Voiko näin olla...?

Luovutin ja hävisin

Olen mustasukkainen miehestä, johon olen ollut ihastunut vuosia.Hän oli naimisissa ja ajattelin, ettei hän koskaan tule jättämään vaimoaan ja kunnioitin sitä. Tiedän, että hän oli myös aikanaan ihastunut minuun. Olin varma, ettei hän koskaan pettäisi vaimoaan kenenkään kanssa ja kunnioitin häntä siinäkin, vaikka olin tosi ihastunut häneen. Nyt hän on löytänyt uuden naisen elämäänsä ja jättänyt perheensä. Olin aivan tyrmistynyt tämän kuullessani. Minullahan ei ole mitään asiaa arvostella häntä tai muutakaan, mutta tunsin syvän piston rinnassani nähdessäni hänet uuden naisystävänsä kanssa. Eli olen mustasukkainen tällaisesta miehestä. Olisiko minun pitänyt yrittää saada hänet vuosia sitten? Tuskin, mutta tunteilleni en mitään voi. Surkeaa, mutta näin on minulle käynyt. Toivottavasti pääsen tästä yli mahdollisimman pian. Kun tämä on niin turhaa, turhaa..

7

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make 69

      Kyllä sun olis pitäny saada se tajuumaan, ja ittelles.
      tiedän tunteen..
      mut mikään ei ole myöhäs, tsemppii, ja onhan meit muitakin miehii, ihanii..

    • tiedän tunteen

      ymmärrän tunteen. Kun ensin tajuaa, ettei ole muuta vaihtotehtoa kuin luovuttaa ja sitten tuntuu kuin vedettäisiin matto jalkojen alta.. Kun ei koe oikeudekseen eikä oikeasi haluta tai saada toista ja kun joku toinen tekee sen sumeilematta, tuntuu pahalta ja olo on kuin petetyllä ja tuntuu, että omalla moraalilla ja arvoilla ei ole mitään arvoa ja merkitystä.

      • pt

        Haluaisitteko te itsellenne miehen, joka lähtee toisen matkaan... eihän tuo seuraavakaan suhde välttämättä kestä arkea.


    • Maakke 69

      Olen tuo make 69, ja ajattelin vielä lisätä, että olen ihan uuvuksissa, ja tuntuu hyvältä päästä tänne kirjoittamaan ajatuksia, kun tuntuu, että pää hajoaa..
      Olen sellainen ihminen, että rakastun/ Ihastun nopeasti.
      seurustelen itse, ja olen ihastunut seurustelu suhteessani moneenkin,
      en rakastunut, vaan ihastunut.( en petä, enkä ikinä ole pettänyt.)
      ja tuntuu pahalta nähdä "se" tekemässä sellaista mikä sattuu.
      voin ymmärtää tuon viestin aloittajan tunteet, kun kerta olen rakastunut/ ihastunut useampaankin henkilöön elämäni aikana, ja vuodattanut kalliita kyyneleitäni pitkin suloisia poskiani,.
      nooh, nyt alan liikaa tunteilla, ja ajatella itseäni.......
      Näitä keskustelu palstoja on monia, ja tuntuu, ettei näiden uusien keskustelujen aiheen lopu milloinkaan, aina on jollain jotain sydämellään..
      Lisäisin, vielä tähän loppuun sen, että olin naimisissa, ja seurustellut tuon kumppanini kanssa n15 vuotta, meillä meni miten meni, minuun ihastui minua paljon nuorempi ja minä siihen.
      erosin vaan en heti. alamäkeä oli jo jatkunut tovin.
      oli lapsia ja jäi myös, pidän toki yhteyttä lapsiini, en exään,...
      nykyisen kanssa seurustellut n 3 vuotta, 1 lapsi, mutta riitoja on ollut alusta lähtien, sellainen viha rakkaus suhde, enemmänkin toisen puolelta.
      nyt olen ihastunut toiseen iäkkäämpään naiseen, joka myös tv,eesä esiintyy.
      hänellä myös lapsia ja käsittääkseni on yksin lasten kanssa,.
      olen pahoillani jos tälleen kiilaan sinun edelle, koska tämä on sinun aloittamasi keskustelu, mutta halusin, että ymmärtäisitte, että ymmärrän aloittajaa, todella hyvin.
      ::::: joten jos ei vielä kuitenkaan kannata heittää mitään nurkkaan, vaan taistelemaan,.... tsemppiä,, en yleensä tänne näill palstoille kirjoittele, kun on aika vaarallista jos seurustelee, niin, jos toinen historiasta näkee, ni se on peli siin.
      t. make 69

      • Yöks.....

        Make 69.llä on inhottava kirjoitus! En koskisi sormenpäällänikään tuollaisenn mieheen. Oikein paistaa läpi ihmismielen ohuus ja empatiakyvyn puute.


      • Yöks.......
        Yöks..... kirjoitti:

        Make 69.llä on inhottava kirjoitus! En koskisi sormenpäällänikään tuollaisenn mieheen. Oikein paistaa läpi ihmismielen ohuus ja empatiakyvyn puute.

        Tarkoitin Maakke 69:n kirjoitusta


    • Näin oli

      Näin voi tosiaankin olla,mutta onneksi aika parantaa haavat ja pikkuhiljaa unohtaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe