Ensilumi satoi etelä suomeenkin ja aurauskalusto sliippasi kävelytiet puhtaiksi tehden muutaman kymmenen sentin auravallit teiden sivustoihin.
Ja heti samana aamuna kevelyteiden liikenteelle (jalankulkijat ja pyöräilijät) tarkotetut baanat oli täynnä koiran paskaa.
Ei saa**na!
Jos ja kun te hankitte niitä rakkeja, niin opettakaa nyt ne ihmeessä tavoille ja kun kuljetatte niitä ulkona, niin se jalkakäytävä tai kävelytie ei todellakaan ole mikään paskapaikka. Jos se teidän pikkukoiranne ei itse tajua mennä eikä pääse noiden lumivallien toiselle puolen, niin nostakaa se nyt ees sinne. On meinaan kauheeta katseltavaa ne paskakikkareet heti ensi lumien jälkeen pitkin kävelytietä.
Ja taas se alkoi=((((((((((
14
84
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
UUsiks.
Niin tai vaihtoehtoisesti ne kasat voi omistaja siivota pois. Samaa mieltä joo, opettakaa ne isotkin koirat tekeen ne torttunsa muualle ku jakakäytävälle, tai omistajat vois siivota ne pois.On koiria jotka on opetettu pennusta alkaen siihen että pihoihin tai yleisille paikoille ei pissata saatika sitten väännetä niitä torttuja mutta on myöskin koirien omistajia jotka ei oo kuullutkaan moisesta systeemistä.
- Myy-Pikkuinen
arkipirulainen kirjoitti:
On koiria jotka on opetettu pennusta alkaen siihen että pihoihin tai yleisille paikoille ei pissata saatika sitten väännetä niitä torttuja mutta on myöskin koirien omistajia jotka ei oo kuullutkaan moisesta systeemistä.
Yleisille paikoille??
Mun mielestä se koira ei paljon paikkaa katso mihin merkka, varsinkin jos siinä on jokin mukava tuoksu joka täytyy merkata.
Mut omistajat vois katsoa mihin niiden antaa tehdä sen hätänsä.
Mut nyt mun täytyy häippäistä. seomoro, sano tampereen likka, vai miten se meni. =)) Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Yleisille paikoille??
Mun mielestä se koira ei paljon paikkaa katso mihin merkka, varsinkin jos siinä on jokin mukava tuoksu joka täytyy merkata.
Mut omistajat vois katsoa mihin niiden antaa tehdä sen hätänsä.
Mut nyt mun täytyy häippäistä. seomoro, sano tampereen likka, vai miten se meni. =))Et tainnut sitten tajuta? Mä pidän yleisinä paikkoina kaikkea sitä missä ihmiset kulkevat joten kyllä mun mielestäni ainoa koirien paskantamispaikka on joko sille määritelty alue kaupungissa tai metsät joissa ei muita kulje.
Kyllä niitäkin kaupungeissa riittää tai jos ei riitä, niin silloin ei pitäisi ees koiraa ottaa.
Koirahan menee luonnostaan vähän sivummalle jos sille annetaan se mahdollisuus.Ei se tykkää keskelle tietä kyykkiä mutta jos omistaja totuttaa sen siihen että lähimmälle tasaselle pinnalle leipomaan torttu niin toi on just se mitä siitä seuraa ja jos omistaja ei ede siivoa jätöksiä niin sitten saa kaikki koiranomistajat osakseen räkytystä koirattomilta.Ja tää siis koskee kaiken kokoisia koiria.
Eilen joku täti alkoi mulle kitisemään että mun pitää siivota koirani jätökset, vitsinä asiassa on että ei mun koira edes jättänyt mitään jälkeensä vaan tutki muiden koirien hajuja.Tää kitisijä ei edes asu siinä kohdalla olleessa kerrostalossa, kunhan nyt vain purki kiukkuaan ihan syyttömiin. Sorruin kyllä suosittelemaan että se hankkis itselleen miehen niin saattais olla paremmalla tuulella eikä kulkisi v*ttuilemassa ihmisille kaupungilla. Alkoi niin rassaamaan kun mun koirat ei ole ikinä p*skoneet kenenkään pihoihin tai muuallekaan vastaaville paikoille ja tollai aletaan syyttelemään.Totta turiset. Kyllä koiran kun koiran saa opetettua meneen tarpeilleen ojien sivuun tai pientareille jos siihen on yleensäkkään mahdollisuutta ja jos ei ole, niin sitten korjataan ne jätökset kaikki tyynni.
Ei siis muuta kun "koirankakkapusseja" mukaan kävelylle lähdettäessä niin kaikki koirattomatkin pysyy suhteissa eläinten omistajiin.
- kiitos Hatammille
HYVÄ Hatammi !
Sinä sen teit !!!!
Aloitit koiranpaska-keskustelun. Sitä jatkukoon sitten touko-kesäkuuhun asti.
Hyvä Hatammi, sinä teit sen !- kysy peililtäs
arkipirulainen kirjoitti:
Siis kenestä sä taas puhut?????
Jos aijot kiittää jotakin niin osota se myöskin sille!HYVÄ Hatammi !
Sinä sen teit !!!!
Aloitit koiranpaska-keskustelun. Sitä jatkukoon sitten touko-kesäkuuhun asti.
Hyvä Hatammi, sinä teit sen !
Täällä ei voi tuota lumeksi sanoa,mitä alas tulee ja kovin.Sen verran märkää on eli ihan räntälunta ja vetta vuorotellen.Siihen päälle melkoinen myrskytuuli ja liukkaus,niin jäätä jossain paikoin kuin floskaakin,niin ei keli enää paljon hurjemmaksi voi tulla...
Mutta kunnon kamppeet vaan niskaan,narun kumpaankin päähän,tarvittaessa,niin siinähän se menee,kesää odotellessa :D
Samaa mieltä,että voisi opettaa ne tarpeet sopiviin paikkoihin tai vaihtoehtoisesti korjata pois.Ihan yhtä epämiellyttävää kuin roskat,tupakantumpit (yöks),rikotut pullot ja ilotulitusraketteiden jätteet,jotka sitten keväällä "kivasti" rehottaa lumien sulattua...
En itse saa koiranpaskoomisestakaan mitään kokosyytä.Ihan löytyy joka kaliiberia,välillä värilläkin höystettynä.
Ja omistajastahan kiinni on,kuten Haukullinenkin jo mainitsi.Ihmisestä se roskaaminen yleensäkin kiinni on ;)- Pukeli.
Meillä vieläkin syksy jatkuu :))) Ei ole lunta näkynyt tähän päivään mennessä....ONNEKSI !
- rahtarri
Pukeli. kirjoitti:
Meillä vieläkin syksy jatkuu :))) Ei ole lunta näkynyt tähän päivään mennessä....ONNEKSI !
No mutta sinähän olet onnellinen. Voit vielä menä sieni metsään marjastamaan ja kaivaa joulu potut omasta maasta pöytään.
- Pukeli.
rahtarri kirjoitti:
No mutta sinähän olet onnellinen. Voit vielä menä sieni metsään marjastamaan ja kaivaa joulu potut omasta maasta pöytään.
Ei nyt sentään pottumaalle, mutta sieneen voisin hyvinkin mennä taskulampun kanssa.....Suppilovahveroita löytyy.
- tätä
nostan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2787379SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2763876Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti443758"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2892691Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa322085Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä342078Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1371985SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1611981Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401937Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171761