Janica ja reva

Day Tripper

Mietin vain, kannattaisiko Janican järjestää vauhdikas strippaus-show.
Voisiko se siivittää hänen kannatuksensa nousuun ja voittoon?

20

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

      Ei tarvitse. Janica on jo voittaja, niin kuin muutkin finaaliviikolle päässeet. Poislukien Mikael, joka pääsi finaaliviikolle jo alussa järjestetyn äänestyksen kautta.

    • wymtmw

      Mietin vain, kannataisiko sinun, ahdasmielisen ihmisen hankkia itsellesi elämä? Auttaisiko se sinua näkemään asioita suvaitsevaisemmin?

      • Lazy Lester

        Häh? Ooksä kännissä vai mitä toi kommentti tarkotti?


    • unhre

      Janica on BB historian härskein ihminen, mitä ikinä on ollut.
      Ja samalla kuvottavista kuvottavin.
      Äiti ihminen, jolla ei ole häpyä lainkaan.
      Leikkii lastensa kustannuksella, varmasti tietää, että heitä kiusataan, heidän äitinsä sikamaisen pornoilun ja peitonheilutuksen vuoksi.

      • Ben Cartwright

        Mielestäni Janican ei kannata enää stripata, koska hän jo jo näyttänyt kaiken sen, mikä hänellä on näytettävää.
        Sen sijaan hän voisi yrittää yllättävää temppua ja yritää näyttää älykkäältä. Se löisi kanssakilpailijat ällikällä sekä tietysti äänestävän yleisön.


      • Porno-Mauri
        Ben Cartwright kirjoitti:

        Mielestäni Janican ei kannata enää stripata, koska hän jo jo näyttänyt kaiken sen, mikä hänellä on näytettävää.
        Sen sijaan hän voisi yrittää yllättävää temppua ja yritää näyttää älykkäältä. Se löisi kanssakilpailijat ällikällä sekä tietysti äänestävän yleisön.

        Tuotanto voisi juottaa Janican perskänniin ja vihjaista jotain eroottisen tanssin esittämisestä. Kyllä lähtee!


      • Kaki_69

        Kyllä sillä vaan häpy on, vilahtanut useaan otteeseen ruudussakin normaalilähetyksissä.


    • mene HOITOON!!!!!!!!

      ´´Ja samalla kuvottavista kuvottavin. ´´

      ja sinä olet tämän keskustelupalstan kateellisin IHRAMAHA!

      • tyttö.....

        janica on sitte kateellinen kierosilmä :)


    • I'm psychiatric

      Miksi Janica on strippari? Hän on vihjaissut henkilöhistoriansa kipupisteisiin. Onko se johtanut holtittomaan ja välinpitämättömään kehosuhteeseen. Siksikö hän paljastaa ruumiinsa kaikkien kuolaavien tollojen tölisteltäväksi?

    • Mister Naked

      Kannatan avausviestiä! Janican The Great Xmas Clothes Off Strip Tease Show pisistäisi Subin katsojien viikonlopun viettoa.
      Revaa kehään!

    • On ja ei ole

      Maailmassa on seitsemän ( 7) miljardia ihmistä.
      Joka toisella on ... arvaappa mikä.
      Ei se nyt niin ihmeellinen ole.

    • peittoo heiluun jeah

      Heh, sinne Roberto pariks tuntia, niin saatais me 24/7 maksajat rahoille vastinetta, kannatetaan :)

      • ei enään pliis

        pari tuntia liian pikä aika janikan mukaan kestää vaan 10 sekunttia.
        Ei korvaa niitä senttejä. Ja sitä naista "nähty" jo ihan tarpeeks täl kaudella. Toi on niin nähty!


    • Question Mark

      Janican kannattaa tänään olla finaalilähetyksessä siveä. Hän voisi kertoa oppineensa talossaoloaikana paljon Sebastialin maailmankuvasta ja sen vuoksi päättäneensä jättää rippauksen ja keskittyä kodinhoitoon ja työelämään.

      Mitäs ajattelette, toimisiko tämä?

    • Äpärän pentu

      Tottakai toimii!

    • niin tai näin mutta

      Big Brotherin tuleva voittaja on Miss Helppo Reva

    • Mrs Märkä Reva

      Vuoden Toosa.

    • j. revander

      Seiska lehdessä Vuoden Toosa sitten poseeraa rohkeissa kuvissa.

      • Mr Synonyym

        römpsä, pillu, toosa, tussu, vittu, vagina, rönttönen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe