Kuulemma hurjaa seutua Karhulan raitit, itse en tosin tiedä mitään häiriötapauksista joten kertokaas tositarinoita mitä raitilla on tapahtunu? Minkä perusteella raitit ovat huonoa aluetta, minkälaista asukkia siellä asuu?
Karhulan Raitin tarinoita!!!
39
4236
Vastaukset
- Rupulat
Ainoastaan mustiamiehiä.Mitäpä niistä olis kerrottavaa,varkaita ovat kaikki tyyni.
- raitit loistaa!
Eikös raitit ollut huonossa maineessa jo ennenkuin sinne maahanmuuttajia ja pakolaisia hankittiin. Että ei se niistä ulkomaalaisista johdu.
- raitilla hoilaamassa
Kyllä siellä myös valkoista rupusakkia on, vissiin alkoholistia ja sen sellaista. Muistan jonkun kertoneen että rappukäytävässä tai hississä oksennusta joskus ja jotain sen suuntaista. Mutta kertokaahan muut nopeasti lisää, minua kiinnostaa!
- ööööööööääääääää
Kerran joku oli paskantanut rappukäytävään !
- hanuria raitilla
Kukahan on painanut aloituskeskusteluun "peukku alas" nappia? minusta tämä on yhtä tärkeä keskustelu kuin ne karhuvuoreen liittyvät. Jos asuisin itse raiteilla ei varmaankaan tarvitsisi täällä palstalla roikkua kun tietäisin muuten mikä siellä on meininki mutta kun muualla asun niin on vähän pakko täällä kysellä.
Minulla on valtava tiedonjano tästä aiheesta!! - ..
Asuin viime talvena raiteilla.. takasin en enää muuttais. alakerrassa asui vanha juoppo n. 60v mies joka pimpotteli ovikelloa keskellä yötä myös arkisin,raivosi turhasta. Samassa kerroksessa kanssani asui vanha nainen joka juopotteli alakerran miehen seurassa usein. Monesti kun hissin oven avasi oli oksennukset vastassa. Yöllä myös heräsi siihen kun musiikkia huudatettiin. Aluksi vaikutti rauhalliselta siihen nähden mitä oli kuullut raiteista.. Kyseisistä ihmisistä tehtiin ja oltiin tehty ennenkin valituksia, mutta on kumma kun ei ne tuntuneet häätöä saavan.
- raitis siiri
Onks Siirinraitti hyvä katu?
- ääääääääöööööööö
Paras !
- meininkieiei
ääääääääöööööööö kirjoitti:
Paras !
Pitää sitä olla meininkiä.
- Sieltä muuttanut
Alkoholisteja, päihteiden väärinkäyttöä, epäasiallista asumiskäyttäytymistä. Sellaista ainekin kaupungin vuokrataloissa, ei välttämättä kaikissa, useissa kuitenkin!
- ratirati raittia
Onko Siirinraitti 1 osake vai vuokratalo? En ole varma oliko ykkös vai mikä talo mutta siirinraitti kumminkin ja jotain mökää oli silloin tällöin.
- >>>>><<<<<
Kaupungin vuokratalo se on !
- kosovo house bileet
asuuko raiteilla enää pakolaisia, aikoinaanhan sinne rakennettiin kosovalaisia pakolaisia varten kerrostalo.
- Puolustaja
Raitilla pystyy asu ne, joilla ei ole ennakkoluuloja alkoholisteihin, narkomaaneihin tai pakolaisia kohtaan. Rauhallista on, jos et kyttäile koko ajan naapurin tekemisiä. Jokainen on mitä on ja tekee mitä tekee. Niin se vaan menee. Kaikki keskitytään nyt omaan elämään. Onhan siellä vanhustentalojakin ja siellä ne mummot ja papat asuvat tyytyväisenä. Ne, kun elämää on jo nähneet, eikä jaksa kiinnostaa muiden elämä. Voisitte ottaa oppia.
- karjalaistyttönen
vastaan puolustajan viestiin...raitilla asuu ne jotka ei enää välitä paremmasta,olen joutunut asumaan raitilla lasteni kanssa kun sain erheellistä tietoa isännöitsijältä,ikkunoita rikottiin jatkuvasti,hörhöt riehui ulkona,tavaroita heiteltiin parvekkeilta ja ulkona ei iltasin uskaltanut liikkua,lapset pelkäsivät ja öisin herättiin mekkalaan,isännöitsijä ei välittänyt valituksista ja luojan kiitos sain yksityiseltä kodin...en suosittele kenellekään asuinpaikaksi raittia ja vanhukset joutuu olosuhteiden pakosta siellä asumaan kun siel sattuu olemaan vanhuksille tehty kerrostalo sekä tukitalo,karmeass kunnos talot,vanhukset ois ansainnu parempaa!!!
