Miten pukeutua After Ski:hin?

tietämätön

Hey! Ekaa kertaa menossa Levillä ja ei_siis_minkäänlaista käryä miten tuollaisiin paikkoihin pitäisi pukeutua illan menoihin? Siis perus rinneravintoloihin ja tietenkin miten pukeutua Hullu Poroon? Itse pidän baariin mennessä oikein kunnon pukeutumista näyttäviin mekkoihin ja korkkareihin , mutta tuolla sellaisille lähinnä nauretaan...? Vai? Pukeutuuko siellä ketään niin?
Millaiset tamineet nuorilla naisilla yleensä on?

6

5871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauasonpitkämatka500

vinkiksi vaan: mahdollisimman vähän päälle, niin ei kestä kauan riisua!
      met jänkhät jo ootamme vesi kielellä uutta riistaaaa....Nam!

• fh

olet törkeä

• Keripukkimän

Vitut sinne mitenkään "pukeuduta" Nimim; Kokemusta on.

• Alppikauris

Ei Levil tai ylipäätään Suomessa ole mitään after-ski -juttuja, ja jos on niin yleensä lasketteluhousut henkselit alas ja t-paita päällä, sekä pipo ja laskettelulasit! monot aukastaan, mutta pidetään jalassa!

• olen ollut mukana

afterissa jengi on pääasiassa laskettelukamppeissa tai esim. farkut, toppatakki, pipo tyyliin.

Hullussa porossa on paljon rentoa ravintolapukeutumista mutta kaikki käy! Ehkä sellaiset vaatteet joita käytetään tyyliin häissä menee yli! Mutta pikkumekot ja korkkarit on loistavat!

• komppaan....

Komppaan "olen ollut mukana" nimimerkkiä.

Itsekin aikoinani ekaa kertaa Leville suunnaaneena kyselin kamuilta pukeutumiskoodista.

Joskus on tullut jossain pubissa vielä yömyöhällä joku murtomaahiihtovehkeissä vastaan, mutta ei se ketään haittaa.

Pääosin siellä on jengi samoissa vaatteissa baarissa missä kotiseudullakin. Miehillä on tosi paljon ihan tyyliin printti t-paita ja farkut....

Pääasia, että on siisti ja puhdas.... Leville voi olla oma itsensä ja vähän yli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe