Perinteistä joulupukkipalvelua kokemuksella, katso sivuiltamme perinteinen joulupukki tai jokin muu palvelu joka sopii Teidän jouluaattoonne parhaiten.
http://pukkirinki.nettisivu.org
Helsinki ja Uusimaa
041-7409671
Porvoo ja Sipoo
040-4659677
Hämeenlinna ja Janakkala
040-3683651
Hinta: 75
O: Joulupukkipalvelua Helsinki, Espoo, Vantaa, Porvoo, Sipoo ym.
2
279
Vastaukset
- kolmenlapsenäiti
Todella ikävää toimintaa pukkirinki.org tarjosi jouluaattona. Ajoissa tilattua pukkia odoteltiin aattona, mutta ei saapunut. Eikä edes viitsineet soittaa peruakseen keikkaa. Mitkään ilmoitetut puhelinnumerot eivät yllättäen enään toimineetkaan ja nettisivuille ilmestyi joulun jälkeen pahoitteluviesti, jossa pahoittelevat etteivät käyneet aattona kaikissa kodeissa!
Todella törkeetä! Ennen ensi joulua levittelen pahaa sanaa kyseisestä yrityksestä jokaisessa mahdollisessa mediassa.
Puhelinsoitto olisi riittänyt, mutta jos tällä tavalla toimitaan, niin kyllä se kostautuu.
Potuttaa. - espoolaispukki03
Itse työskentelin verovapaasti Jouluna 2003 Mikonkatu 18:ssa sijainneen joulupukkitoimiston leipiin, minulle annettiin 10 Espoolaisen kodin lista joista viimeiseen ei haluttu päästää sisälle ja yhteen tulin myöhässä, myöhästymiseni johtuivat huonosta espoon ulkoamuistamisesta reittien perusteella, yhdessä ensimmäisistä kohteissa minulta kysyttiin että onko tää taas joku teekkaripukki?
Sain käteen jääväksi osuudeksi 80-89 euroa ja 8/10 kohteessa jossa kävin ajoissa myös maksettiin siten että minulla oli illan jälkeen kädessäni n 200-299 euroa.
Työskentelin Kattilalaakso-Kehä III-Tuomarila-kolmiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820