- Raiteetyeahh
Itse asuin raitilla 18 vuotta. Minulle jäi hyvät muistot sieltä, vaikka joskus nyt olikin hulinaa mutta mutta... vain elämää ei sen enempää :) Ainakin oppi paljon. nyt olen 22 vuotias.
- hyvää työtä
On huomaavaista muita kohtaan kirjoittaa tähän jos tietää jotain juttuja raiteilta sillä ne jotka eivät siellä päin asu eivätkä ehdi autolla tai pyörällä ajaa siitä ohi niin voivat lukea juttuja täältä. Toimitte tavallaan lehdentoimittajina!
- Kerrostaloasukki
Eiköhän jokaisessa kerrostalossa oli missä vain ole jotain mikä rajoittaa omaa vapautta. Eiköhän löydy joku kyttääjä tai vastaava tyytymätön valittaja. Kerrostalot on semmosia kommuuneja minusta jonne on sopeuduttava. Itse asunut 13 vuotta. Ja semmostahan se vähän on. Omakotitalo on nimensä vertainen kerrostalo on kerrostalo.
- kova hevospoika
itse kävelen rehvakkaasti pitkin raittia ja samalla soitan hanuria ja hoilaan oikein kovaäänisesti. Kaikki tytöt tulee luokseni koska minulla hienot pussihousut ja saappaat.
- rane kingi
oot varmaan raittien kuningas, oon hulluna haitaria soittaviin miehiin!!!
- arttu puuttu
Meinasin itse aikoinaan muuttaa Siirinraitti 1 mutta en sittenkään muuttanut. Minkälainen talo se oikein on kun on vuokratalo? Onko rauhalallinen vai ei?
- reiska puuttuu
Hei sanokaas jotain nyt Siirinraitti 1:stä, asukkaat rauhallisia vai ei?
- Siiri
Siirinraitin talo on yksi rauhallisimmasta päästä nykyään. Ei mitään vikaa. Hyvät parkkipaikat edessä.
- utelias olli
Kun käyn Karhulassa, ajan tietysti myös raittien kautta jotta näen tapahtuuko siellä mitään merkittävää. Myös Karhuvuoren kautta koukkaan koska minua kiinnostavat nämä paikat sekä myös Hovinsaari tietysti.
- raitit rules
Kyllä Raitit on rauhoittuneet, johtuisko siitä, että muutin pois Karhuvuoreen ?
- VL
Raitin vanhan liiton porukat on kuolleet.
- Puolustaja
Heheh, kukahan niistä 90-luvun nuorista olet :)
- ruputiti rupureijaa
Mikä siellä on vanhuksille rakennettu talo ja mikä tukitalo? Onko Siirinraitti 1 normaali vuokratalo vai joku erikoistalo?
- Puolustaja
Siirinraitti 1 normaali vuokratalo. Emännänraitilla tukitalot.
- raitti ei raitis
Raitilla on legendaarinen maine. Ilman karkkaria, raittia ynnä muita Kotka olisi liian kuiva paikka.
- kunniakierros
Jos käyn Karhulassa, ajan tietysti myös raittien kautta!
- Puolustaja
Totta maar!
- auttakee..
meneekö kauaa ku pakolaisille pitää hirssaareen rakentaan tönö näille sankareille,jotka eivät edes omassa kotimaassaan pärjää...suomalaisilla menee huonosti ja mamujen pitää saada olla kaiket päivät tekemättä mitään,vähän hengailla kylillä ja suomi poika maksaa,vaikka oma kansa voi pahoin
- räyräyräy!
Asuuko raitilla vihaisia akkoja?
- xxxxxxxxxxxxxxx
asuu
- rutiraitti
Asuu varmaan myös vihaisia ukkoja? Heh heh.
- Pietu Mulkkunen
Asuu vihaisia akkoja. Siellä kun kävelee täytyy varoa ettei tule nyrkistä tai risasta käsilaukusta.
- Anonyymi
Asuin raitilla lähes 30 vuotta. Aluksi oli aika rauhatonta, mutta viimeiset 10-15'vuotta suht rauhallista. Aina tietysti joku aiheutti jotain hässäkkää, mutta tuskinpa sellaista kerrostaloa onkaan, jossa ei jotain tapahdu.
- Anonyymi
Lennartinraitti 10 oli aikanaan niin uusi talo, että siinä oli vain kolmessa asunnossa asukkaita.
Kaksi niistä jo ehti ensimmäisen viikon aikana olla puukkohippasilla keskenään.
Että niin rauhallista asuinseutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317