita, etkä käytä järkeäsi, miten he kuitenkin KÄYTTÄYTYVÄT. Ei olisi mitään syytä edes hakeutua naisseuraan, jollei nimenomaan VITTU olisi pakottavana mielessä. Mieti nyt uudestaan. -exKynis.miHe ovt kyllä nimenomaan kaikke a muuta kuin alkeellisia. Hyvin epämachoja ja itsekehu puuttuu lähes kokonaan.
En ikinä kuuntele yhdenkään machon puheita. Typerää tyhjänpäiväistä jorinaa. Nimenomaan ei vittu mielessä, vaan kuten sanoin niin orgasmi kyllä. Eipä sillä keinolla niin väliä. Käytä nyt järkeäsi. - Anonyymi00106
Anonyymi00104 kirjoitti:
En tiedä mihin viittaat. Mutta naisten olisi hyvä yrittää ymmärtää että naisten ja miesten välillä on erittäin suuria eroja, sekä fyysisiä että ERITYISESTI henkisiä eroja. Et voi olettaa että mies ajattelee, tuntee ja toimii juuri samoin kuin sinä itse, mitään perusteita tuollaisille oletuksille ei ole olemassa. Päinvastoin.
Ei tarvitse olettaa, kun ihmiset osaavat puhua ja puheen voi vahvistaa käytöksestä. En tiedä millaisissa älyvapaissa piireissä kaikki täytyy aina vain olettaa. Itse en ole moisiin ihmisiin vielä törmännyt. Ihmisen erottaa eläimistä hänen kykynsä kommukoida puhuen. Miksi te ette siis käytä sitä keinoa, vaan oletatte ja arvailette vain?
- Anonyymi00110
Anonyymi00106 kirjoitti:
Ei tarvitse olettaa, kun ihmiset osaavat puhua ja puheen voi vahvistaa käytöksestä. En tiedä millaisissa älyvapaissa piireissä kaikki täytyy aina vain olettaa. Itse en ole moisiin ihmisiin vielä törmännyt. Ihmisen erottaa eläimistä hänen kykynsä kommukoida puhuen. Miksi te ette siis käytä sitä keinoa, vaan oletatte ja arvailette vain?
Taidat kommunikoida henkimaailman kanssa tai jonkun muun kuin ihmisten. Kukaan muu ei ole tuollaisia olioita missään tavannut joiden kanssa sinä kuulemma olet jatkuvasti tekemisissä.
- Anonyymi00114
Anonyymi00110 kirjoitti:
Taidat kommunikoida henkimaailman kanssa tai jonkun muun kuin ihmisten. Kukaan muu ei ole tuollaisia olioita missään tavannut joiden kanssa sinä kuulemma olet jatkuvasti tekemisissä.
Ei, kun ihmisten. Todella outo tuo sinun pääsi sisäinen maailma, kun siellä on jotain henkiäkin hillumassa.
- Anonyymi00107
Jos nainen ei tuossa tilanteessa hiplaile tai pussaile ei hänellä ole tunteita miestä kohtaan.
Ihastunut nainen ei saa käsiään irti miehestä jos nukutaan vierekkäin.
n - Anonyymi00108
Kauhea porina yhdestä pimpasta, itse kyllä kiinnittäisin enemmän huomiota siihen kuka ja miten kyseistä asiaa kantaa mukanaan. Aistilliset naiset, ylväät ja ylpeät. Ne kiinnostavat aina.
AV- Anonyymi00109
Nimenomaan. Tuo yhteen elimeen fiksoituminen on aika outoa. Kivaa kuulla, että tälläkin palstalla on miehissä sellaisia, jotka eivät ole noin pelkkä pimppa mielessä, vaikka naiset kiinnostavatkin. Ei sillä, saa se pimppakin kiinnostaa, mutta tääla palstalla tuntuu olevan jotenkin ääriesimerkkejä siitä, että muka miehelle kaikki maailmassa on pelkkään pimppaan liittyvää.
