Mulla lataa tällä hetkellä 100kb/s kaikki filut ja speedtesti näyttää 1mb. Soitin sinne ja niiden mukaan kaikki on ok sieltäpäin. C: on kans formatoitu ja windows asetettu uudestaan ettei mikää haittafilu ole. Verkkoasetukset täysin oikein.
Ajattelin, että johdot tai laitteistossa voisi olla jotain vikana. En jaksanu htv:lle mennä vaihtamaan, joten vaihdoin sitten liittymän saunalahteen, koska osoitteessa kuulemma menee 10mb asti, kun taas htv:lla max oli 5mb. Huomenna irtisanon htv ja kokeilen saunalahtea. Kuiteskin laitteistossa htvn 1mb nopeus ei voi olla, koska hain tänään uudet kamat 20.00 aikoihin ja tällä boxilla pyörii edelleen 1mb nopeus.
Ainoa outo asia huomasin on se, että en voi tehdä pingtestiä kunnolla jostain syystä. http://pingtest.net/ . Se näyttää jitter arvo 4ms, ping 37ms ja packet loss kohdalla huutomerkki !. En tiedä tarkkaan mitä toi meinaa.
Kokeilen huomenna saunalahden yhteydellä ja ilmoittelen millanen nopeus jos se liittymästä oli sittenki kii. Meinaa mulla on toiminut htv koko vuoden jees, mutta 1kk sitten netti resetoinnu varmaan 30 kertaa päivässä, mikä on ärsyttävää pelatessa ja kans hidas, lagaa välil huolel.
Huomenna sitten näen. Itse en tajua näistä yhteyksistä hölkäsen pöläystä, että voi olla täältäkin joku muu ongelma ku laitteisto. Mitään mietteitä?
Netti hidastu 5mb->1mb
heyhai
1
225
Vastaukset
- heyhai
blaah unohin irtikytkemisajan, mun pitäis olla tän 1mb htv:n kanssa koko joulun ku ei ne osaa sieltä kytkee sitä pois. saunalahden liittymää en voi käyttää, koska tästä tulee viel htv. miks ne ei voi vaa antaa tän kk laskua ja kytkee mut irti??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848