Keskiyö

uusi vuosi ja elämä

Hei!

Se olisi muutama viikko muuttoon toiselle paikkakunnalle ja tyttökin jo odottaa pääsyä uuteen kotiin. Olo on rauhallinen ja luottava.
Hain koulutukseen josta saisi tutkinnon, pääsenkö tähän? Millaista työtä näet minun tekevän tulevaisuudessa?

Mitenkäs tuon rakkauselämän laita, onko ketään tai mitään näkyvissä?

2

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      hyvin olet suunnitellut ja jatkat yhtä terhakkaasti. tulet etsiskelemään tavaroitasi ja hermoilet hieman menetetyn ajan kuohuissa, mutta kaikenkaikkiaan muutto ja siihen liittyvät asiat selviävät hyvin.

näen sinun menevän koulutukseen ja saat myöhemmin alan töitä. ainakin ajat jollakin vehkeellä, se ei ole kovin suuri.
      sitten sinä teet töitä tiimissä, missä on miehiä ja naisia. mielestäni työ on liikkuvaa, et istu kirjoituspöydän äärellä. se on iso rakennut ja sieltä kuljetetaan tavaraa.

suuri rakkaus ei asu sydämessäsi ainakaan tällä hetkellä. olet enemmänkin kehittämässä omaa itseäsi ja otat pitkiä loikkia hyvään suuntaan.
      en pysty kertomaan tarkkoja aikoja, toki sen verran voin kertoa, että sinuun ihastuu myös joku nainen. ole hänelle kiltti ja ymmärtäväinen, ei hän sinulle pahaa tarkoita. se on suuri luottamuksen osoitus, kun hän se sinulle kertoo.
      teistä tulee kuitenkin ystävät.
      miehen näen myös, hänellä on vahva leuka ja molemmat jalat vahvasti maan päällä. hänen raha-asiansa ovat kunnossa ja voit luottaa häneen ilman pelkoa.
      muuten uskoisin, että et helpolla luota miehiin, olet kokenut luottamuksen väärinkäyttöä.

t: Keskiyö

• uusi vuosi ja elämä

Hei

Luultavasti/toivottavasti työ liittyy alaan, jota koulutus koskisi :) Ja toivon pääseväni siihen todellakin. Onkohan minun mahdollista edetä tulevaisuudessa tässä työssä?

Eli mies elämässäni ei ole se suuri rakkaus? Niin arvelinkin..
        Näetkö tästä naisesta joka minuun ihastuu, että onko hän jo elämässäni vai vasta tulossa? Olen hyvin suvaitsevainen ja osaan sanoa kohteliaasti.
        Entä näetkö tästä miehestä muuta kuin vahvan leuan? :) On totta että luottamustani on käytetty väärin ja minun on vaikea luottaa miehiin, mistä minä tunnistan sen miehen, joka seisoo sanojensa takana ja on rehellinen? Et pysty kertomaan tarkkoja aikoja, mutta onko tämä kovin kaukainen tuttavuus?

Kiitos jos jaksat vielä katsoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3076
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2493
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2492
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      239
      2161
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1771
    6. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      462
      1730
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      101
      1719
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1614
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1567
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      22
      1384
    Aihe