- Anonyymi00111
Anonyymi00109 kirjoitti:
Nimenomaan. Tuo yhteen elimeen fiksoituminen on aika outoa. Kivaa kuulla, että tälläkin palstalla on miehissä sellaisia, jotka eivät ole noin pelkkä pimppa mielessä, vaikka naiset kiinnostavatkin. Ei sillä, saa se pimppakin kiinnostaa, mutta tääla palstalla tuntuu olevan jotenkin ääriesimerkkejä siitä, että muka miehelle kaikki maailmassa on pelkkään pimppaan liittyvää.
No jos olet noin kovin eri mieltä, niin voisitko selventää ja osoittaa että mikä muu siinä naisessa sitten (pitäisi) kiinnostaa? Miehellä ei kertakaikkiaan ole minkäänlaista muuta syytä olemassa naisen kanssa tekemisisä olemiseen kuin vain lisääntyminen (mielessä).
Naisilla toki on monenlaisiakin eri asioita mitä se miehestä haluaa irti, se on eri asia. Anonyymi00109 kirjoitti:
Miesten erilaisuus keskenään noudattaa normaalijakaumaa. Mitä ENEMMÄN mies on kiinnostunut naisen vitusta, sitä enemmän hän saa jalkeläisiä.
Naisten erilaisuus keskenään noudattaa normaalijakaumaa. Mitä VÄHEMMÄN nainen on kiinnostunut miehen pelkästä kyrvästä ja arvioi häntä MONIPUOLISESTI, sitä enemmän hänellä on jälkeläisiä.
Siksi naiset saavat eniten jälkeläisiä, jos pariutuvat alfamiesten kanssa, mies eniten, jos pariutuu mahdollisimman monen naisen kanssa. Jälkeläisten saaminen ja siten geeniensä saaminen populaatioon, on evoluutiossa onnistumisen AINOA mitta.
Erilaisten parhaimpien strategioiden erot sukupuolilla johtuvat viime kädessä BIOLOGISESTA erosta. Nainen voi raskautensa pitkän keston takia saada vain n. 15 lasta koko ikänsä aikana, liukkaasti liikkuva mies eli alfamies moninkertaisen määrän.
Näiden seikkojen ymmärtäminen vaatii syvällistä biologista perehtyneisyyttä. Muilla tavoin, esimerkiksi kansanomaisesti tai psykologistisesti ajattelevien kuvitelmat ovat vain sutta ja sekundaa. -exKynis.mi- Anonyymi00112
å.ä.ö kirjoitti:
Miesten erilaisuus keskenään noudattaa normaalijakaumaa. Mitä ENEMMÄN mies on kiinnostunut naisen vitusta, sitä enemmän hän saa jalkeläisiä.
Naisten erilaisuus keskenään noudattaa normaalijakaumaa. Mitä VÄHEMMÄN nainen on kiinnostunut miehen pelkästä kyrvästä ja arvioi häntä MONIPUOLISESTI, sitä enemmän hänellä on jälkeläisiä.
Siksi naiset saavat eniten jälkeläisiä, jos pariutuvat alfamiesten kanssa, mies eniten, jos pariutuu mahdollisimman monen naisen kanssa. Jälkeläisten saaminen ja siten geeniensä saaminen populaatioon, on evoluutiossa onnistumisen AINOA mitta.
Erilaisten parhaimpien strategioiden erot sukupuolilla johtuvat viime kädessä BIOLOGISESTA erosta. Nainen voi raskautensa pitkän keston takia saada vain n. 15 lasta koko ikänsä aikana, liukkaasti liikkuva mies eli alfamies moninkertaisen määrän.
Näiden seikkojen ymmärtäminen vaatii syvällistä biologista perehtyneisyyttä. Muilla tavoin, esimerkiksi kansanomaisesti tai psykologistisesti ajattelevien kuvitelmat ovat vain sutta ja sekundaa. -exKynis.miTietysi. Hienoa , että tuon aiemman muiden miesten haukkumisesi jälkeen oletkin yllättäen valmis hyväksymän, etteivät kaikki miehet ple keskenään samanlaisia.
Elimiin vähemmän fiksoituneet ovat toki miesten eliittiä. Eliittiä ei ole loputtoman suurta määrää, eikä sellaista miestä riitä kaikille, jotka sellaisen haluaisivat. Monet joutuvat tyytymään heikompaan laatuun tai olemaan ilman. Iso osa valitsee nykyään mielummin olla ilman. - Anonyymi00113
Anonyymi00111 kirjoitti:
No jos olet noin kovin eri mieltä, niin voisitko selventää ja osoittaa että mikä muu siinä naisessa sitten (pitäisi) kiinnostaa? Miehellä ei kertakaikkiaan ole minkäänlaista muuta syytä olemassa naisen kanssa tekemisisä olemiseen kuin vain lisääntyminen (mielessä).
