Netti hidastu 5mb->1mb

heyhai

Mulla lataa tällä hetkellä 100kb/s kaikki filut ja speedtesti näyttää 1mb. Soitin sinne ja niiden mukaan kaikki on ok sieltäpäin. C: on kans formatoitu ja windows asetettu uudestaan ettei mikää haittafilu ole. Verkkoasetukset täysin oikein.

Ajattelin, että johdot tai laitteistossa voisi olla jotain vikana. En jaksanu htv:lle mennä vaihtamaan, joten vaihdoin sitten liittymän saunalahteen, koska osoitteessa kuulemma menee 10mb asti, kun taas htv:lla max oli 5mb. Huomenna irtisanon htv ja kokeilen saunalahtea. Kuiteskin laitteistossa htvn 1mb nopeus ei voi olla, koska hain tänään uudet kamat 20.00 aikoihin ja tällä boxilla pyörii edelleen 1mb nopeus.


Ainoa outo asia huomasin on se, että en voi tehdä pingtestiä kunnolla jostain syystä. http://pingtest.net/ . Se näyttää jitter arvo 4ms, ping 37ms ja packet loss kohdalla huutomerkki !. En tiedä tarkkaan mitä toi meinaa.

Kokeilen huomenna saunalahden yhteydellä ja ilmoittelen millanen nopeus jos se liittymästä oli sittenki kii. Meinaa mulla on toiminut htv koko vuoden jees, mutta 1kk sitten netti resetoinnu varmaan 30 kertaa päivässä, mikä on ärsyttävää pelatessa ja kans hidas, lagaa välil huolel.

Huomenna sitten näen. Itse en tajua näistä yhteyksistä hölkäsen pöläystä, että voi olla täältäkin joku muu ongelma ku laitteisto. Mitään mietteitä?

1

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heyhai

      blaah unohin irtikytkemisajan, mun pitäis olla tän 1mb htv:n kanssa koko joulun ku ei ne osaa sieltä kytkee sitä pois. saunalahden liittymää en voi käyttää, koska tästä tulee viel htv. miks ne ei voi vaa antaa tän kk laskua ja kytkee mut irti??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe