Postasin jo tuonne Saunalahti-palstallekin, mutta kyselläänpä nyt täälläkin...
Eli mulla on Saunalahden TuplaLaajakaista ja Huawei E367 -mokkula. Kyseisen mokkulan mukana tulee Mobiililaajakaista-niminen ohjelma, joka todella pistää kaiken tökkimään ja kone hurisee kuin viimeistä päivää. Mietinkin, voiko ja saako mokkulalla mennä nettiin ilman tällaisia rasittavia ja raskaita yhteysohjelmia? Miten tämä onnistuisi Windows 7:lla ja miten mokkulayhteys asennetaan sinne?
Kiitos jo etukäteen avusta!
Yhteysohjelma ja mokkula
auttakkee tyhymää
3
275
Vastaukset
- 424434324325432432
Pitäisi olla mahdollista. Microsoftin sivuilla on jonkinlaiset ohjeet asiasta.
- eljii
Nopsan kanssa käytän noin kerran kuukaudessa raskasta Mobiililaajakaistaa (liittymään eksyneet tekstarit tutkiakseni)
MWConn on parempi, hoitaa katkostilanteet automaattisesti - wwan
Ei windows 7:ssä ole pakko käyttää "mobiilikaista"-yhdistämisohjelmaa, kyseisessä käyttöjärjestelmässä on sisäänrakennettu tuki nettitikuille (wwan-yhteys). Ainoa asia mitä pitää asentaa käyttääksesi sitä on: 1. nettitikun ajurit asentaa 2. APN tulee asettaa asetuksiin. Siinäpä ne olikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258