Joku tuli vähän liian lujaa mutkan takaa vastaan minun kaistani puolella puolisksi niin olihan siinä pakko väistää ja osuikin oman auton puskurin kulma sitten erääseen aitaan niin pitäisi käydä maalauttamassa. Hintaa siis kyselisin.
Kuinka paljon maksaa puskurin kulman naarmujen maalauttaminen?
4
9536
Vastaukset
- whg8irejhj+053yh04ih
jos ei tullut muuta kuin naarmuja, ei esim. lohjennut paloja tai haljennut niin naarmut saattaisi saada itsekin korjattua.
1. Hieman pakkelia täyttämään naarmut
2. Hionta muun maalipinnan tasalle
2.1 Tarvittaessa uudelleen pakkelointi hienommalla kitillä
2.2 Viimeistelyhionta
3. Pohja / tartuntamaalin ruiskutus ohuelti
4. Korin / puskurin väristä spraymaalia
5. Jos metalliväri niin kirkaslakka
6. Kunnolla kuivuttuaan kiillotus maalipinnan hiomatahnalla sekä vahaus niin olet säästänyt paljon rahaa ja huolella jos teet niin tulos on yhtä siisti kuin kolarikorjaamolla / automaalaamossa tehtynä. Jos ei virheetöntä jälkeä tulisikaan niin silti on ainakin siistimpi kuin törkeät naarmut korjaamattomana. - Fiksu-Kaisa
Hyvä vinkki sulle.
Kysele jostain automaalaamosta, saat ihan oikean hinnan. - Sanotaan vaikka
200-400 e
- v50x
Esimerkki
Volvo V50 valui pysäköintialueelle hiljaa toiseen autoon, jolloin takapuskurin sivuun tuli naarmu. Puskuri korin värinen. Auto oli alle 4 viikkoa vanha.
Maalauksen hinta 800 eur. Koko puskuri on kuitenkin maalattava.
Uuden puskurin vaihto 1000 eur. Tämän valitsin.
Vakuutuksesta kustannus laskien mukaan parin vuoden bonushuononnuksen aiheuttamat kustannukset yhteensä 500-600 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988