Joku tuli vähän liian lujaa mutkan takaa vastaan minun kaistani puolella puolisksi niin olihan siinä pakko väistää ja osuikin oman auton puskurin kulma sitten erääseen aitaan niin pitäisi käydä maalauttamassa. Hintaa siis kyselisin.
Kuinka paljon maksaa puskurin kulman naarmujen maalauttaminen?
4
9283
Vastaukset
- whg8irejhj+053yh04ih
jos ei tullut muuta kuin naarmuja, ei esim. lohjennut paloja tai haljennut niin naarmut saattaisi saada itsekin korjattua.
1. Hieman pakkelia täyttämään naarmut
2. Hionta muun maalipinnan tasalle
2.1 Tarvittaessa uudelleen pakkelointi hienommalla kitillä
2.2 Viimeistelyhionta
3. Pohja / tartuntamaalin ruiskutus ohuelti
4. Korin / puskurin väristä spraymaalia
5. Jos metalliväri niin kirkaslakka
6. Kunnolla kuivuttuaan kiillotus maalipinnan hiomatahnalla sekä vahaus niin olet säästänyt paljon rahaa ja huolella jos teet niin tulos on yhtä siisti kuin kolarikorjaamolla / automaalaamossa tehtynä. Jos ei virheetöntä jälkeä tulisikaan niin silti on ainakin siistimpi kuin törkeät naarmut korjaamattomana. - Fiksu-Kaisa
Hyvä vinkki sulle.
Kysele jostain automaalaamosta, saat ihan oikean hinnan. - Sanotaan vaikka
200-400 e
- v50x
Esimerkki
Volvo V50 valui pysäköintialueelle hiljaa toiseen autoon, jolloin takapuskurin sivuun tuli naarmu. Puskuri korin värinen. Auto oli alle 4 viikkoa vanha.
Maalauksen hinta 800 eur. Koko puskuri on kuitenkin maalattava.
Uuden puskurin vaihto 1000 eur. Tämän valitsin.
Vakuutuksesta kustannus laskien mukaan parin vuoden bonushuononnuksen aiheuttamat kustannukset yhteensä 500-600 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241080
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881044- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99845- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789