Naisilla toki on monenlaisiakin eri asioita mitä se miehestä haluaa irti, se on eri asia.Ei yhtään minkään tarvitse kiinnostaa, jollei kiinnosta. Laatumiestä kiinnostaa, mutta eivät kaikki miehet ole laadukkaita. Ei sille mitään mahda, etteivät ole.
- Anonyymi00115
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ei yhtään minkään tarvitse kiinnostaa, jollei kiinnosta. Laatumiestä kiinnostaa, mutta eivät kaikki miehet ole laadukkaita. Ei sille mitään mahda, etteivät ole.
No mikä sitä laatumiestä sitten kiinnostaa??
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
No mikä sitä laatumiestä sitten kiinnostaa??
Kunnet itse sitä ymmärrä, niin et selvästikään ole kovin laadukas. Laatumiehelle tätä asiaa ei tarvitse selittää.
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ei yhtään minkään tarvitse kiinnostaa, jollei kiinnosta. Laatumiestä kiinnostaa, mutta eivät kaikki miehet ole laadukkaita. Ei sille mitään mahda, etteivät ole.
Ei vähääkään haittaa, että kuvittelet laatumiehiksi ne, jotka antavat sinulle eniten nautintoa. Kuitenkin ALITAJUISESTI käyttäydyt siten, että etsit parittelukumppanisi todellisten laatumiesten eli eniten lisääntyvien joukosta.
Evoluutio ei vastoin luuloasi toimi tietoisen ajattelun mukaisesti, vaan tiedostamattoman monin-moninkertaisen kokoisen alitajunnan mukaisesti. Alitajunta on myös evoluution luomus. -exKynis.mi- Anonyymi00117
å.ä.ö kirjoitti:
Ei vähääkään haittaa, että kuvittelet laatumiehiksi ne, jotka antavat sinulle eniten nautintoa. Kuitenkin ALITAJUISESTI käyttäydyt siten, että etsit parittelukumppanisi todellisten laatumiesten eli eniten lisääntyvien joukosta.
Evoluutio ei vastoin luuloasi toimi tietoisen ajattelun mukaisesti, vaan tiedostamattoman monin-moninkertaisen kokoisen alitajunnan mukaisesti. Alitajunta on myös evoluution luomus. -exKynis.miEi tietenkään haittaa. Sekään ei haittaa vähääkään, että sinä olet usein tuonut palstalla ilmi, että et kuulu laatumiehiin. Se ei tee sinusta ihmisenä yhtään sen vähenpiarvoista. Päinvastoin on ihan kunnioitettavaa tuoda asia noin avoimesti ilmi ja olla täysin sinut sen kanssa.
Sinä et kuitenkaan ole millään tasolla kykenevä määrittämään mikä laatumies edes on. Naiset määrittävät sen valinnoillaan ja kuvaamani miehet katoavat aina ensimmäisinä markkinoilta. He ovat ehdotonta huippulaatua, naisten mielestä. Miehet tietysti saavat olla mitä mieltä nyt haluavatkaan. Anonyymi00117 kirjoitti:
Ei tietenkään haittaa. Sekään ei haittaa vähääkään, että sinä olet usein tuonut palstalla ilmi, että et kuulu laatumiehiin. Se ei tee sinusta ihmisenä yhtään sen vähenpiarvoista. Päinvastoin on ihan kunnioitettavaa tuoda asia noin avoimesti ilmi ja olla täysin sinut sen kanssa.
Sinä et kuitenkaan ole millään tasolla kykenevä määrittämään mikä laatumies edes on. Naiset määrittävät sen valinnoillaan ja kuvaamani miehet katoavat aina ensimmäisinä markkinoilta. He ovat ehdotonta huippulaatua, naisten mielestä. Miehet tietysti saavat olla mitä mieltä nyt haluavatkaan.Laatumies eli alfamies on eniten lisääntyvä mies, ihan siihen katsomatta, mitä mies tai nainen hänestä ajattelee.
