BF3 4 PS3... taasko näin EA!?

kiitos ja niin edell

Moneen kertaan on tullut luvattua itselle, että en enää ostaisi PS3 julkaisuja, joissa EA:lla on sormensa pelissä. Taas kerran tuli kuitenkin haksahdettua, koska idea peliin on loistava ja PC:llä mm.BF2 oli erinomainen... Paikoin.

Sääliksi käy ohjain-parkaa, joka on saanut jo useaan otteeseen kokea julmetun lagin, jatkuvien yhteyskatkojen ja muiden, pienempien murheiden aiheuttaman turhautuman. Probsit täytyy kyllä antaa, sillä NHL 12 antoi aihetta ohjaimen kovempi kouraiseen käsittelyyn jo aivan kylliksi, mutta edelleen se toimii.

Parhaimpia pelejä ovat olleet ne, joissa en ole pystynyt ampumaan yhtään vihua, vaikka monet on päässyt yllättämään selän takaa ja sen jälkeen ensin puukottanut(animoidun puukotuksen sijaan, joka selän takaa yllätettäessä pitäisi tulla, olen saanut vain seurata hahmoni onnetonta huitomista ilmaan) ja kun homma menee puihin, olen ampunut koko lippaan ja lopulta kuollut kun edessä oleva - yllätetty - pelaaja kääntyy ja ampuu minut... Kysellessäni mainitulta vihulta, että miksei hän kuollut on vastaus lähes aina, että hahmoni oli vain toljottanut hänen edessään "jäätyneenä" eli siis yhteyskatko tai lagi teki pelin tyhjäksi.

Mainittakoon nyt vielä, että yhteydenpito omaan ryhmään on jo seikkailuun verrattavaa itsessään, sillä tasaisesti pätkivä puhe kuulokkeissa luo mukavan arvailevan ilmapiirin peliin.

2

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welliam

      Lisätään vielä vähän lisää...

      EA ajaa SOPA-lakialoitetta.
      BF3:sta ei ole päivitetty PS3:lla julkaisun jälkeen enää kertaakaan.
      Jostain syystä en ole päässyt kertaakaan pelaamaan EA:n serverillä, manuaalisesti pitänyt etsiä Dicen serveri että pääsee pelaamaan.
      Mitäs se Duke sanoi regeneroinnista, 'power armor is for pussies' :)
      Automaattihaulikot ja raketit, jeesus, käyttäkää nyt stana jotain muutakin asetta!
      Palkintosysteemi suosii yksinäistäsutta enemmän kuin teampelaajaa.

      Ja pahin kaikista,
      lagi osumien tunnistamisessa, eli näet vihun, heittäydyt peruskallion taakse piiloon, vihollinen ampuu ja osumien tarkistus lagaa ja osumia alkaa rapsuun sinne kallion taakse ja sitten oletkin jo kuollut.

      90h pelattu, nyt tulee yksi tunti lisää, moi!

    • Kiertäkää EA

      Suurin osa EA tuoteista on täyttä kuraa jotka on nopeasti hutaistu valmiiksi rahastuksen maku suussa.Medal of Honor,C&C,Need for Speed ja monet muut kaikki täyttä roskaa ja nyt EA käy sotaa käyttettyjä pelejä vastaan tällä online pas code jutulla jossa käytetyn pelin ostaja joutuu maksamaan EA:lle 10 dollaria tai jotain vastavaa saadakseen pelin toiminaan joka kuulemma EU:n mukaan voi rikkoa kuluttujan oikeuksia ja Saksassa tutkitaan tapauksia jossa EA:n pelejen mukana on tullut vakoilu ohjelmia ja EA johto jopa myöntää että heidän tuotteensa ovat huonoja mutta silti jatketaan tuolla epätoivosella rahatus linjalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe