millainen mummu olisit, jos mitään rajoituksia ei tulisi;
rahasta, jaksamisesta, työstä, vaativista allergioista, jos ei olisi jatkuvaa kontrollia tai lastenlasten vanhempien asettamia vaatimuksia.
Unelma
1
105
Vastaukset
- iloinen mummo
Minä olen jo nyt se unelmamummo - vanhemmat kysyvät ensin omat menoni ja jaksamiseni eivätkä kontrolloi isovanhempiansa. Mummolassa otetaan toki huomioon lastenlasten allergiat, ei syötetä vain karkkia ja noudatetaan terveellisiä ruokatottumuksia, tavat ja nukkumaanmenotkin ovat samanlaiset kuin kotonaan, eikä raha näyttele sen kummemmin mitään roolia - mitä nyt, jos joskus törsäämme leffaliput mtai herkuttelemme mäccarissä (nauttiihan se mummo ja pappakin joskus hampurilaisista).
Siis ihan normaalia elämää mummolassa: Vanhukset iloitsee lastenlapsista, vanhemmat nauttii keskinäisestä onnesta ja lastenlapset rakastaa mummolassa vierailuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233