Evoluution taistelussa, ns. olemassaolon taistelussa, ne naiset ovat voittajia, jotka pariutuvat eniten laatumiesten eli eniten jälkeläisiä saavien kanssa, aivan siihen katsomatta mitä he TIETOISESTI ajattelevat. -exKynis.mi- Anonyymi00124
å.ä.ö kirjoitti:
Laatumies eli alfamies on eniten lisääntyvä mies, ihan siihen katsomatta, mitä mies tai nainen hänestä ajattelee.
Evoluution taistelussa, ns. olemassaolon taistelussa, ne naiset ovat voittajia, jotka pariutuvat eniten laatumiesten eli eniten jälkeläisiä saavien kanssa, aivan siihen katsomatta mitä he TIETOISESTI ajattelevat. -exKynis.miLaatumies on sellainen mies, jonka lapset selviävät, pärjäävät ja menestyvät. Laatu mitataan jälkeläisten laadussa. Luonto on täynnä esimerkkejä tästä ja siksi naaraat harvoin laittavat "kaikkia muniaan samaan koriin".
- Anonyymi00118
Miksi sanotaan että mies saa, nainen antaa? Miksi naisen halua pidetään lutkamaisuutena?
Jos minä pääsisin kaivattuni kanssa samaan sänkyyn, tuskin nukuttaisiin selät vastakkain.
Seksuaalisessa kanssakäymisessähän kumpikin saa ja antaa, fifty-fifty. Toki kun molemmat haluaa sitä. ❤️ - Anonyymi00119
Totutellaan totutellaan. Ketään ei tulla kotoa hakemaan ulosotonlaitosta lukuun ottamatta. Hävittäjiä täynnä.
- Anonyymi00120
Hyvä kun et langennut, nimittäin nykyään täytyy olla kirjallinen suostumus seksiin ettei saa raiskaus syytettä.
Kannattaa pitää sellaista paperia ja kynää aina ulotttuvilla kondomien vieressä. - Anonyymi00122
Nainen ei ole kiinnostunut sinusta siinä mielessä. Turha väittää muuta soopaa kuten "sovittiin ettei harrasteta, vain nukutaan"
Näin on.- Anonyymi00123
Ei mikään estä harrastamasta, vaikka olisi muuta sovittu, mutta millainen herneaivo olettaa niin? Kuinka on edes mahdollista yllättyä ja pettyä, jos on etukäteen sanottu? Vähänkään ajattelukykyä omistava olisi vaihtanut kohdetta, eikä edes lähtenyt kokeilemaan muuttuuko mieli. Ei ole mitään loogista syytä olettaa sen muuttuvan.
- Anonyymi00125
Anonyymi00123 kirjoitti:
Ei mikään estä harrastamasta, vaikka olisi muuta sovittu, mutta millainen herneaivo olettaa niin? Kuinka on edes mahdollista yllättyä ja pettyä, jos on etukäteen sanottu? Vähänkään ajattelukykyä omistava olisi vaihtanut kohdetta, eikä edes lähtenyt kokeilemaan muuttuuko mieli. Ei ole mitään loogista syytä olettaa sen muuttuvan.
Kannattaako sellaisesta edes sopia? Kaksi aikuista ymmärtää että sellaisen mahdollisuus on. Tilanne voi johtaa siihen, tai sitten ei.
Apn tapauksessa ap ei jostain syystä miellyttänyt naista että siihen olisi menty ja ap pettyi.
Parisuhteen onnistumiseen useamman osa-alueen pitää natsata yhteen, seksi on yksi niistä.
Ei kukaan rakastele itselleen vastenmielisen kanssa. Anonyymi00123 kirjoitti:
00123: "... mutta millainen herneaivo olettaa niin?"
Herneaivo on vastapuolta häväisevä sana, asialliseen keskusteluun kuulumaton.- Anonyymi00126
exKynis.mi kirjoitti:
00123: "... mutta millainen herneaivo olettaa niin?"
Herneaivo on vastapuolta häväisevä sana, asialliseen keskusteluun kuulumaton.Kiitos kohteliaasta huomautuksesta.
00122
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773008- 1362385
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412366Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001673- 1001185